IVF deel 4 Alweer!

:smiley: Hallo Meisjes! Welkom Kaatje altijd fijn een nieuwe ivfer!Suc6 met je gesprek maandag!

Tans…pfff het is soms lastig he? En het vreet energie he? Maar goed ik vanaf vandaag nog 2 weken , heb alweer behoorlijk pijnlijke(…) (…) maar dat is echt van de progestan.In mijn eigen cyclus zou ik ergens het einde van deze week mijn ongi moeten krijgen maar die is op vakantie dus nu zijn we echt helemaal de weg kwijt :doh: Dus ik weet het echt niet! Voel verder ook niets , dus we wachten het maar af! probeer me zoveel mogelijk af te leiden voor zover dat kan! Vanmiddag weer gesprek met mijn psychologe dus dat scheelt weer!

Ik heb mijn auto terug!!!Gewassen en wel :!: :wink: Zo hoort het! Ga lekker met mijn paardjes knuffelen!

Dag allemaal , heel veel suc6 met alles

Liefs van mij :stuck_out_tongue:

Welkom Kaatje! Jammer dat het niet is gelukt met de IUI, maar de volgende stap is er weer 1 met veel hoop! Succes met het vele leeswerk :o

Als je nog wat te vragen hebt na je gesprek over de punctie of zelfs nu al, gooi het eruit dan kijken we hier of we een antwoord voor je hebben. Ik kan je nu alleen mijn eerste ervaring met de punctie vertellen. En die viel reuze mee! Ok het doet even pijn, maar een gaatje vullen bij de tandarts doet dat ook en ook daar weet je dat het niet lang duurt. Het enige wat pak um beet 3 seconden pijn doet zijn de 2 prikjes om in je buik te komen om de eitjes op te zuigen. En het aanprikken van de follikels zelf valt reuze mee.

Chan; die achterlijke progestan heb ik ook altijd veel last van. Het lijkt wel extreme PMS en das nie grappig. Maar alles voor het goeie doel! Dus nu nog 2 weekjes hier de duimen op volle kracht en dan hoop ik zo op ontzettend goed nieuws! Heeft Moon een medezwangere! En dan Angela erachteraan!!

Ik heb trouwens ook weer wat bedacht! We hebben hier een filiaaltje van mijn zorgverzekeraar zitten dus daar wil ik morgen even naartoe. Om eens te kijken of ik het daar sneller voor elkaar kan krijgen en anders mogen ze me helpen met faxen! Wie weet levert me dat toch weer een paar dagen tijdswinst op als er een stempeltje van hun opstaat.

Zo de buikpijn was gister echt niet lekker, maar na een fikse nachtrust valt het nu weer mee. Hopelijk is dat morgen ook zo. Goeie tip trouwens van de Sperti, heb het alleen niet in huis dus ik probeer het even met de hele dag smeren met mijn oogcremepje. En heb ook nog wat makeup liggen dus wie weet doet die combi het ook.

hoi dames,

allereerst kaatje welkom hier.ik doe nog niet aan ivf maar voel me hier op me gemak vandaar dat ik hier mee schrijf.

helaas als ik na het weekend geklust te hebben toch niet zwanger ben,mag ik voorlopig even niet zwanger worden.morgen ga ik naar de internist omdat ik insuline moet gaan spuiten(slik) en er gaat toch weer aan mijn schildklier gewerkt worden.ook moet ik straks bij de eetkliniek naar de dietiste dus er gaat heel veel aan mij gesleuteld worden. :shifty:

maar ik blijf jullie volgen en soms reageren en wie weet miss heb ik het onderbegeleiding wel weer binnen 2 maanden op de rit en mag ik weer verder.

tot zo ver mijn nieuws.

meiden veel suc6 met alles.

groetjes annie

Meiden,dank jullie wel hoor!!!,ik krijg er gewoon een kleur van :oops: Jullie zijn zzzooooooooooooooo lief :-* :-* :-* :-* :-* :-

Rhiannon,ik hoop dat je daar succes boek hoor meid,hoe sneller hoe beter!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ook heel veel succes morgen ik denk aan je!!! :thumbup: :pray: :pray:

Angela,kop op hoor meid,ik stuur je hierbij wat positiefjes :angel: :angel: :angel: Sterkte en succes met het wachten!!!

Tans :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vrouwholle,hoe is het meid,ben je al wat wijzer geworden???

Chantalle,oef nog 2 weekjes spannend hoor!!!Enne ik blijf duimen :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Annie,kom op hoor :!: Heel veel sterkte en HEEEEEEEEEEEEEEl Veeeeeeeeeeel succes :!:

Kaatje,jammer van de IUI,maar zet ,m op hoor meid.

Liefs voor allemaal van Urs :-
:-* :-* :-* :-* :-*

Morruge damesssssssssss :slight_smile: ,

Rhi, heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes vandaag :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup:

Zo moet je aangenomen worden :wink:

Kaatje, van harte welkom :slight_smile: wij hopen dat je veel aan onze verhalen hebt qua steun, je mag altijd bij ons je lief en leed kwijt.

Zelf ben ik gelukkig zwanger geworden na de 3e IVF! Inmiddels bijna 15 weken :slight_smile: . En dat op mijn 40ste jaar, een langgekoesterde wens eindelijk in vervulling! Zie ook mijn homepage.

Chantalle en Tans, nog steeds alles kits? De 2e week gaat vreselijk langzaam voorbij, probeer nog steeds veel afleiding te vinden!

Chantalle, fijn dat je je auto weer terug hebt!

Annie, meid balen zeg! Nu moet je wachten tot je groen licht krijgt om zwanger te worden, althans de poging daartoe. Maar wees ook blij dat er nu echt gesleuteld wordt aan je body! Je lichaam is echt belangrijk, als je dat verwaarloost, kan er vervelende dingen gebeuren. Daar zit je ook niet op te wachten toch :frowning: :? . Veel sterkte en je weet: je kan altijd je “ei” hier kwijt.

Urs, jij bent ook heeeeeeeeeeeeeel lief voor ons!!! :slight_smile: :slight_smile: . Je hoort er gewoon bij!

Vrouwholle, heb je nog wat nieuws?

Shouka, hoe is het met jou?

Ben ik nog iemand vergeten? I’m so sorry als dat zo is :frowning:

Veel liefs,

Moon

Annie, you weet het he! Het gaat helemaal goedkomen!! En ik kan wel zeggen niet teveel stressen, maareuh ik kan je beter een kopje rustgevende thee aanbieden. De prikjes gaan binnen no time op de automatische piloot!

Urs; whaaaa zonder jou is het ook maar een halve meet hoor! Je weet precieselijk wat we meemaken want jij bent er al geweest! Wandelende successtories zoals jij en Moon en Sam en Kim zijn we helemaal blij mee!

Kim hoe is het nu? En hoe gaat het met Lucas?

Moon, thnx!!! :-* Ik was hier nog een beetje aan het surfen voor ik ga douchen enzo dus je kikkert me weer helemaal op! Oeh je bent al bijna op de helft hahahaha!! :inlove:

Ik kan pas vanavond weer posten hoe en wat maar ik ga mijn best doen in dit mobiele tijdperk om mijn trillende smsduim te gebruiken. Heb geloof ik alleen niet alle nummers, maar ik denk dat jij wel op KOK kunt komen vandaag? Dan is iedereen weer op de hoogte en anders duurt het gewoon ietsje langerder maar dat is ook nie errug.

Wat ik al zei, ik moet echt ff douchen en strijken en aankleden en smeren en printen en argh veel te veel dus ik ben weer off nadat ik de kat weer van mijn beentjes heb verwijderd. Arme zieltje kwam zich even opwarmen na het buitenspelen vanmorgen.

Tot laterder!! En Annie!! Ook voor jou een giga veel succes!!

Rhiannon heel veel succes vandaag meis :-*

nou ben bij de internist geweest.

voorlopig toch nog metformine maar nu 3 tabletten i.p.v 2 en nu ook tabletten voor de schildklier in een aantal weken oplopend naar 3 miss 4.

vanmiddag weer naar het zh voor de diabetesdeskundige voor zelf te leren controleren van suiker en morgen weer naar het zh voor nuchter bloedprikken en het is men een lijst zeg gaan denk ik een stuk of vijf buisjes weer uit mijn lichaam.

maar ik denk maar zo is voor een paar goede doelen.

groetjes annie

Rhi heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes jij krijgt de baan vast en zeker!!! :stuck_out_tongue:

Annie, nou meid ze gaan in ieder geval flink met je bezig en ja over 2 maandjes is het gewoon in 1 keer raak!!!

En zelf ja het duurt nu nog een dikke week en dan weten we het :stuck_out_tongue: , ik merk dat ik toch wel zenuwachtig ben, ik voel nog niets, en ja denk dat het toch niets wordt ben een beetje depri!!! Maak ook met iedereen ruzie zelfs de liefste collega is aan de beurt, erg vervelend!!!Ze vroegen al wat is er toch met je aan de hand…

Merk dat ik weinig geduld heb en word snel ( erg hoor) agressief, en ja dan zeg ik iets waar ik nog geen seconde later spijt van heb!!HELP!!

Herkent iemand dit?

Groet Tans

Tans,

Ik was ook altijd zo prikkelbaar in die tijd vooral naar mijn oudste zoon toe :oops: :oops: :oops: Ik heb daar nog steeds heel veel spijt van :silenced: Maar in die tijd zei ik ook tegen hem"je zult mij wel een rot moeder vinden en hij zei toen NEE ik vind jou de allerliefste moeder :cry: :cry: :cry: Ik bedoel maar een mens kan best wat hebben vooral volwassene die weten waar je mee bezig bent,daarvan hoop je dat ze een beetje begrip op kunnen brengen toch!!!Ik kan me dus helemaal voorstellen dat je soms agressief reageert,maar meid dat komt echt van de spanning en de hormoontjes echt waar hoor :!:

Rhiannon,ik duim voor je hoor :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Urs :-*

He meiden,

Rhi; Mijn duimen zijn al vroeg ingezet en die blijven draaien.

Tans; dat zijn hormonsters haha. Daar hebber er wel meer last van hoor. En als ze straks horen waardoor het komt, snappen ze je helemaal en dan kunnen jullie er samen om lachen.

Urs; Je bent weer goed bezig met het hart onder de riem. Ga zo door meis. Echt lief

Moon; jaaa, je was mij vergeten. Hihi. Maar alles goed hoor met mij. Met jou ook Heerlijk aan het zwangeren?

Annie; Ja meis ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Komt goed hoor. Denk aan de gevolgen en de leuke dingen in het leven. Aan alle leuke dingen komt een eind maar ook aan alle NIET LEUKE dingen.En achter de wolken schijnt de zon.

Chantje; Ik heb je een pb-tje verzonden hopelijk heb je die wel aangehad. Hoe gaat het met je? Ik hoop goed. Ik denk iig hard aan je.

Sam; ook nog aan het genieten van de kwaaltjes?

Kimmetje; Nog even en jij gaat ook alweer je 2e avontuur tegemoed. Hopelijk met net zon goed resultaat als de eerste. Wat een leuk ventje jullie Lucas.

Kaatje; jammer dat het voor jou niet bij iui blijft! Maar gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Als je vragen hebt. Er zit er altijd wel 1 bij die hem kan beatwoorden. En we zullen iig ons best doen.Zet hem op toi toi toi.

Ook ik hoop natuurlijk dat ik niemand vergeten ben, het word hier ook zo druk. Maar wel gezellig

Nou ik nog 1 nachtje slapen en dan gaat de 1e lucrin spuit er weer in. Spannend nee niet echt nog niet….

Haha ik ben al een gedreven spuiter en draai er mijn hand niet meer voor om volgens mij. Maar ik hoop nu toch echt dat het de laatste keer is hoor. De derde poging. Poeh hakt er wel in. De druk is groter en dus weer de nodige angst.Bidden en hopen maar weer. Het is helaas niet anders

Nou meiden tot snel.

Liefs,

Angela

Angela sorry sorry sorry sorry :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :doh: :doh: :doh:

Vergeef je het mij??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hihihihihi, hoe kon ik jou toch vergeten? Zo’n doorgewinterde junkie?

Echt meid, ik hoop echt dat deze laatste poging net zoals van mij raak is!!!

Dat zou gewoonweg geweldig zijn!

Liefs,

Moon :-*

Ik heb gister bericht gekregen: Het wordt ICSI-eigen cyclus. Dat betekend dus 6 + 2 behandelingen. De eerste 6 dan veel minder gestimuleerd met hormonen.

We zijn in elke geval in februari 2006 aan de beurt :? Tsja…dat wist ik natuurlijk ook wel, maar toch heb ik daar weer een traan om moeten laten.

Dubbel gevoel: Blij met eigen-cyclus icsi en daarbij het verdrietige en wat onbestemde gevoel dat we lang moeten wachten. Ook even weer de frustratie gevoeld dat icsi de enige manier is en dat het niet op de natuurlijke manier kan…

Maar ja we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje.

Ik bel sowieso na de zomer om te vragen hoe de wachtlijst eruit ziet…wie weet. Elke maand is natuurlijk meegenomen.

Kaatje, welkom.

Wat ontzettend jammer dat iui niets is geworden. Weet je nu al zeker dat het IVF wordt. Of is er nog kans dat het icsi gaat worden?

groetjes VH 8)

:smiley: Hallo allemaal ,

Tans , ooooh het is zooo herkenbaar , moe prikkelbaar niet weten waar je aan toe bent het is zo zwaar deze twee weken! Inmiddels na 2 mislukte pogingen ben ik er wat in gaan berusten…Soms kriebelt het mij ook hoor!

Maar op de een of andere manier is het nu anders :shock: Enne zeg maar tegen je omgeving dat het je hormonen zijn , begrijpen ze het vast wel!

VH…Wat naar voor je , dat is lang wachten en het is al allemaal zo moeilijk , maar van de andere kant ga leuke dingen doen geniet van de rust die je nu nog even hebt ,straks is het allemaal anders als je met de ivf bezig bent , spuiten , wachten , echo’s , wachten , zh bezoekjes en nog eens wachten! Probeer het positief te zien! En wat zijn nu die paar maanden? Voor je het weet zijn ze om ! Kom maar lekker kletsen op KOK

en gezellie naar de meeting! :smiley:

Annie , wat een gedoe allemaal he? Maar inderdaad positief blijven denken en je weet inderdaad waar je het allemaal voor doet!Hou je dat maar voor ogen! En als ik je een tip mag geven , ga eens met iemand praten , dat doe ik nu ook en het helpt me echt goed! Soms helpt het als je gewoon 1 uur lang je verhaal mag doen bij iemand die je niet kent!

Suc6 met alles in ieder geval!

Angela , tnx voor je pbtje ! Erg lief van je ! Morgen begin jij ik ga erg met je meeleven!!! Verder houden we ons wel aan t smsen!

Moon , al buikje , ik ben zoooo benieuwd! zet je wel op de site he? :lol:

Rhi , goed van je vandaag! Mijn geduim heeft geholpen!

Ben ik nog iemand vergeten? Ik hoop het niet… :naughty:

heel veel liefs van mij ! 8)

Oh ja wij gaan 30 mei naar Kreta , lekker he? :inlove: 8)

dag meisjes

suc6 met alles :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hey Meissies

Het feest gaat vandaag weer beginnen JIPPIE.

Vrouwholle wat erg dat je zolang moet wachten. Gatver. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen en te genieten van alles. Ik weet het, makkelijk praten voor mij, maar ik hoop dat de maanden voorbij vliegen en laten we hopen op een versnelde wachtlijst.

Moon; geeft niks hoor dat ik je me vergeet hihi x

Chant; Zet hem weer op als vandaag voorbij is; dan weer een dag minder wachten. Ik vind die ww ook zo moeilijk. Weet je nog de laatste ww we maakte elkaar gek hihi.

Nu moet je je relax houden, probeer ik ook te doen de vlgde keer. Oeh jee moet er niet aan denken zeg dat wachten. Maar ja als het beloont word is t niet erg. En dan in mei naar kreta ik ben jaloers haha

Rhi; Hoe zit het met die baan? Aangenomen? Ik weet het niet? Ik heb niks gehoord…

En kan niks terugvinden. Ik ben zo benieuwd. Maar die indruk van jou slaat alles dus je moet haast wel aangenomen zijn. Laat even horen.

Nou lady’s doei doei xx Angela

Hai Dames!

Sorry dat ik gisteren vergeten ben hier te posten! :oops:

Had visite van mijn vriendin toen we thuis kwamen gelijk koffie gemaakt. En laat even op MSN geweest. Ergens na de middag (neem aan rond vijfen) zou ik het moeten weten!

Dank je dat je er zoveel vertrouwen in hebt Ang! Ze was wel enthousiast en ik hoop dus dat ze enthousiast genoeg was. Ook had ik gelukkig mijn hele hebben en houwen meegesleept aan diploma’s en certificaten. had van tevoren gevraagt en toen werd gezegt dat het niet hoefde

VH mensenkinderen wat een boel pogingen!! Ik hoop dat jullie ze niet allemaal nodig gaan hebben! En dat de wachtlijst korter blijkt dan ze nu denken! Misschien gaan wij tzt wel tegelijk op!

Moon en Chan thnx voor de smsjes, Ang stuur je mij je nr ook nog een keer naar gmail of zo dan maken we de lijst een keer compleet?

Ik vergeet vast weer veel te veel, maar ik ben nogal druk in mijn hoofd op het moment. Als ik nl aangenomen wordt dan gaat de IVF op halt. Ik wil nl niet een vast contract op het spel zetten. Dat spookt nu nogal door mijn hoofd en heb dan ook erg onrustig geslapen. Mannetje is daar makkelijker en nuchterder in maar bij mij hakt het er wel even in. Ik weet dat het beter is en dat we later dan met veel meer rust de volgende poging ingaan, maar ja er is wel eens vaker iets beter dan je gevoel wil. Maar er zijn er hier nu meer die ook Moeten wachten en niet zoals mij een keuze maken om te wachten dus we gaan ons er weer doorheen slaan hoor!

Hey Rhi

Heb je nog niet gehoord dan of je aangenomen bent of niet?

Wel goed dat je het hele boeltje meegenomen hebt! Kom altijd zeker van pas. Ja mij lijkt het een moeilijke keuze om een pauze in te lassen. Maar je moet doen wat je zelf goed lijkt. Dan maak je altijd de juiste keuze. Ik ga meteen even een G mail berichtje opstellen met mijn mobiele nummer erin. Ik nl alleen dat van Chant. Ik ben btw toch verslaafd aan de Gmail duzzzzzzzzzz hihi

Hij komt er meteen aan. Ook ik wil jou nummer dus kijk maar hoe je me dat geeft.

Mijn duimpjes draaien nog steeds hoor.

Spreek jullie weer.

Doeggie Liefs Angela

P,s tijd voor deel 5??[/b][/color]

Hoi meiden,

Angela, wat is een G-mail? Ik loop achter??? hahahahahaha

Rhi, ik duim nog steeds!

Vanmiddag ga ik naar de VK, erg spannende dag voor ons! Hopen dat wij het hartje nu wel kunnen horen!

Zodra ik wat meer weet, ben ik weer op de KOK!

Veel liefs,

Moon

Vrouw holle,Balen zeg dat het zo lang wachten is nog,maarre je weet het nooit!!!Soms komt er eerder een plekje vrij dus ik ga er onwijs voor duimen hoor :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Chantalle,OOOOOOOOOOOOOO wat heerlijk zeg Kreta ik wil ook 8) 8) 8) :smiley:

Angela,succes meid je bent vandaag ook weer begonnen,dit gaat ,m worden :smiley: :smiley: :smiley: :thumbup: :pray:

Rhiannon,hoe laat weet je wat??? :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Alle andere meiden ook heel veel liefs van Urs :-*

Hihihi stuur maar ff mail naar [voornaampuntachternaam]@gmail.com Moon dan stuur ik je wel ff een invite!

Wel handig voor jullie misschien ook om te koppelen aan jullie site of zo :wink:

Ang ja vanmiddag hoor ik het. Dus dan weet ik ook of ik morgen het ziekenhuis weer moet bellen om me af te melden.

Ik ga idd proberen hoe het gaat met pauze. En mijn verstand moet ditmaal maar voor mijn gevoel gaan.