Tans
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
SUPER!!!
Geniet er van :dance: :thumbup:
groetjes VH 8)
Tans,
Meid, van harte gefeliciteerd :dance: :dance:
Heerlijk hoor, meteen al raak! Geniet ervan!
Chantalle, nu jij ook met een positief resultaat komen hé!
Veel liefs,
Moon
Tans,
Om te beginnen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :thumbup: :thumbup: :D.
Geweldig om te horen en dat geeft mij weer moed :inlove: .
Ik heb 9 x iui gehad maar helaas het heeft niet het gewenste resultaat gehad. Net Als Heidi, hebi ik ook op het iui forum meegekletst en nu wij met IVF gaan starten, wil ik mij graag bij jullie clubje voegen.
Wij zijn zins augustus 2002 aan het proberen een kindje te krijgen, maar tot op heden dus helaas nog niet gelukt. Het probleem bij ons is het weinig en slechte zaad van mijn mannetje door een spatader bij de balzak.
Ik ga morgen naar het ziekenhuis om een intake gesprek aan te vragen en hopelijk kunnen we daar eind juni voordat we op vakantie gaan nog terecht. De prognose is dan augustus, september te kunnen starten… :?:
Chantalle, Veel suc6 nog met wachten…ik duim ook hard mee dat de test alsnog + is! :thumbup:
Groetjes
Rennic
Jeetje ik heb het van het weekend zo druk gehad,dat ik eventjes geen tijd had om op kok te kijken,en wat lees ik???
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TANS IS ZWANGER YEAH YEAH YEAH!!! :-* :-* :-
GEWELDIG MEID van harte gefeliciteerd,dat je maar een hele voorspoedige zwangerschap mag hebben,en echt op een roze wolk mag zitten!!! :- :-* :-* Ik ben echt heel blij voor jullie meid!!!Zie je wel,ik voelde het bij Donney ook niet aan!!!En ik was toch zwanger,en nu jij :dance: :dance: :dance: Ik vind het echt onwijs gaaf hoor meid!!!
Liefs Urs :-*
iehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tans gefeliciteerdt meid.!
Super.!!!
Geniet er leekker van meid.!
Kussies beertjeXXXXXX
allemaal bedankt voor jullie lieve reacties, werd net even onzeker en heb er nog een test tegenaan gegooid maar gelukkig ook positief nu gaan we zo lekker even wandelen voor het slapen gaan!!
Byjou, hoe is het nu met jou??? Hopelijk morgen ook een positieve test?
Groet Tans
Hey meisjes,
Hier ben ik weer.
Ik wilde zo graag schrijven maar blijkbaar is er iets met mijn wachtwoord niet juist. Ik kan dus thuis niet schrijven. Vandaar dat ik het nu ffe doe. En om te beginnen;
LIEVE TANS: GEFELICITEERD MEIS. Geniet ervan het is je gegund.
Chant; Heb jij nieuws meid?
Met mij alles ok. Moest eigenlijk afgelopen zaterdag starten met de gonal. Wat denken jullie? Helemaal vergeten!!! Dom dom dom
Nu mag ik vandaag de gonal spuiten is niet erg volgens het ziekenhuis kan het helemaal geen kwaad! Maar ik ben er met mijn gedachte niet bij. Ik ben eigenlijk helemaal nergens met mijn gedachte bij. Zo erg. Maar goed vandaag dus de gonal erbij en dan moet het goedkomen. Mijn eerste FM staat voor 3 mei om 15:30 uur. Eigenlijk op 2 mei haha maar die is ook verzet. Nou meiden zet hem op.
Liefs Angela.
Dag meisjes!
Vrees voor mij minder goed nieuws…morgen de test …in het zh.we zullen het wel zien!
Denk dat ik geen positieve test zal hebben…Ik hou jullie zeker op de hoogte! Heb me er al bij neergelegd dat t niet zo is!
Ik moet gaan werken met frisse tegenzin! :roll: Zodra ik morgen van het zh kom laat ik jullie iets weten!
Liefs van mij!
O jee Angela,een beetje vergeetachtig???Gelukkig dat het niet erg was succes hoor meid!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Chantalle,ik blijf toch stiekum voor je duimen hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs :-*
Yes!!! Tans is zwanger. Hoera, Hoera!! Van harte gefeliciteerd!!! Wat geweldig!!! Geniet ervan meid.
Byjou: Heel veel succes meid, ik duim voor je!!!
Liefs Heidi
Hallo meiden,
Nog ff voordat ik afreis naar het zonnige Portugal:
Chantalle, heel veel succes morgen, ik zal het nieuws pas lezen wanneer ik terug ben
.
Je kan mij altijd sms-en hoor !
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
liefs,
Monique :dance: :dance:
Lieve Moon,
Ik wens je een geweldige vakantie meis!
Geniet er lekker met zijn 3 tjes van.
Ik denk aan je. Jij ook aan ons als je lekker in de zon ligt te bakken?
Liefs Angela
He Moon,
Een hele fijne vakantie hoor meid :thumbup: Geniet ervan hoor 8) Volgend jaar zit je niet meer zo rustig op het strand maar kan je achter de kleine aan,is ook heel leuk hoor
Maar nu nog eventjes rustig aan
Liefs Urs :-*
Monique, een hele fijne vakantie…lekker hoor!
Chantalle, duimen draaien voor je dat het toch allemaal goed komt…
Heidi, hoe gaat het met jou? Is de rust weer een beetje wedergekeerd?
Wij mogen 24 mei al voor de intake voor IVF…best snel vind ik.
zucht, weer een nieuwe fase :? Spannend.
Groetjes Rennic
hoi hoi,
Monique fijne vakantie en pas goed op jezelf.
Byjou veel sterkte morgen, ik zal aan je denken, ook ik moet morgen naar het ziekenhuis om te horen wat de uitslagen van de onderzoeken zijn, maar daar lig ik niet van wakker. Wel ben ik benieuwd of de wachttijd korter is geworden want dat zouden ze nu ws wel weten vertelde ze ons in maart??? Spannnend hoor en misschien heeft onze oude hyn ook het ook nog wel voor elkaar gekregen dat we sneller mogen want die 10 maanden lijken me steeds langer ook al zijn het er nu nog maar 8.5 :dance:
Hoi Urs hoe is het met jou???
Groet van Es
Monique, een fijne vakantie en Chantalle als je nog steeds niet ongesteld bent is er toch zeker een kans dat het misschien wel gelukt is , ik duim in ieder geval voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Groet Tans
Lieve Allemaal …
Bedankt voor jullie steun dat doet zoooo goed! Urs jij in t bijzonder dat vind ik echt te gek! Heb vanmiddag nog even met de ivf afdeling gebeld omdat ik redelijk gek aan het worden ben… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: Bij eskimo’s duurt het hele proces een week langer…de eerste week gebeurt er niets zeggen ze …dus ik heb te vroeg getest naar het schijnt , wel is het zo dat ik door die progynova die ik nu slik zowieso niet ongesteld kan worden omdat deze mijn eigen hh op vakantie heeft gestuurd…Maar goed ik moet dus echt morgen afwachten , we hebben er ons op ingesteld dat het negatief is dus het kan alleen nog maar beter worden!Van iedereen waar ik het 06 van heb die sms ik natuurlijk! Voor de rest zal ik me melden hier op kok.
Moon fijne vakantie , en geniet ervan!
Voor de rest iedereen suc6
Liefs van mij 8) 8)
:oops: :oops: :oops:
Mag ik ook bij dit groepje komen…
wij gaan ook voor ivf.
Hubbie heeft besloten om er toch voor te gaan meiden.
Toppie zeg.!!!
Maar ben nog in afwachting van mijn ongi vandaag 14dgn geleden iui gehad.
En dan mogen we nog 1keer iui doen en dan is het echt ivf.!
Meiden ben erg blij dat hubbie toch achter mij staat.!
Liefs van beertjeXXXXXXX
Hey dames ik ben er ook weer even hahaha.
Hey Chan, we duimen door hoor! Tot we morgenmiddag het hoe en het wat horen van je! Kan me voorstellen dat je ondertussen er ook behoorlijk gestoord van wordt. Mensenkinderen zeg 3 weken wachten! Das niet normaal maar morgen is het klaar! Dan weet je waar je aantoe bent en ik duim door tot ze eraf vallen! :-
Joehoe Beertje!! Toppie!! Heerlijk dat hij toch mee wil gaan met de molen! Wat een opluchting! Voor de komende IUI gaan we uiteraard ook hard duimen want het mooiste is toch als het daarmee alsnog gaat lukken!
Moon, ik ben vast veeeels te laat :oops: maar een heel fijne vakantie!! Geniet van de rust, het heerlijke weer, je mannetje, jullie ukkepukje in de maak gewoon alles!! :- En daarna gauw melden hier dat je ons giga gemist hebt zoals wij jou ook hahaha.
Hoi Meiden,
Shouka,het gaat heel goed met mij :thumbup: En zie je meid de tijd vliegt voorbij,voor je het weet zijn jullie ook aan het spuiten voor IVF :thumbup:
Chantalle,spannend hoor meid,ik hoop toch stiekum dat je het verkeerd aan voelt,ik ga hier dan zeker helemaal voor jullie uit mijn dak echt waar!!!Ik lees morgen wel hoe het is,succes hoor meis :thumbup: :-
Hoi Beertje,meid wat fijn toch hier van je te lezen :thumbup: Fijn dat je mannetje toch wil starten met ivf,omdat hij het eerst toch niet zag zitten???Succes hoor meid ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup:
Ik duim natuurlijk ook voor alle andere meiden hoor, :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
:thumbup: Urs :-