Hoi Meiden,
Chantalle een hele fijne vakantie lekker genieten hoor :thumbup:
Annie,tjee meid wat een vervelende vent zeg :thumbdown: dat hij geeneens de tijd voor je nam.
Angela,hoe is het meid???
Moon,het gaat echt hard zeg leuk zo,n echo :inlove: he???
Alle andere meiden ook groetjes en liefs Urs :-*
he rhi daar hou ik je aan hoor.
mijn auto is op het ogenblik stuk dus ik moet met de trein en dat maakt het wel even wat moeilijker maar als hij weer gemaakt is(wat nog wel even duurt helaas)dan kom ik echt wel weer is aan hoor.
dank je urs.ja ik baalde er goed van nu maar 10 juni bij de diabetesverpleegkundige kijken of ik daar wel mijn antwoorden krijg.
groetjes annie
Annie ik hoop echt dat ze dan de tijd voor je nemen en al je vragen worden beantwoord,dan weet je tenminste waar je aan toe bent en krijg je weer wat rust !!!Hoe is het verder met je???Bij de groep???
Liefs Urs :-*
Annie ik hoop voor je dat ze je op 10 juni veel advies geven waar je iets aanhebt!!!
Angela, erg goed nieuws zeg, 4 emmies is ook ideal volgens mij heb je over 2 weken je eerste echo al ben benieuwd of het er 2 zijn??
Ik heb ons kleine schatje vandaag ook gezien, hij/zij zwaaide met zijn/haar handje het was zo schattig was erg ontroerend!!
Maar gelukkig alles was prima, precies zoasl het met 10 weken moet zijn!!
(er valt wel een spanning van me af, we hebben een hele lieve beer gekocht!!! :inlove: :inlove: )
Groet Tans, ik hoop echt dat iedereen snel dit mooie gevoel ook mag meemaken want ik gun het jullie ook zo!!!
hoi tans ik hoop het ook.nog even volhouden voor me.en leuk he zon echo waar de kleine lekker actief is op naar de volgende.
urs ik heb vandaag groep gehad en had vandaag zin om 1 van mijn behandelaren te vermoorden.ik had het heel erg moeilijk met een verhaal wat 1 van de vrouwen in de groep vertelde(ze was 42 weken en 1 dag voordat de weeen opgewekt zouden worden overleed het kindje/mijn pijn van de mk en ook het alleen zien te redden met de gevoelens etc kwam allemaal naar boven)toen wou mijn behandelaar die zag dat ik het moeilijk had dat ik reageerde wat resulteerde op huilen en nu ben ik dus heel boos op hem en wil echt gaan snaaien nu.maar dat wil ik niet vandaar dat ik maar op het forum ga surfen.
verder met mij ik heb nu een oproep binnen voor evt wao en daar zit me een vragenlijst bij zeg daar zeg je u tegen.
de belasting wil toch nog een groot bedrag in 1x keer wat ik niet kan ophoesten dus ben weer bang dat ze mijn huis komen leeg halen die ik net eindelijk weer een beetje heb opgeknapt.
zo kan ik nog wel even door gaan.wat ik niet zal doen,maar ik denk dat je wel snapt waarom ik tegen de overspannenheid aan zit.
zo weer even genoeg geklaagt.
hoe is het met jou?je hebt altijd een goed woord over een ander en vraagt altijd naar een ander,maar hoe is het met jou?
groetjes annie
Hallo meiden,
Lang gewacht, toch nog gekomen: life te bezichtigen op de KOK:
mijn buikfoto’s! :dance: :dance: taraaaa…tata taraaaaaaaa :dance: :dance: :dance: :dance:
Annie,tjee meid het zit echt allemaal niet mee zeg!!!Denk ook een beetje om jezelf hoor meis,laat je niet gek maken hoor!!!Ik weet wel dat ik makkelijk praten heb,maar ik vind het echt vervelend voor je dat alles zo tegenzit!!!Hier mag je lekker te keer gaan hoor meis als je daar de behoefte aan hebt,kom maar op hoor :wall: Hier word er altijd wel naar je geluisterd sterkte met alles hoor meid!!!
Urs :-* :-* :-*
Monique
OOOOO :inlove: Wat een mooi buikie zeg leuk hoor :thumbup:
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend???In October toch??maar de hoeveelste???
Liefs Urs :-*
Hoi hoi,
Mooi hé, ben ook trots op mijn buik :inlove: .
Ik ben 10 oktober uitgerekend. Dus ik moet nog wel ff hihihihi
Ik heb je verhalen trouwens gelezen over je familie die jullie straks weer gaan ontmoeten! Spannend hoor!
Annie, meid. Moeilijk hoor zulke gesprekken, ze halen altijd het oud zeer naar boven, maar het is echt nodig voor de verwerking! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het zat bent van alles. Zeker als er weer een tegenslag van een blauwe envelop in de brievenbus valt! :evil: Dat schiet echt niet op! Je mag ALTIJD hier klagen hoor!
Liefs,
Monique
dank je urs en moon.
moon wat begint je buik al lekker te groeien zeg.
ben jaloers :oops: .klein beetje maar mijn tijd komt ook nog wel nu eerst de suikers dan weer in volle vaart er tegen aan!
ja blauwe enveloppen zijn absoluut niet leuk,voorspellen bijna ALTYD onheil,maar ja komt ook wel weer goed.baal alleen zo dat ze allemaal tegelijk altijd komen en er hier maar geen einde aan lijkt te komen.
ik hoop dat de woningbouw 10 juni wel goed nieuws heeft.(dat we vlug mogen verhuizen en het liefst naar een eensgezinswoning(geen dure)).de huizen waar ik in woon gaan nl plat.die zijn te oud en van voor de oorlog en nu komen ze 10 juni praten om te kijken wat wij willen en hoe de zaken met de bouwplannen er voor staat.
laat het goed nieuws voor ons zijn. :?
groetjes annie
Moon wauw, wat een mooie buik! Gaaf hoor!
Tans ook gefeli met de mooie echo! Dat is toch waar het om gaat nietwaar! Hopelijk volgen er nog veel meer mooie echo’s en straks ook zo een mooi buikje als Moon al heeft
Chan ik ben zo benieuwd hoe jullie vakantie was!
Ang hoe is het nu met jou? Nog 18 daagjes meid en dan mogen jullie ook gaan kijken naar dat frummeltje wat aanhet groeien is!
Annie hahaha gewoon aan houden hoor! De thee is zo gemaakt! Vervelend dat de groep niet leuk was, maar ik hoop wel dat het je verder helpt. Wat Urs geloof ik ook al meldde het verwerkingsproces gaat met ups en downs dus op naar de volgende up!
Hier ben ik aan het wachten op het antwoord van de verzekering want ik heb niet echt goed gelezen. De brief van het ziekenhuis hangt op de koelkast en vanaf de 17e mei kan ik me weer aanmelden en niet de 17e juni zoals ik dacht! Nu verwacht over niet al te lange tijd weer mijn menstruatie. Op dit moment ben ik al 2 dagen misselijk en last van mijn darmen. Vermoed ook dat dat een voorteken is. Normaal is het wel andersom. Mijn darmen gaan juist beter werken en misselijk ben ik helemaal nog nooit geweest. Dus wie weet is mijn PMS ook wel veranderd door alle hormonen van dit jaar? Hopelijk niet blijvend want het is best vervelend kan erg slecht tegen misselijk zijn heb liever dat ik zoals normaal is buikkrampen want daar heb ik minder last van. Ik ben echt iemand die beter tegen pijn kan dan al die andere irritante dingen, dat belooft nog wat voor als er wel een IVF lukt . :silenced:
Maar mijn menstruatie is ook al veranderd na de laatste IVF en lijkt wel iedere maand minder heftig te worden. (niet verder lezen als je nog moet eten ) Normaal gesproken verlies ik best veel stolsels en ben ik een dag of 7 ongesteld. Het begint dan met 2 daagjes bruinverlies en dan breekt het echt door met stolsels. De afgelopen 2 keer na de laatste mislukte IVF is het veel korter een dag of 4/5 beginnend met gelijk rood bloed, geen stolsels en eindigt met op dag 4/5 bruinverlies en daarna is het over. Ook weinig tot geen krampen die ik altijd wel heb. Hormonsters zijn het! We wachten het wel weer af en zien wel of we ons deze maand weer kunnen aanmelden mits de verzekering snel is.
He meisjes;
Annie: meis het zit je echt niet mee. Ik hoop dat voor jou de zon ook heel snel gaat schijnen. Wat een ellende allemaal. Ups en downs horen inderdaad bij heel het proces maar nu maar eens een UP meid. Hoop dat het je snel goed gaat.
Tans; Geweldig zon echo he. Lijkt me echt het mooiste op aarde. Ik moet nog ffe wachten, mijn echo is verplaatst naar de 16e ik had een verkeerde afspraak gemaakt. Hopelijk vliegen deze weken voorbij. Ik kan haast niet wachten.
Moontje; Waar kan ik die mooie foto’s vinden? Ik heb 1 foto gezien en ik denk dat dat jou buik is in bikini?? Maar je hebt het over foto’s vertel vertel waar ik ze kan bekijken.
Chant; Is nog lekker op vakantie heerlijk, straks komt ze terug en dan gaat ze ook weer starten, pfff we kunnen hier wel weer wat zwangeren bij gebruiken hoor.
Rhi; Hopelijk mag jij ook weer snel starten hoor! Ik gun het iedereen ook weer zo hard. Ik ga vast duimen dat het snel allemaal met de verzekering rond is.
Nou met mij en de kleine frummel alles ok. Gisteren is MvM geweest, en ik mag gaan plassen tot 17-8 In de kannen zit een conserveringsmiddel gatver wat stinkt dat zeg. Maar ik doe het voor een goed doel! Het heeft me er tenslotte aan geholpen dat ik zo ver ben gekomen. Ik heb nu in 4 dagen al 2 keer hevige krampen gehad. Ik had het ziekenhuis gebeld en die vertelde me dat dat komt doordat de banden van de baarmoeder aan het uitrekken zijn. Ik kan jullie vertellen dat je dr niet echt zekerder van word maar goed ik hoor van veel mensen dat ze dat ook hebben gehad. Hevige krampen die een min of 10 aanhouden. Nou ik geloof het dan maar, maar hopelijk kan ik snel wat hartactie zien op de echo, misschien wel 2 keer. Dubbelgeluk.
Nou meiden tot snel weer hou jullie haaks .
Liefs Angela
Hoi Angela en anderen,
Om mijn mooie buik te kunnen zien, moet je even naar pag. 34! Er wordt weer zoveel geschreven dat wij alweer een pagina verder zijn!
Misschien tijd om een nieuwe deel IVF te openen?
Angela, meid wachten duurt altijd zoooooooo vreselijk lang ! Maar eens komt de 16e in zicht :mrgreen: :inlove: . Dan hoop ik zo dat je al een hartje hoort, niet schrikken als dat niet het geval is, dan zie je iig het kindje bewegen! 1 tip: vraag aan de echoscopist of je het mag filmen! Ik hoop dat jullie in bezit zijn van een videocamera! Dat is zo mooi om te zien. Enneh,in het begin voel je heel veel rommelen in je buik, ook continue ongi-krampen. Probeer 1 ding te onthouden: zolang er geen combinatie van bloed en hevige krampen is, hoef je niet bang te zijn.
Rhi, ik hoop echt dat je weer snel mag/kan starten, want wat Ang ook zei: wij moeten allemaal gewoon zwanger worden! Dat hebben jullie allemaal wel verdiend!
Liefs,
Moon
He Moon,
Ik kan ze niet zien. Ik lees alleen dat je erover schrijft.
Liefs Ang ben zo benieuwd
Ik sluit me helemaal aan bij Moon, met zijn allen een dik buikje dat is het streven( behalve Urs volgens mij dan)!!
Annie, voor jou gaat de zon ook wel weer schijnen hoor meis alleen kan ik me goed voorstellen dat je dat nu even niet ziet, maar straks krijg je fijn een nieuw huisje dus tijd voor een nieuw begin hopleijk ook met nieuw leven!!! :lol: :lol:
Angela, ik maak me ook steeds druk of alles wel goed is enzo, dat hoort er gewoon bij, gaat wel weer over, bij mij is het na gisteren al een stuk minder gelukkig. Ga voorzichtig op de roze wolk zitten, hihi!!
Rhi, ik hoop dat je nu snel kunt beginnen dan gaan we met z’n allen duimen, nou je hebt gezien dat dat helpt!!
Byjou lekkere vakantie gehad!!
Nou ik moet weer aan het werk,
groet Tans
Tans dat heb je helemaal goed hoor meid,jullie allemaal een dik buikie
Ik twijfelde nog over toch nog een keertje proberen,maar die twijfels zijn al aardig afgezwakt.We hebben 2 gezonde kinderen en eigenlijk vinden we het toch wel goed zo :thumbup: En zo,n babytje blijft natuurlijk altijd leuk,maar ook die wordt weer groot!!!En ook wil ik niet nog een keer de weg van ivf bewandelen,begrijp me niet verkeerd ik ben dolblij dat we het wel hebben gedaan en dat we Donney hebben,maar om het nogmaals overhoop te halen met al 2 gezonde kids vind ik dan toch weer anders,want ik heb het er allemaal voor over gehad maar het was niet de allerleukste tijd.Ik wil niet te negatief overkomen hoor meiden,maar zo heb ik het ervaren,het is gewoon best zwaar!!!Dus vandaar dat ik het nu gewoon goed vind zo!!! Ik vind het wel heel erg dat mijn kleine ventje in augustus alweer 4 jaar word en dus ook naar de basisschool gaat
Hier zit ik toch wel heel erg mee in mijn maag,ik ga hem zo missen
bah die tijd gaat allemaal veels te hard!!!Terwijl de tijd voor sommige van jullie niet hard genoeg kan gaan,logisch als je in de ww zit dan lijkt de tijd wel te kruipen.Maar meiden let op mijn woorden ook jullie zullen over een paar jaar als jullie kindertjes naar school gaan,ook cocluderen dat de tijd wel erg snel voorbij is gegaan echt waar hoor
Want voor degene die nog bezig zijn met ivf of er nog aan moeten beginnen,meiden jullie tijd komt ook echt hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs van een weemoedige Urs :-*
Lieve Urs,
Meisje toch. Dat moedergevoel ook he. Pfff al naar de basisschool. Gaat echt wel hard hoor de tijd. De ww duren altijd ongelooflijk lang maar aan alle leuke dingen komt snel een eind. Dan lijkt de tijd wel te vliegen. Ik vind trouwens achteraf altijd dat de tijd voorbij vliegt.
Nou misschien zijn er andere meiden die me kunnen helpen? Ik wil de buikfoto’s zien!! Haha
Doei doei. x Ang…