Tinka dikke knuff!
Babyenschede: Hoezo heb je voorlopig geen iui dan?
Hier niks te vertellen. Saai he?
@babyenschede wrote:
hier dag 0,5. Ik heb nu alleen nog oud bloed, maar morgen vers, dus dan dag 1. Ik heb alleen voorlopig nog geen IUI. Eerst zeker 2 rondes met spuiten en klussen. Dus zal uit deze groep afscheid moeten nemen
In oktober heb ik pas weer IUI…
ja waarom :think:
enne je kan hier nog wel meekletsen hoor
hier ook weinig te melden…
Helaas, wij mogen door naar de volgende ronde.
Heb gisteravond getest, en die was negatief. Ik had al zo’n voorgevoel dat het niet gelukt was. Waarom weet ik niet, maar dat voelde zo.
En omdat het morgen tóch al een rotdag wordt dacht ik dan meteen maar weten, dan heb ik 't maar gehad. Nu nog afwachten wanneer ik weer ongi wordt…
Yinyang dikke knuff meid!
dikke knuffel meid! Heb je lang genoeg gewacht om te testen? Want ik had op dag 14 na de IUI nog maar een heel heel licht streepje en een lage hcg waarde…
Hallo allemaal, ik meld me maar weer eens hier. Zie een hoop nieuwe namen dus zal me weer eens inlezen (nog niet gedaan dus :oops: )
Krabje hoe is het met jou? Ben je weer met IUI bezig?
Na de curretage heb ik weer een mislukte ronde achter de rug, was na 3 weken precies weer ongesteld :roll:
Nu ga ik toch ophogen naar 100 EH met de Gonal, maar de gyn is erg bang dat ik hiermee overgestimuleerd wordt. Met 75 had ik 1 follikel. Dat vind ik echt te weinig! Hoeveel follikels hebben jullie gemiddeld bij een inseminatie? Want ik zei vanmorgen tegen de gyn: op deze manier kan ik beter niks doen en alleen voor de inseminatie komen, want spontaan heb ik ook 1 follikel. Bijna alle ronden tot nu toe wilden ze niet ophogen met medicatie en heb ik dus maar 1 ei gehad :x Terwijl mijn zoontje er uit 3 gekomen is, maar dat was een ander (progressiever) ziekenhuis…
Suc 6 meiden!
Maria wij zijn nu met de 5e iui bezig.
Enne wij hebben ook maar 1 grote follikel als de iui is…
Morgen in het 2 weken na de iui. Vanmorgen getest en helaas negatief. Nu mogen we ons gaan voorbereiden op de allerlaatste iu poging
@Krabje wrote:
Morgen in het 2 weken na de iui. Vanmorgen getest en helaas negatief. Nu mogen we ons gaan voorbereiden op de allerlaatste iu pogingik zou toch nog een dag of twee afwachten en terug testen denk ik… Toch al sterkte hoor :hug:
Hier zat er één follikel van 17mm… Dus geen 3 meer zoals vorige ronde, jammer genoeg!
De IUI is dus voor vrijdag of zaterdag… Ik hoop zo dat het vrijdag is. Heb aangegeven dat als er wat te kiezen valt, ik dan liever op vrijdag kom.
Prikken morgen komt slecht uit en IUI zaterdag ook, tegen prikken vandaag en IUI vrijdag, dat zou perfect zijn!
Krabje Flink *** weer! Hè verdorie, het moet met IUI gaan lukken! Ik wil je niet verwelkomen op het IVF/ICSI-topic! Dikke knuf!
Tinka Ik hoop voor je dat je vrijdag de IUI hebt. De Pregnyl kan gezet worden als je follikel minimaal 17 mm is, dus in principe kun je dat wel een beetje sturen. Maar dan zou je vandaag de Pregnyl dus al moeten zetten, anders komt het qua timing niet uit. Alvast succes!
Maria Wij hadden eigenlijk altijd 1-2 follikels met de IUI-behandelingen. Dat is ook het streven. Ik heb er een keer drie gehad en dat is ook het maximale waarbij ze nog een inseminatie doen.
Iedereen heel veel succes!
één follikel dus en jaja! De IUI is op vrijdag! Heb vandaag pregnyl gespoten!
HELP!
Ik ben bezig met puregon spuiten, en zit nu op dag10 vd cyclus, maar heb plots wat last van bloedverlies. Kan dat??
Heb morgen fm gepland, moet dat nu eerder? Ik baal echt enorm hiervan. Nog nooit gehad!!
Hoop dat jullie me gauw kunnen helpen.
Liefs babyenschede
@babyenschede wrote:
HELP!oei meid, puregon gebruik ik nit, geen idee wat dat kan zijn…
Ik ben bezig met puregon spuiten, en zit nu op dag10 vd cyclus, maar heb plots wat last van bloedverlies. Kan dat??
Heb morgen fm gepland, moet dat nu eerder? Ik baal echt enorm hiervan. Nog nooit gehad!!
Hoop dat jullie me gauw kunnen helpen.
Liefs babyenschede
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen:
Ik ben Annemarie en mijn vriendin en ik hebben een kinderwens.
We hebben 23 juni onze 1e IUI behandeling gehad bij Stichting Geertgen.
Ik zit niet aan de hormonen verder…
Heb esseke al een PB-tje gestuurd om ook op het lijstje te komen :mrgreen:
Nu is het voor ons afwachten tot de test zondag
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte de komende tijd en dan maar hopen dat er nog wat maart 2011 mama’s bij komen!!
spigneys welkom en hopelijk is het raak
tinka spannend! voor jou ga ik ook duimen
babyenschede ik heb geen idee, ik heb nooit wat hoeven gebruiken.
weet je ondertussen meer???
krabje wat een kltezooi, ik had zo`n goede hoop!!!
:hug: :hug: :- :-*
hier gaat alles goed, beetje last van de warmte (dikke voeten/enkels)
zaterdag laatste dagje werken en dan lekker verlof :dance:
Lieve meiden.
Ik ben even wat minder hier.
Ik ben ziek… Vreselijk benauwd steeds en door het hoesten doet alles zeer.
Dinsdag moeten we weer naar het ZH, dat gaat wel gewoon door hoor.
Ik probeer zo snel mogelijk het lijstje weer even aan te passen.
Sturen jullie met wel pb als er iets bij je veranderd moet worden, want anders zie ik misschien iets over het hoofd.
Dikke :-* Esther
oei Esseke, ff uitzieken dus!
Beterschap hoor!
Een vraagje: hebben jullie soms ook pijn bij het inbrengen van het slangetje bij de IUI?
@ Tinka. Bij beide IUI’s heb ik helemaal niks gevoeld. Het enige wat ik heel vervelend vind is die eendebek. Maar van het slangetje voelde ik niks.
Hier is 't dus nog steeds wachten wachten op de :evil:
Ik mocht de 22e testen, dag 16, heb op de 23e getest. En deze was negatief. Maar, ook nÃet ongesteld. Vorige week zaterdag begon ik wat oudbruin te verliezen. Paar dikke proppen, maar stelde eigenlijk niks voor. Dit heeft een dag of 3 aangehouden en nu is het weer over…
Vorige IUI heb ik meerdere keren getest, voor de zekerheid. Tot nu toe heb ik maar 1x getest. Misschien dat ik er dit weekend toch nog een testje tegenaan gooi, want ik heb nu al wel 2 weken behoorlijk pijnlijke tepels en ze lijken ook wel donkerder. Normaal heb ik dat alleen een paar dagen voordat ik ongi wordt en daarna is het over…
Maar ik ga er vanuit dat ik tóch binnenkort ongesteld word en we dan voor 3 maal is scheepsrecht kunnen gaan. En als ik het ongeveer een beetje heb uitgerekend, dan zouden we mogen testen als we lekker op Cyprus zitten…
Mijn lieve vriendin heeft maandag haar 7e IUI. Ze heeft 4 eitjes, 2 links en 2 rechts en zijn allemaal nu al rond de 14 mm.
Zij is bij de 1e IUI zwanger geraakt maar dit is helaas mis gegaan met 19 weken. Dus ik zó voor hun dat het nu weer mag gaan lukken.
met 19wk nog! :shock: Dat wens je je ergste vijand niet toe
@yinyang: ik duim me ff te pletter voor jou, want je weet nooit! Vorige ronde zei ik zondags ook nog dathet niks zou zijn en heb toch positief getest…
Ik had gevraagd hoe dat kwam dat ik dat voelde van dat slangetje en ze zei dat het aan de stand van de baarmoeder ligt. Dus vorige keer lag die beter…
Ik vroeg ook of het er iets mee te maken dat het mss toch nog niet helemaal het moment was, maar dat was niet zei ze.
De eendenbek is ook niet fijn, maar het hoort er allemaal gewoon bij he…
Ze waren opeens ook 5 euro opgeslagen :?
@Tinka wrote:
Ze waren opeens ook 5 euro opgeslagen :?
:think: :think: huh wat bedoel je hier dan mee?
Gissteravond is mijn ongi gekomen, dus vandaag is dag 1. Volgende week vrijdag is de 1e fm