IVF deel 4 Alweer!

Angela GEFELICITEERD geweldig meid, geniet er lekker van nu wordt het nog spannend zijn het er 1 of 2 :dance: :dance: !!

Ik ben stiekem toch bang dat ik een beetje helderziend ben ,haha en voor de rest, Rhi jij bent de volgende vast en zeker!!! :mrgreen:

Hier gaat alles goed , ben alweer 9 weken jippie en het gaat eigenlijk erg goed, ben alleen sneller moe maar nauwelijks misselijk enzo…

Volgende week als ik 10 weken ben krijg ik de volgende echo hopelijk is dan ook weer alles goed… :inlove: :inlove:

Groet Tans

Hoi Tans,

Dank je wel meid!

Je 2e echo alweer. Gaat vlotten. Oh ik kan niet wachten tot de eerste echo. Ik weet als het goed is morgen wanneer die zal zijn. Brrrrrrrr verlengde ww.

Mied geniet ervan.

Xx Ang…

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

angela dan eindelijk toch!!!

gefeliciteerd meid geniet er van.

groetjes annie

Yes!!! Angela, Van harte gefeliciteerd!!!

Die test van het ziekenhuis is eigenlijk nog maar een formaliteit. Twee testen positief is gewoon hartstikke zwanger. Geniet ervan!!!

Liefs Heidi :-*

Angela, Jippie gefeliciteerd ik had het gisteravond laat al van Rhiannon gehoord, maar nu pas tijd om je hier te feliciteren ben helemaal blij voor jou en je mannetje en nu de dag van morgen afwachten. geniet er met meer dan 10000000% van hoor.

Angela,

VAN HARTE GEFEKICITEERD!!! :dance:

Geniet ervan!!!

groetjes VH 8)

Lieve Meiden, :-

Allemaal harstikke bedankt voor jullie felicitaties. ZO LIEF VAN JULLIE.

Nou gisteren eindelijk de bevestiging. Mijn bloedwaarden waren super. EN ze zei dat ik een superbehandeling achter de rug heb. Mijn HCG in mijn bloed om en de nabij 450. Ze zegt dat dat heel goed is. :inlove:

ZEn tot slot kreeg ik ook nog een brief van het lab dat er ook nog eens 4 emmies ingevroren zijn. Nou dat is me ook nog nooit gelukt, omdat mijn emmies niet zo geweldig waren de 1e en 2e behandeling. NOu meiden de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ben zooo blij. :smiley:

NU moet de rest mij snel volgen. Liefs een heel blije Angela :-

Echt fantastisch hoor Angela :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ga lekker genieten,nu snel op naar de eerste echo dat is zooooooo leuk om je kindje dan te zien :inlove:

Hoe is het met de andere meiden???

Urs :-*

:smiley: he !

4! Eskimo’s en zwanger dat is toch geweldig! Ik ben echt zoooo ontzettend blij voor je! Geniet maar lekker en hou me op de hoogte!

Rhi hoe is t met jou? Al enig zicht wanneer jij met de behandeling gaat beginnen?

Ik mag nu weer starten zodra ik mijn ongi krijg , eerst aan de pil en dan spuiten , weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken , als ik eerlijk ben , is de de angst voor een teleurstelling erg groot…

Hoe is het met de rest van jullie?

Nog 3! daagjes en we vertrekken naar Kreta , we hebben er echt zin in :smiley:

Ik ga eens genieten van het hele mooie weer!

Liefs van mij! :smiley: :smiley:

SUPER GEFELICITEERD ANGELA! :smiley:

Ik volg de afgelopen weken het forum een beetje low profile.

Ik ben me aan het opladen voor mijn eerste IVF, ik zie onwijs op tegen de punctie. Waarschijnlijk start ik in de week van 12 juni met spuiten.

en wat een positieve ‘boost’ krijg ik van jouw bericht. Echt super leuk dat het gelukt is, en ook nog vier ingevroren emmies. Dat is echt fantastisch. Ben ook erg benieuwd of je misschien wel een tweeling gaat krijgen? Wanneer kunnen ze dat eigenlijk zien?

Ik heb erg met je meegeleefd de afgelopen weken en ben ontzettend blij voor jullie! :dance: Geniet ervan de komende weken maar dat is denk ik overbodig om te zeggen :wink:

groetjes Kaatje

Oh wauw zeg ook nog 4 cryo’s!! Wat een schitterend nieuws! Ook daarmee gefeli en wie weet voor een brusje een topresultaat! :wink:

Chan ga heerlijk genieten van de zon, de zee en het heerlijke eten daar! Lekker je gedachten op nul en energie opdoen!

Kaatje spannend zeg datje mag starten! De punctie is idd het meest spannende stukje, maar bedenk ook het meest positieve van een punctie; je hebt de langste stukken met veel onzekerheden dan al achter de rug. Het betekend dat er genoeg eitjes zijn, dat ze mooi gegroeid zijn, en dat daarna de bevruchting kan beginnen! Zo zie ik het tenminste altijd maar dat kan ook komen omdat ik dus de eerste overstimulatie had en geen punctie een grote teleurstelling was. Maak je er ajb niet al te naar om want echt waar voor je het weet is de punctie weer klaar! Ik was met een kwartiertje van de tafel met als resultaat 16 aangeprikte follies en 10 mooie emmies een paar dagen later. En echt ik geloofde het zelf haast niet maar 10 minuten erna hobbelde ik weer vrolijk door de gang! 8)

Wanneer ik mag starten weet ik nog steeds niet. Er is dus nu nog steeds zomerstop en pas na mijn menstruatie in juli (ergens de eerste week ongeveer) kan ik me weer melden. Alleen en dat is het belangrijkste; ik met wel eerst alles met de verzekering rond hebben. Omdat ik nu en niet werk, en geen ander inkomen heb (klein beetje expres gedaan) zou ik nu meeverzekerd moeten kunnen worden bij mijn mannetje en op die manier toch (sneaky) de polissen moeten kunnen krijgen die ik wil. Eerst maar eens afwachten of we dat voor elkaar krijgen!

Angela

Super gefeliciteerd meid :smiley: :clap: Ga er maar lekker van genieten. :wink:

Dit geeft inderdaad veel moed voor ons.

Heb je nog andere dingen gedaan t.o.v de vorige 2 keren omdat alles nu super was? Dan kan ik daar alvast rekening mee houden… :eh:

Kaatje, wat spannend dus 12 juni ga je starten. Houd je ons op de hoogte? Dan gaan we jouw volgen :slight_smile:

Chan, geniet van je vakantie. Kreta is echt schitterend! Welke plaats zit je?

Rhi, hopelijk gaat het met die verzekering lukken. Wat een toestanden zeg :mrgreen: Hopelijk gaat dat bij mij goedkomen. Ik heb de papieren afgelopen maandag op de bus gedaan.

Bij ons ligt het nu even stil, we gaan 25 juli op ´medicatie les´. Daarvoor eerst heerlijk op vakantie. 8) :dance:

Fijn zonnig weekend allemaal :smiley:

:smiley: :smiley: hallo allemaal!

Ik ben een weekje met vakantie en heb vrijdag mijn rode :twisted: :twisted: gekregen wat zoveel betekend als IK MAG WEER STARTEN!!!

Begin morgen met de pil en bij terugkomst hoor ik hoe en wat verder!

Ik hou jullie op de hoogte!

Hoe is het verder met iedereen?

Ang hoe is het? Moon hoe is het met jou? Ik heb de nieuwe echo nog niet gezien op jullie site???

Rhi hoe gaat het met jou???

Voor de rest iedereen suc6 met alles en ik spreek jullie na mijn vakantie!!!

Liefs van mij :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :thumbup: :thumbup:

Hey By!! GA ongelofelijk genieten meis!! Het is je zoooo gegund om te braden in het zonnetje op een wit strand met blauwe wateren…kwijl, kwijl

Lekker nog ff dat verstand op nul voor de komende start. En wie weet heeft die zon wel een topresultaat tegen PMS…hebben we mss ooit een kleine kans dat we het vergoed kunnen krijgen :wink:

Hier begint de PMS langzaam weer op te komen. Darmen die raar doen, buik zet wat op en ben een tikje sneller geirriteert dan anders en moe maar dat kan ook aan het weer liggen. Nog een weekje denk ik voor ze zich aankondigen.

Ik ben dan ook weer off voor today want mijn bedje is zooo aantrekkelijk dat het me haast roept!

Trusten!

Hoi allemaal,

Chantalle, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad, mocht je het nog lezen: Een hele fijne vakantie! geniet ervan!

Dan kan je weer met volle moed beginnen, hou je zeker vast aan Tans, Angela, Sam en ik. Het kan dus wel!

De nieuwe echo’s staan weer op de site! Mannetje van me heeft het enorm druk :slight_smile: . Ik heb em dringend doch vriendelijk verzocht om de echo’s te plaatsen. :wink: Zie resultaat onze homepage!

Rhi, ik had je gisteren nog geprobeerd te bereiken via de msn, helaas was je afwezig :cry: . Volgende keer beter.

Ik hoop dat je gauw weer aan de behandeling mag beginnen, heb je al wat meer gehoord van je ziekenkostenverzekeraar?

Angela, nog steeds alles goed? Fijn hé dat het EINDELIJK gelukt is! Nu kan je meezwangeren :slight_smile: !

Liefs,

Monique

:smiley: hallo!! :smiley: :smiley:

Nog even snel voor vertrek , heb even op de site van Moon gekeken naar de nieuwe echo , mooi alweer! Zo groot al… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Helemaal Toppie!

Goed van je Moon af en toe moet je de mannen een beetje onder druk zetten :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: hahahahha.

Dames ik ga het jullie wensen en spreek jullie vlgnde week weer! 8) 8) 8) 8)

Hastalapasta

liefs van mij

He Meiden,

Hier weer een berichtje van mij.

Kaatje; Wat spannend meid dat je op de 1e behandeling aan het wachten bent! Je zei dat je tegen de punctie op ziet? Nou dat deed ik ook heeeel erg, ik was zo bang. Beleef je behandeling stap voor stap. Het is een fractie van een paar minuten en als het dan achter de rug is dan ben je al bijna klaar; verstand op nul. Je vroeg wanneer we kunnen zien of we er 1 of 2 krijgen. Dat is 20 juni, dan hebben we de 1e echo zo spannend. Meid zet hem op. Ik duim voor je.

Rhi; Meid ik hoop dat je na de zomerstop alle paparatsen rond hebt en dat je ook mag starten. Inderdaad heel slim van je om het zo te doen met de verzekering :wink:

Ik duim me echt suf voor jullie allen. YOU GO RHI!

Rennic: 25 juli al spuitinstructies. Het begint te korten SPANNEND JOH. Je vroeg wat ik anders had gedaan deze behandeling? Nou ik heb gedurende de gehele behandeling tot na de tp TARWEKIEMOLIECAPSULES geslikt, deze heb ik gewoon gekocht bij het kruidvat. Ik had er veel suc6 verhalen over gehoord. Of het er aan ligt? Ik weet het niet, maar heb er heel de tijd een goed gevoel over gehad. En je ziet het resultaat. Ik denk maar zo baad het niet dan schaad het niet toch? Geniet van je vakantie en laad je op, ook voor jou draaien mijn duimen.

Chant; nu lekker op vakantie en dan naar de vakantie weer starten! We sms-en. Geniet ervan.

En ik denk aan je. Tot na je vakantie

Moon; Hoe is ie meid? De nieuwe echoos staan weer op de site. Ik ga snel een kijkje nemen.

Jaaaaa ik kan meezwangeren! Heerlijk. Ik ben zooooooooo blij! Eindelijk….

20 juni de eerste echo wat spannend zeg. 1 of 2??? Ik zwijmel al weg bij de gedachte…

Nou met mijn alles ok! (nog) Niet ziek of zo. Alleen de verlengde ww zijn begonnen. En het wachten op de 1e echo. Spannend hoor. Hopelijk vliegen de weken voorbij.

Mieden ik gun het jullie allemaal zo erg. Ik ga voor jullie allemaal mijn duimen inzetten en jullie volgen Moon, Sam, Tans en ik binnen no-time.

Meiden zet hem op. Heel veel liefs Angela

chan fijne vakantie!!!

ange 20 juni is het zo hoor spannend!!!

wat hoop je zelf 1 of 2?

rhi ik hoop dat het je lukt met de zf zou wel fijn en erg handig zijn als het lukt.heb je mijn pbtje trouwens nog gehad?

moon ik ga zo op je site kijken maar wat gaat het lekker hard al he

de rest van de dames sterkte met wachten of de aankomde handelingen.

straks moet ik naar de internist kom daarna nog wel even langs(als het lukt) om te vertellen hoe het gegaan is en wat er nu weer op de planning staat want het veranderd iedere keer dat ik het niet meer bij kan houden.

groetjes annie

nou ik ben net terug van de internist en geen insuline maar weer andere tabletten. :wall:

snap er niets meer van.ik hoop alleen maar dat ik wel dat ik insuline mag gaan prikken als ik groen licht krijg om zwanger te worden want ik wil het goed doen voor ik zwanger ben.ik ben anders veel te bang dat als ik het in de zwangerschap miss fout doe dat dat het kindje kwaad kan doen.

maar ja 10 juni maar weer even bij de diabetessverpleegkundige vragen hoe het dan in zijn werk gaat.de internist had vandaag haast. :evil:

groetjes annie

Gats An wat een vervelende internist! Ik hoop dat je 10 juni wat meer weet en wie weet wel over mag! Je PB gehad!

Ow mocht je op een woe een keer zin hebben langs te komen geef je maar een gil!