IUI deel 9






Nou meiden, hier is de lijst!
Wil je ook op de lijst, of wil je iets aanpassen, stuur mij dan even een pb.

Liefs Esther :-*

Hi,



Fijn een nieuw lijstje!

In ieder geval de namen, leeftijd, hoeveelste kind, evt welke ronde, hoeveelste IUI, zoiets?



Ik heb vrijwel geen last meer vd fertiloscopie, en had zowel donderdag als vrijdag een pos.LH test, maar die was nu negatief, dus kan morgen beginnen met utrogestan. Gisteravond geklust en morgen weer…of misschien vanavond wel weer, ff kijken…

Fijn dat je geen last meer hebt meid!

Mijn duimen draaien voor jou deze ronde hoor!!



Liefs Esther :-*

Dank!

Reken zelf er niet echt op hoor…was eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat het een serieuze ronde zou worden, ivm de scopie, maar wie weet…nu toch maar klussen!maar reken er niet op deze maand, volgende maand hopelijk weer iui ofwel spuiten!

Je weet maar nooit inderdaad.

Je zal de eerste niet zijn.



Wel spannend hoor dat IUI gebeuren.

Ik ben blij dat er een topic over is hier op KOK.

Nu ik zelf eindelijk weet dat wij ook voor IUI gaan vind ik het veel makkelijker om er over te kletsen hier.

Anders was het altijd zo algemeen en hoor je heel veel verschillende dingen (behandelinnsmethodes e.d.)

Dan zie je soms door de bomen het bos niet meer.

Ik vind het ookw el fijn om zo lotgenoten hier te hebben! Altijd fijn om ergnes je ei kwijt te kunnen he!

Zeker weten.

Vooral nu het voor ons toch best wel nieuw is en ik vast nog wel een aantal vragen zal hebben.

Meld!



Esther ik ga je zo pb sturen voor het lijstje!

Je hebt pb!

@Krabje wrote:

Je hebt pb!
oh, ikw eet niet of je het al gezien had, bij Bontje is alles ok! :thumbup: Super he!

@Tinka wrote:

@Krabje wrote:
Je hebt pb!
oh, ikw eet niet of je het al gezien had, bij Bontje is alles ok! :thumbup: Super he!


Ik had het al gezien! Maarre bedankt voor je tip

Present!

hihihi toch wel leuk zo’n nieuw lijstje!

Ik zal je zo ff pben.



Hier gaat alles z,n gangetje. Merk wel dat mijn omgeving heel erg bezig is met deze poging, vriendlief heeft iedereen verteld dat we vrijdag kunnen testen, en het staat zelfs bij een vriendin op de kalender. Dus heb me voorgenomen om vrijdag niet te testen (als er dan nog niets is tenminste).

Want wil niemand aan de telefoon vertellen hoe het is gegaan deze maand. Dat vind ik dan weer helemaal niets.

Heel lief bedoeld allemaal, maar daardoor ben je er meteen zelf ook zo mee bezig!

Twinnie ik duim voor je!

nog een week en we weten het… Zoveel te korter het komt, zoveel te onzekerder word ik. Ik voel nog niks en ik durf niet hopen!

Stel dat het niks is, dan wil dat zeggen dat 3 follikels, verdeeld over twee eierstokken, niet voldoende zijn :frowning:

Dan begin je toch wel te denken dat er wat schort he… Ik ben ook bang dat ikv olgende maand overstimulatie ga hebben, want die Clomid slaat op in je spieren… 4 follikels mag niet :? Maar ze geraken toch niet bevrucht blijkbaar, dus whatever :roll:



Oh bah, waarom maalt het weer allemaal zo door m’n hoofd!

Tinka, ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Zo frustrerend is het wachten en dan ga je malen!!! Hier is vandaag de koppijn begonnen, dus ik heb mijn hoop ook alweer opgegeven!



Hoe is het met de rest van de dames???

@Twinnie wrote:

Tinka, ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Zo frustrerend is het wachten en dan ga je malen!!! Hier is vandaag de koppijn begonnen, dus ik heb mijn hoop ook alweer opgegeven!



Hoe is het met de rest van de dames???
oei Twinnie, ben je zeker dat het dan gedaan is? Nuja, zoals ik eerder al eens zei, ik voel het ook heel erg goed aan en dan krijg je dat niet meer uit mijn hoofd.

Nu met de Utrogestan is het anders, want je weet dat je niet zwanger bent, voor je ongesteld wordt…

Tinka, nee ik weet het niet zeker, verder heb ik nog geen ongesteldheidsgevoel, maar ja die koppijn is al bijna 13 jaar aanwezig die ene week in de maand, dus ja…

Tinka spannend meid! Ik duim voor je!



Twinnie ook duim ik voor jou.



Hier gaat alles zijn gangetje. Donderdag de 1e fm. Morgen de laatste clomidjes…

:x :x :x Ik ben mezelf gek aan het maken! :x :x :x

Heb een ongesteldheidsgevoel, maar er komt maar niets!!!



AAARRRGGGHHHHHHHHHHHHH



Krabje, hopen dat er donderdag genoeg te zien is!!!

Nou ik was mezelf dus niet gek aan het maken, want ik ben net ongesteld geworden! :evil: