Succes verder hoor Tans en hou de moed erin!!!Ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
Moon; toppie nieuws an sich!! Lekker druktemakertje. En die 20 weken ben je veeeel sneller dan je je nu kunt voorstellen . Wel jammer idd van die extra echocontroles maar binnen no time voel je de kleine friemel friemelen dus krijg je idere dag bevestiging!!
Angela; het eerste stapje is er weer! En je wilt niet weten hoeveel kaarsjes er hier straks aangaan als je in je wachtweken zit! Dit gaat hem worden hoor! Moon en Sam zijn er al, straks is Tans aan de beurt, dan Chan (als ze niet sneller blijkt dan Tans ), JIJ, daarna kom ik erachteraan hoop ik, dan is Shouka (lekker eerder
) en Vrouw Holle gaat de gelederen sluiten!! Tjees dat worden heel wat kraamvisites de komende tijd :inlove: . Heb er nu al zin aan hahaha.
Tans, mooi zeg! Dit ziet er echt wel veelbelovend uit! Die van 14 is gewoon het eitje wat ‘normaal’ in je natuurlijke cyclus zou zijn gegroeit en gesprongen. Ik merk nl tijdens mijn eigen pogingen dat er altijd 1 strebertje is en dit is mijn theorie die de gyn niet kon tegenspreken. De anderen trekken zich straks min of meer op aan die grote die ook zijn eigen hormonen gaat produceren en geloof me dat extra beetje Gonal zorgt voor ietsje meer snelheid en wie weet nog een paar extra follies. Er springt echt geen enkel ei hoor. Jij hebt toch Lucrin erbij? Die zorgt ervoor dat er geen ei kan springen en ze zelfs groter kunnen groeien dan in je natuurlijke cyclus. Ik heb ze van 25 mm gehad en normaal springen ze wel rond de 20-22. 5 eitjes is een heel mooie score want bedenk maar; ze moeten er ook weer uit met de punctie :silenced: dus die gaat dan vaak ook iets vlotter en minder pijnlijk. Wij hadden de vorige keer 10 eitjes en ze waren alle 10 bevrucht dus wie weet heb je zelfs nog wat voor in de vriezer! Daarbij, kun je hierboven al wel lezen, jij bent nu de eerste of tweede in rij samen met Chan die zwanger wordt. Succes met de laatste spuitjes en houdt je ook in de gaten dat je genoeg medicatie in huis hebt? Heb gemerkt dat gyn’s dat nog wel eens willen vergeten zeker wanneer je de dosering aanpast naar boven of langer dan ingeschat zou spuiten. Toi, toi, toi!
Chan; morgen hoor jij meer nietwaar? Ik ben zo benieuwd!!! Duimen draaien hier vollop!!
He Rhi! Tnx erg lief van je had ik net ff nodig! Heb vandaag mijn eerste gesprek bij de psycholoog gehad en het lucht erg op!
Morgen de echo en ik heb geen id wanneer de tp zal zijn maar ik hou jullie op de hoogte! :dance:
Ik ga ook meedoen aan het onderzoek van Freya.In ons zh hebben we aan zo’n soort onderzoek meegedaan.
Ben best weer een beetje gespannen voor morgen!Ik hou jullie op de hoogte! :lol:
Liefs van mij!
Chantalle,
Heel veel sterkte vandaag, ik duim alvast voor je! Deze behandeling is gewoon raak! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tans, niet de moed zakken! Er kunnen in een paar dagen enorm veel veranderen daar binnen in je! Dat had ik ook, ik heb er ook nooit zoveel gehad, hoogste aantal waren 5 eitjes, ze werden wel steeds allemaal bevrucht! En je hebt er maar in principe 1 nodig toch? Dus kop op, het komt goed!
Rhiannon, nog steeds alles goed met de toetsen en je werk? Wij hopen dat jij ook inderdaad gauw aan de beurt bent. Ligt het nu aan mij? Maar het lijkt wel of alles veel langer duurt voordat jullie weer aan de nieuwe behandeling kunnen beginnen?
Annie, meid Hoe is het nu met je? Kan je het nog een beetje bolwerken?
Veel liefs,
Monique
Chantalle sterkte hoor meid zet ,m op!!!Het moet deze keer gewoon raak zijn :-
Annie hoe is het???Wil het allemaal een beetje daar in de kliniek???Succes hoor!!!
Tans,hoe gaat het met jou???
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
En ook alle andere meiden natuurlijk succes!!!
Liefs Urs :-
He lieve Meiden,
Chant; Zag net toen je je afmeldde dat je online was, jammer had je graag ffe persoonlijk suc6 gewenst maar bij deze meis zet hem op he. Ik denk aan je en duim me suf.
Tans; Je eitjes kunnen nog alle kanten uit. enne je hebt nu al een goede scoren net als moon zei"je hebt er maar 1 nodig" Alle eitjes die er nu nog bijkomen is mooi meegenomen, maar het gaat goed meis!
Moon; ja het duurt nu ffe voordat ik start omdat ik een rustperiode in heb gelast maar ben weer aan de pil meis, dus gaat de juiste kant op. En met jou frummie gaat het goed nou geweldig nieuws.
Rhi; je hebt een griepje meis laat je lekker verwennen door je mannetje. en lekker knuffe met je diertje.
alles andere meiden SUC6 van mij.
Liefs Angela
hoi moon,
gefeliciteerd met de 3 maanden meid.fase 1 is gehaald!
met mij gaat het wel.ik zit te wachten op de uitslag van mijn bloed,dan weet ik of ik diabetes heb en hoe mijn leven gaat veranderen(qua eten en bewegen etc).de pijn van de tattoo begint nu af te nemen gelijkdelijk aan.maar ja de korstjes beginnen nu ook los te laten hihihi.
ook zit ik te wachten op het antwoord of ik straks mijn oudershuis over kan nemen.ja als ik het koop zo wie zo maar dat kan ik niet betalen.het moet huur en daar zijn we nu mee bezig met de woningbouw.
hoi urs,
ja het gaat wel goed bij de eetkliniek maar het word wel steeds zwaarder,ook de groep word groter en dat kan nadelig werken.weet je het is moeilijk om na jaren van doen ineens de boel om te gooien zeg.zal wat worden als ik echt diabetes heb.ppff.
ik hoop trouwens dat ik je niet te hard gekwetst heb in mijn pbtje naar jou toe.ik had zo iets van o jee dit kan heel anders op gevat worden als dat ik het bedoel.als het zo is dan hierbij mijn excusses ervoor!
nou dames kom op he.moon en sam zijn jullie voor gegaan.nu jullie nog(en heel miss ikku).
groetjes annie
Hoi Annie,
toen ik je pbtje de eerste keer doorlas had ik wel zoiets van jeetje… :silenced: Maar ik kan me dat van jou ook weer heel goed voorstellen!!!Alleen ik had feitelijk niet echt een keus ,alle gyns raadde het me af!!!
Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om je eetpatroon te veranderen,zelf ben ik vaak zat op dieet geweest en ben ik een emo eter.Ik heb zelf ook een zusje met een eetprobleem dus dan maak je het ook van dichtbij mee,en ik zie hoe moeilijk zij het ermee heeft dus vandaar dat ik me er wel wat bij voor kan stellen!!!Maar meid je kan het zet ,m op hoor!!!En om je pbtje ben ik niet beledigd of boos ofzo hoor
Chantalle,hoe is het ???
En Angela hoe gaat het met jou???
Rhiannon,jij had geloof ik de griep???Knap je alweer een beetje op???
Ook alle andere meiden,veel liefs van Urs :-*
Hoi Urs,
Ja het gaat goed met mij! Dank je.
Ben alweer een aantal dagen met de pil bezig en ik weet uit ervaring dat de tijd dan omvliegt probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Ben momenteel ook aan de lijn, ook dat vind ik wel een hele goede afleiding, en neeee het is niet makkelijk. Echt lijnen is het niet meer mijn eetgewoonte veranderen. Dus dinsdag hoop ik te kunnen melden hoeveel ik ben afgevallen :dance: . Hihi is dan weer eens wat anders toch?
Nou meis spreekje weer
Liefs Angela
:-*
Ben ik weer! net terug van het zh.Even alles doorgesproken van de vorige keer , krijg nu andere tabletten voor het baarmoederslijmvlies.
Dinsdag :lol: is de tp , als het goed is…we duimen maar he?
De gyn zei dat er meestal van de 3 2 goed ontdooien en van de 2 komt er 1 of helemaal geen goed uit het proces! We w8en af en hopen nergens op.Wel mag ik als het niet goed gaat bij de volgende cyclus meteen beginnen! Dus dat is dan wel fijn!
Het gaat weer snel nu!
Pfff zie er best wel tegenop die 2 ww…maar goed ik probeer me goede afleiding te zoeken!
Suc6 allemaal!
Liefs van mij
Hoi meiden!
Urs het gaat al beter dan gister en eergister. Morgen maar weer gaan werken want er komt de meest belangrijke toets aan. Die hebben we maandag dus dit weekend flink in de boeken. Daarna begint het spannendste stuk van meeluisteren, meedoen en daarna zelf doen en irritante rollenspellen. Heb wel nog een aardappeltje in het voor gelegt gisteren . Even afwachten of ik daar tzt op gesprek mag want dan heb ik hoop op een vaste baan!
Angela; zelfs bij de voorbereiding komen de kriebels al! Spannend zeg. Maar je weet wat ik van de komende rondes bij ons denk! We worden allemaal zwanger zodat we veeeeeel kraamfeestjes krijgen :dance: .
Chan; helemaal toppie! We gaan megahard duimen dat jullie er zelfs 2 hebben straks om terug te plaatsen! Je emmies gaan de artsen versteld laten staan!
Annie; jij bent ook een toppertje! Daarom weet ik gewoon dat je er helemaal gaat komen! En mocht het toch diabetes zijn dan weet ik ook zeker dat daar een oplossing voor komt! Wanneer je uitsluitsel hebt dan doe je wel even posten hier toch? Ik kan wel zeggen niet teveel stressen, maar het is oh zo moeilijk en ik kan alleen maar hopen dat je snel uitsluitsel krijgt zodat je verder kunt!
Moon; zeker weten dat het ditmaal lang lijkt te duren. De vorige ronde gingen we ook min of meer achter elkaar aan maar ook daar zit veel meer tijd tussen. We zien wel wanneer wij weer aan de beurt zijn.
Wat wordt er weer lekker veel gekletst gezellig hoor. zal wel door het weer komen 8) !!!
Moontje inderdaad nog gefeliciteerd met de 3 maanden en nu nog maar 6 jippie…
Chan ik duim met je mee voor dinsdag hoor!!!
Gisteren ben ik wel een beetje dom geweest, ik dacht dat ik misschien niet goed gespoten had , em ja dat blijkt vandaag wel, het ampulletje gonal was leeg!! Dus nu heb ik gisteren toch 30 mm gonal gespoten ipv 40 denk dat ik morgenvroeg maar even bel domdomdom maar goed ik hoor het morgen wel…
Groet Tans wel leuk al die berichtjes voor mij , doen me goed krijg stiekem weer een beetje hooop!!
Chantalle,mijn duimen draaien voor jou en ze maken echt overuren,maar dat geeft niks want ik hoop zo dat het gaat lukken :-* :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
:thumbup: :-
Urs
Lief zijn jullie allemaal! Hou jullie zeker op de hoogte van de komende ontwikkelingen! Enne …wij hebben weer een nieuwkomer in onze veestapel! A.S Woensdag krijgen we een kitten van 7 weken , lief he!
Goeie afleiding de komende weken!
:-*
liefs van mij! 8)
Ah lief zeg,en hoe gaat tie heten???
Urs :-*
Ow wat kjoet!!! Ga je nog spammen met fotooos?? :inlove:
:dance: Hallo meisjes , de naam vh kitten is nog niet duidelijk maar ik vind hobbes wel leuk! Ik ga jullie zeker foto’s laten zien v d kleine spruit.
Dinsdag de tp en woensdag het kitten halen ! :lol: afleiding!
Dames ik ga me eens even in het huishouden storten!
Heel fijn zonnig weekend! :thumbup:
liefs van mij!
Jullie ook een zonnig weekend!!
Ow ik vergeet het al haast weer; aanstaande woensdag heb ik een kennismakingsgesprek bij een potentiële nieuwe werkgever!
Gaat om een vaste baan met onwijs veel afwisseling dus ik ben zo benieuwd! Hij wilde me zelfs nog spreken ondanks dat ik (nog) geen rijbewijs heb :mrgreen: whaaaa.
Dus dit weekend worden mijn beste kleertjes uit de kast getrokken en gewassen en gestreken klaargelegt :dance: .
Hallo allemaal,
Chantalle, wat gaaf zo’n kleine opdondertje! :dance: ! Dat is zeker een hele goede afleiding! hihihihihi. Leuke naam trouwens: Hobbes.
Ik wens je heel veel sterkte alvast voor dinsdag.
Rhiannon,
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Meid, ik hoop dat het wat wordt, dat dit je vaste baan wordt!!
Wat voor bedrijf en waar is het? Hetzelfde bedrijf waar je nu zit en behoorlijk zit te blokken? Ik zal in ieder geval aan je denken woensdag. Ik krijg een drukke week 8) , maar dat doe ik graag voor jullie!
Tans, heb je alweer een uitgangsecho gehad? En en en?
Angela, nog ff geduld en dan kan jij ook aan de behandeling beginnen.
Annie, je kan het! Je komt er wel.
Met mij gaat het verder prima, moeheid is wat minder gelukkig! Papieren van de verloskundige heb ik binnen, 14 april heb ik een afspraak. Lijkt mij een hele leuke vrouw! Dat gaat wel klikken.
Zo, nu gaat deze meid weer lekker in het zonnetje zitten. Straks lukt dat niet meer met mijn toeter .
Urs, je bent een topper! Je blijft iedereen steunen!
Veel liefs,
Monique
Dames,
ff een kort berichtje; hebben jullie ook weer zin in een meeting?
Was gister met Moon op MSN en we hadden het er zo over dat het mooie weer er nu toch echt lijkt aan te komen en dat we best binnenkort lekker in de tuin kunnen gaan zitten.
Dus laat maar weten of jullie zin hebben en aan welke maand jullie denken. Misschien ook met het oog op evt puncties ed wordt het nog een beetje gepuzzel maar daar komen we ook wel uit!
P.S. Tans hoe gaat ie en wat zeiden ze over de medicatie? Meestal is het geen groot probleem dus ben benieuwd!!