Angela Hoe is het met je???
Urs :-*
Hoi Lieve Meiden.
Met mij gaat het nog goed. De twijfel slaat toe!!
Ohh ik word nu weer gek. Het gehele weekend is het zooo goed gegaan. Vandaag wd 11 na Tp. Volgens de vorige behandelingen worden morgen en overmorgen spannende dagen. Ik mag dan donderdag bloed prikken en dan weet ik het. (als ik nog niet ongi ben natuurlijk).
We moeten nog even rustig afwachten.
Lieve meiden; bedankt voor julllie steun en duimen.
Liefs Angela
OOOOH Angela,
spannend hoor meid!!!Het duimen gaat hier gewoon door hoor meid,nog even volhouden :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik hoop echt een hele positieve uitslag donderdag en die rode duivels :evil: die blijven volgens mij echt wel een maand of 9 weg nu hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs :-*
Angela !!! Superspannend ! Hou me op de hoogte en ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:shifty:
Liefs van mij!!!
oooooooooohhhhhhhhh Angela, ik leef zo met je mee!
Ik hoop a.s. donderdag dat je echt met goed nieuws zal komen. Ik weet precies hoe je je voelt, je zou nu eigenlijk een luikje in je buik willen hebben om binnen te gluren!
Meid, ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
: :thumbup: :thumbup:
Ik heb vanmorgen mijn 20 weeks echo gehad! Geweldig om te zien, zoals het er nu uit ziet, zijn er geen afwijkingen te zien! Enneh…geslacht hou ik geheim hahahahahaha Wij zijn helemaal in :inlove: :inlove: :inlove:
Kindje zit/ligt op zijn buik met het gezichtje naar mijn rug toe! Mijn placenta ligt voor, dus helaas zal het wat langer duren voordat ik geschop en gestomp voel. Vanavond zal Han de echo plaatsen!
Hoe is het met Chantalle? Wanneer ga je weer starten?
Tans, nog even, dan ben je bij de 12 weken, je blijft dan nog altijd een beetje zorgen maken! Probeer er wel zeker van te genieten!
Ik heb trouwens rhiannon ge-smst, het gaat gelukkig goed met haar, ze is alleen erg druk.
Hoe gaat het met de anderen?
Liefs
Monique
Angela…wat wordt het spannend!!! :!: :!: ik :thumbup: :thumbup: hard mee! Hou de ff vol!
Heidi, we gaan nu weer gelijk op…ook ik ben 20 mei ongi geworden :thumbdown:
Moon, 20 weken alweer Dat gaat echt snel zeg. Super dat de echo goed was. Ben erg benieuwd naar de echo :!:
Verders iedereen duimse.
liefs Rennic
hoi allemaal,
Angela mijn duimen draaien zo hard voor je dat ik bijna geen tijd heb om hier wat te schrijven. Ik tel de dagen samen met je af.
Moon wat fijn dat alles zo goed gaat ook in ben wel nieuwgierig naar een foto van jullie kleine in de buik dus zal zeker vanavond nog een keer hier komen kijken.
Ers hoe gaat het met jou?
Angela ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!Ik hoop het zo voor je!!
Groet Tans
He Lieve Meiden,
Dank jullie voor jullie duimpjes! Ik hoop dat ze helpen. :-*
Ik word nu zoooooooooooo bang! Bang voor weer een 3e teleurstelling.
Dus Ang word nu wel langzaam gek. De afgelopen tijd is best wel snel gegaan. Maar vandaag en morgen zijn mijn cruciale dagen. Vandaag wd 12. :shock:
Ik hou jullie op de hoogte hoogte. Vind het zo lief van jullie dat jullie aan me denken en voor me duimen. Heel veel liefs van een ongeduldige Ang… :wall:
:thumbup:
Angela meid,ik denk aan je hoor!!!
Hoe is het met de andere meiden???
Tans,last van kwaaltjes???Hoever ben je nu???
Rennic meid hoe is het nu met jou???En ook Heidi hoe gaat het???
Chantalle,het schiet al op zeg dat jij lekker op vakantie gaat :thumbup:
Hoe zit het met de andere meiden gaan jullie nog op vakantie???
Wij gaan in juli naar Frankrijk,de west kust het gebied heet Charente maritime lekker hoor 8) 8) 8)
Liefs Urs :-*
Lieve Meiden,
Vandaag kon ik het niet meer houden. Ik heb een test gekocht. En ja hoor er is een streep. Dat betekend dat ik een positieve test in handen heb en dat ik zwanger ben. Ik geloof het zelf niet hoor… Ik Heb bij de apotheek nog een test gekocht en mijn positieve test laten zien. Ze zei dat ik er echt wel vanuit kon gaan. Toch voor de zekerheid nog een test meegenomen en ja hoor deze was ook weer positief. Het is nog geen dikke streep maar hij is er wel. EN Dat 12 dagen na tp.
Ik ben heel voorzichtig blij! Donderdag de bloedtest en dan krijg ik te horen hoeveel hcg in me bloed zit en dan hopelijk de bevestiging!
Lijkt wel of ik droom . en dat de 3e keer.
Meiden bedankt
heel veel liefs Angela :inlove: :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
GEFELICITEERD!!!
Helemaal te gek gaaf!!
heeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeli :dance: :dance: :dance: :dance:
Angelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: ,
WAT GEWELDIG!!! Zie je wel, het is gewoon bij ons allemaal de 3e poging die ut um doet…
. Het is nog steeds heel erg ongeloofwaardig, pas wanneer je van het ziekenhuis te horen krijgt dat het echt positief is, zul je het pas geloven. De eerste dagen ben je in roes…
Meid, ik zit hier echt te flippen, ik ben zooooooo blij voor je!
HET IS GELUKT…!!!
1 ding wil ik je zeggen: GENIET ERVAN!
Veel liefs,
Moon
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
toppie meid.!!!
Van harte gefeliciteerdt.!
Wat is dit gaaf zeg.!!!
En jullie verdien dit.!!!
En geniet ervan.!!!
Kussies beertjeXXXXXXX
Angela heb het vandaag al vaak tegen je gezegd maar ik vind het echt helemaal te gek! Heel erg gefeliciteerd !!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
liefs van mij
gefeliciteert :dance: :dance: :dance: :dance:
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Angela wat geweldig meid :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Zie je nou wel 3 keer is scheepsrecht
Ik ben echt zooooooooooooooooooo blij voor jou echt waar,ik zit hier nu echt met kippevel omdat ik het zo gaaf voor jou en natuurlijk ook voor je mannetje vind :thumbup: :thumbup: :thumbup:
2005 word echt een goed jaar :thumbup: ook voor de andere meiden,kijk naar Moon en Tans en de rest gaat nu ook volgen na Angela :thumbup:
Liefs Urs :-*
Lieve Lieve Meiden.
JAAAAAAAAAAA HET IS ECHT!
Ik kan het nog niet geloven, misschien komt het besef als ik de bevestiging van het ziekenhuis krijg. Oh dan ga ik echt uit mijn dakkie. Inderdaad 3x IS SCHEEPSRECHT. Ik had dit alleen durven dromen. En nu komt het uit. Hmmmmmmmmmmm HEERLIJK
Ik heb me ook voorgenomen dat ik echt ga genieten, ik ben nog nooit zover gekomen!
Meiden allemaal harstikke bedankt voor jullie felicitaties en jullie duimpjes.
Xx Angela :inlove: :inlove: :inlove:
Angela,
Super!!!
:thumbup: :!: Echt geweldig! Ik zit hier met een
Inderdaad 3 x is scheepsrecht!!
Veel plezier met genieten
:dance:
Liefs Nic