IVF deel 4 Alweer!

He Lady’s.
Wat lees ik lekker goed nieuws op de vroege morgen. Gefeliciteerd Rhi ga ervoor meis.
Lekker wat afleiding en een nieuwe start. Dat moet goedkomen.
Nannie; ik ben benieuwd hoe het je in het ziekenhuis is vergaan, ik zal hier steeds ffe een kijkje komen nemen of er al wat bekent is. Ik hoop van wel.
Tans, jij begint ook al bijna met de pilletjes, eerste behandeling? Ivf ICSI? Sorry hoor maar het wordt hier wat drukker en kan het dan niet meet fijnloos bijhouden :-/, maar ik kom er wel weer in. ;D Meiden ik check het zo nu en dan ffe of er al nieuws is.
Liefs Angela :-*

Goedemorgen allemaal,

Rhi meis wat gaaf voor je! Lekker hoor, wanneer kun je starten? Idd, je zit nu in een golf van positiviteit, dus hopelijk zit er nog een goed iets op je te wachten!!!

Vanochtend ben ik dus naar de gyn geweest. Eerst een kort gesprekje met de co-assistent…wat een slimmerik maar niet heus… ::slight_smile: Anyway, daarna konden we bij de eigen gyn terecht en dat was op zich wel een goed gesprek. Volgende week moet ik op de eerste dag van mijn ongi bloed laten prikken en dan mag ik een afspraak maken voor een laprasopie en therapeutische hystroscopie. Ondertussen mag hubje z’n kwakje inleveren en wordt ook hij onderzocht…Meiden, ik ben eigenlijk best wel opgelucht. Hoewel ik een beetje tegen de laprascopie opzie, ben ik wel heel blij dat we weer een stapje verder zijn gekomen. Ik ben nu net weer op het werk dus ik ga mezelf nog wat nuttig maken…maar ik kom vanmiddag nog even langs…

Dikke knuf en dank aan iedereen voor het duimen!
Liefs,
Nannie

Hoi Nannientje,
Je bent dus een stapje verder gekomen das wel een hele opluchting toch?
En dan een kijkoperatie en een HSG. Spannend joh. Gaat het balletje eindelijk rollen. Enne hopelijk gaat het dan in een sneltreinvaart vooruit. Ik ga voor je duimen dat het allemaal heel snel goed komt en dat je het ivf traject bespaart blijft. Misschien is wel mogelijk om na de kijkoperatie en HSG op de natuurlijke manier zwanger te raken, het zou toch te gek wezen.
Veel liefs Angela

rhiannon dat is goed nieuws weer lekker werken.ja morgen heb ik weer een gesprek bij de eetkliniek en dan word er hopelijk koppen met spijkers getikt.

nannie ik wil je even suc6 wensen met wat je te wachten staat.

bij mij gebeurt er op het ogenblik niet veel ik moet t/m mei proberen met 1 tablet clomid en daarna zien we wel weer.voor de rest ben ik bezig met het regelen van dingentjes bij instantie’s zoals belasting en die zijn niet snel alleen wanneer ze geld willen hebben van je pppffffff.
maar ach gaat ooit wel een keer over hoop ik.
hier in apeldoorn sneeuwt het vandaag en ik hoop morgen niet want dan heb ik het heeel druk en veel lopen.
de rest van de dames veel suc6 met alles of sterkte met wachten.

groetjes annie

Whoepie Nan, das idd lekker voortvarend! Maak je niet te naar om de onderzoeken etc hoe relaxter je bent, hoe lager je bloeddruk hoe beter het zal gaan meid! En daarna weet je weer meer en kunnen de artsen een plan van aanpak maken! Hebben ze al een idee qua planning van de laparoscopie en de hysteroscopie?

Annie; het is bijna zover! Druk dagje voor de boeg en hopelijk met veel positieve energie!

Tans; de vijfde is het voor je het doorhebt! Toi, toi!

Angela; hey nog 2 nachtjes dan mogen jullie weer op visite bij de gyn!

Ik mag morgen al beginnen! Eerst 2 dagen cursus en dan aan de slag! Voor hoe lang weten we nog niet het ligt eraan hoelang het projekt duurt en er vraag is. Dusuh…al je bekenden met kids oproepen om te bellen met vragen over de nieuwe wet kinderopvang ;).

Vandaag zat echt even alles tegen helaas. De route beschrijving klopte niet, de bus reed niet op tijd en was dus verdorie zelfs te laat bij de afspraak. Dacht dat ik uit elkaar klapte van de stress. En zo ben ik normaal echt nooit. Nu ja nu ben ik lekker thuis en kan ik relaxen.

He Lady’s
Rhi; je hebt zo van die dagen dat alles heerlijk tegen zit en dan zijn dat net de dagen dat het je absoluut niet uitkomt, Ik hoop dat je heerlijk lekker hebt kunnen relaxen met hubbie op de bank. Wat spannend zeg een nieuwe job, ik hoop dat je het heel leuk gaat vinden. Minder vrije tijd, maar wel heerlijke afleiding, ik zal je missen hier overdag hihi.

Tans de 5e gesprek, meis dat is het zo hoor, maar ik weet er alles van het duurt allemaal zo lang dat wachten.

Moon; hoe gaat het met jou? Mis je wel hier hoor.
Sam; met jou ook nog alles okee?

Annie; lekker een druk dagje voor jou en hopelijk snel weer de oude. Tevens duim ik voor je dat de clomid zijn werk mag doen en dat alles toch goed komt. Meis vergeet niet na regen komt zonneschijn.

Chant; Ben jij heerlijk op skivakantie? Hoop je snel weer te spreken.
Nannientje; ik duim voor je meis dat nu het balletje blijft rollen, laat je ffe weten wanneer je de afspraken hebt staan?

Nou met mij gaat alles okeej, ben overtijd, maar gebeurt wel vaker na een ivf behandeling, dan kan het zomaar voorkomen dat je een week overtijd bent,ik heb het nog niet meegemaakt maar ja eens moet de eerste keer zijn zeggen ze weleens. Morgen naar de gyn! Ik ben benieuwd wat hij me te vertellen heeft. Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Liefs Angela

Ik ga de 5de met mijn eerste IVF beginnen voor degene die daar nog vragen overheeft, ben wel erg benieuwd!!!
Rhi, vandaag je eerste werkdag ben benieuwd hoe het je bevalt? Groet Tans

Hoi Tans,
Spannend hoor! En begin je de 5e met de pil of met spuiten? Je weet niet wat je te wachten staat en dat maakt het allemaal zo onzeker. Bij mij zijn de behandelingen reuze meegevallen ik hoop dat dat bij jou ook het geval is maar dat dan het resultaat beter zal zijn.
Ik ga voor je duimen meis, nog een paar nachtjes slapen.
Liefs Angela

hoi dames,

ik ga 9 maart beginnen met de behandelingen van de eetkliniek.ik hoop dat het werkt!

angela ik hoop ook dat de clomid bij mij aanslaat maar dat is afwachtenen ik begin gelukkig al stteds meer mezelf te worden.ik hoop dat alles morgen naar wens gaat bij de gyn.


rhiannon hoe was je eerste werkdag?ik hoop dat je het leuk vind daar.

moon waar ben je???en hoe is het met je???

sam ook met jou alles goed?

voor de dames die ik vergeet sorry en veel suc6 met waar je mee bezig bent.

groetjes annie

Ff weer wat aan mijn verslaving doen hier.
Annie; kijk aan dat schiet op! En de 9e krijg je uitgebreide uitleg etc? Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Succes alvast, maar je hebt motivatie genoeg dus ik weet zeker dat het je gaat lukken!!

Tans; het is al bijna de 5e! Maar mag ik vragen waarom je aan de Primolut gaat? Das toch een soort ongiopwekker of vergis ik me nu vreselijk?

Angela; morgen is jullie dagje ik ga gelijk na het werk ff tjekken hier!

Mijn eerste dagje was erg leuk. We hebben vandaag cursus gehad om de stof te leren en morgen weer, en dan leren we ook alle computersystemen kennen die we kunnen gebruiken. Dat vind ik nog wel het leukste de techniek. Dussuh als een van jullie daarna vragen heeft over de Wet Kinderopvang kun je ze hier of in een PB kwijt ;). Handig he :D?
Nee het is wel een van de leukste stukjes van de Belasting want de mensen krijgen geld ipv dat ze moeten betalen, wat wil je nog meer? Ik ga er iig vol voor! Vrijdag wordt of een dagje meeluisteren of we worden al ingezet om te bellen. Dan wordt het spannender.
Vanavond lekker op tijd naar bedje en hopen dat de treinen morgen rijden met al die sneeuw want rijden ze niet dan wordt het dus niet werken helaas en moeten we een andere oplossing bedenken want 80% van onze club moet met de trein komen.

Moon; meis ben je zo door de hormonen te grazen genomen?

Sam; hoe is het met jullie? Alles ok?

Ik weet ook niet waarom ik met primolut moet beginnen maaar volgens mij is dit standaard in Arnhem.
Eerst moet alles schoon zijn of zoiets ze willen in een gecontroleerde cyclus beginnen geloof ik. Bij mij en mijn man is alles onderzocht en ze kunnen niets vinden dus voor de rest weet ik het ook niet. Is dit niet standaard ?

Nou groet Tans

Tans zeg wat ben je snel :D!
Ik ken de procedure in Arnhem niet maar ik had er nog niet eerder van gehoord. Wel dat er voor de stimulatiecyclus met de pil wordt begonnen maar Primolut niet. Betekend waarschijnlijk ook dat jullie het korte protocol gaan volgen? Geen ellenlang spuiten met Decapeptyl voor je mag beginnen met stimuleren? Denk ik in de goeie richting? En het zou best een heel goeie start kunnen zijn, een grote schoonmaak en daarna maak je supervers slijm aan in je baarmoeder net als dat heerlijke verse bedje met pas gewassen beddegoed erop ;). Het klinkt iig heel erg positief allemaal!

Een hele goedemorgen dames!!!

Nee, ik ben niet door de hormonen te grazen genomen, althans dat hoop ik van niet ??? Ik ben 's avonds ongelooflijk moe, lig echt om 7 uur al te knikkebollen, wil persé wakker blijven, maar half van de wereld lig/zit ik op de bank :-[.
Dit is wel een vervelende bijeenkomstigheid van zwanger zijn, maar goed het gaat over zegt men ;D. Ook erg last van vlekken en droge huid in mijn gezicht (pubertijd?) En mijn
(.) (.)!! Ooohhh, kijk er alsjeblieft er niet naar, want dat alleen al doet zeer :(. Gelukkig heb ik daar alleen last van, ben niet misselijk of iets dergelijks. O jawel, op mijn werk merk ik dat ik echt last heb van vergeetachtigheid! Niet leuk hoor pffffffftttttt…

Ik ga zo ff kijken of ik wel weg kan rijden, er ligt me toch een pak sneeuw op de weg!!! Ik ben bang dat ik ingesneeuwd ben. Als het glad is, ga ik niet naar mijn werk. Ik vind mijn eigen veiligheid wel ff belangrijker dan mijn werk.

Annie, nog fftjes, dan mag je starten! Eindelijk schot in de zaak en hoe is het verder met je? Zie je al een klein beetje een winterzonnetje :-*.

Rhiannon, ik denk dat ik straks heeeeeeeel veeeeel vragen heb over kinderopvang! Dus maak je borst maar nat hihihi!

Angela, vandaag weer een spannende dag!
Veel succes en laat je het wel meteen weten?

Veel liefs,
dememtemoon

De ivf procedure in Arnhem is als volgt:
eerst 10 dagen primolut en dan beginnen met Lucrin .
Dan weer 10 dagen later lucrin en gonal en dan na ongeveer 9 dagen de punctie.

Volgens mij heb ik het zo goed begrepen maar goed het is mijn eerste keer dus misschien zie ik wel iets over het hoofd.
(hopelijk ook de laatste :slight_smile: :))
Groet Tans

hoi meiden,

Reffel, meid maar dat is toch evengoed wel goed nieuws :slight_smile: het is nog niet wat het moet zijn maar ze kunnen hier wel mee uit de voeten hoor!!
paul had in aug 2003 helemaal niets meer en nu toch door icsi een mini mensje in wording
meissie ze hebben er maar 1 nodig :wink: denk veel aan jullie en duimen en hopen dat het de eerst volgende keer raak is…
fijn om te horen dat jullie er weer voor willen gaan!

rhi, gaaf dat je weer werk hebt! ik hoop dat je het daar naar je zin krijgt/hebt…

angela, en hoe is hetgegaan bij de gyn??

Tans, spannend nog 2 dgn en dan ga je beginnen heel veel succes en ga voor je duimen!

annue, ben heel benieuwd naar je vorderingen na 9 mrt wat ga je precies doen?

moon, hahaha jaja zwanger zijn is nog een hele klus op zich
herken een hoop :wink:
sinds een paar dagen al behoorlijk last van maagzuur maar dat komt dan na elke maaltijd met een grote hoeveelheid omhoog (echt een slok maagzuur komt er omhoog) en vanmorgen voor het eerst stond ik te kokhalzen in de badkamer van paul zijn luchtje vreselijk hahahaha en moe en borsten zijn al 2 maten gegroeid :o hahahaha
ach ja hoort er allemaal bij denk ik dan :wink:

Ik ben vanmorgen dus in ZH geweest voor de echo… en was geweldig om ons mensje in wording te zien :slight_smile:
heel klein maar al duidelijk een hartje te zien was heel krachtig aan het knipperen… zo bijzonder om dat te zien echt heel geweldig allemaal…

Oja het is er 1.

maandag 21 maart gaan we weer voor de echo, vond onze fertilisatie begeleidster wel leuk voor ons nou wij natuurlijk ook!
dan kan het ook opgenomen worden en daarna gesprek met mijn gyn.
heb ook te horen gekregen dat ik mag kiezen of ik bij mijn gyn. onder controle wil blijven of bij een verloskundige…wel prettig om te weten dat je dat zelf mag kiezen.

wij kunnen onze ogen niet van ons beeb afhouden en lopen de hele dag al met een grote smile van oor tot oor rond ;D ;D ;D ;D

wij voelen ons de gelukkigste mensen die er op de hele wereld bestaan.

liefs sam

Hoi Meiden,
Sam geweldig dat je het hartje hebt gezien lijkt me het geweldigste wat je vind op aarde. gaaf hoor :smiley:

Ik ben gisteren op evaluatie geweest en de gyn wil zeker weer voor de derde behandeling gaan. Hij zei dat het er technisch goed uit ziet, dus dat is een goed teken en dan komt het denk ik een beetje op DOMME PECH. hopelijk meer geluk de derde. We hebben het gehad over de kosten van een evt 4e behandeling. Hij zei later ik moet hier niet met je over praten, het spreekwoord 3 x is scheeprsrecht bestaat niet voor niks. Dat geeft me dan wel weer hoop. Hij zei dat na de 6e poging het slagingspercentage heeel klein word en dat ze dan gas terug gaan nemen, maar zoals mijn gyn al zei het spreekwoord bestaat niet voor niks. daar ga ik voor. recepten al meegekregen, start denk ik eind maart weer met de pil.
Ben gisteren by the way ook ongi geworden. Dus we moeten weer ffe geduld hebben. Nou meiden zet hem op doe ik ook.
liefs Angela
O ja rhi, ik had het ook gevraagd van die kijkoperatie, maar dat doen ze niet, hij zegt dat er teveel risico aanzit zodat ik dan darmperforatie krijg, nou nee dank ja daar ga ik dan niet voor. Hij zei ook dat als ze niks vinden we toch doorgaan met ivf en als ze wel wat vinden dat ze dan ook doorgaan met ivf. Dus kortom ik schiet er niks mee op.
liefs Angela ;D

Hoi meiden,
er staat hier weer een hoop nieuws zeg!!!
Tans heel veel succes met de behandeling he!!!
Annie zet ,m op daar in de kliniek hoor meid het gaat je vast en zeker lukken hoor!!!
Rhiannon fijn dat je weer werk hebt zeg veel succes met je nieuwe baan!!!
Angela,balen dat je weer ongi bent maar kop op hoor!!!
Ook de rest van de meiden succes en ik hoop snel op allemaal positieve berichten meiden GoGoGo!!!
Urs :wink: :-*

Heeey allemaal!

Het is weekend! Joepie!
Fijn om te horen dat het met de zwangere dames goed gaat! Dat het allemaal alleen maar fijner mag gaan als de eerste stress voorbij is!

Euh ik ga ff miepen als het mag…
Mag ik nu al zeggen dat ik het niet naar mijn zin heb op het werk? Heb nog geen enkele dag op de werkvloer meegedraait maar ik wordt nu al gek van de organistie of sterker nog het gebrek daaraan. We zijn met 10 man begonnen waarvan er al 1 door ziekte is afgevallen en ik misschien ook de boel al zat ben samen met de rest. We zijn nogal last minute opgeroepen voor een opleiding die niet bestaat. Het is zelfs zo erg geweest dat degenen die de uitleg gaven pas erg laat (de dag ervoor :-X) op de hoogte waren dat ze moesten komen. Werken er pas 3 maand, geen ervaring met lesgeven en gebrekkige mogelijkheden om de kennis over te brengen. Het was vooral zelf lezen, dus een zelfstudie. In de gekregen papieren heb ik zelfs al de nodige fouten ontdekt dus ik wil niet eens weten hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Pasjes om erin en eruit te komen zijn nog niet te regelen, 1 van ons kwam er 2 dagen niet op tijd in. Degene die de ‘opleiding’ gaven kwamen meestal rond half 10 aankakken. Echt ik ben heel wat gewend, heb 2 jaar HBO gedaan waar ook wel de nodige dingen niet helemaal kloppen maar dat werd geregeld of opgelost. Kan er met mijn kop niet bij en daarin moet ik aan de slag? En zo is er nog wel wat meer…
Ik ga zoooo hard verder kijken naar wat anders en dan ben ik echt vertrokken. Zie het niet zitten om in een dergelijke chaos fatsoenlijk werk af te kunnen leveren, en zeker niet voor dit loon. We zullen het wel zien, ik ga maandag eerst eens even wat uitzendbureaus bellen om te zien of er wat andere mogelijkheden zijn. Ik heb ondertussen al best wat banen gehad, al rare dingen meegemaakt, maar dit is wel echt het toppunt. Vraag me bij sommige dingen af aan wie het ligt, uitzendbureau, wergever of mij?! Het zal vast ook deels liggen aan het feit dat er erg weinig werk is en wel veel werkzoekenden dus ze kunnen het zich vast veroorloven. Maar zoals ik me al had voorgenomen, ik laat niet meer over me heen lopen, en me al helemaal niet gebruiken en dat gevoel krijg ik nu wel een beetje. Werken prima maar niet als antwoordapparaat daar nemen ze maar een bandje voor.
En geloof nu ook zeker dat er ergens iets niet klopt want allemaal hadden we precies hetzelfde gevoel, dat zal ws geen toeval zijn.
Nu ja ben mijn ei ff kwijt en eerst maar eens een goeie nachtrust en dan een besluit nemen denk ik. Hoop dat jullie misschien nog wel wat tips of een mening voor me hebben.
Thnx voor het lezen en een heel fijn weekend!

;D ;DMeisjes!

Hallo allemaal! Ik ben weer terug en wat lees ik toch allemaal weer??? Wat kl…te Rhi van je baan! Ik mag dinsdag weer aan t werk , kan niet zeggen dat ik er zin in heb!
Ben nog niet ongi , ben wel overtijd maar dat was e vorige keer ook zo dus we w8en rustig af! Gelukkig gaat het goed met de zwangeren onder ons en dat vind ik erg fijn om te horen!
Angela hoe is het met jou , al ongi? Lief dat je me smste tijdens mijn vakantie !
Annie hoe is het met jou ?

ik ga eens wat doen , schrijf straks of morgen nog wat uitgebreider!

Heel veel liefs van mij! ;D ;D

??? ??? oeps ik lees ook goed zeg…ben nog in vakantiestemming , zie net wat Ang schrijft…
deuhhhh .
Ik begin meteen met tabletten zodra ik mijn ongi krijg en dan maar hopen dat mijn eskomo’s het overleven!


daaaaaag (ben ook een beetje dement Moon , maar dan vakantie dement!)

liefs van mij