beertje en rennic welkom hier.
ik heb de hele dag niet op internet gekunt en nu heb ik moon geen fijne vakantie kunnen wensen
voor de rest bij mij niet veel nieuws alleen dat ik een klein beetje baal omdat ik door mijn suikerziekte nu niet mag snoepen,terwijl ik jarig ben.
nou ja overleef ik ook wel weer.
groetjes annie
ps chan ik duim voor morgen voor je.alleen naar 08.40 dan zit ik nl bij de tandarts :? :evil: op de stoel.
groetjes annie
Heeey jarige job!! Eindelijk online!!
Gefeli! En jammer dat het even niet kan. Hartstikke balen wie weet hebben ze van de week wel wat tips voor je? Ik hoop het dan kun je het dit weekend even dunnetjes overdoen!!
Hey Annie; gefeliciteerd meis. Lang geleden!
Chant; hoelaat moet je er zijn? Ik zit hier te zenuwpezen ongelooflijk. Duim, duim, duim! Maar ik geef niet op. Rennic en Beertje welkom bij ons. Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling. Nou meisjes kga verder duimen.
Xx Angela
Hoi meiden,
Annie,hoe was het bij de tandarts???Ik moet binnenkort ook,ik weet alleen niet wanneer(mijn mannetje belt altijd voor een afspraak,ik ben zo bang voor de tandarts sinds ik ooit een keer ben doorverwezen naar de kaakchirurg :? :? :? Dus mijn mannetje zegt het dan op de dag zelf :? )
Stom he???
Maar meid nog van harte gefeliciteerd hoor,ik hoop dat je ondanks je suiker toch een fijne dag hebt gehad???
Chantalle,meid hoe is het???
Tans,dring het al een beetje echt tot je door
Angela,hoe lang moet jij nog spuiten enzo???
Rhi,hoe gaat het met de banen jacht???
Urs :-*
Hoi meiden,
Byjou, al nieuws??? Ben erg nieuwsgierig
Beertje, fijn dat je man toch verder wilt. Ik weet hoe mannen kunnen zijn. Wanneer is je nod? Misschien is het niet nodig. Ik hoop het voor je en duim heel hard. :thumbup:
Rennic, het gaat inderdaad wat beter hier. We zijn ons al aan het voorbereiden. En als ik die positieve berichten lees, weet (hoop) ik gewoon dat we een hele goede kans maken met ivf. En gaan we ervoor. Ik moet zeggen dat ik het ook erg spannend vind. Eerst nog een evaluatie gesprek met de gyn en dan pas het intake gesprek denk ik.
Iedereen heel veel succes en ik :thumbup: en voor jullie!!
Liefs Heidi
dag meisjes …helaas negatief .ik heb echt even een dip.
Je weet t en toch komt het hard aan…
Nu gaan we eerst maar met vakantie en dan gaan we aan poging 3 .beginnen.
Kan even niets positiefs vinden maar ik schrijf later nog !
:silenced:
liefs van mij
Byjou, Tjee wat ontzettend K
En dan heb je ook nog zo lang moeten wachten…
Heel veel sterkte meid :-*
:silenced:
Liefs Rennic
Hey meis, je weet het je kunt hier echt alles neerkliederen als je ervan af wilt!! Mensen uitschelden mag (niet ons doe maar lekker wildvreemden 8) ) en kijk rustig verder wat je wilt!
Vakantie leidt wel af maar het is zooo moeilijk om de pogingen te vergeten om 100% te kunnen genieten! Ik hoop dat je dat gaat lukken en je daar de batterij even lekker kunt opladen!! :-*
hoi Byjou,
Balen zeg! Maar wil een negatieve test meteen zeggen dat het niet gelukt is? Of ben je ongi geworden? Kan het niet zo zijn dat je toch nog iets te vroeg hebt getest?
Sterkte in ieder geval. En probeer lekker te genieten van je vakantie!
Liefs Heidi
Hey Rennic,
Dus je gaat nu over op IVF…mmmm jammer dat IUI niets is geworden!
Wat heb jij al snel een intake! Ik heb er ruim 4.5 maand op moeten wachten. Maar ja…nu moet ik toch ook nog tot februari 2006 wachten op de behandeling. Het scheelt natuurlijk ook per ZH.
Byou: Sterkte, ik hoop dat je desondanks wel van je vakantie kunt gaan genieten. Dus wens ik je lvast een goede vakantie toe.
Shouka, ik lees dat jij de maanden ook aan het aftellen bent. Komt me bekend voor! :shifty: Ik spreek nog steeds over een jaar wachttijd, maar daar zijn er al weer drie van om. Ik moet dus nog 9 maanden wachten.
groetjes VH 8) (vanavond naar Queen in A’hoy :dance: )
dank jullie wel!
chan balen meid ga lekker genieten van de vakantie kan je alles weer op een rijtje zetten voor de volgende poging.
urs:GEEN gaatjes joepieeeeeeeeeeee…ik heb altijd bijna de broek vol daar.zo bang ben ik,maar ik maak netjes de afspraken zelf(met angst en beven).
ja ang en rhiannon ik baalde zelf ook dat ik niet online kwam.
voor de rest niet veel nieuws wel veel afspraken.
groetjes annie
OOOo Chantalle , ik kan me goed voorstellen dat je stevig baalt, ik had het je zo gegund!!!
Ik hoop dat je op vakantie toch kunt genieten en daarna hopelijk is de derde keer scheepsrecht :thumbup:
!!
Annie gefeliciteerd met je verjaardag
Beertje en Rennic welkom hopelijk gaan jullie mij allemaal snel volgen.
Groet Tans
OOOOH Chantalle,
wat balen nou zeg,ik hoopte toch zo dat het nu raak was,logisch dat je nu een dip hebt!!!Maar kom op hoor meid,even lekker weg en dan weer met frisse moed ertegenaan :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En dan ga ik weer onwijs voor je duimen hoor meid :-
Liefs Urs :-
Lieve Chant,
Ik had je al gesmst. Maar ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze tegenslag. Gatverdamme wat ontzettend Kl&$*$&#*TE dat het weer niet gelukt is.
Zo oneerlijk alemaal! Ik hoop dat je toch van je vakantie gaat genieten en dat je zo fris als een hoentje weer terugkomt en dat je dan weer vol goede moed aan de volgende poging begint. Ik begin al met duimen.
Liefs Angela
Hoi meiden,
Annie,ik schreef gisteren dat ik ook binnenkort naar de tandarts moet,maar ik wist niet wanneer!Nou vanmorgen zei Rob dus dat we vandaag moeten om 15.55 OOOOOOOOh ik ben zo zenuwachtig :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Chantalle,hoe gaat het vandaag meid???
Alle andere meiden hoe is het???
Liefs Urs :-*
hey Urs!
Suc6 bij de tanarts vanmiddag meis. Voor je het weet is het weer voorbij. :lol:
Met mij alles ok! Volop aan de spuit
xxx Angela
he urs ik hoop dat alles toch goed is gegaan hoor.
groetjes annie
Dag meisjes!
Deze keer valt me zwaarder dan de andere keren …30 mei even op vakantie en dan weer met nieuwe frisheid ertegenaan!
Urs hoe was je tandarstbezoek???/ :mrgreen: Altijd fijn he… :liar:
Dankje voor jullie lieve berichtjes dat doet echt wel goed!
Moet het even kort houden! maar nog een warm welkom voor de nieuw hier!!!
Liefs van mij
Hoi Meiden
Ik had niks alleen tandsteen.Stom he dat ik zo bang ben,maar ik heb zo,n rotervaring gehad bij een kaakchirurg.Ik ben altijd weer bang dat de tandarts mij doorstuurt voor mijn verstandkiezen ofzo :doh: :naughty:
Maar jullie succes wensen heeft vast geholpen!!!
Urs :-*
Hey Urs!
Is echt niet stom hoor dat je bang bent! Een mens heeft zo zijn angsten. Gelukkig viel het allemaal reuze mee en hoef je de komende 6 maanden niet meer naar die akelige tandarts.
Weer wat achter de rug. Hoeist verder?
Met mij nog steeds alles okidokie. Zal Moontje zich een beetje vermaken zonder ons? :shock:
Liefs Angela
:dance: