IUI deel 9

oei Krabje, das minder dat er een slechte gyn tussenzit :hug:



Morgenvroeg is het D-morning :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Durf niet hopen eigenlijk…



Iets wat ik opeens heb:



bij het vrijen, krijg ik menstruatieachtige pijnen (nog voor de penetratie…) Echt gek en hopelijk is het een goed teken en niet door de UTrogestan :shifty:

Spannend Tinka!

Wij hebben rvijdag weer een afspraak bij de gyn. Ik gebruik nu nog utrogestan, nog een week, en dan testen. Spannend!

Tinka, hééél erg veel succes vandaag. Ik duim mee voor goed nieuws!

willen jullie je mening geven over deze foto?





Ga zo meteen nog bloed laten nemen op m’n werk, maar die uitslag duurt wel een paar uurtjes eer die er is!

Tinka, ik kan hem niet zien de foto…kan je hem doormailen? broodje817@hotmail.com

Denk je een streepje te zien? Moet je geen bloed laten nemen?

@Tinka wrote:

willen jullie je mening geven over deze foto?





Ga zo meteen nog bloed laten nemen op m’n werk, maar die uitslag duurt wel een paar uurtjes eer die er is!







Evelien, nu zie ik hem wel! Proficiat, want dat is duidelijk een streep hoor!!! Super!!!

@zientje wrote:

@Tinka wrote:
willen jullie je mening geven over deze foto?





Ga zo meteen nog bloed laten nemen op m’n werk, maar die uitslag duurt wel een paar uurtjes eer die er is!







Evelien, nu zie ik hem wel! Proficiat, want dat is duidelijk een streep hoor!!! Super!!!
DAnku :slight_smile: Ze is wel later gekomen dan na 3 min. Maar een streep is een streep hebben ze mij altijd geleerd…



Ik ben net terug van het werk, daar hebben ze bloed genomen…



Om half 12 nog tanden laten trekken en dan hopelijk genieten van de goeie bloeduitslag.



Nu jij he Kizzy!



@babyenschede: ook voor jou, duimen in de lucht!

Fantastisch nieuws he! Geloof je 't al een beetje :lol: ?



Hier is woensdag D-day. Ik voel niets, dus kan het in principe nog alle kanten uit zeker.

Beetje gevoelige borsten, maar dat kan teken zijn van ms (meestal zo) of van zwangerschap.

Als 't dit keer niet gelukt is gaan we nog eens heel goed nadenken of we nog verder gaan. 'K Ben de spanningen zo beu en ik wil niet eindeloos blijven proberen. Denk dat het makkelijker is om me er dan gewoon bij neer te leggen.

@zientje wrote:

Fantastisch nieuws he! Geloof je 't al een beetje :lol: ?



Hier is woensdag D-day. Ik voel niets, dus kan het in principe nog alle kanten uit zeker.

Beetje gevoelige borsten, maar dat kan teken zijn van ms (meestal zo) of van zwangerschap.

Als 't dit keer niet gelukt is gaan we nog eens heel goed nadenken of we nog verder gaan. 'K Ben de spanningen zo beu en ik wil niet eindeloos blijven proberen. Denk dat het makkelijker is om me er dan gewoon bij neer te leggen.
Ohohoh, ik voelde ook helemaal niks (nu nog niet) En nee, ik geloof het eig nog niet… :shifty:



Die borsten heb ik ook, maar dat komt volgens mij door de progesteron…



Moeilijke beslissing he, verderdoen of niet… Ik zou me als het niet is, er nog niet kunnen me verzoenen… Joris zei vanmorgen nog: ‘we doen alles wat mogelijk is’ dus dat zegt wel voldoende zeker :slight_smile:

@Tinka wrote:

willen jullie je mening geven over deze foto?





Ga zo meteen nog bloed laten nemen op m’n werk, maar die uitslag duurt wel een paar uurtjes eer die er is!



Ik zie een streep!!! Gefeliciteerd lieverd!!!

Geniet ervan!

VAnmorgen weer fm gehad. Rechts nu follikel van 16 mm.

Morgenmiddag pregnyl en donderdag de iui!

Ik zie ook een streep hoor!

Hartelijk gefeliciteerd meid!

Ik duim dat het goed mag gaan!



Krabje, mijn duimen draaien ook voor jou, succes donderdag.

Esther dank je!

Ga je mijn voorstel stukje nog plaatsen in het lijstje?

Ja, ga ik nog doen hoor!

Ben nu op het werk, maar ik hoop dat ik er vanavond even tijd voor heb en anders morgen. :smiley:

Ok werk ze!

Wat voor werk doe je eigenlijk?

hé Krabje, goedzo! Een mooie follikel!



De Hcg is 16.8… dus eigenlijk nog te laag, hopelijk stijgt hij nog en is het niet de voorbode van een ‘miskraam’…



Toch nog bang afwachten dus…

nog duimen nodig tot donderdag, dan pas nieuwe bloedname…



Ik denk dat ik testjes ga kopen om de evolutie te zien de komenden dagen…

Tinka Spannend, zeg. Hopelijk gaat je HCG goed stijgen en ga je een mooie zwangerschap tegemoet.

Ik duim voor je! :thumbup: :thumbdown:



Krabje Alvast veel succes weer met de IUI donderdag en de komende wachtweken.

Ik hoop dat het deze keer een goed resultaat mag opleveren!



Esseke Jij woont toch in Friesland? Ben je in het MCL onder behandeling of bij een streekziekenhuis?

Wij hebben goede ervaringen met het MCL, lieve artsen en assistentes daar!



Iedereen heel veel succes!

Tinka ik duim nog verder voor je! :pray: :pray: :pray:



Jippie dikke zoen! Hoe is het met jou?

Naar omstandigheden wel goed, hoor. Heb de chemokuren gelukkig achter de rug, ben nu sinds vier weken aan de hormoontherapie.

Volgende week op vakantie, erg veel zin in! Zoen terug! :-*