IUI deel 9

he bah twinnie :frowning:



sterkte!



Een vriendin van mij vertelde net vrolijk dat ze 13 weken zwanger is, vrijwel direct raak! ben heel blij voor haar, maar toch…hebben jullie dat ook?

@babyenschede wrote:

he bah twinnie :frowning:



sterkte!



Een vriendin van mij vertelde net vrolijk dat ze 13 weken zwanger is, vrijwel direct raak! ben heel blij voor haar, maar toch…hebben jullie dat ook?
ja hoor :wink: Is niet vreemd denk ik! :hug:



ik heb zo af en toe kleine buikpijntjes, maaar niet genoeg om het pijn te noemen, zit nu een dikke week na de IUI en neem nog Utrogestan, dus regels kunnen het niet zijn.



Hoe maak je jezelf gek ‘part 1’



@twinnie: das balen meid :hug:

Ja dat gevoel ken ik heel goed!

Tuurlijk gun je het die persoon net zo, maar je bent zelf al zo lang bezig!!!



Bij mij beginnen nu de emoties los te komen, het gevoel alsof ik niet zwanger mag worden. Wat doe ik fout, waarom lukt het niet?

Ga denk ik maar in een warm bad en proberen mijn gedachte op iets anders te zetten.

Fijne avond allemaal, zal morgen wel weer een stuk vrolijker zijn.

@Twinnie wrote:

Ja dat gevoel ken ik heel goed!

Tuurlijk gun je het die persoon net zo, maar je bent zelf al zo lang bezig!!!



Bij mij beginnen nu de emoties los te komen, het gevoel alsof ik niet zwanger mag worden. Wat doe ik fout, waarom lukt het niet?

Ga denk ik maar in een warm bad en proberen mijn gedachte op iets anders te zetten.

Fijne avond allemaal, zal morgen wel weer een stuk vrolijker zijn.




:hug:

Twinnie dikke knuff meid! Even lekker huilen en dan weer opladen voor de volgende iui.



Babyenschede: Jij ook een dikke knuff. En die gevoelens zijn heel herkenbaar hoor!



Tinka: Duimpjes draaien!



VAnmorgen is hier de bom een beetje gebarsten. Woorden met hub gehad en flink gehuild…Hij was al zover om nog 2 iui’s te doen en om dan helemaal te stoppen…Maar dat wil ik dus helemaal niet. Uiteindelijk wel alles weer uitgepraat.

Maar wel fijn om even uit te huilen en weer op te laden voor deze poging.

Krabje… meis toch… dikke knuffel… :hug: :hug: :hug:

Noortje jij ook dikke knuff! :-*

@krabje: :hug: Maar af en toe lucht het wel ns op he! Gaat hier ook zo hoor!

Nou meiden een heerlijk potje janken lucht zeker op!

Hier gister ook een giga discussie gehad, had het gevoel dat we een beetje van NOD naar NOD leefde, en dat niet samen deden. Maar vriendlief had dat gevoel helemaal niet. Dus ben weer helemaal positief.

Straks nogmaals het zh bellen voor een afspraak, ze zijn steeds in gesprek. En dan op naar IUI nr 2!



Krabje :hug:

Tinka :pray:

Lieve meiden.

Het was de afgelopen dagen even ontzettend druk hier.

Morgen ben ik lekker vrij en dan maak ik het lijstje in orde en dan ga ik ook even bijlezen.

Daar ben ik ook nog niet aantoe gekomen.

Nog heel eventjes geduld dus.



Even een dikke :hug: voor de meiden die dat op dit moment even nodig hebben!



Liefs Esther :-*

Hallo lieve allemaal,



Ik ben een tijdje niet echt online geweest. Ook mede omdat ik nog in onzekerheid zat of ik nou wél of niet ongesteld was geweest etc.

Maar…uiteindelijk werd ik tóch 25 mei ongesteld. Dus dag 3 meteen weer voor een echo geweest, en daar mijn ongenoegen ook uitgesproken tegen de gyn aangaande de “vriendleijkheid” van de verpleegster op het telefonisch spreekuur. Dit luchtte wel erg op, ik ben het kwijt en hun gaan het in het teamoverleg meenemen. Baat het niet dan schaadt het niet…



Dag 3 tm 7 weer Clomid geslikt, en vrijdagavond 22.00 uur mocht ik Pregnyl spuiten, en zondagmiddag om 13.00 uur hebben we de 2e IUI gehad. Dus nú maar weer afwachten.

Ik had twee héle flinke eitjes, de inseminatie zat weer tussen 2 sprongen in, dus was wel weer heel gunstig. Het zaad was ook beter dan vorige keer, toen waren het 4 milj actieve toppertjes, en nu 7 milj. Hopelijk werkt het ook zo goed.



En ook hier klapt het wel eens flink met discussies en tranen. Volgens mij is dat bij ieder stel wel zo. Wij vrouwen zijn er tóch meer mee bezig dan de mannen, terwijl ze het zo helemaal niet bedoelen. Dus maar weer uitpraten en positiviteit opladen voor de volgende ronde.

Hoi Dames,



Gister even de knop bij mezelf omgezet!

Heb besloten om geen hormonen te prikken de aankomende 2 maanden!

Ten eerste omdat ik eind van de maand op vakantie ga en het waarschijnlijk toch niet red om voor die tijd de IUI te hebben. Na mijn vakantie zijn ze in het zh op vakantie en kan het dus ook niet.

Dus heb nu deze twee maanden geen injecties, en ben dus vanaf vandaag begonnen met het Cambridge dieet.

Ik hoop in 8 weken 15 kg af te vallen.

Het is wel moeilijk om niet bezig te zijn met het gene wat je het liefst wilt, maar hou me zelf maar vol dat het dieten alleen maar kan helpen om het eerder te laten gebeuren.

Ik zal dus ook niet veel mee schrijven/lezen deze twee maanden omdat ik er zo weinig mogelijk aan wil denken.



Ik wens jullie allemaal heel veel succes, en als ik in augustus terug kom hoop ik jullie allemaal zwanger aan te treffen.

Het lijstje is klaar!

Ik hoop dat jullie er tevreden over zijn.

Zelf vind ik de tekst niet heel erg duidelijk, maar daar kijk ik binnenkort nog wel even naar.

Er komt ook nog een blokje met jullie ‘voorstel-verhaaltjes’.



Twinnie, ik wil je succes wensen de komende maanden.

Ik kan me voorstellen dat je hier dan even niet wilt komen.

Het afvallen gaat je vast wel lukken, je kunt je daar nu helemaal op gaan richten.

Ik denk aan je hoor!!!

En in augustus kom je gezellig weer met ons meekletsen!



Yinyang, wat lekker dat je je ongenoegen kon uiten!

Dat lucht vaak lekker op!

Voor jou is het weer afwachten dus!

Ik duim voor je meid!



Krabje, :hug:

Hier hebben we onze uitbarstingen de afgelopen 6 jaar ook wel gehad.

Voornamelijk omdat hub het niet zo zag zitten om naar het ziekenhuis te gaan en ik heeeeeel graag wil dat hij stopt met roken.

Dat laatste gaat tot nu toe prima moet ik zeggen.

En ik ben heel blij dat hij nu samen met mij de stap naar het ziekenhuis heeft gezet.

Maar dit proces is bij ons dus ook met vallen en opstaan gegaan.

Heel herkenbaar dus.



Tinka, mijn duimen draaien ook voor jou hoor!!



Babyenschede, ook jou gevoel is heel erg herkenbaar.

Ik vind het altijd wel uitmaken wíe je verteld dat ze zwanger is.

Inderdaad mensen waarbij het allemaal maar heel makkelijk gaat, daar heb ik best wel veel moeite mee.



Ik heb van de week op het werk (kdv) verteld dat wij voor de IUI gaan.

Een aantal van mijn collega’s kennen mijn voorgeschiedenis al en leven ook nu weer heel erg met ons mee.

Heerlijk is dat!

Ik zal de komende tijd wellicht wat vaker (onverwachts) vrij moeten hebben, dus ik wilde wel dat ze weten wat daar de reden van is.

Zo krijg je geen praatjes en kan ik mijn verhaal kwijt als dat nodig is.

Mooi lijstje Esther!

Mijn voorstelstukje er niet bij gezet?



Twinnie: Dikke knuff!



VAnmorgen d e 1e fm gehad. Rechts 2 follikels van 11 mm en links 1 van 12 mm. Dus dat gaat de goede kant op. Zaterdag weer een fm.



Vanmorgen met Hub en Tycho naar de dierentuin in Nordhorn geweest. Straks na het slaapje gaan we naar het pannekoekenhuis. Hub en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd!

@esseke: daarom weten mijn collega’s het ook, en ik moet zeggen dat ze ook heel fel meeleven en meestal doet dat wel deugd. Als je voor de 7e keer die dag je verhaal moet doen, is dat wat minder, maar dan nog. Liever 7 keer, dan niet één keer…

YY Ik duim voor je!



Hoe is het met de rest?



Tinka hoe gaat het? Duimpjes draaien!



Hier geen nieuws. Morgen weer naar de yn voor de 2e fm. Ben benieuwd of er nog steeds 3 grote follikels zijn

nog ff afwachten, ik voel niks… :roll:

OEOEOEH Tinka, je maakt het wel spannend hoor!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

krabje,



zet hem op! ik hoop dat je nog steeds 3 mooie folikels hebt!



ik volg je hier altijd eventjes hoe het met je gaat!



toi toi toi!

Tinka: Duimpjes daaien!



Gisteren weer een fm gehad. Valt wel op, iedere keer als ik die rotgyn heb zijn óf mijn follikels gekrompen óf ze zijn niet gegroeid…

Rechts zat er 1 van 9 mm en links 1 van 12 mm.

Hij heeft gewoon niet goed gekeken.



Morgenvroeg weer terug.



Kaatje dikke zoen!