IUI deel 9

vanmorgen een predictortest gedaan…



Na een kwartier nog niet echt een streep te zien, want wat ik nu zie, dat droom ik denk ik echt… Daar zou ik geen foto van kunnen nemen.



Ik hoorde wel van een andere vriendin, dat ze met een carrefour test pos had getest en de dag nadien met een predictor negatief…

Dat geeft nog iets of wat hoop… :frowning:

Tinka ik heb gehoord dat de predictor test pas laat echt goed positief test. Maar als je met predictor positief test ben je wel echt zwanger hoor!



Jippie: Alvast veel plezier op vakantie.

En ik hoop dat je je nu steeds beter gaat voelen!



De pregnyl zit er weer in. Nu nog wachten tot de iui donderdag

@Krabje wrote:

Tinka ik heb gehoord dat de predictor test pas laat echt goed positief test. Maar als je met predictor positief test ben je wel echt zwanger hoor!



Jippie: Alvast veel plezier op vakantie.

En ik hoop dat je je nu steeds beter gaat voelen!



De pregnyl zit er weer in. Nu nog wachten tot de iui donderdag
echtwaar?



Ik hoorde het ook al wel, maar ja, ik wil alles geloven op dit moment he…

Tinka de duimpjes draaien verder!

vanmorgen dus die tweede test gedaan en jeetje, er stond echt niks op de eerste 25 minuten…



ik dus in volle paniek naar mijn werk om bloed te laten nemen (lang leve werken in een labo)

Nog een bang uurtje en dan oef hcg is 30.6 en was maandag 16.8

Dus een verdubbeling op 48 uur ongeveer. Tot nu toe gaat het nog goed! :slight_smile:

Tinka, dat is toch al supergoednieuws hé!

Duimen nog wat omhoog voor morgen, maar dit lijkt toch wel positief hoor!

jaja, ik hoop echt dat dit blijft duren! En bij jou ook, we moeten toch wel bijna rond dezelfde tijd zijn uitgeteld?

gefeliciteerd tinka!!

Ik ben nog druk aan de utrogestan, voel nog niks, soms voel ik het al aankomen, maar misschien zijn dat dan ook wel darmen waar ik last van heb. Ik had zo gezegd dat ik er niet aan mocht denken deze ronde, maar nu de testdag langzaamaan nadert ga ik er toch weer op hopen…ondanks dat we een dag voor de eisprong die scopie hebben gehad, en 2 dagen achter elkaar pos.LH testen hadden…dus het zal allemaal wel niks zijn, maar ja…zeg dat maar tegen mijn koppie!

Tinka, ik 23 februari normaal gezien. Jij de 21ste dan waarschijnlijk hé, want jou IUI was 2 dagen voor mijn eisprong denk ik.



Net nog eens een predictortest gedaan en t lijntje was toch wel wat dikker en duidelijker dan maandag (niet veel hoor, klein beetje verschil), denk/hoop dat dat wel een goed teken is.

@zientje wrote:

Tinka, ik 23 februari normaal gezien. Jij de 21ste dan waarschijnlijk hé, want jou IUI was 2 dagen voor mijn eisprong denk ik.



Net nog eens een predictortest gedaan en t lijntje was toch wel wat dikker en duidelijker dan maandag (niet veel hoor, klein beetje verschil), denk/hoop dat dat wel een goed teken is.
ik had een cyclus van 27 dagen, dus 22 feb normaalgezien…



Maar mss omdat mijn hcg zo laag is ivgl met die van jou, dat het wel voor later is? Of werkt dat zo niet?



Jij bent dus twee dagen later bevrucht en hebt al een hcg van 80… Jeetje, wat ben ik traag…

hier is het waarsch toch mis (zie onderschrift) :frowning:

he balen tinka! hier ook niet geslaagd denk ik, extra gevoelige zw.test vanmorgen was negatief, en zou officieel zondag kunnen testen, dus had wel pos. moeten zijn. ik wacht zondag nog wel af, maar heb weinig hoop meer.

vanmiddag gesprek met fert.arts. sterkte!

goh, mijn hcg was op de 14e dag na de inseminatie 16.8. DAs ook maar net genoeg om met zo’n gevoelige pos te testen…



Ik zou nog niet wanhopen meid, het kan nog…



Om half drie mag ik terugbellen voor de uitleg vand e dokter

en? wat zei de dokter tinka?

ik ga ook door tot zondag, maar goed, de hoop wordt wel minder.

vandaag gesprek gehad met arts. we gaan volgende ronde weer spuiten, en nieuwe SL-test. als die goed is, gaan we 3 rondes alleen spuiten en utrogestan, en erna evt weer verder met IUI als nodig.

mja, had verpleegkundige aan de lijn. Moet stoppen met de utrogestan, de waardes zijn niet goed.



Regels afwachten en opnieuw beginnen…

hey nieuw deel, ik meld me ook ff 8)



ik lees nog steeds geen goede berichten, ik had gehoopt dat er weer wat zwangere bij zouden zijn



tinka :hug:



voor de rest :pray: :pray: :pray:

thx meid! Idd niet veel goed nieuws hier he…

dag 1 vand e nieuwe ronde is aangebroken…

hier dag 0,5. Ik heb nu alleen nog oud bloed, maar morgen vers, dus dan dag 1. Ik heb alleen voorlopig nog geen IUI. Eerst zeker 2 rondes met spuiten en klussen. Dus zal uit deze groep afscheid moeten nemen :frowning:

In oktober heb ik pas weer IUI…

@babyenschede wrote:

hier dag 0,5. Ik heb nu alleen nog oud bloed, maar morgen vers, dus dan dag 1. Ik heb alleen voorlopig nog geen IUI. Eerst zeker 2 rondes met spuiten en klussen. Dus zal uit deze groep afscheid moeten nemen :frowning:

In oktober heb ik pas weer IUI…
oei, hoe komt dat?



Ik had zaterdag opeens bruine afscheiding, gisteren niks meer en vandaag dus het echte spul…