Hey Lieve meiden,
Tamara; welkom hier en hopelijk slaat je behandeling meteen aan. Het spuiten valt reuze mee, ik was ook heel bang. Maar heb het zelf gedaan. En inderdaad zoals alle meiden hier ook al zeggen. Het went en voor je het weet ben je een ervaren spuitster zet hem op!
Nou meiden; zoals Rhi ook voor mij al op KOK geplaatst heeft hebben ze met de punctie 9 eitjes gevonden. Ik kan zelf nog niet op KOK thuis iets met mijn wachtwoord. THANKS RHI! Lief van je dat je dat gedaan hebt.
Nu maar hopen dat het gouden ei er ditmaal bij zit. Nu liggen ze lekker met de mannetjes in het petrischaaltje en hopelijk maken ze er een groot feest van.
Morgen om 11 uur mag ik bellen om te vragen of er een bevruchting plaats heeft gevonden en zo ja hoeveel. Ik kan dan meteen 3 kwartier later komen voor de tp.
Lieve meiden bedankt voor al jullie steun. O ja de punctie is me weer reuze meegevallen, ben nu weer aan het werk. Het gaat dus heel goed met me!
Liefs Angela
Oh spannend hoor Angela :!: :!: :!: Dit word het echt hoor,jij volgt Moon en Tans op
Hoe gaat het met de rest van de meiden???Wie gaan er van jullie eigenlijk naar de kokmeeting???Ik twijfel nog!!!
Ik ben er trouwens een paar daagjes tussenuit,ik ga met de kids naar mijn ouders in het Brabantse land Ik hoop dat ik geen ontwenningsverschijnselen ga krijgen,aangezien ik hier elke dag wel zit te typen :lol: kok is errug verslavend
Maandag ga ik snel weer lezen hier hoe het met jullie gaat :thumbup: Meiden een heel fijn Pinksterweekend,ik hoop dat de zon nog langs komt :thumbup:
Liefs Urs :-*
Hoi meiden,
Ik zat daar gisteravond ook over na te denken over de meeting!
Wij zouden nog een datum prikken, is er wel interesse onder ons? Wat mij betreft wel. Zullen wij de koppen bij elkaar steken? En een datum prikken? Begin juni?
Angela, ik ben nog steeds aan het duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dit moet het zijn!
Urs, heel veel plezier en sterkte met de ontwenningsverschijnselen !
geniet van het mooie brabantse landschap!
Veel liefs,
Monique
Allereerst Tamara welkom enne wel moed houden hoor, ben zelf net zwanger geworden na 1 IVFpoging had al 6iui’s achter de rug dus ik geloofde er ook niet meer zo in . En nu fijn 7 weken zwanger en heb net de eerste echo achter de rug en het is er eentje en het hartje klopte :dance: :dance: :dance: !!!
Angela , geweldig nieuws ik heb zón geveol dat jij mij en Monique gaat opvolgen enne daarna volgt de rest!!!
Groetjes Tans
Yeah ik kan weer op KOK komen, wat geweldig is dat zeg!
Dank je moderators :-
Tans wat hoop ik dat jij een helderziende bent zeg. Pfff morgen mag ik bellen en dan hoor ik of er een bevruchting plaats heeft gevonden.
SPANNEND
Nu denk ik heel gek, ik heb nu het gevoel dat er echt iets van ONS ligt en dat dat iets wordt. Eerder had ik dat gevoel niet. Waren gewoon eicellen en die deden hun best om te bevruchten. Nu denk ik er heeeel anders over zo raar. Kan het niet uitleggen. Hopelijk krijg ik er twee terug en blijven ze allebei lekker veilig bij me. Ik beloof dan dat ik er goed voor zal zorgen. :inlove:
:dance:
Ik hou jullie op de hoogte. Hoe gaat het met jullie meisjes ?
Chantl ik hoop dat je je moed en hoop weer terug krijgt na je vakantie en dat je er dan weer voor gaat.
Tans lijkt me heerlijk als je je kindjes hartje kunt zien. Ohhh Ik wil ook. ja wie nie hier he. haha :-
Heel veel liefs van mij. Angela
Angela wat spannend! Ik :thumbup: voor je dat er 2 hele goede bevruchtingen zijn :!:
Tans, dat geeft inderdaad weer een beetje moed. :!: :roll: Ik heb 9 x iui gehad en ben in afwachting voor de intake voor de ivf waarmee we na de zomer willen starten. Ik ben op het moment een beetje down, maar dat komt denk ik omdat mijn (jongere nichtje die vorig jaar getrouwd en meteen zwanger was) gisteren is bevallen van een meisje. Super hoor, maar dan gaat er wel weer even door je hoofd dat ik daar super trots en blij had kunnen liggen…
Ik weet het…bad thinking :evil:
Nou ja, weer genoeg…moest het ff kwijt :oops: :silenced:
Liefs Rennic
Hallo meiden,
Angela, vertel vertel, weet je al wat meer? Of ben je al onderweg voor een TP? Ik ben zoooooooo nieuwsgierig!
Laat ons niet langer in spanning dan wanneer nodig hoor :naughty: !
Rennic, ik weet dat het heel moeilijk is, ik heb het ook gehad en alle meiden hierzo die lang bezig zijn met de kinderwens! Het leven is af en toe zo oneerlijk! Daar moet je toch niet te lang stil bij blijven staan. Neemt niet weg dat je daar boos en verdrietig om mag worden! Je mag altijd hier je ei(tje) kwijt!
Zelf ben ik vanmorgen naar de VK geweest, een heerlijk moment geweest bij het horen van het hartje! Alles gaat goed, kindje ligt goed, op dit moment lag het dwars! Erg leuk!
Maandag 23 mei heb ik een echo, heb er zo zin in! Ook een pretecho trouwens! !
Ik wacht met spanning op goede berichten van Angela en anderen!
Veel liefs,
Monique
Hey lieve meiden,
Ben ik weer en ik UK en PUK opgehaald in het ziekenhuis. Van de 9 eicellen zijn er 6 bevrucht. De kwaliteit was beter dan de vorige 2 keren. En ze hadden het steeds over goede embryo’s/ Ze zei ook als ik nu nar het slijmvlies kijk ziet het er allemaal heel goed uit. Dus ze waren positief. Ik heb een foto gevraagd daarop zijn de luchtbelletjes te zien en daar zitten ze tussen. Ik mag donderdag 26 mei bloed laten prikken en dan bellen ze me terug voor de uitslag ik had dezelfde verpleegkundige bij de tp als bij punctie zo lief is die. Normaal mag je een dag later voor de uitslag bellen, maar ze zei dat ze op donderdag werkt en dat ze me persoonlijk terugbelt. LIEF HE. Oh das zon steun… een schat!
Dus al met al waren ze positief gestemt de laborant, de verpleegkundige en de gyn zelf. Nou dat geeft me een goed gevoel, ze benadrukte wel dat dit allemaal geen garantie geeft.
Nou meiden, ik ga goed voor UK en PUK zorgen. Ik hou nu al van ze hahaha. O ja mijn vriend zat steeds naar de foto te kijken en te lachen. MACHO. Hahaha
Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga niet eerder testen ditmaal.
X Angela
Angela, wat spannend! Ik heb het in mijn agenda genoteerd hoor!
Ik ga voor je duimen, 1 advies wil ik je geven: ga je op andere dingen focussen! Dit heeft bij mij echt geholpen!
Wat fijn dat je zo’n lieverd had, die had ik de laatste keren niet meer gezien! Ik had haar nog graag willen zien bij onze laatste bezoekje! Helaas, ik ga zeker nog terug wanneer de kleine geboren is. Dan vraag ik wel wie er dienst heeft! hihihihi
Zorg goed voor Uk en Puk!
Ik vind het zooooo spannend voor je!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Goed nieuws Angela ik zal voor je duimen enne volgens mij gaat het gewoon goed komen let maar op…
PS ben geen helderziende helaas maar wie weet
Groet Tans
he lieve meiden,
weer een berichtje van mij!
Nu vandaag wd 1 aangebroken dan he. :shock:
Tot nu toe sta ik er nog rustig in, ik hoop dat dat de gehele wachtweken zo blijft, maar vrees van niet. Maar ja we moeten toch echt wachten, dus leievr rustig dan zo hyper de pieper dan de vorige keren. Ik ga ook niet testen. Ik wacht rustig de bloedtest af en dan zien we wel.
Tegen die tijd loop ik zeker weten met mij kop tegen de muur haha :wall: .
Nou die duimen draaien door, ik duim voor iedereen hoor. en bid ook. tot snel weer en een hele fijne dag. :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
x Angela
Angela, je klingt in iedergeval heel positief en optimistisch Houden zo!
Ik zal voor je duimen dat uk en/of puk een lekker plekje vinden
Rennic
even vlug antwoord van mij.ik heb thuis geen internet op het ogenblik dus kan bijna niet meer komen voorlopig hoop ik.maar ik heb wel interesse in de meeting.
rhiannon jij hebt mijn mobiel wil jij mij op de hoogte houden daar over?
de therapie is trouwens steeds zwaarder aan het worden doordat er nu vanalles naar bovenkomt.
moon mooi buikje hoor.
ang ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen als ik nog geen internet heb waneer je weet of het gelukt is ja of nee hoop ik dat rhi dat even wil door geven,maar dat merk ik wel,want ik heb nl ook geen bel te goed meer.
voor de rest ben ik weer is lichtelijk overspannen volgens het uwv(ik jank weer heerlijk de hele dag door,maar ja gaat wel weer over denk ik).
dames veel succes allemaal.
groetjes annie
He meiden,
wd 1 na tp Wow het schiet op haha :wall:
Moon; een pretecho wat geweldig zeg. Kunnen jullie dan zien wat het gaat worden? Ohhhhhh kei gaaf.
Annie; jammer dat je weer overspannen bent, hopelijk snel weer de oude annie. Ja hoor Rhi geeft jou wel door welke uitslag ik heb. die is zooooo lief die doet dat wel. :mrgreen:
Alle andere meiden; thanks voor jullie lieve berichtjes.
Urs; je zult het vast heerlijk naar je zin hebben in ons lekker Brabant
Ik mis je wel hier hoor. :? Maar hopelijk ben je snel weer terug . Whoops ga gauw verder met mijn eten want dat staat aan. Anders brand t aan. das nie de bedoeling :shifty:
Doeggggggggggg
Ik duim verder; en bidden doe ik ook. :thumbup:
Meiden,
wat is het hier rustig :shock:
liefs Angela
Goedemiddag meiden,
Het is zeker rustig hierzo…tja, angela, jij zit in de wachtweken, dat is het enige spannends wat hier gebeurd. Ik zelf heb niet zoveel nieuws te vertellen dan dat ik met het huishouden bezig ben . Niks aan hoor! Maar het moet wel gebeuren. Alleen de trap nog even doen, dan lekker dweilen!
O ja, wij hebben ‘bijna’ een nieuwe auto gekocht (4-deurs) ivm de kleine.
Nog even wachten of wij de financiering rond krijgen. Wij krijgen best wel veel terug voor onze oude auto!
Mijn benieuwen…
Fijne zondag en maandag verder…
liefs,
Monique
hoi Moon,
Ja daar lijkt het wel op. Het huishouden moet helaas ook gebeuren.
Met mij alles ok, zit in de zenuwen maar ja afrwachten maar weer. :wall:
nog 11 nachtjes voor de bloedtest
xx Angela
HALLO MEIDEN,
Ja hoor ik ben er weer!!!Angela wauw spannend hoor!!!Ik ga hard duimen voor uk en puk,die gaan het vast heel erg naar hun zin krijgen bij jou en blijven er vast wel 9 maanden zitten :thumbup:
Annie,wat vervelend dat je je zo rot voelt meid :thumbdown: Kop op hoor!!!
Tans,geweldig he zo,n echo :inlove:
Alle andere meiden liefs van Urs,weer terug in haar eigen dordt :mrgreen:
Het was trouwens echt leuk in Brabant bij mijn ouders,ben met mijn mannetje en kids en moeder naar het papagaaienpark geweest in Oerle dat was echt heel leuk :thumbup: Verder heb ik er nu een nieuwe hobby bij,ik ben met mijn moeder meegeweest naar zo,n knutselclub(wij noemen het de tuttenclub )En daar ben ik aan het scrapbooken geslagen,dat is zoooooooooo leuk joh :thumbup: Ik lag het s,nachts nog te doen :oops: in mijn slaap dan.Dat is trouwens ook heel leuk als jullie dalijk allemaal een kleintje hebben,dat scrapbooking,ik heb voorbeelden gezien met babyfoto,s echt heel erg leuk!!!
Nou dit was het dan voor nu,ik ben er weer dus ik kan jullie weer volgen en voor jullie duimen natuurlijk :-
Liefs Urs :-
Ha Urs,
Welkom back in town! :dance: :dance: Het was wel erg stil op onze toppic, gelukkig komt er weer wat leven in! Voor angela zijn deze weken de ergste weken pffffffffttt…ik ben blij dat ik daar niet meer in zit!
Angela, voor jou blijf ik echt duimen :thumbup: :thumbup: en
en :thumbup: :thumbup: :thumbup: ! Ik doe een heleboel schietgebedjes naar boven!
Rhiannon, waar hang jij de laatste tijd uit? Ik zie je helemaal niet meer op de KOK! Ben je het even zat meid? Of ben je erg drukkies? Ik hoop dat het goed met je gaat!
Chantalle, meis…alles goed? Heb je even rust genomen?
Annie, het is nu even moeilijk voor je omdat je nu moet praten over jezelf en verleden. Maar onthoud, je komt hier veel sterker uit!
Maandag a.s. heb ik weer een echo!!! Yeah…kan ik kijken hoe ons kindje erbij ligt. 's Avonds hebben wij een pret-echo! Eigenlijk wil ik best wel weten wat het geslacht is… :oops: :oops: . Ik ben nl wel heel erg nieuwsgierig!
Urs, scrapbooken heb ik wel van gehoord, mijn collega doet dit graag! Het is inderdaad heel leuk om te zien, maar volgens mij heel erg bewerkelijk! Je moet eerst weten wat je wilt, dan maar effe aan de gang! Ik weet niet of ik het geduld hiervoor heb :? Maar het is wel heeeeeeel mooi om te zien!
Liefs,
Monique
he dames ben ik weer!
hopelijk voor nog een paar maandjes maar dat zien we wel.
ik ben blij dat ik weer even internet heb en blij met 2 nieuwe aanwinsten hier in huis(vogels/kakariki’s).ik probeer ze tam te krijgen maar dat vergt heel veel geduld,tijd en liefde.goed lijken wel kinders.hihihihihiihihi
dames bedankt voor jullie bemoedigende woorden kan ze wel gebruiken en ja moon ik ga er van uit dat ik hier weer sterker uit kom.
ik hoop dat alles goed is maandag met de echo.dat het een flink gezond en actief kindje mag zijn.
ang ik duim voor je. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
rhi waar ben je gebleven?
chan alles goed?
urs hoe ist in dort?was ik zondag nog.stiefzoon naar huis brengen.
en de rest van de dames alles goed?
groetjes annie