IVF deel 4 Alweer!

Tans; de naam zegt het al he. Onverklaarbaar onvruchtbaar. Al bestaat er niet zoiets als onverklaarbaar vruchtbaar. Er is niets te vinden en dat frustreert misschien nog wel meer dan wanneer er een duidelijke oorzaak gevonden wordt. Dan weet je waar je aantoe bent en wat de opties zijn. Maar ik denk dat je wel de beste manier hebt weten te vinden; doorgaan met leven en zien wat er komt. De moeilijkste ook wel want er zijn er zoveel die ook die weg wel willen nemen maar waarbij het niet lukt. Bij mezelf merk ik dat mijn gedachten toch telkens weer terugkeren naar het IVF gebeuren. En daar put ik mijn hoop uit maar tegelijkertijd zit daar ook de wanhoop bij. Gelukkig overheerst nu nog de hoop!

Nan; YW en ja dat zijn wel de meeste standaardonderzoeken. En tja wat willen ze idd nog onderzoeken want je bent zwanger geweest. En wat ik iemand anders ook al eens meldde het zwanger blijven is volgens mij het moeilijkste stuk voor velen. De ellende is alleen wat kun je doen om alles optimaal te maken voor een zwangerschap? Ik denk zelf dat er niets is wat daarin kan helpen behalve gezond leven, niet roken, geen alcohol en braaf je foliumzuur slikken en zelf voeg ik daar nog vitamine E aan toe ondat dit goed werkt op je doorbloeding en kan helpen bij het innestelen. Voor geen van die dingen is een bewijs, maar ik denk dat dat mede komt omdat er nooit onderzoeken naar gedaan zijn. Weer een teken van hoe Nederland achterloopt met dit soort zaken. En soms heb ik zelfs het gevoel dat er geen artsen zijn die zulke onderzoeken willen doen. Want wat de meeste vrouwen tot nu hebben gedaan is leren van elkaars ervaringen en geen arts die tijd en laat staan geld wil stoppen in huis tuin en keuken middeltjes. Daar valt na het onderzoek toch geen geld uit te kloppen en dus verdient het zich niet terug.

You have spoken like a true leader ;D ;D ;D ;D

Hahaha u is nie wijs :P.

Hahahahahaha,

ik noem dat gewoon prettig gestoord ;D ;D ;D

Hoi Meiden,
Hier een belabberde Urs die effetjes kwam kijken hoe het hier gaat!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :PBelabberd omdat ik de griep heb,maar ik ben zo verslaafd aan kok dat ik nu toch even wilde kijken!
Maar het gaat wel weer over voordat ik een jochie wordt toch ;D ;D

Annie wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat kop op hoor meid!!Ik hoop dat je je snel weer wat beter zal voelen Sterkte hoor Meid :-* :-* :-*
Urs :wink:

hoi hoi

ik wil iedereen even bedanken voor jullie steun en sterktes.dat doet me ontzettend goed en ik voel me ook al weer wat beter.het is nog niet 100%.maar dat zal ook nog wel even duren want niet alles is in 1x geregeld en gedaan dus de stress is ook niet gelijk weg,maar ik begin weer zin te krijgen in dingen doen en me een beetje te ontspannen.dat scheelt voor mij veel.

o ja ik heb een oproep gekregen van de eetkliniek.ik ga 2 maart voor het laatste gesprek en 9 maart beginnen met de behandelingen.dus ik heb weer een positief punt om na te kijken. ;D

DANK JULLIE WEL!!!

groetjes annie

Heel veel succes Annie zet ,m op hoor meid!!! :-*
Urs :wink:

dank je wel urs.

jij beterschap gewenst.

groetjes annie

Jippie Annie!!! Wel een fijn idee dat je niet meer lang hoeft te wachten voor je weer actie kunt ondernemen. Ik hoop dat het je hartstikke goed gaat bevallen en dat je er heel veel energie uit kunt halen!

Urs beterschap! En zeker weten dat het overgaat voor je een jongetje wordt :P. Maar eerst lekker uitzieken en jezelf verwennen met lekkere kippesoep en sinaasappelsap!

Ha meiden,

Ik schaam mij diep, heb al een “tijdje” niets van mij laten horen. Ik blijf jullie allemaal nog wel volgen hoor!

Annie, fijn dat je weer ietsje beter voelt, er komt al een waterige zonnetje in jouw zicht ;). Doe rustig aan, blijf om jezelf denken en geef het allemaal de tijd! Zorg dat je met mensen (dierbaren) goed over kan praten.

Met mij gaat het prima, ben wel vreselijk moe, kan 's avonds echt mijn oogjes niet openhouden! Je houdt ook continue last van krampjes en steekjes alsof je ongi wordt. Ik moet zeggen dat ik er nu niet meer bang voor ben, het hoort er gewoon bij! En mijn (.) (.), vreselijk zeer, ook met vlagen hoor gelukkig! Maar vanavond heb ik wel erg last van.
Verder mag ik niet mopperen hoor hahahaha.

Hoe is het met onze “belabberde” Urs? Knap je al wat op van die rotgriep? Gelukkig ben ik nog niet aangestoken, griepvirus ziet mij niet, ben ook zooo klein  ;D. Laat um maar lekker weg blijven.

Met de andere meiden ook nog steeds alles goed?
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie allen met de eerstvolgende behandeling een positieve test zullen halen!
En met mij mee kunnen zwangeren!

Veel liefs,
Moon :wink:

Hee Moon

Fijn dat het zo goed met je gaat, ondanks de bijbehorende klachten natuurlijk, Annie fijn dat je snel terecht kunt bij de eetkliniek, voor de rest is het volgens mij bij iedereen erg rustig. Volgende week begin ik met primolut spannend hoor, zijn er meer die ongeveer gelijk met mij beginnen? Zou natuurlijk wel leuk zijn , kunnen we samen deze spannende periode ingaan, nou ik zie het wel…

Groet Tans :wink:

JAAH,he he vandaag voel ik me eindelijk weer gewoon lekker,ik hoop dat het virus bij jullie uit de buurt blijft want het is echt niet leuk,maar ik ben er weer hoor weer kiplekker(waarschijnlijk van de kippesoep ;D!!!)Groetjes Urs :wink:

Hoi meiden,
Wat is het hier rustig. Komt dat omdat wij niks meemaken?
Fijn dat je er weer bovenop bent urs. Ziek zijn is echt vervelend. Met mij gaat alles okeej hoor. Donderdag evaluatie, ik ben benieuwd. Liefs Angela :-*

hoi,

Daar ben ik ook weer even, heb alleen even niet zo veel te vertellen, dat komt wel als we 15 maart voor het eerste gesprek op mogen.
De afgelopen dagen zijn op wat strubbelingen met het werk na rustig verlopen. Hopelijk kunnen we morgen een keer echt in de sneeuw wandelen.
Nou dames prettige week alvast en dat er veel leuke dingen te vermelden zijn.

Shouka  :-*

Angela succes donderdag!!!
:-*Urs :wink:

Ang; suc6 donderdag! ben erg benieuwd!

Urs; lekker dat je je weer beter voelt! Houwen zo, doorgaan met die kippesoep als dat zo goed werkt :P.

Shouka; werk blegh praat me er niet van. Al zou ik wel weer eens aan de slag willen ondertussen, al was het alleen maar voor de afleiding. Maar dan wel zoveel mogelijk positieve afleiding. Sterkte met ze!

Annie; nog 2 daagjes toch? Kriebelt het al in je buik? Dan is straks je eerste stap weer gezet!

Ik mag de 7e op gesprek, tussendoor zoeken naar vacatures, van alles regelen met verzekeringen, heb nog een rechtzaak lopen maar die gaat naar de ‘slaaprol’ zoals ze dat noemen. Ach en door de week is er iig wel wat op tv zoals op de BBC en Oprah, dus ik verveel me eigenlijk heen seconde. Maar ik sta te popelen om weer te starten dat wel. Kom maar op met die spuiten!

Heeeeee Rhi,
Ben je weer! Ik vroeg me net af waar je was. Hihi
Jij ook al de 7e op evaluatie en dan ga je dr weer voor. Jij wilt meteen weer gaan beginnen toch? Ik niet k wacht nog ffe op mijn ongi na de deze.En deze is er nog niet, hmmm heb ik anders nooit. Maar een zwangerschap is uitgesloten. Dus we zullen wel zien hoelang ik vertraagd raak. Als alles goed is ga ik denk ik eind maart weer met de pil starten en dan voor poging 3 al maakt me dat ontzettend bang. De laatste die vergoed word en dan zullen we het zelf moeten gaan betalen. Zo worden de doelen wel veranderd. Maar ja we zullen wel zien hoe het gaat lopen. Hopelijk gaan we gewoon voor de 3 maal scheepsrecht al kan ik het me onmogelijk voorstellen.
Rhi en Tans thanks voor jullie succeswensjes.
Liefs Angela

Heej meiden,

ook hier even niet veel bijzonders te melden. Heb beetje kriebels voor morgen, toch wel benieuwd wat een eventuele volgende stap cq. onderzoek zal zijn. Achja, we wachten maar af…toch. Ik ga zo lekker naar huis, heb het gehad hoor.

Vanaaf lekker sporten en dan is het zo dinsdagochtend 9.00 uur.

Groetjes,
Nannie

Ben ik alweer! Gni twee keer op een dag moet nie zotter worden :P.

Met allereerst goed nieuws!! Ik heb vanaf aanstaande woensdag weer werk!! Jippie, vandaag kreeg mijn (blijkt wederom terecht favo) uitzendbureau de vacature binnen en werd vanmiddag toen ik terug was van het CWI gebeld. Ben hier echt mega gelukkig mee!! Misschien geen zorgen meer met de verzekering, en ik heb weer een ‘normale’ dagindeling. En niet geheel onbelangrijk, het werk lijkt me ook erg leuk. Wat het wordt zal ik jullie na de studiedagen woensdag en donderdag wel melden. Morgen intake bij het tweede uitzendbureau wat bij de werving betrokken is en dan de dag daarna beginnen.
Als alle slechts in 3en komt dan hoop ik dat dit een mooie voorbode is van alle goeds wat hopelijk voor ons hier allemaal ook minstens in 3en gaat volgen!

Ang; kweet niet of ik gelijk mag starten hoor. Mijn menstruatie moet nog volgen en pas bij de volgende zou ik mogen bellen om te starten. Dat zal dus half of eind april worden. Nu komt het me momenteel met nieuw werk ook wel even goed uit dat ik niet gelijk hoef te beginnen met vrij vragen.

Nan; ik zal voor je duimen om 9 uur! En ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Als ik terug ben uit A’doorn ga ik gelijk ff hier tjekken. Oef ik zal ws ook wel afkickverschijnselen krijgen als ik hier niet meer elk willkeurig moment kan gaan inloggen 8).

Tans; hoe gaat het met jou? Heb je je eerste pilletjes al genomen?

Volgende week oftewel de 5de begin ik, spannend he!!!

Groet Tans