IVF deel 4 Alweer!

He meiden,
Het weekend is weer voorbij. Kunnen we weer aan de slag morgen bah.
Met mij alles goed, ik heb een goed gesprek gehad met de gyn en alles zager goed uit dus we gaan voor de 3 maal scheepsrecht. Dus nog ffe geduld en dan kan ik ook weer starten. Nou meiden werkse en spreek jullie,

Liefs Angela

Hey Chan! Vasthouden dat heerlijke vakantiegevoel! En dat daar wat vakantiedementie bij hoort is echt geen probleem dat komt wel goed.

Ang; lekker zeg. Soms is het al een hele opluchting om toch weer eens bevestigt te horen dat alle kansen nog open liggen. Die 3 keer scheepsrecht gaat gewoon gelden!

Zelf mag ik morgen naar de gyn. Ben benieuwd wat de plannen worden en hoe en wanneer we verder kunnen. Het voelt alsof ik ieder moment ongesteld kan worden in mijn buik maar geen drupje te zien. Dus mijn cyclus zal ook nog wel wat door de war zijn van de spuiten etc. Misschien kunnen we morgen wel even kijken hoe ver ik zit in deze cyclus. En dan is het daarna maar hopen dat ik snel weer ongesteld wordt want na 20 april mogen we ons niet meer aanmelden aangezien er een zomerstop is. Grrrr weer langer wachten maar ik hoop dat de natuur ons goed gezind is tegen die tijd. Ow en de wachtlijst natuurlijk ook. En morgen nog eens even wat vervelende zaken regelen mbt het werk. Zie er eigenlijk wel tegenop, ben totaal niet gewend om zo drastisch voor mezelf op te komen dus allemaal erg onwennig. Maar ik hoop dat ik me er goed doorheen ga slaan. (euh niet letterlijk of course 8) )

Dames allen een welterusten en/of goeiemorgen ik duik mijn lekkere voorverwarmde bedje in ;).

Goedemorgen meiden,

Rhi, heel veel succes vandaag en ik ga voor je duimen dat je weer snel aan de slag mag met de behandeling! Het wordt wel weer es tijd dat jullie allen zwanger worden met deze behandeling!! ;D. En meid, wat een toestand wat betreft je werk; wat een onprofessionele toestanden daar, ze weten zelf niet eens waar ze mee bezig zijn. Ga dit ook melden bij je uitzendbureau, zij weten vaak niet hoe men werkt en wat er gaande is. Laat je je tanden maar zien hoor ;D

Angela, fijn joh dat je gyn alle vertrouwen in hebt! Enneh…3 x scheepsrecht, zie maar aan mij het levende bewijs! Ik weet zeker dat jij ook zwanger bent na deze behandeling. Het lichaam moet gewoon wennen aan al die hormonen en gaat dan beseffen wat voor werk het moet doen hihihihi ;).

Chantalle, nog last van vakantiedementie ;D !
Je hebt in ieder geval genoten meid, dat is wel het belangrijkste! Ook jij gaat er goed tegen aan hé!

Annie, hoe is het nu met je? Gaat het al wat beter of nog erg met ups en downs? Hoe is het bij de eetkliniek geweest?

Tans: Hoe gaat het nou met het prikken en slikken? Wel spannend hoor!
Voor alle andere meiden: zet um op en go go go for it!

Veel liefs,
Moon

Hey,
Nog ffe een berichtje van mij.

Rhi; Zet hem op vandaag meis, ik denk aan je en hoop dat ook jij snel weer mag starten. Is niet fijn he het gevoel stil te zitten. Gaat helemaal goedkomen. Ik duim iig dat er geen wachtlijst is en dat je voor de zomerperiode aan de slag kunt. En wat betreft je werk. Ik zou ook lekker verder zoeken als je het niet naar je zin hebt, en laat niet over jezelf heen lopen he.

Chant; jij gaat je cryoos ophalen. Ik ben benieuwd wat is nu de procedure dan? Ik weet absoluut niet hoe dat dat gaat. Wel op de hoogte houden he. Ik wilde je nog een berichtje terugsturen maar ik was in t ziekenhuis en daar had ik geen bereik en daarna; dementie?

Tans; Valt het allemaal mee? Ik ben benieuwd ik hoop dat het je allemaal heel goed af gaat. En dat de eerste meteen je gelukspoging gaat worden.

Annie; hoe ist met jou? Als het goed is heb je al een intake gehad en ik hoop dat je snel weer de oude annie word.

Moon; heerlijk meid al over de 9 weken. Enne precies ik ga ook voor de 3 maal scheepsrecht, het geluk moet ons toch ook goed gezind zijn ditmaal.

Ik ga wat doen. Liefs Angela

goedemorgen dames,

ik heb een heel druk weekend achter de rug dus vandaar dat ik nu pas wat van me laat horen.

biebie:9 maart ga ik in behandeling op therapheutische basis voor mijn eetstoornis.ik moet afvallen van de fert.arts maar dat gaat moeilijk als je eetbuien en door eet gedrag hebt vandaar de hulp bij de eetkliniek.

moon.ja soms zie ik al weer een winterzonnetje verschijnen hoor,maar de ups en downs zijn nog niet weg worden wel al minder en ik ga 9 maart met de behandelingen beginnen en ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.ben zelfs doodsbenauwd om die vreemde mensen te ontmoeten,maar ja ik wil mijn probleem oplossen he voor een hele goede reden!

chantalle:met mij gaat het al steeds beter gelukkig.wel ben ik iedere avond en soms al smiddags honds moe.men denkt dat ik teveel suiker binnen krijg maar ik eet niets met suiker of het moet in het produkt zitten.voeg niets zelf toe.

angela:ik begin steeds meer de oude annie te worden.mijn probleem is dat ik moeite heb met loslaten.ben bang dat alles dan weer in de soep draaid.snap je?

zo volgens mij heb ik nu alle vragen naar mij toe beantwoord.

rhiannon:veel suc6 met het voor je zelf op komen echt doen hoor.ik laat me altijd in een hoekje duwen en dat is geen pretje.ook hoop ik dat je snel aan de volgende poging mag beginnen en niet pas na de zomerstop.

moon:gaat goed meid al over de 9 weken en over 3 weken al weer een echo gaaf!!!

chantalle:hoe gaat het met de vakantiedementie??? :stuck_out_tongue:

mijn neef wiens vriendin 18 febr was uitgeteld(waar ik zo tegen op zag om op kraam visite te gaan)die is 4 maart om 16.65 vader geworden van een zoon genaamt colin kieran.ben heel blij voor hem,maar zie er ook nog steeds tegen op.hij is gekomen met de keizersnee en als alles goed blijft gaan met moeder en kind dan mogen ze dinsdag of woensdag naar huis.mijn neef heeft gister zijn verjaardag dus ook in het ziekenhuis gevierd hij is zelf de 6de jarig hihhii.

dit gaat wel niet over ivf of over mij maar ik moest het even kwijt.

groetjes annie

Hoi allemaal,

ik ben weer terug.
Moon; lekker verder genieten en ben zooo benieuwd naar je volgende echo!

Tans; en merk je al wat van de pilletjes? Spannend zeg en we hebben weer iemand waar de duimen voor aan het draaien kunnen!

Annie; logisch toch dat je nerveus bent voor de groepstherapie. Maar bedenk je ook dat de andere mensen in de groep waarschijnlijk net zo nerveus zijn ;). Je bent echt niet de enige! Houd je taai!

Bedankt allemaal voor de succeswensen. Ik heb het uitzendbureau en de werkgever gebeld dat ik niet weer kom en dat ging makkelijker dan gedacht. Tja je vergeet thuis ook zo makkelijk dat je eigenlijk maar een nummertje bent!
Dus ik ben weer zoekende!
En heb al een goed gesprek gehad aan de telefoon met een ander uitzendbureau over een plaatsing bij een oude bekende werkgever van me. Hij was iig al erg enthousiast over mijn CV en werkervaring. Ben benieuwd aanstaande donderdag ga ik hem ontmoeten en mijn aanvullende gegevens brengen als diploma’s, certificaten etc.
Afwachten maar even dan. En we mogen gewoon door voor poging 2 en over de operatie hebben we het lekker niet gehad. Dat komt als we de volgende keer zouden moeten constateren dat we nog een derde poging nodig hebben. Verder was er natuurlijk weinig te bespreken, beetje van hoe voel je je, hoe heb je de hele poging ervaren en hoe was de punctie. Wat wel leuk was; M. de verpleegkundige van de prikinstructies is aan het meelopen ivm uitbreiding van haar takenpakket en zij was ook bij onze punctie! Grappig hoor en helemaal omdat Daan en ik allebei het gevoel hadden dat het een punctie als uit het boekje was en we niet door de eileider hebben hoeven prikken. Ze kon een glimlachje niet onderdrukken. Ook nog even gehad over de antibiotica en hydrosalpinx en dat die combi erg goed is, en van dat onderzoek had Dr vd K nog niet gehoord dus denk ik eraan om de volgende afspraak eens een uitdraai te maken en deze mee te nemen. Het blijft afwachten wat de wachtlijst betreft want iedereen die in het IVF zit heeft natuurlijk dezelfde brief gehad en er zijn er dus ws ook die gedacht hadden te kunnen starten op een bepaalde datum maar die nu door de brief worden aangespoort om zich 1 cyclus eerder aan te melden. Maar jullie duimen dus dat zal vast wel helpen!

Bedankt ook voor de aanmoedigingen! En voor allemaal hier; WE GAAN ERVOOR!

Annie,succes als je vandeweek naar die eetkliniek gaat en je bent niet de enigste hoor ik denk dat iedereen die daar komt het eng vind maar vaak is het al snel het ijs gebroken.Zelf heb ik pas nog in een praatgroep gezeten en de eerste keer dacht ik ook wat doe ik hier en ik ga echt mijn verhaal hier niet vertellen,maar al vrij snel deed iedereen zijn verhaal ook ik en keek ik er gewoon naar uit om te gaan het heeft mij enorm geholpen!!!Ik hoop dat het jou ook helpt succes hoor meid zet ,m op!!!

Chantalle Mijn duimen draaien nog steeds succes!

Rhiannon,Wat jammer dat het niks was op je werk ik hoop dat je snel iets vind wat wel naar je zin is!!!En natuurlijk draaien mijn duimen ook nog steeds voor jou,ik hoop dat je snel met de behandeling kan gaan beginnen succes met alles!!!

Tans,hoe gaat het met jou nu je bezig bent met de behandeling???

Sam,wat een wonder is het he als je dat op de echo ziet!!!En dat blijft het hoor, ook als het kindje er is!Onze jongste is ook door IVF en ik blijf het byzonder vinden dat hij er is!!!

Moon,Hoe gaat het met jou???Je ben al aardig op weg naar de 3 maanden geweldig hoor en vergeet niet te genieten he!!

Angela,ik duim ook voor jou het moet nu gewoon lukken,ik zal wat positieve zonnestraaltjes naar je sturen succes hoor meid!!!

Urs :-*

Hey lieve meiden,
Even iets wat ik zeker met jullie wil delen. Ik heb veel gelezen over het gebruik van tarwekiemolie capsules. Ik ben ze sinds vandaag ook gretig aan het slikken. Als je even gaat googelen onder de woorden tarwekiemolie en zwanger kom je heel veel suc6verhalen tegen. Ik raad jullie aan om het even op te zoeken. Het bevordert de innesteling en de vruchtbaarheid, dus meiden baad het niet dan schaad het niet toch? Ik gebruik de capsules van het kruidvat.
Liefs Angela

Pssssst Angela; zal je stiekem verklappen dat Tarwekiem een Vitamine E is, en dat je die dosering dus lekker nog hoger kunt krijgen als je ‘pure’ vitamine neemt? De olie kan er nl voor zorgen dat je darmen erg lui worden door de olie (tss stomme zin) als je de dosering met die pillekes ophoogt.
We lekker natuurlijk als het door de spuiten minder makkelijk gaat 8).

Ow nu we het toch over pilletjes hebben; weet iemand iets waarmee ik mijn menstruatie kan opwekken? Ik hoop dat er iets is wat ervoor kan zorgen dat het deze week nog komt. Dacht aan iets van vrouwemantelthee oid?

Heb nu al een aantal pilletjes op, had de eerste dag wel buikpijn maar nu gaat het eigenlijk wel prima. Ik baal stiekem wel een beetje omdat ik vermoed dat een collegaatje van me zwanger is , na 3 maanden een relatie te hebben met een agressieve man zegt ze zelf???
Ben benieuwd of ik gelijk heb, ze vertelde laatst wel dat ze er aan toe was en vroeg mij advies…
Nu vertelde ze dat ze het toch zo prettig vind dat haar werkplek zo dichtbij de wc is. De afgelopen twee weken was ze al ziek??? Nou misschien zie ik wel spoken ben zeer benieuwd?Sorry hoor maar moest het even kwijt!
Groet Tans

Nu julli het over pilletjes hebben…ik wil wel een pilletje om de menstruatie uit te stellen? (domme vraag natuurlijk) Mijn cyclus was deze maand weer een dag korter: 24 dagen. De kans dat we ICSI met gebruik van mijn eigen cyclus krijgen wordt zo wel erg klein, daar heb ik toch mijn zinnen wat op gezet. Ondanks dat de wachttijd dan een jaar is. Het enige voordeel is dat we nu misschien aankomende zomer een oproep krijgen. Maar ja…ik zie zo tegen die hormonen op. Is dat terecht of valt dat best mee? Ik ben nu voor mijn mentruatie al niet te genieten, ik vrees het ergste. zuchtttt…

Ik zal eerst alles even lezen voor ik kan reageren op jullie verhalen, sorry daarvoor.

grt. VH 8)

Hoi allemaal,

het is weer de stilte voor de storm hier of zo? Allemaal druk das wel een goed teken nietwaar!

Annie; hoe is het gegaan gisteren??? Ben zoo benieuwd! Vertel, vertel…was iedereen nerveus? Mijn duimen hebben iig de hele dag gedraaid ik hoop dat het heeft geholpen.

Tans; hmmm zolang ze zelf niets aankondigt er maar vanuit gaan dat de griep heerst? Zelfs mijn mannetje heeft er last van. Ikzelf gelukkig (nog) niet. Maar het zou wel wennen zijn want op je werk iemand zwanger betekend wel dat je er iedere dag dat je werkt er mee geconfronteert wordt. Kan me voorstellen dat ja tegen zoiets opziet. Ik kan je dan ook alleen maar vertellen hoe het mij is vergaan met mijn ex collegaatje die zwanger was van haar tweede. De eerste paar dagen is het iedere ochtend als je elkaar tegenkomt slikken, maar na wat gesprekjes met elkaar over eigenlijk van alles en nog wat raakte ik er langzaam aan gewend. Gelukkig had ik ook zo een lieve collega dat ze het mij al vertelde voor de 3 maand om me erop voor te bereiden en ze leefde met me mee. Nu was het met haar ook nog eens zo dat ze HELLP heeft gehad de eerste keer en dat ze daar nu ook weer tegenaan zou lopen en dat zorgde voor haar voor extra stress. Kon dan ook weinig meer dan met haar meeleven en voor haar hopen dat het mee zou vallen ditmaal en me voor mezelf realiseren dat er ws nog wel meer mensen ‘ons’ voor zouden gaan met zwanger worden. Zo kun je bij haar alleen maar voor jezelf denken dat ook haar huisje een flink kruisje heeft. En jij zelf gelukkig gezegent bent met wel een fijne relatie. Sterkte iig alvast en hopelijk komen jullie er ook uit!

Urs; wat ben je ook een bikkel!! :-* Trouwste supportster award gaat naar jou en Bianca op dit forum!!

VH; euh geloof niet dat daar wat voor bestaat vrees ik. Je kunt wel de tarwekiem proberen want die schijnt ook voor regelmaat te zorgen, en net wat Ang ook al zegt, baat het niet schaden doet het zeker niet! Denk zelf ook dat de natuurlijke cyclus zoveel voordelen heeft. Minder hormonen, meer pogingen en minder belasting voor je lijf. Denk alleen al aan de punctie waar maar 1 hooguit 2 eitjes aangeprikt hoeven te worden. Dus ik hoop voor je dat de regelmaat blijft en je cyclus niet volgende maand weer korter word!! Mocht het toch zijn dat je aan de hormonen zou moeten; het valt wel mee hoor! De horrorverhalen die her en der te lezen zijn zijn eerder uitzonderingen hoor. Ik verbaas me er ook telkens weer over hoe het me meevalt. Het prikken is in no time routine, de uitwerking van de hormonen valt me ook mee en sommige dagen vergeet je het haast dat je extra hormonen krijgt. Vraag maar aan de andere dames hier, wat ik me kan herinneren is dat het ook bij hen reuze meeviel. Bij mij viel het zelfs tijdens en na de overstimulatie mee. En alles wat je hebt voor je menstruatie is PMS en dit wordt eerst allemaal onderdrukt door de hormonen dus best kans dat je daar minder last van krijgt. Ik weet niet wat je gyn al aan testen gedaan heeft of dat je binnenkort nog een afspraak hebt staan? Misschien wel prettig voor jezelf om eens zwart op wit op papier de voor en nadelen van de beide methodes te zetten en dit samen met je gyn door te spreken? Ik verbaas me er soms over hoeveel goed het doet om zulke dingen eens van je af te schrijven, hier of op papier.
Veel succes met afwachten, afwegen en met je cyclus!!

Over mezelf weer weinig te melden. Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie. Af en toe voel ik krampjes in mijn buik maar niets wat doorzet. Het zal vast wel weer later komen dus ik ga nergens vanuit natuurlijk, maar als het rond eind volgende week (verwacht het begin volgende week) er nog niet is zit ik eraan te denken toch eens een echo te vragen om te kijken waar in mijn cyclus ik zit en om uit te sluiten dat er weer een cyste is gegroeit. De vorige keer was dat bij mij wel zo en daardoor was mijn cyclus maar een paar daagjes later. Welliswaar stond ik toen nog strak van de Deca. Vanmorgen bellen naar UWV want ze willen een werkgeversverklaring van me, maar die heb ik nooit gehad want die heb je alleen nodig voor je inschrijving bij het ziekenfonds en dat was nvt want we waren collectief verzekert. En ze hebben mijn contract al dus tja dat wordt nog leuk. Daarna een gesprek bij een uitzendbureau en dan naar pa en ma om mee te eten en daar komt de belastingconculent om onze inkomstenbelastingopgaaf na te kijken. Al met al voor de verandering eens een druk dagje.

he he eindelijk kom ik weer op kok.ben al een aantal dagen bezig om er op te komen lukte maar niet.ggrrr

nou het is woensdag goed gegaan we waren allemaal een beetje nerveus,maar het klikte eigenlijk al snel.maar ja je bent er ook allemaal om de zelfde reden het oplossen van je eetprobleem.ondanks dat het een beetje chaotisch liep die dag heb ik wel gemerkt dat het zwaar gaat worden.maar ik hou mezelf maar voor dat ik het doe voor een goed doel.

groetjes annie

Fijn om te horen dat het goed ging! En Annie, je weet het, ik ben er van overtuigt dat je het aankan! Jij bent degene geweest die dit alles in gang heeft gezet en dit wordt ook jouw jaar!!

Ff een kleine update vanaf hier! Ik heb geen pilletjes of wat dan ook gevonden en vandaag zijn ze gearriveert!! Zelfs eerder dan verwacht! Cyclus was 28 dagen en normaal is het 30 of 31! Hopelijk dat ze zich de volgende maand ook aan de 28 dagen houden want dan redden we het voor 20 april ;D.
Hoe is het met de rest hier? Tans, VH, Angela (griepje; beterschap!) en Chantalle??

Wij hebben een mazzeltje, mijn oom en tante willen graag een andere bank dus we mogen voor weinig hun zgan bankstel overnemen! Joepie en ze hebben ook nog van mijn neef die pas verhuist is jaloezieen liggen dus daar mogen we er ook wat van uitzoeken. Verders ben ik natuurlijk druk met solliciteren en maandag heb ik een voorbereiding op een test voor een grote nederlandse bank 8). En dan als ik daar de komende week doorheen kom dan mag ik de 21e beginnen aan een 3 weken durende training die fulltime is en daarna 32 uur per week aan de slag! Dus dames als jullie maandagmiddag fies tijd hebben willen jullie dan duimen? De vorige keren heeft het super geholpen!!
En dan nog een stukje slecht nieuws. Jullie weten dat mijn vriendin via IUI zwanger is geworden. Ze hadden gisteren een tweede echo en dan zouden ze rond de 12 weken nog een echo hebben. Maar dit hoeft dus niet meer. Het vruchtje is gestopt met groeien en er klopte geen hartje meer. Dit hadden ze met bijna 7 weken wel zien knipperen. Totaal onverwacht dus en het is een behoorlijke klap. Vooral ook omdat ze zelf in het begin niet heel erg enthousiast was maar hij wel, sprong een gat in de lucht en zat al helemaal op de bekende roze wolk. Ik weet dat er weinig aan te veranderen is, en wat kun je zeggen tegen ze? Ik heb alleen maar gemeld dat als we wat dan ook kunnen betekenen, afleiding, praatpaal whatever dat ze niet moeten twijfelen maar bellen.
Nu moeten ze weer de IUI in en telkens een heel eind heen en weer naar Amsterdam.

hey rhiannon,

ik zal duimen voor je maandag en balen van je vriendin zeg.ik weet wat een mk is maar dit lijkt me nog een stukje erger door dat ze de echo’s al gezien hebben en ze miss gecuriteerd? word.

urs dank je wel voor je pbtje heb ook al wat terug gestuurd hoop dat je dat gekregen hebt.

groetjes annie

Hallo dames,

Annie: veel suk-6 met afvallen, het zal zeker zwaar worden denk ik, maar zoals je zelf al zegt: het is voor het goede doel.

Rhiannon,
Wat goed, 28 dagen! Inderdaad is het hopen dat het zo blijft. Het blijft een raar iets dat lichaam van ons.
En ik zal maandag zeker duimen!!
Wat een naar bericht van je vriendin. Alle vreugde in een keer weg. :-[


Ik heb gister maar eens met het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze mijn dossier van mijn vorige ziekenhuis al hadden ontvangen en of ik nu wel of geen cyclusanalyse krijg. Ik zou namelijk drie weken geleden al gebeld worden. Een half uur later belde de gyn. me zelf terug. En anderhalf uur later lag ik al in de beugels voor een inwendige echo! Zo, als dat geen snelle actie is. Ik zat gister op dag 8 van mijn cyclus dus dat kon nog mooi even. Ook bloed moeten geven om te kijken hoe mijn hormoonhuishouding eruit ziet. Maandag moet ik weer terugkomen en doen ze het zelfde weer. Gister was mijn eitje op dag 8 al 13,4 mm. Of dat nu groot is weet ik nog niet zeker. Ik ben benieuwd hoe de analyse er uit komt te zien. Ze vind mijn cyclus wel vrij kort (24 a 25 dagen)

Ik hoop dat we nu snel duidelijk krijgen waar we op moeten en kunnen rekenen. (standaard of eigencyclus ICSI)

Hoe is het met de andere meiden hier? Het is vrij stilletjes heb ik de indruk.

groetjes VH 8)

Vh dat is idd een hele snelle actie!!!Heel veel succes verder meid!!!

Rhiannon wat een rotbericht van je vriendin zeg!!!Maarre maandag draaien mijn duimen voor jou hoor!!!

Annie ik heb je pbtje gehad hoor en zet ,m op hoor meid!!!

En hoe is het met alle andere meiden hier???

Liefs Urs :-*

;DMeisjes!!!
Hallo allemaal! Ik heb zo vanalles gelezen van iedereen en het is me weer wat allemaal! 8)
Rhi , erg van je vriendin zeg! Zelf heb ik ook ooit een mk gehad , het is een hopeloos onmacht gevoel en erg verdrietig!
Hier een update van mezelf :o Vorige week is mijn hond geopereerd accute baarmoederonsteking… was zo zielig.Flinke buikwond maar vanmorgen hechtingen eruit en alles zag er perfect uit! Ik heb nog steeds mijn ongi niet , zit vandaag op dag 37 ,maar vorige keer was het 41 dagen.
Dus ik w8 rustig even af.Ik heb de medicijnen in huis voor mijn eskomo’s maar ik verheug me nergens op want het is een ingewikkeld proces…
Eerst moet ik 10 dagen prognova slikken vanaf dag 2 van de ongi . dan moet ik een echo om te kijken of mijn eigen hormoonhuishouding stil ligt . dan begin ik met de progestan en dan rond de 14 e dag worden de eskimo’s teruggeplaatst mits ze goed uit het onrdooiingsproces komen…en als dat allemaal goed gaat dan heb ik 10% kans om zwanger te raken…
Ik ga er maar van uit dat ik aan een 3e ivf poging moet beginnen dan kan het niet meer tegenvallen!
Ben iedere dag volop aan het paardrijden , heerlijk is dat! Goede afleiding!
Op de een of andere rare manier kom ik niet altijd op kok . opent het niet…strange…
Maar goed ik wens iedereen heel veel suc6 en spreek jullie snel weer!

Heel veel liefs van mij :wink: ;D

Wauw VH! Toffe gyb zeg en houdt duidelijk van aanpakken!
En hierna hopelijk nog meer geluk!

Chan, lekker toch dat je iig zo kunt genieten van het rijden! Wel sneu dat jullie hond zo ziek is geweest, maar je klinkt erg positief dus ze zal wel lekker verwend worden nu en er snel weer bovenop zijn!

Urs; was zeker weten schrikken van mijn vriendin. Je wilt ook niet nadenken over een miskraam. Alles ging zo super voorspoedig, de IUI was helemaal top en daarna zo een overduidelijk positieve test. Dit was wel het laatste wat we hadden gedacht.

Ow en misschien een kleine tip voor degenen die nog wel eens problemen hebben met het inloggen. Ik kreeg hem ooit van Heleen, je kunt inloggen en dan de tijd instellen. Daar kun je allemaal 9’s inzetten en zo blijf je haast eindeloos ingelogt. Als je veel op verschillende PCs werkt is het niet echt jofel, want dan is er kans dat je toch alsnog uitgelogt raakt. Ook als je je cookies verwijderd gaat deze instelling er ook uit. Maar daarbuiten (en bij mij zelfs op verschillende PCs) blijf je lekker ingelogt. Wie weet hebben jullie er ook wat aan?
En thnx alvast voor al jullie duimen!!
Ik ga zo lekker CSI kijken ;D…