IVF deel 4 Alweer!

Tjeees damn Heidi wat een rotsituatie zitten jullie in! Hij weet ook precies waar hij je het hardst mee kan raken! Het is definitief niet jouw fout! En scheiden lost niets op. Heeft hij ook al eens hier op dit stukje van het forum gekeken? De kans is levensgroot dat zelfs als hij iemand anders had getroffen dat het kinderen krijgen daar ook niet vanzelfsprekend zou zijn! Ik heb indertijd bewust een stukje op het discussieforum geopend over wat als er geen kinderen komen. Het schrijven is niet leuk, maar zooo leerzaam! Je hebt een relatie omdat je van elkaar houdt, je samen oud wilt worden idd en als er dan kinderen BIJ komen is dat super maar dat is toch nooit het uitgangspunt van een relatie?? Dat hij er ook verdriet van heeft is logisch, dat heeft mijn mannetje ook, maar samen daarover praten is zo belangrijk! Ieder verwerkt dat op een andere manier en die kan heeeel anders zijn dan jouw manier maar dat je daarmee elkaar nog verder kwetst is zeker weten niet de bedoeling! Niets is vanzelfsprekend in een relatie en dat is zo knetterhard om dat ineens te realiseren om daar op een manier achter te komen via IUI en IVF komt nog harder aan. Ik hoop dat hij gauw weer bijtrekt en snapt dat hij jou er nog meer pijn mee bezorgt. Heel veel sterkte!!

Hoi Rhiannon,

bedankt voor je lieve reactie. Ik denk er precies over zoals jij. Maar zo is mijn man helaas niet.

Liefs Heidi

Jeetje Heidi,

Ik kan echter geen begrip opbrengen voor jou mannetje! Ik vind het uiterst vervelend voor jou!

Hoe kan hij zo reageren. Jij maakt mee waar ik zo bang voor ben. Maar gelukkig gaat het bij ons zo niet en steunen we elkaar. Dat we niet op de normale manier zwanger kunnen worden ligt ook aan mij, maar mijn vriend neemt me dat absoluut niet kwalijk en verteld mij dikwijls wat de leuke dingen van het leven zijn. Zo hoort het te gaan heidi. Het stukje van een meisje schreef op het iui forum over een ongezond kindje vind ik dan ook zeker een goed onderwerp, om eens over na te denken. Moet je je indenken dat je zwanger raakt en het word een ongezond kindje. Gaat hij je dat ook kwalijk nemen? Meis ik wou dat ik kon zeggen dat je over een tijdje zwanger zult zijn. Dat gaat helaas niet, daarvoor moeten we bij moeder natuur zijn. Ik kan je geen advies geven met je probleem, maar je moet goed nadenken voordat je stappen gaat ondernemen op welk gebied dan ook. Je zit in een moeilijk parket en bent volgens mij vreselijk in de war nu. Zou ik iig wel zijn.

Mocht je je hart willen luchten dan kun je altijd bij ons terecht. Je bent het echt waard en het ligt niet aan jou. Je bent ook zeker niet de enige. Laat hem anders eens verhalen lezen op het gebeid van moeilijk zwanger raken. Hij moet respect voor je hebben. Je doet het allemaal toch maar.

Heel veel sterkte meis en ik denk aan je.

Liefs Angela

:smiley: Daaaag meisjes! Ik had het even druk met vanalles! Ff niet lezen en dan lig ik weer achter! Heidi ! Welkom hier bij ons en behoorlijk kl…te dat je ongesteld bent geworden!

Hier bij mij wordt het er niet beter op , ik voel vanalles wat op mijn ongi duidt , het kan eigenlijk helemaal niet omdat ik nog steeds proginova slik…

Ik ga zaterdag testen , zelf heb ik het gevoel dat het niet gelukt is en meestal klopt dat gevoel wel…Maar ik w8 af dat is alles wat ik kan doen!

8) Al is het met een rotgevoel , het is om gek van te worden! Dus Tans ik weet wat je bedoelt!Wanneer heb jij de pregnyl gespoten Tans?

En Moon zodra ik het weet hoor je het ! Lekker op vakantie 8) Denk maar aan ons en goed insmeren he? Voor je buik moet je echt een factor 60 hebben hoor!Denk maar aan ons!

Nou meisjes ik ga koken en wens jullie allemaal sterkte en suc6!

Liefs van mij :slight_smile: :slight_smile:

Hallo dames,

Heidi, wat vind ik dit onrechtvaardig van je man! Jij hebt er toch ook niet om gevraagd om geen kindjes te kunnen krijgen op een natuurlijke manier! Sorry, maar ik kan in dit geval zeker geen enkel begrip voor je man hebben. Het zou wel mooi wezen zeg, dat is geen gelijkwaardige relatie en dat is makkelijk lullen om een ander lekker ff de schuld te geven! Je houdt van mekaar of niet. Je bent toch geen broedmachine??

In mijn geval lag het aan mijn man, geen moment aan gedacht om van hem af te gaan en een andere vent te vinden. Nee, zo zit de wereld niet in elkaar! :evil: Ik vind je man op dit gebied zeeeer egoïstisch! Ik snap best wel dat hij verdrietig is, maar dit mag hij never nooit op jouw reageren en jou de schuld van geven! Ik hoop echt dat jullie hier uit komen en dat jij wel bij jezelf blijft!

ooooeeeehhhhhh Chant, ik vin ut zoooooo spannend!!! Zaterdag ga je testen hoor of op het laatst zondag! Ook voor Tans zit ik ook in de spanning :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Rhi, hoe is het nu met jou? Ben je al een beetje bijgekomen van de boosheid?

Jippie, bijna op vakantie, morgen nog 1 dagje werken en dan het weekendje bij schoonouders en familie hun 65/75 jaren vieren. Daarna heerlijk naar…Nee ik zeg niets meer! Ik wil jullie niet jaloers maken!

Annie, veel sterkte met de acceptatie van die rotsuiker! Het is echt een ander soort leven wat je nu moet leiden!

Veel liefs,

Moon

Hey Moontje!

Hahaha jiij wilt ons niet jaloers maken? Nou meis mag best hoor. Hihih

Ik hoop dat je lekker gaat genieten van je heerlijke vakantie in ………………

Maar voorlopig ben je nog lekker ffe bij ons, en kun je nog vanuit dit regenachtig kikkerlandje meeduimen voor de meiden. Oh ik wil ook mee naar portugal WHOOPS sorry.

Maak ik de meiden jaloers.

Dikke kus Angela

Hee meiden

Nog geen bloed hier…helaas wel weer rugpijn :? :?

Chantelle spannend he hoe is het???

Ik heb trouwens ma 4 april 2130 pregnyl gespoten!!

O Heidi heb net je stukje bij iui gelezen, wat vervelend voor je meid.

Ik begrijp wel dat je man teleurgesteld is maar ik vind het niet eerlijk dat hij het op jou afreageerd. Weet je trouwens wel zeker dat het aan jou ligt?? Bij ons is er nog steeds niets ontdekt en helaas 6 iui waren niet voldoende , wacht nu mijn eerste ivf af denk helaas dat ik morgen wel ongesteld zal worden, zegt mijn gevoel. Zoniet dan krijg ik toch wel hoop!!

Nou meiden vooral Chantelle ik leef met je/jullie mee !!!

Groet Tans

Heidi! Ik lees net je verhaal op iui…Wat vreselijk denigrerend is je man zeg! Als iemand zo met mij om zou gaan , was ik vertrokken! Echt waar!~

Niemand verdient dit , en dan te zeggen iedereen kan zwanger worden behalve jij…vreselijk wat een l…l zeg! Sorry dat ik me zo uitdruk maar zo iemand verdient jou niet! Ik zou er maar eens goed over denken of je uberhaupt nog wel kids met hem wil! Echt ik kan hier zo boos om worden!!! Zeker ben je verdrietig als het niet lukt maar dan steun je elkaar toch? En er is echt meer in het leven dan alleen kinderen , hoe stom het ook klinkt uit mijn mond! Maar na iedere mislukte poging hoort je partner je te steunen en niet je de grond in te praten! :? Echt ik had hem allang de deur uit gezet en zou hem maar eens laten nadenken over wat hij nu eigenlijk wil! Jij hebt het er toch ook moeilijk mee? Jij hebt toch al die hormonen in je lijf , de meeste druk ligt toch op jou? Sorry maar ik kan me hier zooooo boos over maken! Je hoort steun van hem te krijgen op welke manier dan ook!!! MIschien moet hij deze stukjes eens lezen of andere hulp gaan zoeken! En zeg aub nooit meer van jezelf dat hij dan maar een ander moet zoeken! Als hij echt van je houdt dan houdt hij ook van je als jullie geen kinderen samen krijgen !

Ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen en meid denk aan jezelf!!! Heel veel liefs en laat je niet kisten! KOP OP!

Liefs van mij :thumbup:

:slight_smile: oh ja en Moon mag ik ook mee???

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Moon…ikke…handbagage?? :mrgreen:

Oeh en als ik nagelbijtert zou zijn dan had ik er nu geen meer denk ik met al die dames die hier zitten te wachten…argh. Nog tot het weekend dus…

Heidi,

Jeetje meid,ik las net je verhaal bij iui.Wat een onredelijke houding van je man,hij hoort je juist te steunen!!!Bij ons lag het aan Rob,maar ik heb hem nooit iets verweten,tuurlijk baalde ik weleens,maar hij heeft er ook niet om gevraagd.Ook heeft hij in die tijd er alles aan gedaan wat binnen zijn mogelijkheden lag(zoals geen bier,vitamine pillen,geen heet bad enz)meer kon hij er ook niet aan doen en we gingen er samen voor!!!

Echt heel jammer dat jou man zo bot reageert,juist nu je hem zo hard nodig hebt,ik hoop echt van harte dat hij zelf ook in gaat zien hoe waardeloos hij reageert,laat hem maar eens echt goed om zich heen kijken,hoeveel mensen hebben er tegenwoordig geen hulp nodig om zwanger te kunnen worden???Daar schrik je soms gewoon van,dat het niet “gewoon” is dat je zo maar even zwanger wordt!!!Meid heel veel sterkte,en hou je taai!!!

Urs :-* :-* :-*

Hoi meiden,

ik heb een gesprekje gehad met mijn man. Het verhaal staat bij iui.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Ik voel me echt gesteund en ben blij dat jullie hetzelfde denken als ik.

Liefs Heidi

Heidi,

Dikke :-* en sterkte!!!

Tans,chantalle,hoe is het???

Urs :-*

hoi rhiannon het was leuk en gezellig gisteren.

heidi ik heb je verhaaltjes gelezen en oke de kinderwens kan groot zijn dat heb ik zelf en jij ook,maar dat hij bij jou weg wil als er geen kinderen komen,dat snap ik niet want dan is hij echt niet in voor en TEGENspoed met je getrouwd.ik heb dat soort dinngen van te voren met mijn vriend besproken.het enige verschil hier is dat mijn vriend al 2 kinderen heeft en dat schilt voor hem ntl een heel stuk.ook ben ik nog niet getrouwd en we zijn nog niet met iui/ivf bezig.ik weet niet hoe hij dan gaat reageren al heb ik er wel met hem over gesproken,maar hij wou met mij de hele weg bewandelen dus ook dat.maar sorry dat ik het zeg ik ben blij dat jouw man niet de mijne is want ik had hem echt de wind van voren geven.maar als hij je verlaat denk dan niet dat het jouw schuld is want dat is echt niet zo.hij is je dan gewoon niet waard,want hij neemt de weg van de minste weerstand.

tans/chan nog 2 daagjes en dan horen we de uitslag he?en ik hoop goed nieuws want dat kan ik wel gebruiken voor mijn verjaardag.

moon de koffers al gepakt?met sunblock 60?en hoe is het met je buikje?groeit al goed?

urs ik weet niet hoe je het vol en bij houdt maar ik kom je overal tegen met allemaal lieve en positieve reactie’s super hoor.

ang alles goed?druk aan het junken?ik voel me soms ook wel zo alleen ik spuit niets in ik prik bloed(druppeltjes) uit mijn lijf.miss straks mag ik junkie zijn met insuline maar dat is afwachten.

kaatje alles goed?

sam hoe is het met jouw zwangere buik?

s§ammy hoe is het met jou?

zo nu hoop ik iedereen gehad te hebben.zo niet sorry

groetjes annie

Heidi! heb net je verhaal gelezen op iui , verstandige beslissing voor nu denk ik! Ik wens je alle sterkte v d wereld en hoop dat er toch een weg zal zijn die juliie SAMEN kunnen gaan bewandelen!

Met mijn gaat het wel goed eigenlijk , wel sterk het gevoel dat het niet gelukt is en allerlei symptomen die er op wijzen dat ik mijn ongi ga krijgen…We zullen zien! Ik ga zaterdag testen en laat jullie het meteen weten! :think:

Dames we moeten wel een datum gaan prikken he!!!

Tans hoe is tie?Ik hoop zo dat het goed gaat bij jou! :angel: We blijven duimen en hopen! Wij gaan in ieder gaval eerst op vakantie in mei en daarna voor de derde poging ! We leven per poging lijkt het wel hahahahah. :smiley:

Ik laat jullie meteen iets weten zodra ik getest heb!

Liefs van mij!!! :dance:

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer even ik heb het druk druk druk zijn bezig om de boot op te knappen en das altijd een hele klus. Maar goed hebben we daar straks weer een aantal jaren (3) plezier van.

Hier gaat alles zijn gangetje ben aan het aftellen nog 6 dagen werken en dan begint nieuwe baan. :smiley: .

Hier wordt een hoop geschreven en ik lees dat het voor veel mensen een spannende tijd is dus ook ik duim nog steeds heel hard en zal zaterdag op het werk het forum open leggen om goede test uitslagen te lezen. :pray:

Iedereen die begonnen is met spuiten hou je taai en Aniie kop op het lukt straks jou best wel om te leren leven met suiker maar mijn ervaringen om dat gebied zijn (door mijn werk dan) is dat je eerst een soort van afkikverschijnselen krijgt waardoor je moeilijkheden ervaart om van datgene af te blijven wat je niet meer mag eten. Want je smacht ernaar, maar het komt vanzelf. Jammer wel dat je je zo bewroerd voelt.

Heidi ik heb gereageerd binnen ivi en ik wens je heel veel kracht, liefde en geluk toe om te doen wat jou (jullie)het beste lijkt en als er wat is kom maar met je verhaal.

Liefs Shouka

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende berichtjes en pbtjes. Doet me ontzettend goed. :thumbup:

Liefs Heidi :-*

:smiley: Meisjes even een update van mij…heb getest vandaag …helaas negatief dus ik heb de hoop alweer opgegegeven!

Geen dip gelukkig ! Op naar poging 3!

Liefs van mij

Hey Chan! Op welke dag zit je nu dan?

Ik blijft toch stiekem nog een beetje duimen!! :-*

:shock: Zit vandaag p[ dag 16… kan me niet voorstellen dat ik dinsdag wel een positieve teste heb! Tans hoe is het? Nog goed hoop ik he? Niet stiekum gaan testen?

Liefs van mij