Ang!!! Hoe was het vandaag!! Ik ben zo benieuwd of je eitjes er klaar voor zijn! Doe eens gauw posten hier! Mijn duimen doen zo auw
Kim weet jij al meer?? Je hebt hier toen gemeld dat je met de cryobehandeling wilde beginnen maar sinds die post niet weer gelezen van je. Ben benieuwd hoe het met je is.
Urs het viel reuze mee vandaag. Leuk is anders maar toch is na het afscheid altijd een tijd voor wat kletsen met familie die je nooit ziet normaal. Dus de banden weer wat aangehaald.
Chan nog ffies en de vakantie begint voor jullie! De voorpret is al de eerste pret nietwaar!
Annie hoe was het op de groep? Ik hoop dat het je telkens een stukje makkelijker afgaat!
Ik vergeet vast weer veel maar zit met mijn hoofd nog een beetje ergens anders. Vanavond filmpje kijken om wat af te leiden en lekker op tijd naar bedje!
hoi rhiannon,
het was deze woensdag en aankomende woensdag niet zo gezellig op groep de oude garde(degene die het er nu op hebben zitten) heeft en neemt afscheid.2 komen al niet meer terug en 2 gaan er volgende week weg.dus dat is gewoon wat minder.qua inhoud vind ik het nog steeds eng en moeiliijk maar ik doe al meer mijn mond open.door de structuur heb ik al minder eetbuien en ws ook door de tabletten(word ik nog steeds misselijk van :? ).vandaag was mijn bloedsuikers is een keer 6,9 nuchter.maar iik moet nog eten en me de rest van de dag testen dus zal wel weer flink omhoog schieten.maar het begin is er. .1 ding is zeker ik ben er nog niet maar ben wel al een hele stap vooruit.
bedankt voor je intresse.
hoe is het met jou nu?
groetjes annie
Zooo 6,9 dat gaat hard! Mijne was nuchter 4,5 ongeveer dus dat komt goed in de richting nog even en wie weet zit je dan al rond de 5!!
Zoveel die al afscheid nemen, dan ben je wel goed als je zelf wel volhoudt! Fijn om te weten ook dat het je elke keer beter afgaat ik duim dat je hier binnenkort mag melden dat je idd rond de 5 nuchter zit en tot dan blijf ik duimen!
Annie,Wat vervelend dat het wat minder is op de groep,maar meid laat je niet kisten hoorzet ,m op :thumbup:
Rhiannon,dat is altijd zo apart eigenlijk he,zo,n begravenis of crematie,waarbij je allemaal familie ziet,die je al een poos niet had gezien,vaak is het dan nog best gezellig ook :oops: maar ja that,s life toch!
Angela,hoe is het meid???
Chantalle,hoe gaat het met jou???Is het alweer een beetje gezakt???Je gaat al bijna lekker er tussenuit heerlijk hoor :thumbup:
Urs :-*
Hoi urs,
Bedankt voor je duimen draaien en daarom krijg je nu van mij een dikke en een knuffel. Het heeft echt geholpen.
Hoe is het met de rest van de dames hier, ik merk dat ik niet zoveel hier kom omdat het nu voor mij afwachten is, maar ik weet dat Ang. geloof ik aan het spuiten was en gister ofzo kon laten meten hoe groot de eitjes waren. Dus Ang. hoe is het gegaan???
Hey dames
even een berichtje van Ang. Er waren een stuk of 10 mooie eitjes op maat en aanstaande dinsdag heeft ze rond 8.45 de punctie!
Ze kan ff niet op KOK komen maar hopelijk lukt dat snel weer!
Dank je wel Shouka,en jij straks in augustus heel veel succes :thumbup: En ook dan ga ik weer heel hard voor je duimen
Angela,spannend hoor,ik blijf voor je en :thumbup: Dit gaat hem worden,na Tans nu jij hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoe gaat het met de andere meiden hier???
Liefs Urs :-*
Rhi Thanks meid! Voor het plaatsen van het berichtje. Ik kan thuis nog steeds niet op kok. Zal weleens kijken, hopelijk kan het snel weer.
Nou meiden, jullie hebben het gehoord! Morgen om 8:45 uur de 3e punctie. Ik ben zoooo zenuwachtig maar met jullie duimpjes moet het goedkomen. Ik ga er weer voor hoe bang ik ook ben. Morgen rond deze tijd heb ik het er weer opzitten. En ik hou jullie op de hoogte. Als het niet via KOK kan dan laat ik het wel iemand op de site zetten via de SMS.
Tot snel weer.
X Ang…
Veel sterkte dan morgen!
Ik :thumbup: :thumbup: en voor je!
Hallo meiden,
Angela, dit keer is het raak! :thumbup: :thumbup: . Ik ga heel hard duimen en bidden!
:thumbup: :thumbup:
Het zou toch moeten lukken, bij mij is het ook aangeslagen! Dusseh, wij gaan uit van 3 x scheepsrecht! Heel veel sterkte met de punctie! Ik denk aan je!
Rhi, gaat het weer met je? Balen hé dat je weer ongi bent geworden! Hoe is het met een nieuwe job?
Chantalle, hoe is het nou met jou? De volgende keer ben JIJ aan de beurt hoor! Het moet gewoon :twisted: Anders krijgen ze het met mij te doen!
Ik gun het jullie echt zoooooooooooooo van harte!
Annie, hoe is het met jou meid? Niet fijn hé dat er steeds meer mensen uit de groep stappen. Maar het gaat nu echt om jou! Het gaat je lukken!
Shouka, voor je het weet zit je echt in de MMM met de IVF-behandelingen! Tijd vliegt immers echt voorbij!
Voor alle anderen die ik vergeten ben,1000x sorry :oops: !
Enneh…kijk eens weer op mijn website! Daar staan weer nieuwe foto’s op sinds gisteren.
Veel liefs,
Monique
Dag meisjes!
Leuke foto’s Moon! Wat een mooie buik heb je!
Met mij ging het even niet zo goed het heeft me een aardige tik gegeven.
heb het even gehad met baby’s en zwanger worden! Even rust en in juni weer aan de slag.
Angela Spannend morgen ga ik voor je duimen !
En Rhi hoe is het met jou? En met de rest hier?
Angela heel veel suc6 morgen en ik denk aan je!
Dikke zoen van mij
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Moon,ik heb even op jullie site gekeken,leuk buikkie zeg nog 5 maandjes te gaan,het gaat echt snel zeg :shock:
Angela,heel heel veel succes morgen meid,dit word hem echt hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Chantalle,meid gaat het weer een beetje???Dalijk lekker even weg en dan daarna weer met frisse moed er tegenaan hoor :thumbup: Mijn duimpjes werken dan ook weer voor jou :-
Iedereen liefs van Urs :-
O wat spannend Angela ik ben nu aan het duimen hoor voor je ik hoop zo dat het deze keer gaat lukken :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!
enne Monique, jeetje wat een buikje!!!Zal ik er straks ook zo uitzien :oops: :oops:
Morgen om9.40 de eerste echo, ben erg benieuwd!!
Meiden ik duim hoor voor iedereen !!!
Groet Tans
Goodmorning allemaal,
Angela, vandaag de grote dag! Meid, heel veel SUCCES!
Moge de beste eitjes de grootste winnaar worden en een lief, mooi kindje er uit komen!! Ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tans,
Meid, dat is spannend en heel emo, je eerste glimp van je kind te mogen zien! Het hartje zien flikkeren :inlove: :inlove: prachtig gewoon!
Het is inderdaad de bedoeling dat je net zo’n dikke buik krijgt als ik nu heb! Immers een goed teken dat het goed blijft groeien!
Donderdag mag ik weer naar de verloskundige, ben zo benieuwd of ik het hartje weer kan horen! De angst blijft nog steeds hoor! Ook omdat ik verder helemaal niets voel, heb ik zoiets,zou het nog leven???
Ik zal blij zijn dat het donderdag is
Chantalle: blijf erin geloven! Neem eerst even rust en ga er dan weer voor de volle 100% voor! Ook voor jou komen goede tijden!
Rhian, hoe is het nu met jou? Hoe gaat het met je sollicitaties?
Je bent ook bezig met die stomme verzekeraars hé, echt belachelijk gewoon dat ze niet meer voor de top gaan verzekeren! Ik hoop dat je er uit komt!
Urs, bedankt voor je lieve berichtje in ons gastenboek! Junior heeft ook in zijn eigen homepage geschreven! Erg leuk om te lezen, zie ook onze website. Ik vind het knap van je dat je mensen blijft oppeppen!
Shouka en VH, veel sterkte nog met het wachten voor de behandelingen.
Veel liefs,
Monique
Joepieeee!!! Ang heeft 9 mooie eitjes gemaakt!!
Ja dat solliciteren gaat redelijk, ik kan wel telkens iets vinden, maar dan moet de andere partij ook vinden dat het aansluit op mijn CV en daar verschillen de meningen wel eens. Ik vind wel wat hoor zal mss geen droomjob worden maar als ik maar iets heb is het goed.
Tans veel plezier straks bij de echo!!
Moon geniet ervan en groeien is goed :D!! Wauw zeg je bent al bijna op de helft wat gaat het toch snel zeg!
Tans succes bij de echo :thumbup:
Het is echt heel leuk zo,n echodan word het pas echt echt
:inlove:
Rhi,succes met een baan vinden hoor!!! :thumbup:
He Angela,daar zit tie bij hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs :-*
Hallo Meiden.
Ik heb zelf pco snik snik .
Bij ons gaan ze de IVF nu ook opstarten.
Maar ze doen 1x IVF en als die niet aanslaat stapen ze over naar ICSI.
En ik moet aan de pil eerst daarna dakatepil en puregon spuiten brrrr.
Ik hou niet van spuiten zelf me man wilt dat anders wel doen voor mij
Wij hopen dat de behandelingen ook aan slaan bij ons deze keer.
Wand we zijn al 2jaar bezig met een kinderwens.
.
En wij hopen dat de reste van ons allemaal ook zwanger mogen worden.
Via de IVF/ICSI. :lol: :lol:.
Groetjes van Tamara.
Hoi,
Angela, geweldig! Daar zit er zeker 1ntje tussen Ik ga nu duimen voor de goede bevruchting daar in het lab!
Tamara, welkom bij ons cluppie! Meid, het spuiten went heel snel! Je voelt er echt niet veel van, puregon heeft ook een prikpen (net zoals bij diabetes) met een heeeeeeel dun naaldje. Je wordt er echt ervaren in! De allereerste keer is het vreselijk eng om te doen.
Ik ben zelf zwanger na 5 IUI-behandelingen en 3 IVF-pogingen, de laatste 3e IVF is aangeslagen! :inlove: :dance: . Inmiddels ben ik 18 weken zwanger.
Liefs,
Monique
Hoi Tamara,
welkom hier.
Zelf heb ik 2 keer iui en 1 keer ivf gedaan en daar is onze tweede zoon Donney door geboren!!!
Jij ook heel veel succes hoor meid!!!Bij ons heeft ook mijn mannetje de spuiten gegeven,ik durfde het zelf absoluut niet :oops: :oops: :oops:
Angela, meid ik hoop dat de punctie een beetje is meegevallen!!!
Iedereen de groetjes en liefs van Urs :-*
Welkom Tamara,
ook alweer 2 jaar bezig met jullie kinderwens. Hopelijk dat dit voor jullie de oplossing wordt!
Met PCO moet je tijdens de IVF wel goed naar je lichaam luisteren want hoe tegenstrijdig het ook klinkt overstimulatie komt vaker voor. Dat zal jullie arts ook vast uitgelegt hebben of gaan uitleggen. Dat prikken went sneller dan je nu denkt hoor! Fijn dat je mannetje er zo bij betrokken wordt maar kijk of je het ook zelf kunt. Je wilt niet ooit in het proces tegen iets aanlopen als dat je man moet overwerken oid waardoor je in de stress schiet. Ik keek er gelukkig al niet tegenop maar ik geloof dat echt alle dames hier ook zelf kunnen prikken…
Heel veel succes alvast, weten jullie al wanneer jullie mogen starten?