IVF deel 4 Alweer!

Hee meiden

Even een berichtje van mij,
Rhi, spannend hoor misschien heb je binnenkort wel echt een leuke baan, (gaat trouwens wel goed met je oftewel sommigen krijgen heel lang geen baan en jij bent erg in trek goed zeg)!!

Ik ga dinsdag beginnen met het spuiten spannend!!!
Byjoux ook spannend misschien een eskimootje… nou ik moet weg vandaar dat ik het kort hou, allemaal veel succes en we houden elkaar op de hoogte goed!!

Groet Tans

Hoi meiden,

Volgens mij gaat er weer van alles gebeuren hier, VH een snelle gyn zo één wil ik ook wel waar haal je die ??? Toevallig in het UMC in utrecht?
Tans succes met het spuiten en hopelijk slaat de eskimo aan.
de dames die begonnen zijn met afvallen zet hem op.
Alle anderen ook succes, want ik ken alle namen en verhalen nog niet zo uit mijn hoofd.
Ik mag dinsdag op eerste gesprek voor IVF en heb geen flauw idee wat me te wachten staat, heb een mooi boekje gehad wat ik door moest lezen en dan wel alleen hoofdstuk 1 t/m 4 maar daar praten ze over allerlei onderzoeken die voor mij niet meer van toepassing zijn, dus volgens mij start ik ergens anders in de procedure.
Hebben jullie nog tips of dingen die slim zijn om te vragen als wij daar dinsdag naar toe gaan. Heb er al een aantal van Rhiannon gehad.

Alvast bedankt Shouka

He meiden,
Hier weer eens een berichtje van mij.
Ik ben nog niet beter, maar wel iets en weer aan het werk.
Het is lekker stil hier. Niks meegemaakt? Inderdaad zoals er al geschreven werd, stilte voor de storm? Nou eigenlijk heb ik ook weinig e melden. Zal blij zijn als het weer weekend is. Kan ik weer lekker mijn bedje induiken. Maar ja misschien ben ik tegen het weekend nog wel meer opgeknapt laten we het maar hopen. Ik vind het allemaal maar niks als ik niet uit de weg kan. Eind deze maand start ik weer met de pil. Komt er weer wat schot in de zaak. Alhoewel ik nu al de bibbers heb voor de derde punctie kan er nu al niet van in slaap komen. Maar ja we moeten weer verder en ja daar hoort de punctie ook bij. Misschien heb ik nu het geluk weer dat hij hetzelfde is dan de eerste keer.
Nou meiden zet hem op allemaal. Liefs Angela

heb ik wel een nieuwe baan, geen nieuwe baan, wel niet wel niet spannend hoor vanmiddag of het wat geworden is

Spannend

Tot later Shouka

Tans, morgen beginnen!! Niet bij nadenken, inademen, uitademen dan nog diep lucht happen vasthouden, jensen met die naald en tegelijk uitademen (je kan je dan lekker neit op die 2 dingen tegelijk concentreren) eh voila!! Ik weet zeker dat het je gaat lukken! En ik duim voor geen blauwe plekjes! ;D

Chan; hebben ze al een indicatie wanneer zo ongeveer de TP zal zijn? In theorie dan he want je moet toch nog voor echo’s enzo. Hoop dat je geen last hebt van de medicatie en dat alles echt volgens het boekje gaat, die emmie kan het haast alleen maar super naar zijn/haar zin krijgen eenmaal uit die vriezer 8).

Angela; fijn dat je je iig iets voelt opknappen, en het weer belooft goeds voor het weekend dus ik hoop dat je griepje het hazepad gaat kiezen. Die heeft vast ook wel wat beters te doen met een zonnetje erbij! Die punctie tja hij moet he, en het is zo makkelijk gezegt dat je er nu nog maar beter niet teveel over moet denken. Maar je doet het onbewust toch. Misschien tijd om eens vet wat DVDs in huis te halen als afleiding of de bieb leeg te halen? Alles wat maar flink je aandacht nodig heeft. Ik hoop dat je iets kunt vinden wat helpt!

Shouka; en en en weet je het al??? Ik mag woensdag op assesment dus ik denk dat ik ongeveer vrijdag weet hoe en wat. Maar mijn duimen draaien hier vollop!!

Hoi hoi

Ja we hebben de baan feest feest :smiley: gaan we regelmatig werken.

Groeten Shouka

Joepieeeee!!!

[glow=blue,3,300][move]Gefeliciteerd!![/move][/glow]

Shouka gefeliciteerd enne Rhi hopelijk krijg jij de baan ook!
ik zal nog even aan je denken als ik de spuit erin zet en uitadem, goede tip!!!

Tans

Hey!
Shouka gefeliciteerd meid met je nieuwe baan.
Rhi, ik hoop dat je de baan ook krijg gaat goed hier. Jullie volgen elkaar op de kop met de banen, nu de rest nog :wink:

Tans; Heel veel suc6 met het spuiten. Ik denk aan je. En gaat je reuze meevallen.
Liefs Angela

Shouka,geweldig hoor van harte met je baan succes!!!
Rhiannon nu jij nog he!!!
Tans succes met de behandeling het spuiten enz!
En Angela,jij was geloof ik niet helemaal lekker??(ik haal soms de namen een beetje door elkaar,dan heb ik het wel gelezen maar dan denk ik oeh wie zei dit en wie zei dat :-[ :-[ :-[)Maarre ik hoop dat je snel opknapt :-
En hoe is het met de rest???
Urs :-

hoi dames,

Vandaag op eerste gesprek geweest in het umc op zich een heel fijn gesprek totdat ze de wachttijd gingen noemen voor de IVF hou je vast 10 maanden.
Wel starten ze nu alvast met de 3 onderzoeken die we nog moeten ondergaan te weten een echo, hcg prikken en het kwakkie onderzoeken.
Dus daar zijn al afspraken voor gemaakt. 26 april horen we dan meer en ook hoe het met de wachtlijst is want waarschijnlijk zal ie wel wat korter worden omdat er op dit moment vacatures zijn op het lab dus kunnen ze niet doorwerken.
Wel is dit ziekenhuis 7 dagen in de week 24 uur open alleen met kerst en oud en nieuw zijn ze dicht, dus dat is weer een voordeel.
Ander voordeel is ook dat ik nu wel lichamelijk goed kan opknappen en geestelijk ook en straks weer sterk ben en rustig aan mijn nieuwe baan kan beginnen.
Daarnaast kan de badkamer verbouwd worden en de boot geschilderd en lekker nog op vakantie naar…?
Ander voordeel nog van dit ziekenhuis is dat ze het hoogste slagingspercentage hebben van Nederland dus we gaan maar niet verder shoppen, wel zijn ze bezig met een andere behandeling met minder hormonen of korter spuiten die minder belastend is dus zou wel fijn zijn.

Nou meiden we spreken elkaar wel weer.

Shouka

Hoi shouka,
Bij ons was er in eerst ook een hele lange wachttijd,maar er kwamen toen onverwachts toch meer plaatsen vrij en konden we vrij snel beginnen en …daar kwam Donney!!!Dus kop op meid bij ons is het ook gelukt en wie weet kunnen jullie ook sneller terecht ik zal voor je duimen!!!
Liefs Urs :wink:

He Shouka,
Vervelend hoor, eerst wacht je al zolang voordat je het startteken krijgt voor ivf en dan heb je het eenmaal en dan moet je weer wachten voordat je kunt beginnen. Maar meis, haal de positiviteit uit dit wachten en inderdaad geniet ervan.
Lekker op vakantie heerlijk, wij beginnen met de tuin (is heel BIG) dus mannetje wil niet op vakantie maar ik denk dat we tegen die tijd ook wel wat gaan boeken. We hebben nog nooit een jaar overgeslagen :wink:
Maar goed! Vul je tijd lekker in en laad je op.
Urs; wat ben je weer heerlijk positief. Vind ik altijd fijn. Het zonnetje op het forum :wink:

Ik ga de positiviteit ook weer bij elkaar rapen, ben onbewust bang om weer te gaan beginnen. Vind het nu wel moeilijker, waarschijnlijk omdat dit de laatste poging is die we vergoed krijgen. Duzzz we zien het wel.
Liefs Ang. En zet hem op allemaal met alles :-*

Shouka,
Ik begrijp denk ik heel goed hoe je je voelt. Eerst de blijdschap dat je op gesprek mag en dan de domper…de wachttijd! :-/
Wij kregen in december te horen dat we (vanaf februari) op een jaar wachttijd moeten rekenen (ICSI). Balen natuurlijk.
Maar zoals Ikkie ook al schreef: haal positieviteit uit het wachten. Dat is nu misschien niet gemakkelijk. Ik heb weken een teleurgesteld gevoel gehad, had het idee dat al ik 80 jaar ben misschien aan de beurt ben…
Ik denk er nu anders over: vul deze tijd zo positief mogelijk in, zodat je, wanneer je terug kijkt op deze periode geen spijt hebt. Spijt dat je alleen maar verdrietig, boos of teleurgesteld bent geweest en niet hebt genoten van wat je nu al hebt.
Ik heb bijvoorbeeld de komende maanden al hele leuke dingen op mijn agenda staan, dus daar kan ik me nu al op verheugen. Dat is een heel fijn gevoel en drukt de verdietige buien naar de achtergrond.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

En waar ik die gyn. vandaan heb…UMCG (voormalig AZG) :wink:

gefeliciteerd met je baan!!

hoi hoi,

hier meld zich een vermoeide annie.ik heb er weer een eneverende dag gehad bij de eetkliniek.ze draaien je daar van binnen naar buiten zeg.maar ja als het helpt heb ik het er wel voor over.

ik zit nu op cyclusdag 33 en nog geen ongi te zien(wel de krampen al 3 dagen).het zal ws wel weer een lange cyclus worden.

miss heel gemeen maar ik hoop dat het snel juni word,want dan kan ik weer een afspraak maken bij het zh,want ik denk niet zo met clomid zwanger te worden waarom ik dat gevoel heb weet ik niet maar denk het wel.

groetjes annie

He Angela,3x is echt scheepsrecht je zult het zien!!!Meid ik ga heel hard voor je duimen :-
Annie,hoe gaat het met je??Ik las dat je heel moe was,maar hoe is het verder???
Urs :-

hoi urs,

ik wil van de week me even op suiker laten testen.want de laatste tijd ben ik veel moe en drink veel.heb ook snel pijn in mijn kuiten wat volgens iemand die suiker heeft(die ik ken) is dat ook een symptoom.en omdat ik al 2x hoger heb gezeten dan mag(toen deden ze het af als niet nuchter dus lag aan het eten)wil ik het voor de zekerheid toch laten controleren.
ben geweigerd voor werk omdat ik bij de eetkliniek loop gggggrrrrrrr.
zo is het op het ogenblik met mij.
en hoe is het met jou verder?

groetjes annie

Goedemorgen Meiden,
Wat was het gisteren een geweldig mooie dag he? Hier wel tenminste :wink:
Het zonnetje scheen lekker, mijn tuindeuren open en dan heb ik zoveel energie.
Het goede weer mag van mij weer beginnen. Dan voel ik me zo lekker hihi
Dus met het zonnetje de derde poging in. Dan moet het haast wel lukken.
Urs thanks voor de duimen alvast. :wink:
Annie; Wat naar om te horen dat je de baan niet hebt gehad omdat je bij de eetkliniek loopt. Hopelijk sluit je dit ook positief af en komt het snel goed.
Rhi; Assesment achter de rug? Hopelijk is alles goeg gegaan, wilde het je nog vragen op msn maar had het druk druk druk.
Moon hoeist met jou?
CHANT: I MISS YOU. Hoe gaat het meis?
Liefs van mij. :-*

Tjees Annie wat een reden voor een afwijzing ze zoeken tegenwoordig gewoon maar iets heb ik het gevoel. Suiker prikken is misschien wel heel verstandig al is het alleen maar om iets uit te sluiten. Mijn moeder heeft suiker 2 en is daar ook door toeval achter gekomen op haar werk. En dat is heel goed onder controle te houden door er met het eten rekening mee te houden en een pilletje. Maar meestal is het niets hoor gewoon een tijdelijk iets als je klachten hebt. Maar net wat ik al zeg uitsluiten is ook belangrijk al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Vervelend dat je je zo moe voelt misschien toch ook een teken dat er van alles gebeurd zowel met je lichaam door de Clomid en door de meetings die je nu hebt? Ik duim iig nog steeds voor je!

Shouka; jullie komen er wel! En ws net wat Urs al aangeeft misschien wel sneller dan je nu denkt! Maar een klein dompertje is het nu wel, gelukkig komt het mooie weer eraan. Daar kan ikzelf ook zo van genieten, beetje bakken in het zonnetje. Maak je ook weer extra vitamientjes door aan. En heel veel succes straks als je met je nieuwe job begint en ook heel veel plezier!

Angela; bijna weer de volgende start! Ik hoop dat je toch ook het gevoel hebt dat er weer wat gebeurd, want dit gaat hem worden!!! Met zijn allen gaan we je hier ook door de punctie helpen. Al kunnen we er natuurlijk niet bij zijn, maar wie weet helpt het als we tegen die tijd allemaal aan je denken 8). Mind over de punctie ;).

Moon is een paar daagjes met haar werk weg begreep ik van haar man. Geloof dat ze morgen of overmorgen weer terug is. Dus ze tikt hier even niet, vraag me af ofze last krijgt van ontwenningsverschijnselen ;D.

Chan; hoe is tie? Ook genoten van het heerlijke weertje? Gister gaf de thermometer buiten 21 graden in het zonnetje aan. Als het windje helemaal weg is zou het perfect zijn! Wie weet wat het weer verder nog in petto heeft, kan niet wachten op de zomer!

Ik ben aangenomen! Aanstaande maandag beginnen aan de training en dan na 3,5 week gaan we er zelf voor. Toch wel weer spannend want wat ik begrepen heb wordt het met de neus in de boeken en tussendoor allerlei tests doen waar je voor moet slagen. Dus eerst maar eens die weken doorkomen. Afleiding van de IVF genoeg iig :-X. Heb ze ook niets verteld, niet aan het uitzendbureau en ook niet aan mijn mede collega’s. Ben benieuwd hoe ik dat ga oplossen, minder uren, evt ruilen met iemand en met de punctie maar ziek melden oid. Ach zorgen voor later.

;DMeisjes!!!

Daar ben ik weer! Ik weet niet waardoor het komt maar ik ben erg druk ???op mijn manier dan!!
Een aantal zieken op het werk en dan draai ik overuren en thuis heb ik helaas ook geen kabouters! Gelukkig heb ik 1 keer in de week een hulp en dat scheelt echt wel!
Maar goed , inmiddels ben ik nog steeds niet ongi ,wel al een paar dagen afscheiding maar verder niets! Dus we wachten het maar af! Ik vind het voorlopig even prima zo! Even geen zh nog! Als het na het weekend nog steeds niet doorgezet heeft dan ga ik even bellen met het zh. Dan maar even iets nemen om het verder op te wekken.
Verder gaat alles zijn gangetje gelukkig.Dochter in het examenjaar dus die heeft genoeg te leren en neemt vaak de pc in beslag! Paarden gaat het allemaal prima mee , lekker met dit weer , geen dekens meer en hele dag de wei op!
En Rhi Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben benieuwd hoe het je vergaat? Hou ons maar op de hoogte!
Angela wanneer ga jij weer beginnen?
Annie , de tijd van het jaar is er ook naar om moe te zijn en waarschijnlijk gaat er veel energie van je erin zitten dat je bezig bent in de eetkliniek!
Schouka hoe ver ben jij nu ?

Suc6 iedereen en we moeten maar snel eens een meeting afspreken in Maastricht! Ik haal jullie wel op bij de trein! Gezellie lijkt me dat! Ik hoor wel of jullie daar zin in hebben!

Liefs van mij! :wink: :smiley: