IUI deel 9

@ Spigneys,

Stijn* is ons engeltje.

We hebben helaas nog geen kindjes om voor te zorgen.

We zijn nu druk bezig voor een 2e kindje, maar dat kon jij ook niet weten.

Misschien had ik het niet duidelijk opschreven.

Wij zijn ook erg te spreken over de Geertgenkliniek.

Erg peroonlijk allemaal daar.

Oh Kim, het spijt me!

Ik had het inderdaad niet goed begrepen!

Geertgen is inderdaad erg persoonlijk! Wij mogen er hopelijk zaterdag weer heen rijden :slight_smile: Vandaag maar weer eens beginnen met de ovulatie-testen…

@ Spigneys,

Voel je niet schuldig aub!

Gisteravond weer ongesteld geworden, grrr…

Poging 7 dus ook mislukt.

Vandaag dus weer een nieuwe afspraak gemaakt voor een follikelmeting.

Volgende week donderdag mogen we weer komen.

Elke keer zakt de moed me een beetje verder in mijn schoenen, maar het moet toch een keer lukken.

Bij ons engeltje is het de 1e IUI gelukt dus zwanger worden kan wel, maar baal enorm.

Zaterdag met een vriendin (YY) naar Derek Ogilvie!

Heb er zin in, maar heb er geen verwachtingen van.

Gewoon gezellig een dagje uit!

Kim :hug:

Heel erg vervelend!!

Kan begrijpen dat je baalt!! Maar heel hard duimen voor de volgende keer! :pray:

Sterkte!

Derek Ogilvie is wel heel gaaf, veel plezier!!

wij zijn gister trotse ouders geworden van een zoon en hij heet Wesley :inlove: :inlove:

Schaap gefeliciteerd met jullie Kanjer Wesley!!!

Nu lekker genieten meid! :-*

@ Schaap,

Wat een knappe kerel!

Hartelijk Gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs Kim

Oooooh, wat een poppie!!!

Gefeliciteerd schaap!!

(het lijstje wordt morgen aangepast hoor dames!!)

Lieve meiden, het ziet er naar uit dat ik hier niet verder ga kletsen. Ook onze laatste iui is niet gelukt.

Over 3 weken hebben we een gesprek met de gyn en dan worden er alvast wat dingen uitgelegd over het IVF verhaal.

Ik blijf hier echt nog wel meelezen en meeleven, zal af en toe ook wel reageren maar helaas het is niet anders

Schaap Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Wesley!

Heel veel geluk toegewenst, geniet ervan!

Krabje Nee, dat meen je niet… Wat ongelooflijk kl*te!

Heel veel sterkte en een dikke knuf! :hug:

@schaap: proficiat zeg! Geniet ervan!

@krabje :hug: :hug: Vol goeie moed weer een stapje verder hoor! :hug:

dank jullie wel voor de felicitaties, we zitten nog lekker op onze blauwe wolk :inlove:

chantal wat een k*t nieuws, ik hoop echt dat het gauw gaat lukken :hug:

Schaap Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!! :inlove:

En Krabje Wat ontzettend vervelend!! Had het zo gehoopt… :cry:

Hier gaat ook niet alles volgens plan, afgelopen vrijdag was dag 18 van mn cyclus, de vorige 2 maanden was mijn ovulatie idd op dag 18 en had ik in totaal een cyclus van 31 dagen… Daarvoor (sinds januari bijgehouden) was mijn cyclus altijd korter eigenlijk…

Nu is het dag 21 en ik heb nog steeds geen LH-piek gehad…

Dus of deze komt nog of ik heb 'm gemist, ben pas op dag 15 begonnen met de ovulatietesten deze maand… :?

Ik ben een beetje bang en onzeker op dit moment… het is niet het einde van de wereld maar zou het wel jammer vinden als we een maand verkl**t hebben… :cry:

Spigneys Balen, zeg… De kans is inderdaad aanwezig dat je te laat met de ovulatietesten bent begonnen en dat je daardoor de LH-piek gemist hebt. Je eisprong is waarschijnlijk eerder geweest dan cyclusdag 18. Heb je daar iets van gemerkt? Ik hoop voor je dat je eisprong nog komt!

Nou toevallig was de LH-test net positief!! Dag 21 dus… Pff gewoon een cyclus van 34 dagen, ik denk dat ik me misschien toch iets te druk maak rond het zwanger worden :wink:

:dance: Morgen een nieuwe inseminatie! Wordt weer een spannende tijd!

Ik voel trouwens nooit iets van mn ei-spong, ik zal er eens iets meer op proberen te gaan letten…

Super, zeg! Succes met de IUI en de komende wachtweken! :thumbup: :thumbdown:

Schaap, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een mooi ventje. Lekker genieten!!

Krabje, :hug: Wel positief proberen te blijven voor IVF hoor. Eéns móet het gewoon lukken, en dan maar met IVF. Zet 'm op!!!

Wij tellen hier af voor onze vakantie. Volgende week om deze tijd zitten we lekker op Cyprus. Heerlijk 15 dagen relaxen. En daar mogen we testen, dus mss met z’n 3-tjes terug :pray:

Hoi meiden, het ziet er naar uit dat ik hier toch nog even blijf.

Het ziet er naar uit dat ik toch nog recht heb op 3 iui’s!

Mijn verzekering vergoed medicatie voor max 6 iui’s. Maar nu wil het zo zijn dat ik de 1e 3 pogingen medicatie heb gebruikt uit 2007. Die had ik toen al besteld maar niet nodig gehad omdat ik zwanger raakte van Tycho.

We hebben over 2 weken een gesprek met de gyn en dan dan maar eens overleggen wat we doen. Nu eerst een rustpauze

YY: Ik duim voor je!

ying yang & spigneys ik ga voor jullie duimen :pray:

chantal :thumbup: goed nieuws, hopelijk nog 1 poging

met ons gaat het goed, Wesley doet het super , het is echt een tevreden mannetje :inlove:

@ Spingneys & YingYang

Duim voor jullie!

@ Krabje

Wat fijn dat er nog in ieder geval 3 IUI-poging vergoed worden.

Hopelijk hebben jullie een positief gesprek over 3 weken bij de gyn.

@ Schaap

Wat fijn dat Wesley zo’n tevreen kereltje is en het goed doet.

Lekker 'genieten van die ‘blauwe’ wolk!

Wij moeten morgenmiddag weer terug naar de kliniek.

Heb vorige week alleen wat bruine rommel verloren en heb niet echt gevloeid, niet ongesteld geweest zoals normaal.

De test, die ik op verzoek van de kliniek nog een keer moest doen bleef negatief, dus ben benieuwd hoe het er morgen allemaal uitziet vanbinnen :wink: en of alle 4 de eitjes wel gesprongen zijn de vorige keer.

We wachten het maar weer af.