IVF deel 4 Alweer!

oooo Chantelle , wat jammer maar weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebT!!! Ik duim toch nog even voor je hoor!!

Hier nog geen bloed te zien officieel kan ik nog ongesteld worden, volgens mijn gyn zou ik ongesteld worden tussen dag 13 t/m dag 16, heb net dag 15 overleefd, ooooo wat wordt het spannend!!!

Slaap erg slecht ben gewoon te opgewonden niet sexueel bedoeld hoor.

Heeft iemand deze situatie al eens meegemaakt???

Zaterdag testen, ik hoop zo dat het een positieve test wordt :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Groetjes Tans

Oeh spannend!! Wat je gyn zegt klopt wel hoor, ik was bv 5 dagen ‘overtijd’ maar werd toch ongi door de progestan ws. Weet niet of jij dat ook moet gebruiken? Maar ik duim me gek!!

Chantalle,misschien heb je toch te vroeg getest???Ik blijf duimen hoor meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tans,wat spannend ook voor jou duim ik hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Shouka,hoe is het met jou???

Urs :-*

:smiley: Tans jij gaat een positieve teste krijgen let maar op! Dat zou toch helemaal geweldig zijn !!! Ik ga hard voor je duimen! Ik ga de 26 e gewoon naar het zh.En daar zal ik dan wel horen hoe of wat verder.

De gyn had het erover dat de eskimo’s er langer over doen om in te nestelen , maar ik geloof er niet meer in!

Op naar poging 3!

Ik ga naar mijn mandje!

Liefs van mij :dance:

Chantalle,slaap lekker en ik hoop voor je dat je het mis hebt!!!En zo niet kop op en iid met frisse moed naar poging 3 Drie keer is scheepsrecht!!!Maar ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: toch stiekum voor je Oke???

Liefs Urs :-*

Hee meiden

Begin stiekem toch wel een beetje hoop te krijgen, het lijkt wel of mijn borsten veel groter zijn, en mijn ongesteldheidsymptomen(rugpijn enz. ) zijn verdwenen. Voel me eigenlijk voor de rest prima, niet anders dan anders maar mijn man zegt ook nog even rustig blijven en afwachten al blijft het moeilijk!! Morgen ga ik testen welke geeft het snelst resultaat?

Ik hoop zo voor Chantalle dat je te vroeg getest hebt, voel je al iets??

Rhi noge bedankt voor je pbtjes!!

Nou meiden als ik nu toch nog ongesteld wordt of anders morgen laat ik het wel weten!!!

Groetjes , de volgende keer zal ik weer op iedereen reageren hoor maar ben nu een beetje ego bezig geloof ik!!

Tans

Tans gewoon een Clear Blue halen die is snel en duidelijk. Wil je helemaal niet kijken of er wel of geen streepje staat neem je de digitale die zoekt zelf het streepje voor je.

En ego op de laatste ww daagjes mag helemaal!! Wij zitten ook allemaal te wachten op het laatste nieuws dus kom maar op morgen!!

Toi, toi, toi!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:smiley: Hallo Allemaal!

Jee wat spannend tans! Pfff ik ga morgenvroeg meteen kijken als ik wakker ben! Ik ga niet meer testen , w8 tot dinsdag op de verdere instructies! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het min of meer wel verwacht had , ik rekende er gewoon niet op! :silenced: Mischien zelfbescherming…

Het komt op jullie mischien nuchter over maar ik heb gelukkig 1 gezonde mooie dochter en we hebben nog 2 pogingen…Het klinkt allemaal zo makkelijk he? We weten allemaal dat het anders is! Ik kan al mijn ellende kwijt bij manlief gelukkig en natuurlijk bij mijn paarden! Dat scheelt enorm!

Angela hoe is tie? Al last van de hormonen???

Urs , lief van je hoe je me steeds weer blijft steunen! Dat doet me enorm goed!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Voor de rest iedereen een heel fijn weekend en Tans doe de test lekker vroeg he??? :thumbup: :thumbup:

Liefs van mij 8)

@byjou wrote:

:smiley: Hallo Allemaal!

…knipperdeknip…

Voor de rest iedereen een heel fijn weekend en Tans doe de test lekker vroeg he??? :thumbup: :thumbup:

Liefs van mij 8)

Jij ook een heel fijn weekend!! Enneuh Tans ochtendpies!!! Na 20.00 niets meer drinken gni gni. Voor 9 uur meldplicht 8)

Is dat echt zo dat je na 2000 niets meer mag drinken, shit we wilden gezellig met zijn 2jes gaan uiteten, (zonder alcohol :lol: ) lekker kletsen en natafelen, …

Werkt de test niet meer als je gewoon tot een uur of 2200 water drinkt?

Groet Tans

:smiley: Nee hoor Tans je mag best drinken maar hoe minder je drinkt hoe geconcentreerder je urine morgenvroeg zal zijn!

Hele fijne avond en meldplicht morgenvroeg , we gaan voor een dikke plus!

Liefs van mij :dance: :dance:

Nee hoor Tans is niet nodig hoor. Zeker niet als je lekker kunt uitslapen morgen! Was meer een geintje maar hoe geconcentreerder hoe beter das wel zo! Maar ik ga zo snurken en probeer in mijn slaap ook te gaan duimen dat moet haast wel lukken ondertussen! :wink:

Goeimorgen allemaal,

Ik zit op mijn werk en ben aan het duimen :thumbup: :pray: en hoop zo snel hier iets te kunnen lezen. spannend zo spannend zelfs dat ik op het werk kok geopend heb maar natuurlijk ben ik veel te vroeg iedereen ligt nog lekker onder de wol (net als hier) Nou ik blijf steeds even kijken.

Tans succes zo direct.

Groeten Es

wat zijn jullie toch schatten!!! :clap: :clap: :clap:

nu het grote nieuws, ik ben zwanger jippie kan het nog steeds niet geloven lijkt wel of het om iemand anders gaat , maar na precies 3 jaar zijn wij nu dus aan de beurt!!!

Vannacht om 0300 wakker kon het om 5.30 niet meer houden heb mijn man wakker gmaakt en getest gelukkig positief!!!

Daarna nog een uurtje geslapen maar ik ben gewoon erg opgewonden denk van alles enzo. Maar goed we gaan zo naar de aanstaande oma’s die hebben zo met ons meegeleefd!

Voor ons wordt het in ieder geval een geweldig weekend , hopelijk voor jullie ook

groet Tans

GEFELICITEEERD!!!1

je dag kan niet meer stuk.

geniet ervan meid

groetjes annie

:smiley: :dance: :dance: :dance: :dance: Wat een geweldig nieuws Tans!!!Heel erg gefeliciteerd! Geniet ervan!

Heel veel liefs van mij!!! :o :o :o :o

heeeeeeeeeeeeeeell erg gefeli Tans !!! :-*

GEFELICITEERD!!

Whaaaa Tans gefeliciteerd!!! Lekker symbolisch zeg en geniet van het rondbrengen van het nieuws! Ik had al veeeel eerder willen kijken maar mijn mannetje heeft mij zomaar laten slapen. :oops:

Hoi Tans,

Gefeliciteerd ben erg blij voor je

Geniet er maar van samen met je man.

Liefs Shouka