Hai dames!
Urs; fijn dat het meeviel! Nu hoef je er lekker een tijdlang niet meer aan te denken!
Ang; gaat het spuiten nog goed? Ik duim iig mee dat je eitjes flink hun best doen!
Chan; geniet van je vakantie! Heerlijke bestemming en ik hoop ook dat je heerlijk weer hebt zodat je flink veel Vitamientjes meeneemt!
Ik ben zelf de komende tijd wat minder online want mijn schoonvader is vanmorgen vroeg overleden. Hij was al terminaal ziek en de artsen wilden al niet meer behandelen omdat dat te riskant was en geen nut meer zou hebben. Toch denk je altijd dat het nog wat langer gaat duren. We zijn er afgelopen weekend nog geweest zodat de jongens afscheid konden nemen en het blijkt maar dat dat op tijd is geweest. Nu komen dus de dagen van notaris, crematie (wordt geregeld door zijn vrouw) en familie bellen etc. Zondag hebben we nog een BBQ staan met vrienden en dat gaan we dan ook doen. En omdat we zo kort voor 5 mei zitten wordt het ws dinsdag of woensdag. We zijn iig allemaal blij dat hij in zijn slaap mocht overlijden en dat het voor hem niet te lang heeft geduurt.
rhiannon gecondoleerd voor jou en daniel.sterkte de komende tijd.
chan veel plezier op vakantie.
ang hoe gaat het met jou en de spuiten?
hoe is het met de rest van de dames?(kaatje,beertje,hedi etc?)
nou bij mij is een hele onzekere tijd aan gekomen.ze zeggen dat ik echt over moet op insuline,maar wanneer?(ws 10 juni)ook ben ik vandaag 2 dagen overtijd.sinds ik clomid slik werd ik steeds op cyclusdag 37 ongi.ik zit nu op dag 39.ik heb daar een dubbel gevoel over.de ene kant schreeuwd laat ik zwanger zijn! de andere kant schreeuwd weer laat ik aub niet zwanger zijn.waarom niet???nou doordat mijn suikers niet goed gereguleerd zijn is de kans op aangeboren afwijkingen wat groter dan voor een volledig gezonde vrouw.ook mk’s liggen sneller op de loer en dat heb ik al ws 2x mee gemaakt en ik wil daar eigenlijk niet nog een keer door.maar ja ik zal wel moeten als de natuur zo beslist.
maar dat is dus mijn onzekerheid en dubbel gevoel.
nou nog veel plezier vandaag.
groetjes annie
Rhainnon gecondoleerd , ik wil jou en je vriend/man heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte wensen!!!
Tans
Thnx Tans en Annie!
An ik weet ook niet wat ik voor je wens… misschien heb je wel als grootste voordeel dat je nog relatief jong bent en dat misschien een afwijking dan minder vaak voorkomt? Voordeel zou wel zijn dat als het nu raak is je gelijk op de insuline wordt gezet! En uiteraard dat je dan zwanger bent en flink onder controle komt!! Het kan natuurlijk ook de stress van de afgelopen tijd zijn die er nu voor zorgt dat het later is, hoe het ook zij ik duim voor je!!
dank je wel!!! rhiannon
ik weet het zelf gewoon niet meer.ik wacht wel af.
groetjes annie
de rode :evil: zijn geariveerd.dus ik kan me vestigen op het naar beneden krijgen van mijn suikers.ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg wanneer ik insuline ga spuiten.het is zeker dat het spuiten word alleen als gaat nu niet zo snel meer.
sorry dat ik niet op jullie even reageer.ben nl wel een beetje teleurgesteld al weet ik dat het beter zo is.
groetjes annie
He Meiden,
Lieve Rhi; Gecondoleerd voor jou en Daan. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik denk aan je.
Anie; Jammer meis dat de red devils zijn gearriveerd. Hopelijk gaan je suikers snel omlaag en komt alles goed.
Tans; Hoe gaat het met jou? Lang niets gelezen van je.
Chant; gaat het al wat beter? Nog even en je gaat heerlijk op vakantie.
Urs; Alles oke ?
Nou met mij alles goed, ik ben aan het spuiten en morgen heb ik de eerste FM. Heb wel veel last van mijn onderrug maar dat hoeft niet aan de hormonen te liggen. Ik begin mijn buik ook te voelen, dus ik denk dat ze wel lekker aan het ontwikkelen zijn.
Nou meiden tot snel weer.
X Angela
Hoi meiden,ik ben er weer !!!
Annie,wat een gedoe allemaal,succes en sterkte hoor meid :thumbup:
Angela,alles goed hier hoor :-* hoe is het met jou???
Rhiannon,nog gecondoleerd meid,sterkte hoor!!!
Tans,hoe gaat het meid???
Chantalle,kop op hoor meid,straks even lekker weg,even je zinnen verzetten :thumbup:
Ook alle andere meiden succes natuurlijk :thumbup: :-
Liefs Urs :-
Angela, het begint weer spannend te worden dus ik zal straks voor je gaan duimen hoor!!!
Jullie hebben mij er echt doorheen gesleept!!
Met mij gaat het nu wel weer prima, vorige week woensdag en donderdag heb ik twwe keer een druppeltje roze/bruin bloed verloren. Ik schrok gigantisch zag het al helemaal misgaan.
Vrijdag heb ik het ziekenhuis gebeld en ze vertelden dat het erg weinig was en niet helderrood dus ik hoefde me geen zorgen te maken. Toen heb ik wel gevraagd als het een miskraam is komt het dan snel, ze zei toen waarschijnlijk wel en dat ik dit weekend gewoon mocht bellen mocht het nodig zijn. Maar GELUKKIg gat nu alles weer prima ben bij vlagen misselijk, krijg s morgens geen hap door mijn keel.
Hoop dat jullie mij snel zullen volgen.
Groet Tans
Hoi Tans,
Wat lees ik nu? gelukkig gaat het nu weer beter! Je schrikt je het ongeluk als je rood ziet. Nou meis, hopelijk ben je weer rustiger en komt er geen bloed meer op je pad. Dit moet gewoon goed blijven gaan. Ik hoop dat het ziekenhuis je wat gerust heeft kunnen stellen.
Met mij gaat het allemaal ok hoor dank je. En ik kan wel wat duimertjes gebruiken dus als je ze ook in wilt zetten graag!!
Liefs Angela xx] :-*
Hoi dames!
Allemaal bedankt voor jullie wensen! Ws hebben we woensdag of vrijdag de crematie want in Duitsland zijn ze nogal Gründlich met alles en aangezien hij eerst zijn arm had gebroken en daarna in het ziekenhuis in overleden was er een super ijverige arts die melding heeft gemaakt bij de Staatsanwalt. “Heel erg verdachte omstandigheid” een man die al terminaal ziek is. Nu ja we doen er niets aan de arts waar hij onder behandeling was heeft al gebeld naar de staatsanwalt om een en ander uit te leggen en nu is het wachten op het vrijgeven van het lichaam. Zelf denken we dat het wel vrijdag wordt want ambtelijke molens draaien nu eenmaal niet snel in geen enkel land.
Tans meid wat schrikken zeg! Maar het klinkt wel positief zoals het ziekenhuis erop reageert en hopelijk ben je zelf ook gauw gerust gesteld!
Annie jammer hoor is toch elke keer balen. Maar je weet het in een gezond lichaam groeit straks een gezond vruchtje! Ik zie een volgende zwangerschap heel positief!! Dat kan niet anders!
Ang ik duim me een verstuiking voor morgen! Hopelijk mag je gauw op voor het laatste stukje en daarna een positief resultaat!
Urs hoe voel je je nu? Ik hoop al een stuk beter en het goeie weer werkt op mij iig altijd wel positief!
Ik ben weer off want er moet nog wat geregeld worden voor het eten en door mijn gesprek op een rottijd (4 uur in de middag) echt totaal geen zin om te koken!
Tans,jeetje meid dat is wel even schrikken!!!
Angela,ik ga zeker voor je duimen hoor meid :thumbup: :thumbup: :thumbup: Zet ,m op hoor :-
Rhiannon,lief dat je naar mij vraagt :- Het gaat nu wel weer goed hoor,ik zat gewoon even in een dipje,gaat wel weer over hoor :-
allemaal heel veel liefs van Ursie :-
Hallo meiden
,
Daar is ikke weer, bruingekleurd terug uit Portugal, helaas ben ik de zon vergeten mee te nemen naar nederland . Het regent meteen weer es!
Ik heb ondertussen een hoop gelezen, ik kom later wat dieper op terug!
Allereerst Rhiannon gecondoleerd met je schoonvader Veel sterkte toegewenst.
Tans, erg spannend hoor!
Chantalle, balen meid, ik had het zo gehoopt! Verdorie!
Angela, laat jij ook eens zien dat je wel zwanger van IVF kan worden, kom op en doe je best :lol:
Ik ga weer gauw aan het werk, ik schrijf het berichtje stiekum tussendoor! :naughty:
Liefs,
Moon
Lieve Rhi,
meid, ik lees nu pas het trieste nieuws. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe de komende periode en voor de toekomst.
Dikke knuf,
Nannie
Hey Meiden,
Heeeey Moon; Wat is dat snel gegaan zeg. Zoeee de weken vliegen voorbij als je het zo bekijkt. Heb je een leuke vakantie gehad? Zal natuurlijk wel. Fijn dat je er weer bent.
En over dat zwanger raken, ik zou niks liever willen laten zien. Doe er mijn best voor.
Nou ik heb gisteren mijn 1e FM gehad en zag er allemaal goed uit. Het begin is gemaakt. Aan beide kanten zaten 3 meetbare eitjes van ±15 mm. En dan aan beide kanten nog 4 kleintjes. Das dus een totaal van 14 eitjes. Ik hoop dat de kwaliteit weer een stuk beter is dat de 2e keer. Zo stapje voor stapje en dan moet het eens goedgaan. Ik slik van alles en hoplelijk helpt dat een handje mee. Ik slik tarwekiemolie voor de innesteling. (heb ik heel veel goede verhalen over gehoord. De laatste behandeling heb ik ook sypradyn genomen en er was een verbetering is de kwaliteit. Dus dat doe ik maar weer, wie weet helpt het. Niet geschoten is altijd mis. Nou meiden vrijdag moet ik weer terugkomen en dan zal ik weer meer weten. Ik vermoed dat ze dan de punctiedatum al wel weten.
Nou iedereen zet hem op weer, dan doe ik dat ook.
Heel veel liefs en een dikke kus Angela
Angela, dat ziet er goed uit zeg!!! Vrijdag wel even melden wanneer je de punctie is he, kunnen we duimen.
Rhi, hoe is het met je en je mannetje? Ik hoop dat het vanmiddag een beetje meevalt en dat jullie goed afscheid kunnen nemen.
Hier gaat eigenlijk alles prima geen bloedspatje meer gezien sinds donderdag, heb ook geen buikkrampen of zo dus ga erg maar vanuit dat dat een goed teken is. Volgende week woensdag om 9.40 de eerste echo, duimen jullie dan nog een keer voor me dat alles goed is? Jullie steun heeft me de vorige keer ook zo goed geholpen vandaar :lol: :lol: !
Mijn borsten zijn trouwens nog meer gegroeid lijk Pamela Anderson wel hihi.
Groetjes allemaal Tans
Hai allemaal,
Ik volg nu op de voet al jullie verhalen en nu met namen van Angela omdat je nu midden in de behandeling zit…so far so good!! Ik duim voor je dat het zo blijft doorgaan. :thumbup:
Tans, spannende tijd ook voor jouw, volgende week echo. Komt vast goed. :thumbup: Geniet er wel van he!
Rhi, veel sterkte de komende tijd.
Nou, ik heb eigenlijk niks te melden, ik krijg 24 mei mijn intake voor de ivf en tot die tijd genieten we nog even van de ziekenhuisloze tijd…
groetjes Rennic
Hallo allemaal,
Daar ben ook ik weer eens ben hartstikke druk met mijn nieuwe baan en het bevalt prima (zo na 3 dagen grinn) en nu al weer 4 dagen vrij.
Ikkie succes vrijdag mijn duimen draaien hard, maar wat ik lees klinkt goed.
Rhiannon hoe is het nu met jou en je mannetje ik heb je al zo’n tijd niet gesproken?
Urs hoe gaat het?
Tans wat fijn dat alles weer rustig is bij jou en voorlopig willen we geen rode spatjes meer zien hoor.
Nou vanuit hier even een korte up-date. Wij zijn weer naar het ziekenhuis geweest en alle onderzoeken waren positief (wisten we al wel maar je weet maar nooit wat een ander ziekenhuis weer ontdekt) het andere goede nieuws is dat we geen 10 maanden meer hoeven te wachten, maar dat het augustus wordt jippie de pippie. Wij dus nu helemaal blij en laten we nu ook vakantie hebben in die maand komt mooi uit dus blijven met de boot op de loosdrechtse plassen. Ook hebben we het plan opgevat om een mooi beeldje te kopen als herinnering aan de eerste zwangerschap om het zo een plekje te kunnen geven, want ik merk dat dat nu niet lukt omdat er "niets"is om even bij stil te staan. Daarnaast lijkt en voelt het soms alsof alleen wij er nog mee bezig zijn, terwijl wij nog steeds voelen dat er wel degelijk een kindje is geweest ookal was het maar 8 weken. Ik voel me soms toch wel een klein beetje mama van … of is dat raar? Nou ik stop want weet niet zo goed hoe ik dit gevoel moet omschrijven het is allemaal zo dubbel.
Hoi Moon gezellie dat je er weer bent.
Hey Moon! Welcome back! Jammer he dat die vakanties altijd maar zo kort zijn Hoop dat je lekker hebt genoten maar dat zal vast!
Rennic veel succes de 24e! Dat je ook maar snel mag starten!
Angela op naar vrijdag! Het weertje is wat minder geworden dus lekker binnen bezig zijn en lekker rustig aan doen zodat de energie in de eitjes gaat zitten! Hier wordt flink geduimt!!
Nannie jij ook bedankt voor je steun!
Annie succes morgen op de groep! Ik denk telkens even aan je en duim dat je suikers flink gaan zakken!
Tans of moeten we je omdopen tot Pamela! 8) hihihi maar wel een goed teken! Hoop dat je lekker kunt gaan genieten volgende week van de echo! En thnx voor het vragen! Het gaat redelijk goed met ons. Ik zit natuurlijk sowieso thuis omdat ik geen werk heb. Maar ik heb alweer 1 gesprek gehad afg maandag en vanmiddag even bij een uitzendbureau langs geweest voor een vacature waar ze me willen gaan voorstellen van beide hoor ik ws volgende week vrijdag meer van! Mannetje is verstandig geweest, het is al een chaotische week ivm de vrije dagen en hij heeft aanstaande maandag en dinsdag cursus om nu even wat energie op te doen heeft hij vrij genomen gisteren middag en doen we nu lekker weinig! Vrijdag hebben we de crematie omdat ze gisteren het lichaam hebben vrijgegeven en dus ook toen pas kon worden verplaatst naar het crematorium. Dus daarna hopelijk nog een rustig weekend voor hij weer achter de boeken moet gaan zitten.
Shouka jahaaa ik had het al gelezen! Blijft wauwie hoe mooi augustus gemikt is :D!! Duimen we wat extra bij dat het hier in ons kikkerlandje een hele mooie zomer mag worden!! En nog heel erg bedankt voor jullie kaartje!! Ik hoop dat jullie trouwens nog een mooi feestje samen gebouwd hebben
Hoi meiden,
Hoi 8) Moon,welkom terug in ons regenachtige kikkerlandje
Shouka,zie je wel :dance: je mag toch eerder,heeft het duimen toch geholpen succes hoor meid,augustus is het zo :thumbup:
Angela,mijn duimen draaien de hele dag,jij bent echt de volgende hoor meid :thumbup:
Rennic,succes de 24ste ook voor jou draaien mijn duimpjes :thumbup:
Rhiannon,hoe gaat het meid???Sterkte morgen op de crematie!!!
Tans,houden zo hoor meid,geen rode spetters meer :thumbup: en lekker zwanger zijn er ervan genieten :thumbup:
Liefs Urs :-*