Chantalle,blij te lezen dat je er weer bent!!!
Rhiannon,gefeliciteerd met je baan.Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen!!!
En Annie,met mij gaat alles goed,sinds ik op kok kom gaat het echt ineens een stuk vooruit met mij en ik kan nu ook echt zeggen dat het goed gaat!!!Voor mij is dit forum en ook bij vlinderpraat(daar staat dus mijn verhaal bij “opnieuw mijn verhaal”)een stuk verwerking en dat heeft mij zo enorm geholpen!!!
De rest meiden kom op he,er volgt dit jaar echt een babyboom daar houd ik jullie aan hoor!!!Liefs Urs :-*
Hallo meiden ,
Daar is moontje weer, ben 3 dagen naar de ardennen geweest (teambuilding met de afdeling), ik heb zelf heel rustig aan gedaan! Toch had ik 1 ochtend vreselijk last van hormonen , ik was erg neerslachtig en moest huilen. Daar heb ik nooit last van gehad, uitgerekend waar mijn collega’s zijn, krijg ik last van huilbuien :roll: !
Verder gaat alles prima met deze jongedame, volgende week donderdag krijg ik een 2e echo…ben zoooooooo beniewd!
Rhiannon, geweldig dat je weer een nieuwe job hebt! ! Ik hoop dat deze veeeeeel beter georganiseerd en veel leuker werken is.
Ik moet wel erg wennen aan deze nieuwe forum! Ik kan nu niet ff snel terug lezen wat er allemaal gebeurd is. Ik zie alleen het laatste berichtje!
Hoe is het met alle andere meiden?
Wanneer zijn er weer puncties of begin van de behandeling gestart? Ik moet helemaal weer op de hoogte gebracht worden hihihihi
Annie, het is zwaar wat ik begrijp? Maar je hebt er wel wat aan? Voel je nu een beetje thuis in je groep?
Ik ga weer verder lezen, hopelijk word ik wat wijzer.
Vanavond ga ik lekker uit eten (Wokken), morgenavond ook :oops: !
Maar dat komt omdat mijn schoonpapa 75 jaar is geworden.
Veel liefs,
Moon
Hoi allemaal,
Is me daar ineens kok veranderd, past ie niet meer binnen mijn scherm moet ik toch even uitzoeken hoor want halve teksten is niet lekker lezen bljijf met die stomme balk schuiven.
Verders erg wennen hoor, moet flink zoeken.
Ga nu zo slapen want echt lekker voel ik me niet en maandag moet ik voor controle naar het ziekenhuis (nog ivm met de operatie van laatst) en de dag erna voor een echo voor de IVF over 10 maanden grrrrrr.
Lees verders hier aardag wat verhalen van iedereen.
Balen zeg dat doordat je bij de eetkliniek loopt je een baan misloopt. Wil ik daar je naam opzoeken kan ik maar 1 stukje terug lezen ipv alle stukjes binnen deze topic balen zeg.
Nou ja ik duim voor iedereen.
Liefs Shouka
hoi dames,
ik kan weer als shouka inloggen jippie tot laters :lol:
He Meiden,
Mijn eerste bezoek op het nieuwe forum, ziet er wel heel leuk uit. Nog ffe wennen maar dat komt vast heel snel weer goed. Vandaag zijn mijn mannetje en ik 6 jaar samen en 1 van onze hondjes is vandaag jarig JIPPIE dubbel feest hihihi.
Nou dat betekend dus dat het al de 21e is. Ik moet deze week wel de medicijnen in huis halen. Want eind van deze maand moet ik al weer starten met de pil. Dit moet ik echt niet vergeten, Ik ben er niet mee zo mee bezig merken jullie wel!
Zijn er hier nog dames die ook weer starten binnenkort? Of ik ga ik jullie voor?
Nou meiden ik lees straks alles nog ffe terug
Liefs Angela
:shock: Dag meisjes! Ben ik weer! Eindelijk mijn menstruatie gekregen :lol: Mag nu 2 keer per dag progynova slikken .Volgende week donderdag de echo om te kijken of alles van mezelf op vakantie is 8) Dan zal ik wel na het weekens mijn eskomo’s terugkrijgen.(als ze het proces van ontdooien overleven!
Ik zie het wel! Het is erg rustig op het forum! Hoe is het met iedereen?
Rhi , hoe bevalt je nieuwe baan? Beter dan de vorige hoop ik!
Moon , hoe is het met jou? Al buikje? Wanneer heb je de 2e echo?
Laat maar wat weten! :o
Angela , wanneer begin jij? We zullen niet gelijk opgaan deze keer he?
Annie hoe is het? En met de eetgroep?
Shouka was jij niet bezig met de 1e behandeling?(sorry maar ben het soms even kwijt!!! !
Voor iedereen die ik vergeten ben suc6! En ik hou jullie op de hoogte.
ps… Ik ga heerlijk strijken , heb zo’n stoomstation en dat is echt super :lol:
Dames suc6 en geniet van het mooie weer :!:
liefs van mij en van mijn hondje!
Hoi meiden,
Ja, het is erg rustig op deze toppic! Dat is wel anders geweest!
Spannend Chantalle, ik hoop echt dat je met de eskimo’s zwanger raakt! Dat scheelt een hoop hormonen, dus gewoon duimen dat ze het overleven! na het weekend weet je meer?
Rhiannon, ik mis je! Waar ben je? Ik zie je niet meer op de msn!
Hoe gaat het met jou en je baan? Meid ik hoop dat je het nu wel getroffen hebt qua werk. Ben erg benieuwd!
Angela, wanneer ga jij weer beginnen? Jongens er moet aktie komen! Er gebeurt te lang niets .
Annie, hoe is het met jou? Heb je nog geen spijt van dat je verdere stappen hebt genomen? Hier bedoel ik de eetgroep mee.
Met mij gaat het nog steeds prima! Ik word al ietsje dikker, donderdag a.s. krijg ik mijn 2e echo! Ben heel erg benieuwd! Zodra ik meer weet, krijgen jullie het te horen/zien!
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie dit ook allemaal mee gaan maken! Het kan wel…ik ben het levende bewijs als oudere bijna mam!
Veel liefs,
Monique
hoi hoi
gister ongi geworden en morgen weer met de clomid beginnen.
nou vanmorgen getest op suiker. 14,8 nuchter! dat is dus te hoog dus we gaan maar weer bloedprikken in het zh en verder onderzoeken.
chantalle met mij gaat het dus wel en de eetgroep is zwaar maar ik hoop dat het me gaat helpen en nu maar weer gaan kijken of ik suiker heb of een toeval enzo.we gaan gewoon verder en zien wel waar het schip weer strand op het ogenblik voel ik me redelijk goed iig.
sorry dat ik even niet op de rest reageer ben een beetje heel druk met mezelf miss een beetje egoistisch sorry
groetjes annie
Hallo Allemaal
Even opnieuw inloggen en daar ben ik weer…
Het is inderdaad rustig , hoe is het met iedereen??
Ben vandaag precies volgens de verwachting ongesteld geworden. Vrijdag eerste echo en dan ook gonal spuiten, ben erg benieuwd hoe het allemaal zal lopen…
Heb vandaag een evaluatie op mijn werk gehad en dus ook maar over de ivf procedure verteld ivm vrij nemen. Gelukkig was mijn bazin erg medelevend en ze wilde mij eerst na de zomer een grote klant toe schuiven maar nu zei ze ik zal je maar een beetje sparen. Want anders moet er misschien wel weer een vervanger komen voor 16 weken …glimlachend!!
Gek maar eigenlijk durf ik er zelf helemaal niet meer op te hopen !
Maar goed duimen jullie straks met me mee…
Groet Tans
hoi meiden,
nou hier weer even een berichtje van mij:
waar zijn jullie allemaal? er zouden nu toch meer weer bezig zijn… ben benieuwd…
chan, we duimen voor je dat het met je eskimo’s gaat lukken
rhi, je hebt het volgens mij wel erg druk met je nieuwe (studie) baan… hele dag en avond met je neus in de boeken… suc6 ermee en laat snel weer wat van je horen.
Ang, hahahaha niet vergeten hoor!! beginnen met die pil!
Annie, ja afvallen is ook niet makkelijk hoor meid maar je komt er wel… elk stapje is er 1! succes ivm eventuele suiker.
Tans, succes weer met je poging ga voor je duimen… moeten weer een heleboel zwangere bij
hier gaat alles goed, gister weer een echo gehad… gaaf hoor wat een verschil met de eerste keer zeg.bij de eerste echo was het 4 mm en nu al 2,3 cm al echt een mini frummeltje te zien. ziet al de bobbeltjes v/d armpjes en beentjes hartje weer gezien en ook gehoord dat is echt heeeeeeeel apart en onwerkelijk
:shock:
op band opgenomen en al vaak bekekenen naar geluisterd…
tja en de kwaaltjes volop hahahaha maar dat geeft niet neem ik er lachend bij… is soms ook erg lachwekkend want ben heel vergeetachtig dus heel leuk voor mijn directe omgeving. levert wel leuke dingen op.
gister met gyn. besproken en mag onder behandeling blijven zlefs op medische indicatie dus dat is wel erg fijn.
over 4 weken gaan we weer kijken naar de beeb
succes jullie en zet hem op… denk en duim voor jullie
liefs sam
Hoi allemaal,
daar ben ik ook weer even, wat een verhalen weer als je even een dag niet leest.
Ook ik heb weer 2 dagen ziekenhuis hoppen gedaan, eerst naar de ene waar mannetje zijn bijdrage voor onderzoek mocht afgeven, toen naar de andere voor na controle van de operatie. Hij vertelde ook dat hij al een brief had ontvangen over dat we aan IVF mochten beginnen en vroeg belangstellend wanneer dit zou beginnen toen ik vertelde over 10 maanden schrok hij best wel. wist niet dat het in 3 maanden tijd zo opgelopen was van geen wachtlijst naar 10 maanden. Hij zou eens voor ons bekijken hoe en wat hij kon betekenen.
Vandaag voor een echo geweest om te bekijken of de eierstokken er goed bij lagen om aan te prikken en hoe de baarmoeder eruit zag, nou alles uitstekend ze kon zelfs zien dat de eisprong er aan zat te komen en dat zag er zeer goed uit zo ook het baarmoederslijm vlies. Ook ik heb nu dus mijn eerste echofoto thuis ook al is het dan van een eicel waar ik nu niets aan heb.
byjou succes met de pillen en hopelijk slaan de eskimo’s aan hou ons op de hoogte en nee ik mag nog laaaaang niet beginnen er is een wachtlijst van 10 maanden wel zijn de 3 onderzoeken gestart die we nog moesten doen.
Sam leuk om te horen dat het allemaal zo goed groeid en Thans wat een lieve baas heb jij.
Annie pas goed op jezelf het komt allemaal wel goed.
Rhiannon hoe gaat het met jou spreek je helemaal niet meer en ik heb je nog wat te vertellen wat ik na zou vragen.
Idereen die ik vergeten ben veel succes.
Hoi meiden allemaal,
Shouka he wie weet meid kan je iid eerder beginnen,dat zou top zijn toch!!!
Annie,hoe gaat het ermee meid??
Sam,geweldig he zo,n echo is toch wel heel byzonder om te kunnen zien hoe het is gegroeid!!Geniet ervan hoor meid van dat kleine,grote wondertje in je buik!!!
Rhiannon,hoe is het op je werk???Is het er een beetje leuk??
Tans,succes hoor meid!!!En ik blijf voor je duimen
Moon,hoe gaat het daar met het zwangere Moontje,ik las dat je al een buikje begon te krijgen leuk hoor en geniet ervan he meid!!!
Chantalle,wat een spannende tijd zeg!!!Maar ook voor jou blijven mijn duimen draaien,ze maken echt overuren
Maar dat heb ik er graag voor over,want ik gun het jullie allemaal van harte
Heel veel liefs van Urs
Pfff dames, druk, druk, druk. Wel heel leuk en een ontzettend gezellige groep bij elkaar! En lief dat ik gemist wordt. Ik mis jullie ook, maar aangezien ik morgen al de eerste toets heb houd ik het voor vandaag erg kort.
Blij dat het goed gaat Chan! Ik ben onder het leren onwijs aan het duimen dat je emmies goed ontdooien!
Moon, ben je zeker weten niet vergeten en donderdag wordt er hier dubbel geduimt en brand er een kaarsje voor extra mooie echoplaatjes voor jullie! En je mannetje had heel lief op MSN al doorgegeven dat je weg was met je werk. Ik hoop dat je het (op je buitje na) wel erg naar je zin hebt gehad!
Urs thnx voor al je support!! Je bent echt een bikkel!
Angela!! Ben je je ook aan het vermaken? Hoe is het met je dame?
Shouka; ik kom morgenavond ff weer op MSN hoor! Krijg al haast ontwenningsverschijnselen . Hoop dat je arts wat voor jullie kan doen. Beetje snelheid en wat druk van hem op de ketel is altijd meegenomen.
Sam, je leest het al he, aan de studie. Morgen is al gelijk een belangrijke toets. Dus ze houden ons wel van de straat en van de sociale contacten. Maar het is maar voor even hopelijk en daarna is er even wat meer rust als het goed is. Ik vermaak me er zeker wel mee en alles is al beter geregeld en opgezet. Dus op dat punt geen klagen.
Tans; lekker dat het zo een goed gesprek was op je werk! Een beetje rust is zeker meegenomen en wie weet zijn er voorspellende gaven… Ik duim er iig voor mee!
Na morgen meer nieuws want dan weet ik ook al of ik de eerste toets heb gehaald.
Ik duik weer ff de boeken in en dan heerlijk mijn bedje in, want ik slaap de afgelopen paar nachten als een roosje!
He meiden,
Dacht ik gisterenavond lekker op mijn gemak gaan te reageren op jullie kan gaat mijn computer raar doen. En ineens is er weer zoveel geschreven door iedereen!!
Ik kan het haast niet meer bijhouden, maar ik ga nu wel een poging wagen.
Byjou; Wat heerlijk meis je bent weer in de running jij gaat eerst en ik ga je volgen hoor. Het moet nu weer eens tijd worden. Jullie emmies ontdooien geweldig en je krijgt een super resultaat echt het MOET GEWOON. Je vroeg wanneer ik moet starten en je denkt dat we niet gelijk opgaan ditmaal, ik denk het ook niet. Ik start volgende week alweer met de pil (ik wil steeds zeggen eind deze maand maar we zijn al aardit op het einde haha) Dus jij gaat nu eerst, en zoals ik zal zei ik volg je. Maar Tans komt tussen ons in. Die is nu aan het spuiten voor haar eerste behandeling ook heel spannend. Mijn duimen krijgen gezelschap van mijn tenen hoor ditmaal, dan moet het helemaal goedkomen. Oja en een stroonstation? Geweldig ben jij zo klaar? Bij de volgende meeting kom ik samen met mijn strijkmandje! X :shock:
Liefs van mij terug ook voor je hondje.
Moontje; Ook jij had de vraag wanneer ik weer ga beginnen. Zoals je hier boven leest volgende week de pil weer. Ik luister naar je. Er komt actie en Tans is in actie en dan Chant nog, er komt weer ACTIE, nu de goed e resultaten nog!!! Ook daar gaan we voor zorgen.
Morgen voor jou de 2e echo! Geweldig, ik hoop dat je meteen verslag uit komt brengen.
Ik hou het toppic in de gaten. X
Annie; Oh meis jammer van je ongi ik had het graag anders gezien! Maar blijf het positief inzien met de clomid gebeurt er iig iets en nu maar hopen nieuwe ronde nieuwe kansen. En dat suikergehalte wel hoog zeg, ik heb er geen verstand van maar normaal moet dat toch rond de 5 liggen? Het lijkt me ook heel zwaar in zon eetgroep maar ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt, en dat je gauw resultaat boekt. Ik heb je gevolgd in het toppic het afvalclubbie maar je hebt al heel wat resultaat geboekt meis, ik weet hoe moeilijk het is en neem mijn petje voor je af; een compliment voor je vanuit mijn kant. En je kunt niet altijd op iedereen reageren, ik neem het je in ieder geval niet kwalijk. Zet hem op he. X
Tans; Hoi meis, vrijdag de eerste echo oh wat spannend ik hoop dat alles er mooi uitziet en dan hup op naar die mooie “paaseieren” Als de eerste gonal erin zit gaat het hard hoor. Mijn duimen heb je ook hoor. Ik denk aan je en hou ons op de hoogte. X
Sam; Wat gaaf dat je weer de beeb hebt kunnen bekijken. We gaan je zeker volgen en nee ik vergeet niet met de pil te starten( hihi ik heb geen last van dementie dat ben jij hihi), ik ga strakkies meteen ffe de medicijnen ophalen. Stel dat ik te laat ben hahaha. Ik hoop dat je snel weer een echo krijgt, en dat de weken omvliegen. Zet hem op he. X
Shouka; Ik hoop dat je gyn iets voor je kan betekenen mbt de wachtlijst. Wie weet starten jullie toch eerder ik hoop het zo voor jullie. X
Urs; Wat lief dat je weer voor iedereen duimt! We hebben het hard nodig dus hoe meer duimen hoe beter de stemming!
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Hoor het wel ook voor jou een X
Rhi; Wat heerlijk om te horen dat je baan je goed bevalt, weer een stap in de goede richting. Ik hoop dat je je toets goed gemaakt hebt. Ik ben ook hiervoor aan het duimen. Wanneer zou je eventueel weer mogen starten Rhi? Ik ben wel benieuwd hoor. Ik duim dat je me snel volgt. We hebben genoeg gerust nu hup hup ertegenaan weer met die spuiten. Spreek je snel weer.
Zo nu heb ik weer op iedereen gereageerd hoop ik! Ik heb er de tijd voor genomen. Dus nu hoop ik dat ik niemand vergeten ben. Het is een heeeel verhaal geworden maar dat mag ook wel. Ik ben al te lang uit de running geweest. Angela heeft er weer zin in, en van mij mag het zomer worden ik voel me TOPPIE. Ik hoop jullie ook.Tot snel weer. XX
angela,
dank je wel voor je compliment het doet me erg goed.
ik voel me nl best beroerd door het suiker gedoe wat er nu weer bij komt en het slokt me aardig op dat ik op jullie reageren vergeet en moeilijk vind.ik lees jullie verhalen wel hoor,maar het blijft niet lang in de goede volgorde hangen(dus wie met wat bezig is)dat ik bang ben om verkeerde dingen te zeggen en dan zeg ik liever niets.ik doe mijn best om weer op jullie te kunnen reageren maar het is wel erg moeilijk.
iig iedereen veel suc6 met alles.
groetjes annie
Hoi hoi
Nou, wij zijn terug van het ziekenhuis! Het was zo mooi om te zien!
Het is een heel aktief kindje, behoorlijk met de beentjes aan het schoppen en de armen aan het bewegen. Je zag ook heel duidelijk de navelstreng lopen. Wij hebben nu ook de zekerheid dat het 1 kindje word ipv een tweeling.
Volgens de echo ben ik nu 12 weken en het was goed op groeischema volgens de arts.
Wij hebben het op de film gezet, dit gaan wij saampjes nog effe bekijken!
Ik gun jullie dit ook echt van harte!!! En let maar op mijn woorden, dit gaan jullie allemaal ook meemaken!
Veel liefs,
Monique
Heb nog snel even gekeken want ik was zo nieuwsgierig hoe het met monique zou zijn, nou mooi nieuws 1 babytje die goed groeit geniet er maar lekker van meid!!!
Ben zelf een beetje zenuwachtig voor morgen , heb de eerste echo!!!
Nou jullie horen het wel, hoe is het met de anderen???
Groet Tans
Hai allemaal,
Tans, als je dit nog leest: heel veel succes! Ik hoop dat je wat moois te zien krijgt!
Laat snel iets van je te horen en de echo zien !
Voor geinteresseerden onder jullie geef ik jullie ons homepageadres., daar staat een nieuw filmpje van onze 2e echo! Erg leuk om te zien! Je kan op een gegeven moment zien dat het schopt!
http://home.planet.nl/~mpadekker/
Voor de rest allemaal goed met jullie?
Veel liefs,
Monique
Helaas Moontje was het maar een uitgangsecho hoor!! Maar goed alles zal er rustig uit en vandaag ga ik met gonal beginnen, woensdag heb ik een vervolgafspraak en dan…misschien een punctie en dan…
Maar goed ben ook benieuwd hoe het met Byjou is, duimen maar aleemaal een vrolijk paasweekend gewenst,
Groetjes Tans
Hai allemaal,
pfff afgelopen week vreselijk druk geweest maar het heeft zijn vruchten afgeworpen. Alle toetsen tot nu toe gehaald en 1 zelfs met de hoogste score . Helemaal happy dus. Maar wel behoorlijk munt, dus vannacht weer heerlijk slapen.
Moon; ik had je al terug gesmst; maar ook hier: Super, mega, giga fijn nieuws! Geniet ervan en maak er het mooiste paasweekend ooit van! En ook een dikke gefeli voor je mannetje want met al dat echo gebeuren is er toch ook wat meer tastbaar voor hem.
Tans; mooi dat alles lekker rustig was! Ik hoop en duim dat je geen kwaaltjes krijgt van de spuiten en dat ze lekker hun werk doen.
Annie; je weet het he! Je kunt het! Al zul je ongetwijfeld nog dipjes hebben, dat hebben we allemaal wel zo nu en dan, maar je bent echt zeker weten sterk genoeg om het aan te kunnen. En als een werkgever je om zoiets niet wil is dat zijn dikke vette pech. Ga erboven staan en denk maar zo; die weet niet wat hij heeft laten lopen!
Chan; hoe staat het ervoor?? Donderdag ben je aan de beurt, maar voel je al wat? Fijne opvliegers :twisted: , leuke stemmingswisselingen :twisted: , lekkere emobuien :twisted: ?
Ik ben weer off, maar niet voor ik jullie allemaal ook een heerlijk paasweekend heb gewenst! Niet teveel eieren eten, maar wel lekker genieten van een uitgebreid ontbijtje!