Dag meisjes!
Ben ik er een dag niet staat de hele pagina weer vol! gezellie! En ik lees dat er iemand net als ik bezig gaat met cryo’s! Spannend allemaal!
Hier heb ik wat minder nieuws…vannacht ingebroken in mijn auto…al mijn cd’s verdwenen , kinderstoeltje :sick: van mijn zus…Wat moeten ze ermee zou je zeggen he? Gek wordt ik ervan! Maar goed het is maar blik…Heb nu even een leenauto en de mijne wordt hersteld! :thumbdown: Dus dat komt wel goed.Heb weer een voorraad progestan gehaald.
Heb maar besloten om toch niet te gaan paardrijden , zo kan ik mezelf nooit iets verwijten. :think:
Meisjes suc6 met alles en Angela nog maar een week en dan ga jij ook al weer beginnen te junken!
En Moon veel plezier op de negen maanden beurs.
liefs van mij :dance:
@shouka wrote:
Nou Kimmie welkom dan hier en hopen dat je weer zo snel succes hebt, heeft jullie ziekenhuis geen wachtlijst of teld dat niet als je al eerder een dergelijke behandeling hebt gehad???
nou nee ik mocht gelijk beginnen
ik heb normaal als gyn michelsen maar die zat zeker tot aan eind mei vol dan sturen ze je gewoon naar een andere gyn handig he als er zoveel zijn(als hij of zij maar in het fertiliteiteam zit)
en verder
het is hier wel gezellig druk he wel veel om het allemaal terug te lezen maar ben al behoorlijk op de hoogte hoor
groetjesssss
Hallo iedereen!
Ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Ik ben Sammy, en al 38 jaar. Wij zijn al 4 jaar bezig om zwanger te worden. Heb in deze 4 jaar 2 miskramen gekregen.Op 26 april hebben wij een IVF intake in het AMC. Wij hebben 6 iui behandelingen achter de rug, helaas zonder succes.
Ik heb meegeschreven met het iui forum, en blijf dat ook wel doen, maar denk dat ik hier straks meer op mijn plek ben. Ik lees dat er ook een paar succesverhalen tussen zitten, geweldig hoor
Urs is ook een bekende zij komt op het iui forum ons regelmatig een hart onder de riem steken, dikke kus voor Urs!! :-*
Ik schrijf voortaan wel als Pammy, anders is het zo verwarrend, ik lees namelijk dat er nog een Sam op dit forum is.
Iedereen veel succes
liefs
Pammy
Hai meiden,
Tjonge tjonge, wat een berichten! Maar wel gezellig .
Sam (Pammy), van harte welkom bij de IVF-clubje! Wat een teleurstelling dat het met de IUI-behandelingen niet gelukt is om zwanger te raken, nu ga je toch een stapje verder en ga je net zoals wij allemaal een junkie worden :mrgreen: . Het valt eigenlijk best mee, dat spuiten. Wanneer je vragen hebt, stel ze gerust! Ik heb jullie IUI-toppic ook altijd gevolgd.
Chantalle, tjee meid, balen van de auto! Het is toch iets wat je gevoel geeft dat ze aan jouw spullen zijn gekomen! Dat is echt schrikken dan!
Over paard rijden, als ik jou was zou ik alles op alles zetten om je eskimootjes te laten innestelen. Ik ben gewoon 2 weken thuis gebleven, omdat ik absoluut geen stress wilde hebben en alleen leuke dingen wilde doen! En je ziet ut . Ga lekker met je kat knuffelen, met de hond wandelen, met je vrienden stadten, weekendje weg etc etc…
Je gedachten totaal op andere dingen focussen!
Kimmetje, jij ook van harte welkom! Ik hoop dat het voor jou ook gaat slagen! Wij gaan met je mee leven!
Spannend hoor, net zoals Chantalle cryootjes terug geplaatst krijgen!
Shouka, tja, je moet er wel wat voor over hebben om al die onderzoeken te doorstaan in de hoop op een klein wondertje! Maar dat ben je gauw vergeten hoor. Er wordt iig wel onderzoeken gedaan als voorbereiding op de behandelingen. De behandelingen worden aan gepast aan jouw lichaam en eventuele “afwijkingen”.
Annie, krijg jij geen begeleiding van een diabetesarts? Zodat zij je vertellen of je een dieet moet volgen? Wat te doen bij het zwanger willen worden? Kan je daar niet naar vragen?
Enneh…je mag wel als een verstekelinge in mijn koffertje mee hoor :lol: , ik weet van niets
Angela, nog heel even, dan mag je spuiten :lol: , ouwe verslaafde! hahahaha, fijn hoor, je bent dan weer bezig en hopen dat het aanslaat
.
Tans, heb je al nieuws hoeveel er bevrucht zijn? Ik zal aan je denken hoor bij de TP!
Rhi, ik hoop dat jij volgende week goede berichten kan geven over je baan en dat je gauw mag beginnen met de behandeling!
Urs, je bent en blijft een stimulans voor ons allemaal! Je hebt het maar druk met ons .
Ik ben gisteren naar de 9-maandenbeurs geweest, wel erg leuk om te zien, maar druk. je kon ook gratis een echo laten maken, helaas het was helemaal volgeboekt! Ja, om 21.45 uur kon ik terecht! Dat heb ik maar niet gedaan, is voor mij veels te laat.
Wij hebben een reisje geboekt naar Portugal voor 8 dagen HEERLIJK!!!
Alle anderen die ik vergeten ben, succes en sterkte!
Liefs,
Monique
Dag meisjes!
Welkom Pammy! Eindelijk een leeftijdgenoot erbij! Suc6 met je eerste gesprek!
Hey Moon wat leuk , lekker een weekje vakantie!! Portugal heerlijk , ben jaloers 8)
Angela nog een paar dagen! Ik ga voor je duimen dat het helemaal toppie wordt!
Ikzelf ben er vrij rustig onder deze keer , het is anders dan de vorige 2 keer.Ben er wel en niet mee bezig , werk gewoon en probeer verder genoeg afleiding te zoeken! .Tenslotte mag ik hierna nog 2 keer mischien komt het daar wel door!
ga vanmiddag lekker stadten en weer csh uitgeven… :think: dat gaat bij mij altijd vanzelf hahahahah.Over een maand wordt mijn dochter 16 en we zijn van plan om een mega feest te geven dus als iemand nog ideetjes heeft…Hoor ik dat graag! :thumbup:
Heb besloten om maar niet te rijden , wat zijn tenslotte 3 weken? hebben de paarden gewoon even vakantie. :dance:
Meisjes suc6 !
Liefs van mij
pAMMY WELKOM EN kIM natuurlijk ook!!
Het gaat hier wel goed de pijn van de punctie is nu eindelijk weg bloeding is nu ook gestopt vond het wel lang duren( kleine 2 dagen is toch best lang). Maar goed we horen morgen of er genoeg eitjes bevrucht zijn ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd, ga vanavond lekker stappen met een vriendin!!
Tot morgen hopelijk heb ik dan geweldig nieuws
Tans
:dance: :dance: :dance: :dance: Hey tans! Natuurlijk heb jij morgen goed nieuws! Vanaf morgen zitten we samen in de ww! Gezellie.
Ik moet zeggen dat het me deze keer echt meevalt maar ja heb dan ook niet al die hormonen in mijn lijf gehad afgelopen weken en geen punctie Dus stap vanavond lekker , drink er 1 op mij nu het nog kan!Heel veel suc6 morgen zal aan je denken!
Liefs van mij 8)
Kim; welkom! Dat alles maar weer zo goed zal verlopen en makkelijker nu het cryos zijn! TOi toi!
Sam2 ook welkom. Balen te lezen dat het IUIen niet gelukt is, maar de volgende stap staat om de hoek en er zijn steeds meer mensen die na 1 IVF al zwanger zijn!
Tans; topplan! Lekker stappen de laatste drank erin gieten hihi en daarna de wachtweken. Die ga je ook goed doorkomen want Chan zit er al in en ik geloof dat jullie haast tegelijk mogen testen! Succes en vooral ook veel plezier vanavond!
Hoi hoi,
Pammy jammer dat het niet gelukt is met IUI,maar kom op hoor met frisse moed er tegenaan met IVF mijn duimpjes draaien ook nog steeds voor jou :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
:thumbup:
Tans,en Chantalle,Spannend hoor,maar dit word hem gewoon hoor :thumbup:
Moon,ik leef gewoon met jullie allemaal mee,ik kom ook elke dag kijken,als het kan om te kijken hoe het met jullie gaat.Ik weet hoe moeilijk het kan zijn en vind het fijn om jullie proberen op te peppen Ik heb dit heel erg gemist toen wij hiermee bezig waren,heel veel onbegrip dus daarom ben ik hier :lol:
Nou het gaat hier nu zo snel,t,is moeilijk bij te houden maar ook de andere meiden succes en ik :thumbup: :thumbup:
ook voor jullie hoor!!!Dikke :-* van Urs
Vergeet ik helemaal Moon! Ow schaam, het is ook zo druk…
Maar jij gaat heerlijk genieten straks!! Neem wel onwijs goeie sunblock mee tegen de zon, want als je zwanger bent is het handig om je daar goed over te laten voorlichten. Je pigment schijnt er heel anders op te reageren. En lekker laten verwennen door je mannetje; maar hem kennende zal dat helemaal goedkomen .
ik ben wat vergeten te vragen aan de gyn misschie weten jullie wel hoe het zit…
hoe gaat dat eigenlijk met het ontdooien van die cryo’s. en hoe groot of klein is de kans dat het goed gaat. krijg je telefoon of moet je zelf bellen om te vragen of het is goed gegaan???ik weet het eigenlijk niet :oops: :oops:
tans: die eitjes dat gaat wel goed hoor ik duim echt voor je ik heb ook zo’n last5 gehad van die punctie helaas willen ze dat niet onder volledige narcose doen :wall: :wall: :wall:
Monique: wat goed hey ff lekker weg van hier
pammy: echt wel vervelend hoor met die iui ik hoop dat het via deze weg wel gaat lukken, maar deze site is heel vruchtbaar
en het heeft mij ontzettend geholpen
groetjes kim
Das een lastige Kim, wat ik van Chan heb begrepen is dat er een 50-50 kans is bij ontdooien. Dus stel je hebt 4 emmies dan zullen er van de 4 twee goed ontdooien. Maar het zal natuurlijk bij iedereen anders zijn aangezien we niet weten hoe sterk ze al waren bij het invriezen. Dus ik zou als ik jou was toch even de gyn bellen om het voor je eigen situatie na te vragen, dan heb je meer zekerheid. Hoeveel hebben jullie er eigenlijk?
we hebben er nog twee over
in de eerste instantie zijn de mooiste eitjes de vorige keer al terug geplaatst dus wie weet I HOPE SO
Hahaha je weet wat er met de vorige is gebeurd, als de kwaliteit een beetje gelijk is… .
We duimen iig strak verder!
We hebben net een terugplaatsing achter de rug , het waren 2 emmies van topkwaliteit zeiden ze. Helaas konden de overige niet worden ingevroren maar goed 2 is genoeg!!!
Fijn weekend allemaal
Tans
Dag meisjes ~!
Tans dat is geweldig nieuws! vanaf vandaag dus in de ww! Doen we samen !
Pammy , de eitjes komen vaak niet goed uit het ontdooiproces , ontdooien doen ze altijd maar vaak vallen ze uit elkaar daarna , ik had oorspronkelijk een 8 en 7 cellige ingevroren van die poging had ik 1 topembryo die toen ook teruggeplaatst is , maar niet is gelukt.Dit zijn dus wel 2 goede maar die 7 cellige is na het ontdooien een 6 cellige dat was normaal zeiden ze.Het blijft tot het laatste moment spannend , wij wisten het zo’n 5 minuten voor de tp of het wel of niet gelukt was…
Verder gaat alles zijn gangetje en ben ik er nog steeds niet zo mee bezig gelukkig! Kan er nu veel beter in berusten gelukkig maar.
Heel fijn weekend allemaal!
Liefs van mij :o
Tans fantastisch nieuws, mijn duimen gaan overuren draaien voor iedereen in de ww
Liefs van Es
Tans briljant nieuws!! 2 toppertjes wat lekker!
Succes met de wachtweken!
tans ,
heel veel suc6 met de 2 die terug gezet zijn.
rhiannon is het goed gegaan met het gesprek heb niet alles mee gekregen nl sorry.en ben je een keeer woensdag middag thuis?
ik mag dit weekend klussen :oops: het blijkt dat door de metformine voor de diabetes dat dat in combinatie met clomid heel goed voor mijn eierstokken is.heb nu 2 groote eitjes die op springen staan en een derde was aan het ontwikkelen.zo ver ik weet heb ik al die tijd niet zoveel eitjes gehad.komt er toch nog iets goeds uit dit alles rollen.
voor de rest is het afwachten.
dames suc6 met alles.
groetjes annie
Hoi Annie,
kijk zeg dat is ook goed nieuws!! Die eitjes gaan als een speer!
Ik heb aanstaande woensdag mijn gesprek die van afgelopen week ging prima, hopelijk de komende weer! Ben dus de woensdag daarna als het goed is gewoon thuis. Als je op een andere dag zin hebt ben ik er uiteraard ook wel, maar ik neem aan dat je telkens op woensdag al hier moet zijn? Dus zeg het maar de 20e? Koffie, thee, koekje erbij en hopelijk wat te vieren! En iedereen die toevallig in de buurt is…het is open huis! Dames wat wonen jullie toch ook allemaal ver weg! :eh: En de meet wordt het toch ook tijd daar eens wat concretere afspraken over te maken. Ang je gaf aan dat voor jou een vrijdag het beste uitkomt?
Gooi desnoods allemaal wat datums neer of pleur het net als An in mijn mailbox. Dan doe ik een poging er weer een net overzichtje van te maken. Ik weet dus vanaf woensdag dus als het goed is hoe of wat dus dan kan ik mijn dagen eraan toevoegen.