IVF deel 4 Alweer!

:smiley: hallo

Voor mij is het vandaag ook wd 11 maae de gyn zei dat het bij eskimo’s wat langer duurt de innesteling.Heb wel het gevoel dat ik ongi wordt maar als het zo is dan is het zo!Even een paar dagen en dan gaan we weer op na de volgende!Maar dan eerst lekker oip vakantie in mei! Daar heb ik echt zin in!

Rhi wat vervelend! Ik zou me daar ook zwaar kl…te onder voelen!Je mag best ff je emoties laten gaan toch ben je t maar weer kwijt! :cry:

Heb ik vanmorgen ook ff gedaan , lucht op! :thumbup: Tans wat goed dat je het van je af kunt zetten , het verging mij ook goed de afgelopen twee weken maar sinds gister even minder! Drie weken is best lang :!:

We komen er wel!

Ik ga lekker naar mijn paardjes , ff afleiding en even nergens aan denken!

Heel fijn weekend en suc6 allemaal!

Liefs van mij :dance:

Hallo meiden,

Chantalle,ik heb echt pas getest op de dag dat het moest,ik zou eigenlijk geeneens meer weten welke dag dat was :oops: Maar zo vergaat het jullie ook hoor als je dalijk een kleintje hebt,vergeet je van deze tijd de details,en dat is eigenlijk alleen maar goed denk ik :think: .

Veel plezier bij je paardjes lekker effetjes wat anders!!! :thumbup:

Rhi,ik kan me voorstellen dat dat pijn doet meid!!!Kop op hoor jullie tijd komt ook echt waar!!! :pray:

Tans,goed hoor meid even wat afleiding zoeken,die week gaat echt ook voorbij :thumbup: :pray:

Moon,hoe gaat het,zijn jullie een beetje bekomen van jullie bezoek aan de vk??? :lol: mocht jij trouwens zelf kiezen voor een vk of gyn???

Ang,nog druk aan het spuiten,zet ,m op hoor meid :thumbup:

alle meiden liefs en groetjes van Urs :-*

hey meiden,

Tis weer zondag!

Bah morgen weer werken.

Tans; wanneer mag jij testen? En wanneer ga je testen. Ik weet nog hoe moeilijk het is die ww verschrikkelijk gewoon. Byou jij nog een weekje wachten en dan weet je het meis. Bah vreselijk onzekere tijd.

Ik leef erg met jullie mee en ik :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Rhi; moeilijk he als je met de neus op den feiten word gedrukt. Onze tijd komt echt waar.

Urs; wat ben je weer een grote steun en toeverlaat. ZO LIEF :angel:

Met deze junk alles ok. Vandaag de laatste pil en dan wachten op mijn ongi ong 3-4 dagen. en dan de gonal erin :shock:

Ben benieuwd ik ga er weer voor.

Geef de moed niet op meiden.

Liefs Angela :smiley:

Hoi Meiden,

lekker weekend gehad???

Ik ben wezen fietsen met mannetje en kids naar de kinderboederij en nadat we daar waren geweest en bij de fietsen terug waren,zag ik het al,mijn achterband zo plat als een duppie :shock: :shock: :shock:

We hebben bij een collega van Rob de band opgepompt en toen ben ik hard gaan fietsen,maar ja toen moest ik toch nog een heel eind lopen :shock: Met die kleine nog achterop (mannetje heeft een mountainbike,daar kon Donney dus niet op)Dus je begrijp ik was gisteren echt even niet blij :wall: :wall: :x Maar nu gaat het weer hoor :smiley:

Hoe gaat het met jullie???

Tans en Chantalle nog eventjes volhouden hoor!!! :thumbup:

Angela,dit wordt hem hoor meid kom op!!! :thumbup:

Rhi,heb je ondertussen al wat gehoord??? :thumbup:

En hoe is het met alle andere meiden???

Urs :-*

Ik denk dat het voor mij mislukt is, heb namelijk pijn in mijn rug en dat is bij mij meestal een teken dat het er weer aankomt. Natuurlijk hoop ik dat het een ander voorteken is maar durf er bijna niet meer op te hopen!1

Tans

O,ja Urs was het bij jou in beide gevallen de eerste keer raak ? Zomaar een vraagje?

Sjips Urs zeg altijd balen als een band lek gaat!

Klinkt wel gezellig met wat jullie allemaal gedaan hebben~!

Tans, de duimen gaan gewoon harder draaien geen bloed geeft moed!

Chan ook voor jou duurt het niet zo lang meer!

Hier weet ik nog niets meer en geprobeerd te bellen wat niet is gelukt dus maar weer een mailtje ertegenaan gegooit.

Angela ook :thumbup:

Voor allemaal uiteraard!

De IVF is bij ons nu stopgezet en ik neem weer contact op met het ziekenhuis als we weer willen starten of eerder ivm de operatie mocht dat nodig blijken. Dus totale pauze op dat vlak. Ik ga wel gillen vrees ik als ik niet aangenomen ben want dan heb ik alles voor niets stop gezet en ik kon niet later als vandaag het ziekenhuis bellen.

Hoi Tans,ik hoop echt dat je het mis hebt meid!!!En even over je vraagje,voor Jordin was ik na 3 maanden al zwanger maar dit werd een mk.Na een curretage was ik binnen 3 maanden weer zwanger met Jordin als resultaat.Toen ben ik na 9 maanden zwanger geworden dit werd ook een mk.Toen een hele poos niks en dus in de mm terecht gekomen. 2x IUI en de eerste keer IVf was raak(zit wel een heel verhaal aan vast staat bij de vlinderpraat)En dat is dus Donney geworden.

Rhi,Mijn duimen blijven draaien,wel ontzettend kl :silenced: te dat ze je zo in spanning laten zitten zeg!!!Nou meid ik hoop dat je snel een positief bericht krijgt!!!

Hoe gaat het met de rest???

Hoi meiden,

Ongeveer twee weken gelden heb ik mijn laatste (6e) iui poging gehad. Over 2 dagen weet ik of deze gelukt is of niet. Zoniet, gaan ook wij over op ivf. Ik zou me graag bij jullie cluppie wil voegen, als dat mag. Ik schrijf ook al een tijdje mee bij de iui club.

Allemaal heel veel succes!!!

Liefs Heidi

Hallo meiden,

He Tans, bah wat balen, maaaaaarrrr geef de moed nog niet op hé, zolang er nog niets roods te speuren is…ik heb aan het eind van de 1e wachtweek ook ongikrampen gevoeld. Ik zei al tegen hubbie dat wij het wel konden vergeten, ik voel dat ik ongi word (dacht ik)…Gelukkig was het loos alarm, misschien bij jou ook? Wanneer mag je officieel testen?

Bij mij was de 3e poging raak, bij Sam was het de 1e poging raak.

Heidi,

Welkom bij ons cluppie, bij mij is het dus gelukt na bij de 3e IVF! :slight_smile:

Jammer dat de IUI-behandelingen niet geslaagd is :frowning:

Ik wens je wel veel succes bij de IVF-behandelingen!

Rhi, %&$# :evil: :twisted: , zo ff gevloek van mijn kant! Waarom hebben ze nou nog niet gebeld? Lekker dan, je zit wel in de zenuwen!

Hopen dat morgen echt je geluksdag is! Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup:

Chantalle, hoe is met jou? Hou je het nog een beetje vol? Ik zit wel in de spanning hoor! Wanneer weet je het??? Hopelijk zondag ?? Daarna ga ik heerlijk naar Portugal! Maar ik wil het wel weten voordat ik weg ga!

Angela, ouwe junkie! Al ongi???

Jongens, nu hebben wij nog geen datum geprikt!!! Wie o wie gaat wat regelen? Moeten wij wel doen hoor! Mijn huis is altijd beschikbaar, alleen ligt het niet centraal hoor! hahahahaha

Ik ben wel makkelijk mobiel, auto of trein mij maakt het niets uit!

Urs, met mij gaat het nog steeds hartstikke goed :dance: :dance: Heb van de week positiekleding gekocht, leuk spul hoor voor de zomer! Heerlijk fris en fruitig.

Alle andere meiden, zet um op en sterkte!!!

Veel liefs,

Monique :slight_smile:

Hey meiden !

Tans; om te beginnen; geen bloed is moed. Hoe de moed erin meis. Onzeker he? De tijd is zo verschrikkelijk. Mijn duimen draaien verder.

Rhi; wat raar dat je nu nog niks gehoord hebt. Ze zouden je vorige week al gebeld hebben. Ik vloek ffe mee met Moon.

Chant; alles goed meid? Ik hoop het wel.

Nou ladys ik duim gewoon verder hoor. Ik verwacht rond 2 mei mijn eerste FM te hebben. Zondag de laatste pil op en en ik denk morgen of donderdag mijn ONGI. Dan kan ik bellen voor een afspraak, en dan zien we weer verder. Nou meisjes zet hem op.

Heel veel liefs van een duimende ang.

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Hoi dames,

Heidi, wat ellendig dat de laatste IUI niet is gelukt! Toch een warm welkom hier en ik hoop dat het je het geluk gaat brengen!

Tans meid weet je al meer? De duim RSI begint toe te slaan hier maar we gaan stug door!!

Angela 2 mei alweer, soms lijkt de tijd te vliegen. Wel lekker als je weer in de eitjesbroedfase zit! Toi,toi!

Moon ook thnx voor je duimen! Heeft helaas niet geholpen maar we solliciteren stug door! Ja we moeten eens een keer een datum prikken. Even kijken hoe het met Angela gaat en of er nog meer mensen binnenkort voor een punctie staan. Dat is makkelijker want is wel leuk als iedereen kan.

Urs je hebt het ook al gelezen he. Thnx voor je PB en steun en we gaan idd vol goeie moed door!!

Chan oeh nog even en dan weet jij ook waar je aantoe bent! Ik hoop zoooo dat het deze eskimootjes zijn die lekker doorgroeien! Wel heerlijk dat je je paardjes als afleiding hebt!

Ik schrijf hier dus als medesupporter de komende tijd samen met Urs. Heel misschien loop ik een super flexibele werkgever tegen het lijf maar daar gaan we nog maar niet vanuit. Uberhaupt een werkgever zou leuk zijn :stuck_out_tongue:

hoi dames,

ten eerst heidi welkom hier.ik doe niet aan ivf maar type wel mee omdat ik me hier op me gemak voel.

rhiannon balen hebben we ook niets te vieren.ach we verzinnen wel wat.

de rest van de dames sorry ik kan niet zo goed onthouden op het ogenblik dus kan even niet reageren.

het komt allemaal door mijn suiker ik moet nog leren dat ik niet meer alles kan eten wat ik lekker vind en daardoor schiet mijn suikers omhoog en daar word ik duizelig,misselijk,moe van en last van concentratie gebrek.nu weten jullie waarom het mij niet altijd lukt om iedereen te gelijk op jullie verhaal te reageren.mijn excusses daarvoor doe mijn best.

groetjes annie

ps ik duim voor de dames in de ww.

Hee Chan begint nu toch wel spannend te worden he, hetzelde geldt natuurlijk voor Heidi, oooooooooooooo wat zou het leuk zijn als het allemaal lukt!!!

De rugpijn is nu weer bijna weg, hou ik mezelf voor de gek of wat is dat??

Maar goed heb dag 13 overleefd, hopelijk hou ik het nog even vol :lol: :lol:

Rhi hoe is het nu met je sollicitatie??

Groetjes Tans

Hee Tans,zie je wel positief blijven hoor meid!!! :thumbup: :thumbup:

Chantalle,voor jou is het ook heel spannend nu mijn duimpjes draaien overuren hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Annie,hoe gaat het meid???En het is je vergeven hoor,je hebt nu ook wel even wat anders aan je hoofdje,lukt het allemaal een beetje ???

hoi urs,

soms word ik helemaal gek van mezelf,want ik leer het maar niet af dat bepaalde dingen gewoon nu echt verboden zijn of ik moet heel wat andere dingen laten om de koolhydraten/suikers te compenseren.iig moet ik nog heel wat leren en mijn oude leventje is echt voorbij.

groetjes annie

Hey Meiden,

Tans dag 13 overleefd geweldig. En wanneer mag je eigenlijk testen? Dat vraag ik me al heel de tijd af. Spannend. Chant ook nog alles oke?

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Ik duim gewoon door. Liefs Angela

ik mag zaterdag testen, heb vandaag en morgen vrij genomen nu twijfel ik of dit wel de goede keus is geweest wat ja de tijd gaat zo wel langzaam. Maar vanmiddag komt een vriendin en morgen mijn zus dus.

Heb steeds steken in de buik o bah wat vreselijk is dit eigenlijk zou ik gewoon moeten testen dan weet ik het maar ja mijn gevoel zegt dat ik dat niet moet doen dom he. :roll:

Hopelijk overleef ik deze dag ook , laat jullie het wel weten!!!

Chan hoe is het met je ben zo benieuwd!!! En Heidi???

Groet een zenuwachtige Tans

Argh Tans wat spannend! En het kan echt van alles betekenen buikpijn. Kan zelfs alleen van de spanning zijn. Ik duim me hier iig knetter tot zaterdag. Wel slim idd om wat te doen te hebben. Vrij is meestal niet lekker, is misschien meer voor na het testen? Dan kun je daarna of vet feesten of gewoon balen zonder wie dan ook te storen. Hoop dat het na zaterdag dik feest wordt!!

Annie,ik kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn,je hele levensstijl moet je omgooien en dat is heeel moeilijk!!!Heel veel succes en sterkte daarbij gewenst hoor meid!!! :thumbup:

Tans en Chantalle,gaat het nog een beetje???Rot zijn die ww toch altijd he???Sterkte met wachten nog hoor meiden :thumbup:

Hoi meiden,

Ik ben helaas gisteren ongi geworden. :cry: :cry: Zit nu even in een megadip. :cry: Het loopt thuis ook helemaal niet lekker (zie iui)We gaan dus nu ook voor ivf. Eerst krijgen we een evaluatie gesprek met de gyn en dan worden we aangemeld. De wachttijd bij ons is iets minder dan een half jaar, maar hoeveel precies weet ik niet.

Succes allemaal!!!

Liefs Heidi