IVF deel 4 Alweer!

Zit al in je zonnige indoosje Moon!

Moon,

Heel veel succes straks hoor!!!

Urs :-*

Succes Moontje! en Rhi!

doeg :smiley:

Hallo dames,

Rhi, nog steeds in spanning (met drank?)?

Nou ik ben helemaal in :inlove: :inlove: . Geweldige mensen daar bij de VK, eerst bij de assistente geweest, zij heeft in het kort uitgelegd hoe het hier werkt, zij meet de bloeddruk (wegen doen ze niet meer godzijdank) :mrgreen: en maakt afspraak voor de volgende keer. Daarna ga ik naar de verloskundige zelf, zij gaat aan mijn buik voelen en controleert of alles goed gaat! Ik voelde echt een klik daar, dus dat zit wel snor!

Tja,daarna luisteren of er een hartje te horen was… :inlove: :inlove: als een sneltrein, zo mooi! Het kindje ligt wel hoger dan normaal, maar dat kon absoluut niet geen kwaad, ze heeft het liever zo dat het te klein is! Nu heeft het ruimte zat. Zij was heeeeeeel tevreden, wij zijn heeeeeeeel happy :slight_smile: :slight_smile:

Liefs,

Moon

Gaaf hoor Moon, :clap: :dance: :clap: :dance:

Geniet ervan meid,enne is de spanning er nu ook af bij je mannetje :smiley: :smiley: :smiley:

Liefs Urs :-*

Joepie de Poepie!!!

Echt vind het zo vet tof!! Dit wordt een wekelijkse sessie straks gni gni je mannetje raakt verslaafd aan de VK!

heerlijk he moon.

schitterend!

angela hoe gaat het junkie?nu kan ik jou zo noemen en straks jij mij als het echt door gaat insuline prikken.prik me nu ook al maar om mijn bloedsuikers te meten.

rhiannon weet je al wat?

chan hoe is tie daar?

tans al op van de zenuwen?

pppppppfffffff het is zon druk clubje nu dat ik echt moet nadenken wie er nu allemaal zijn.

kaatje,sam,s§ammy alles goed?

urs je bent geweldig zo als jij bezig blijft iedereen een hart onder de riem aan het steken.

ik hoop dat ik iedereen gehad hebt voor de gene dat niet zo is sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

groetjes annie

Goeiemorgen meiden,

Hoe gaat het met iedereen???

Angela wil het lukken met spuiten??Zal vast je bent al ervaren :smiley:

Annie,hoe is het met jou???Hou je rustig hoor meid :-

Moon,zit je nog lekker op je wolkje :smiley: :smiley: :smiley: geniet ervan hoor :inlove:

Rhiannon,Weet je al iets :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Chantalle,hoe gaat het met de zenuwen :shifty: :shifty: :shifty:

Tans,ben je al wat rustiger :?:,die hormoontjes doen een hoop met jehe!?

Het is weer heel spannend hier hoor.

Maar ik blijf duimen voor jullie allemaal!!!Komen ze

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Ojee,nu krijg ik toch echt effetjes kramp in mijn duimpjes :smiley: :smiley: :smiley:

Maar ik ga stug door,net zolang dat jullie allemaal zo,n hummeltje in jullie armen hebben,ik stop niet eerder :thumbup:

Liefs Urs :-

Goeiesmorrugus dames!

Tans Chan hoe is het met jullie? Hormoontjes een beetje in bedwang? Ik duim me knetter hier!

Angela, zo de eerste(n) zit(ten) er weer in, voelt goed? Dit wordt hem dus de duimen zitten voor jullie in het opwarmstadium!

Urs, hoe is tie met jou? Heb je zin in de meets?

VH; gij meelezert! Nu ja je weet het he, het hoeft hierecht niet alleen over behandelen te gaan. Alles wat je eruit wilt gooien da kan hier! Ik ga de eerste tijd ook niet spuiten (daar ziet het tenminste naar uit) en toch blijf ik hier tikken! Ik duim iig voor je dat je eerder aan de beurt komt!

Nou hier het laatste nieuws ff gauw, mijn mailtje van gister is beantwoord en hij had zelf ook een mail gekregen dat ze het as we speak aa nhet bespreken zijn en hij me zsm belt :wink: Houden jullie duimen het nog vol?

Rhi , spannend hoor ben benieuwd of je de baan krijgt???

Chan ,hoe is het met jou? Met mij gaat het wel weer beter, gisteren een goede dag zonder spanning gehad dus ik hoop dat het nu beter gaat, de ene keer denk ik het is een gewone dag en donderdag wordt ik gewoon ongi en dan denk ik weer hoe zal ik het iedereen vertellen als het wel lukt? Je wordt heen en weer ggeslingerd probeer er maar niet te veel aan te denken. Heb geen ruzie meer gemaakt!!! GOEd he !!

Moon lekker nieuws het is je gegund!!! :lol:

Urs wat ben je toch een schat hopelijk helpt het duimen :clap:

Angela fijn dat je ook weer bent begonnen, hou ons op de hoogte hoor!!

Daag Tans

Hai Tans!

das fijn nieuws dat je je beter voelt! Ik hoop dat je straks verder mag ‘broeden’ op leuke manieren om het nieuws te brengen!

Krijg jij eigenlijk nog iets voor de ww? Progestan of Pregnyl?

Suuces iig met de laatste moeilijke dagen afwachten!!

Tans,kom op he.we slepen je die wachtdagen door hoor,het gaat gewoon lukken,positief blijven hoor!!!Ook Chantalle natuurlijk hoe is het met jou meid???

Ik weet wel dat ik makkelijk praten heb,maar ik heb ook zo gezeten,dus ik weet een beetje hoe jullie je moeten voelen,dus kom op !!! :thumbup:

Ook alle andere meiden natuurlijk!!!

Rhiannon,bedoel je de meeting van kok of die van jullie???

enne weet je al wat,meid ik duim me eigen het schommpes :smiley: :smiley: :smiley: Maarre dat doe ik graag voor jullie hoor :smiley: :smiley: :smiley:

Liefs Urs :-*

He Urs

Tuurlijk blijf ik hopen hoor , maar ik voel nu niets anders dan normaal vandaar dat ik soms denk het zal wel niet maar goed volgende week weten we al veel meer…

Hoe is het verder met iedereen, jippie het is weekend!!!

Groet Tans

:smiley: he meiden

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen… de twijfel heeft toegeslagen…ik voel niets …ben moe en de weken duren lang , zo rustig als ik was zo onrustig ben ik nu! Maar goed het positieve is dat we nog 2 behandelingen hebben en ik mag dan weer paardrijden als het niet zo is…

Heb het echt even gehad met alles , zal wel weer over gaan denk ik!

Ga koken en dan even een bezoekje afleggen…

Zal vanavond nog even wat schrijven!

Suc6 allemaal

Liefs van mij

Hoi meiden,

Tans en Chantalle toen ik zwanger was van Donney voelde ik ook totaal niks,ik geloofde Rob ook niet toen hij zei dat de test positief was!!!

Bij Jordin voelde ik al voor ik ongi moest worden dat ik zwanger was en bij Donney dus totaal niet!!Dat komt misschien ook wel door de hormonen???Dus meiden nog effetjes afwachten,het is de rotste tijd van IVF maar kom op hoor nog even volhouden meiden :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Hee Rhiannon,balen zeg dat je nog niks gehoord hebt,zit je het hele weekend in spanning :shifty: Maarre :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Liefs urs :-*

:slight_smile: He meisjes!

Tnx Urs voor je lieve woorden! Dat doet echt goed , ben nu zover dat ik niet meer weet wat ik moet voelen…Pfff ik word gek van mezelf! :pray:

Ik weet dat ik positief moet blijven maar dat lukt even niet zo goed…

Urs, welke dag heb jij getest?ik wil echt w8en op de zh teste de 26e , zit vandaag op wd 11, het schiet maar niet op! :x Maar goed ik kan niets anders dan nog een dikke week wachten!

Ik ga maar eens boodschappen doen enzo…even nergens aan denken!

Verder alles goed met iedereen? Angela hoe is het met jou junkgedrag? :shock:

Liefs van mij

Hei allemaal!

Ja het is weer weekend! Geen idee wat dat is maar het is vast leuker dan weekdagen hahaha.

Tans en Chan moed houden hoor! Net wat Urs al zegt je hoeft niets te voelen, niet iedereen voelt zich gelijk zwanger. Ik duim echt hartstikke mee en hoop gewoon dat jullie hartstikke zwanger zijn zonder kwaaltjes! Leuker kan toch niet, wel zwanger en niet misselijk :mrgreen: !

Hier gister een klein dipje, niet alleen vanwege dat ze nog niets hebben laten weten hoor, maar een oude vriend van mijn vriend is gisteren vader geworden. Nu is dat an sich natuurlijk heel erg leuk nieuws. Helemaal omdat hij al in de 50 is en niemand verwacht had dat hij nog vader zou worden. Meer omdat het me toch weer even met de neus op de feiten drukte dat wij de eerste tijd nog niet aan de beurt zijn. Nu weet ik zeker dat wat we hebben besloten het beste is, alleen dat is puur op basis van verstand en niet op basis van gevoel. Was dus flink slikken en ik denk ook niet dat ik op kraamvisite ga. Met haar heb ik toch geen band en ze weten wat er bij ons speelt dus ze zullen het wel begrijpen hoop ik!

Even niet het weekend voor mij dus. Nu ga ik er dus wel flink vanuit dat het bij jullie 2 gewoon niet anders kan dan dat jullie zwanger zijn!! Ik wil ook minstens wat goed nieuws volgende week!! 8)

Hoi Chantalle,

Op wachtdag 11 heb ik getest hihihihi, dat was officieel te vroeg, maar ik had al een positieve test met clearblue! Als je wat steekjes voelt, hoeft dat niet perse van de ongi zijn. Dat is zo verwarrend, het voelt eigenlijk als hetzelfde aan, het beginnende innesteling. Maar ik dacht dat het einde verhaal was, dat was trouwens in de 1e wachtweek waar ik al last van had, dat vond ik wel heeeeeeel vroeg! Normaal heb ik dat wanneer ik echt ongi moest worden.

Chantalle, geef alsjeblieft niet de moed op! :? :slight_smile: . Ga echt focussen op wat anders. Je kent mij verhaal! Ik dacht echt dat het over was, dus was ik al bezig met hele andere dingen. Dit heeft waarschijnlijk de doorslag gegeven?

Als ik jou was zou ik volgende week zaterdag of zondag testen! Ben je wel iets eerder, maar als je zwanger bent, ben je zwanger toch?

Tans hoe is het met jou? Lukt het nog? Wel erg spannend hoor!

Ik leef echt met jullie mee, het zijn de ergste weken.

Rhi, heb je nou nog niets gehoord? Baleh zeg, zit je nog langer in de senuwe :shifty: :shifty:

Ik hoop dat je maandag meteen het goede nieuws krijgt!

Alle anderen heel veel sterkte en succes!

Veel liefs van mij!

Moon

Och jee Rhi, dat is echt effe een bittere pil om dat te horen dat er in je naaste omgeving iemand vader is geworden! Terwijl jullie ook zo graag willen :cry: :cry: . Ik zou ook zo graag willen dat jullie ook zo meemaken wat wij nu meemaken!!!

Sterkte!

Liefs,

Moon

Heeeeeeee

Eigenlijk gaat het best wel goed, kan het best redelijk van me afzetten.Ik mag officieel zaterdag testen ,het is dan precies twee weken na de terugplaatsing. Heb woensdag en donderdag lekker vrij genomen om de stress op te vangen en als ik sjangie/ongesteld ben heeft niemand er last van. Slaap de laatste tijd wel lekker en veel.

Chan ook erg veeel succes in duim ook voor jou!!!

Groet Tans