IVF deel 4 Alweer!

klopt ik ben swoensdags al in zutphen vanwege de eetkliniek scheelt mij op die manier wat bezine snap je.we houden het maar op de 20ste als er iets veranderd dan horen we het wel van elkaar.

hoe is het met de rest van de dames?

groetjes annie

De 20ste is voor mij een spannende dag , dus ik weet niet hoe het dan met me gaat? Dus reken maar niet op mij, ben vast niet aanspreekbaar die dag :doh: …

Heb trouwens nog steeds steken in de buik/baar moeder vooral als ik naar de toilet moet?? :cry:

Is dat normaal??Wel erg spannend zón eerste keer,

Groet tans

Toppie Annie! Zie ik je dan.

Tans logisch hoor, maar de ‘grote’ meet staat ook voor ergens in mei op de planning. Even nagaan hoe en wat met de behandeling van Angela en dan gaan we zoeken naar een datum daarvoor.

Gaat helemaal lukken! En wie weet moet je tegen die tijd wel net als Moon beschuit met muisjes meenemen samen met Chan en Ang! Dan maak er maar een muisjes taart van zou ik zeggen ;-).

Je kunt best wel last hebben van je buik een paar dagen. Ik weet niet hoe makkelijk ze je baarmoeder konden vinden om de emmies in te brengen? Ook al die tijd dat gepruts met echo’s is niet jofel. Goed veel drinken om blaasontsteking te voorkomen en in de gaten houden. Krijg je nog wat om te ondersteunen? Progestan of Pregnyl?

Hoi Meiden,

Tans wat goed zeg,en nu moeten ze lekker gaan groeien spannend hoor :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Hee Annie,wat een goed nieuws nu zeg,zie je wel het gaat helemaal goed komen met jou hoor!!! :thumbup:

Rhiannon,hoe gaat het met jou???

Liefs voor alle meiden hier :-

Urs :-

Hier goed Urs, beetje buikpijn omdat ik ongesteld ben geworden dus klopte mijn gevoel van gister! Wel een beetje balen vanwege woensdag. Tijdens het gesprek met buikkrampen te zitten is niet echt tof. Maar goed dan gooien we er desnoods wat ibu in. Weet iemand nog een goeie tip tegen wallen onder de ogen? Het lijkt wel de afsluitdijk! :shock:

Ow en denk toch dat het dus deze ronde overslaan wordt aangezien we nog geen toestemming hebben van de zorgverzekeraar, geen machtiging, geen polis etc. Dus anders had ik vandaag mogen bellen maar ik krijg er nu een beetje de bibbers door.

Dames hoe is het bij jullie?

[Hai dames,

FF een berichie uit Noord-Holland :slight_smile: . Alles goed hierzo, nu ga ik een beetje last krijgen van bandenpijn en steken in mijn rechterzij? Lastig hoor, maar goed je moet er wat voor over hebben toch?

Tans, GEWELDIG! Nu in de ww, gezellie saampjes met Chantalle! Spannend hoor. Ik duim nog steeds :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Rhi, tjee vervelend hoor ongi zitten te wezen tijdens de sollicitatiegesprek! Inderdaad maar ff ibu innemen vlak voor die tijd. Dan weet je het zeker dat het voor fftjes verdoofd is.

Maar geen toestemming? och ja, nu begint ineens het lichtje bij mij branden. Je bent veranderd van verzekeraar? Dan moet je alles opnieuw aanvragen? He bah, vervelend om weer die ambtelijke molen te moeten. :evil: Hihihi, ik heb nog steeds geen rekening ontvangen van de IVF behandeling, wel van de laatste “consulten”. Volgens mij zijn ze dat gewoon helemaal vergeten door te geven :angel: , ik zeg niets :silenced:

Chantalle, hoe is het nu met jou? Nog steeds genoeg afleiding? Hoe is het met je kat? :inlove: :inlove:

Angela, nog steeds alles kits achter de rits :dance: :dance: . Nog ff dan heb je ook al een punctie! Meiden ik hoop zo dat jullie allen een mooie boodschap hebben voor op de KOK!

Urs, jij bent ook van harte welkom hoor op de meeting! Ik spreek dan vanuit de groep toch meiden? :angel: :angel: Gezellig hoor, dus gooi ook maar wat data neer! Ik sluit mij aan :wink:

Shouka, alles goed met jou?

Annie, hoe is het met jou? Je mocht gaan klussen? :thumbup: :thumbup:

Je ziet ut, ben begonnen :slight_smile: met duimen.

Liefs,

Moon

hoi moon,

ja wij hebben geklust en nu maar hopen dat ze weg blijven en dat ik ongeveer 2 mei mag testen.

urs je bent van harte welkom hoor.

groetjes annie

Zooow ff gebeld naar mijn zorgverzekeraar. Ben heel netjes gebleven, en ik heb nu een faxnummer waar ik papieren naartoe kan faxen om zsm een polis te krijgen. Daar mag ik ook gelijk de brief van de gyn aantoe voegen met een kort briefje dat ik graag een machtiging wil hebben ivm de apotheekkosten. Nu maar hopen dat ze dat een beetje snel weten te regelen.

Annie, 2 mei pas! Whaaa das nog lang wachten en lang duimen voor ons. Maar dat moet ook zeker gaan lukken! De duimen draaien en de warmingup is geweest dus die gaan flink door!

He Rhi,

knap dat je zo rustig kan blijven in zo’n situatie :lol: :lol: . Hoop dat ze beetje opschieten en dat jij niet meer lang hoeft te wachten op de volgende behandeling…meid…diiiiikkkkkkeeeeeeee knuffffffffff. Sow…da’s duidelijk…haha.

enneh…wanneer hoor je meer over je sollicitatie van afgelopen woensdag?

Veel liefs,

Nannie

Nan die komt nog die sollicitatie. Dus nog even in spanning, maar als het goed is hoor ik wel gelijk woensdag of ik wordt aangenomen.

Mwah valt wel mee hoor. Ik zit meestal aan de andere kant van de telefoon dus ik weet me te gedragen. :wink: En ik ben wel verdergeholpen dus nu is het vanaf morgen even afwachten.

Ook is het zo dat ik helemaal nog niet zeker ben dat we wel gaan starten straks. a) vanwege de wachtlijst b) vanwege die sollicitatie. Daar zit nl een 2 maandstraining aan vast en ik kan me niet voorstellen dat die lekker te combineren valt met een IVF. Dus als dat niet zo is dan doen we niet mee.

Nog even en dan mag je voor een echo meid!! Ik zit echt in spanning te wachten hoe dat is! Verwacht echt dat dat helemaal toppie wordt! Hoe voel jij je nu? Ik zou haast zeggen; hoop dat je aardig wat kwaaltjes hebt want dat lijkt me wel een goeie bevestiging. Al zijn kwaaltjes juist niet leuk, je snapt hopelijk hoe ik het bedoel :-*

Hey Meiden,

Woow weer veel geschreven.

Annie; gelukkig heb je veel geklust meis. En nu maar hopen op iets moois.

Rhi; Wat ontzettend vervelend zeg dat je niet kunt starten. Ik hoop dat het snel geregeld is allemaal, en dat je snel mag starten weer.

Moon; Ja alles nog kits hier achter de rits. Morgen de medicijnen halen en dan mag ik donderdag weer met de lucrin beginnen. Het duurt nog wel ffe hoor voordat ik de punctie heb, maar ik weet ook dat als t eenmaal allemaal in gang is het heel hard gaat. De punctie denk ik nog maar even niet aan. Maar ja voor een goed doel inderdaad. Ik heb hem al 2x gehad dus de derde zal ik ook wel overleven. Toch? Haha

Chant; Lukt het nog allemaal een beetje? Jawel he? Je hebt nu versterking van Tans dus samen lukt jullie dat wel. :wink:

Mijn duimen draaien in turbostand.

Tans; de duimen draaien door meis, ik doe mijn best.

Urs; jij bent natuurlijk ook van harte welkom hoor op de meeting heel gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Ik krijg de kriebels weer, het spuiten gaat donderdag weer beginnen en ik heeeel bang dat het weer niet gaat lukken. Moeilijk hoor de derde behandeling. Ik merk wel dat het steeds moeilijker word maar ik heb jullie steun, zal ik hard nodig hebben. Ik zeg tegen niemand dat ik weer aan het behandelen ben. Dus dat wordt dubbel zo spannend. Ik heb nll tegen iedereen gezegd dat ik even een rustpauze ingelast heb. Nou maar hopen dat ik ze kan verblijden met goed nieuws over een aantal weken.

Meisjes ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Angela

nou op mijn steun kan je rekenen hoor

Liefs van Es

Angela, je weet het je kunt altijd hier terecht, op MSN, de mail en de telefoon! En dat verzwijgen zal zeker moeilijk zijn. Niemand in je directe omgeving om mee te beppen. Maar over een paar weken met dat supernieuws wordt de verrassing van het jaar!! Kop op en op naar die eerste spuit! De punctie moet je niet aan denken, pas als je in die stoel ligt en dan nog alleen maar denken aan het resultaat!

He Rhi,

Ow, sorry, ik dacht dat je afgelopen woensdag al de sollicitatie had gehad. :oops: Als je idd 2 maanden training krijgt dan is het misschien wat slimmer om je dan te concentreren op de training. Wat krijg je trouwens allemaal in die training te leren?

Hier gaat het :sick: . Ik begin wel weer wat op te knappen maar ik hield echt niks meer binnen. Voor de rest nog wel wat kwaaltjes, maar we weten waar we het voor doen. Hoewel de eerste echo al goed was, blijft de volgende toch spannend…geloof dat ik dan helemaal in huilen uitbarst (van geluk). Ik hou je zeker op de hoogte.

Meiden, sorry voor de onderbreking, ik wens jullie heeeeel veel sterkte met de behandelingen. Ik blijf voor jullie :pray:

Veel liefs,

Nannie

Maakt niet uit hoor Nan, ik weet dat het zwangerschapsdementie is en daar ben ik juist heeeel erg blij mee :smiley: .

Fijn dat het weer iets beter gaat, nog even en dan zijn de 12 weken voorbij dus dan heb je de meeste stress gehad!!

Ik blijf duimen tot je gepost hebt over de komende echo!!

Ow en wat erg vergeet ik helemaal dat Moon 100% gelijk heeft about Urs!! Gewoon doen! Je bent ook lid van het IVF clubje hoor!!

:smiley: hallo meisjes!

Hier gaat alles zijn gangetje , he bah rhi balen allemaal zeg! maar goed op zoveel tijd maakt 1 maand ook niets meer uit toch?En beter zo dan dat je strax een rekening van hier tot tokio in de bus krijgt :evil: Das helemaal niet leuk! En die wallen , daar helpt sperti tegen echt waar! Doen fotomodellen altijd!

Angela nog maar 3 nachtjes slapen en dan begin jij ook! Spannend!

En mischien over 2.5 week ook in de ww . ben ik er net uit…

We wachten het rustig af hier , ben er iets meer mee bezig maar zie het wel .Niet dat het me niets kan schelen maar hysterisch doen is ook niet wat hou ik mezelf maar voor! :stuck_out_tongue:

Rhi suc6 woensdag en we moeten echt een datum gaan prikken!

Liefs van mij

Byjou, ik ben er zo af en toe ook wel mee bezig hoor, slaap gelukkig wel goed!!! vandaag rond een uurof 12 ik op eens erg sjachie, waarom duurt het nog zo lang en voel ik al iets positiefs of negatiefs enzo…

Heb nog wel pijn als ik moet plassen ,heb dan kramp???

Maar goed ,

Nannie fijn dat je al zo ver bent 8 weken jipppie bijn ade magische grens voorbij!!!

Moon helemaal geweldig ben stiekem beetje jaloers…hmhm

Angela zet hem op ik duim voor je!!!

Rhi succes woensdag,

de groetjes Tans :lol: :frowning: :lol:

Hallo dames,

Ik wil jullie even laten weten dat ik nog steeds meelees en met jullie meeleef.

Ik schrijf zelf eigenlijk nauwelijks nog, ook niet meer bij IUI, ik onderga momenteel geen behandelingen of onderzoeken en weet niet zo geod wat ik hier dan schrijven moet. Wel lees ik bijna dagelijks jullie verhalen.

Ik krijg als het goed is morgen te horen of we ICSI-gestimuleerd of ICSI-eigen cyclus krijgen. Dan weten we dus ook hoe lang we nog ongeveer moeten wachten. Best spannend vind ik.

Dames in de WW…heel veel sterkte met wachten. Het lijkt me ontzettend lang hoor die 14 dagen…

groetjes VH

PS: Urs, ik vind het geweldig hoe jij elke keer allle dames een hart onder de riem steekt!! Super!

Hai VH!

hier wordt ook met jou meegeleeft en voor je meegeduimt hoor!

Wat spannend dat je morgen nieuws krijgt! Ik duim voor je dat de wachttijd reuze gaat meevallen!

En je mag hier ook gewoon leuke of minder leuke alledaagse dingen posten hoor. Ik heb het bv nu ook alleen maar over mijn sollicitatie want ook bij ons staat het behandelen op een laag pitje. Dus heb je iets wat je eruit wilt gooien gewoon doen!

Hoi allemaal, :hand:

Ik zou heel graag met jullie gaan meeschrijven op dit forum. Ik ben 30 jaar en twee jaar geleden gestopt met de pil. Ik kom van het IUI forum dus misschien dat jullie me daar wel voorbij hebben zien komen? Ik heb dus helaas 6 IUI behandelingen achter de rug en geen succes. Maandag 18 april hebben we een intake voor IVF. Ik geloof niet dat er een wachtlijst is in het ziekenhuis waar ik naar toe ga. Dus misschien dat we al snel kunnen starten. We hebben twee negatieve samenlevingstesten gehad en dat was een reden voor de gyn om ons door te sturen naar de IUI. Ik vind het reuze spannend om met IVF te gaan beginnen, Kzou het heeeeel graag niet doen, maar ik ben wel blij dat het in ieder geval kan.

Ik zie reuze op tegen de punctie en daar ga ik as. maandag de gyn maar eens de hemd van zijn lijf over vragen.

Sammy ken ik van het IUI forum, wie weet gaan we straks wel beetje gelijk op? :slight_smile:

Ik ga jullie berichtjes allemaal goed lezen dan weet ik straks een beetje wie jullie allemaal zijn. Heel veel succes allemaal.

Ik hoop dat dit engeltje mij en jullie geluk gaat brengen :angel: Wat een leuk icoontje :!:

liefs Kaatje