IUI deel 9

YY ben je nog steeds niet ongi?

@Krabje wrote:

@Tinka wrote:
Ze waren opeens ook 5 euro opgeslagen :?

:think: :think: :angel: huh wat bedoel je hier dan mee?

Gissteravond is mijn ongi gekomen, dus vandaag is dag 1. Volgende week vrijdag is de 1e fm
dat ik deze keer 210 euro moest betalen ipv 205… Gaat wel wat anders dan bij jullie denk ik. Wij betalen in de ‘kliniek’ en dan krijg je een briefje mee voor de ziekenkas en die betalen dan een stuk terug…

@ Krabje: Nope nog steeds geen :twisted: En vandaag hebben we het zó druk gehad in onze winkel dat ik zelfs geen tijd heb gehad om even naar een drogist te lopen… Dus ff wachten maar weer. Als het net zo gaat als de vorige keer, dan word ik eind van komende week ongi. Dus ik wacht nog even af.

@ Tinka: Bij ons gaat het inderdaad wel een stuk gemakkelijker. Het gaat allemaal rechtstreeks vanuit het ziekenhuis naar het ziekenfonds, en de betalingen daar merken wij helemaal niks van.

@Tinka wrote:

@Krabje wrote:
@Tinka wrote:
Ze waren opeens ook 5 euro opgeslagen :?

:think: :think: :angel: huh wat bedoel je hier dan mee?

Gissteravond is mijn ongi gekomen, dus vandaag is dag 1. Volgende week vrijdag is de 1e fm
dat ik deze keer 210 euro moest betalen ipv 205… Gaat wel wat anders dan bij jullie denk ik. Wij betalen in de ‘kliniek’ en dan krijg je een briefje mee voor de ziekenkas en die betalen dan een stuk terug…

Oooh ok, ik snapte er echt niks van. Maar waar woon jij dan?

YY: Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Maarre als het zo lang duurt voordat je ongi wordt, waarom dan utrogestan gebruiken? Enne kan de gyn je geen medicatie geven om deze cyclus af te breken?

Morgen gaan de 1e clomidjes er weer in… Nu maar hopen dat deze ronde echt gaat lukken :pray: :pray:

Tinka Mijn baarmoeder ligt voorover gekanteld, de meesten hebben een achterover gekantelde baarmoeder. Hierdoor is het slangetje moeilijker in te brengen. De ene keer zat het er zo in en voelde ik er niks van, de andere keer was het een heel gedoe en had ik wat krampen tijdens het inbrengen. Het inspuiten van de vloeistof voel je vaak ook, doordat de vloeistof wat irriterend kan werken. Succes met de wachtweken!

Krabje Deze ronde moet het gaan lukken, ik duim me suf! :thumbup: :thumbdown:

YingYang Hopelijk snel een positieve test!

Esseke Beterschap!

Spigneys Heel veel succes met de laatste wachtweek. Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

Mag je morgen al testen, dat is wel vroeg? Hier pas twee weken na de IUI in verband met de Pregnyl.

Fijn weekend allemaal!

Ben toch blij dat ik neit alleen ben die dat voelt, begon mezelf al raar te vinden :slight_smile:

@krabje: ik ben van Belgie…

Succes met de clomidjes weer! Dan kort het weer af allemaal he…

Duimpjes voor iedereen die ze kan gebruiken!

Ik heb natuurlijk maar 1 IUI gehad maar niet echt last van het slangetje, voelde deze wel naar binnengaan en de dokter moest de stoel 3x hoger doen omdat het slangetje niet ‘de bocht om wilde’ maar daar verder geen last van alleen van die eendenbek maar daar hebben we helaas allemaal last van… :thumbdown:

Jippy Het is vast wel beter om te wachten tot mijn NOD maar omdat ik niet aan de hormonen zit is deze conceptie net zo ‘natuurlijk’ als bij hetero-paren en die mogen ook eerder testen :wink:

Ben toch wel een beetje zenuwachtig denk ik, kan niet slapen :lol:

Heel veel sterkte voor iedereen en Esseke Beterschap!

Helaas… vanochtend was de test helaas negatief… :cry:

Nu mijn NOD afwachten, kijken of ik ongesteld word of dat we er nog een test tegenaan moeten gooien en anders gaan we gewoon voor de 2e IUI…

Spigneys Je hebt geen hormonen gebruikt, dus dan kun je natuurlijk altijd eerder testen (hetero of homo heeft er toch niks mee te maken? :wink: ) Maar een dag of tien na de IUI is de kans heel erg groot dat je negatief test, ook als je zwanger bent. De HCG-waarde is dan echt nog heel erg laag. Hopelijk later wel een positieve test, succes!

Jeetje, wat ik gisteren had dat weet ik niet…

Ik heb mij een halve dag zo ongelukkig en huilerig gevoeld :eh:

Was nu wel zo dat er op de hondenschool een beetje kritiek was gegeven, maar zeker allemaal opbouwend bedoeld en dat weet ik ook want het kwam van mensen die ik supergraag heb. Is het nu dat geweest of wat, ik weet het niet…

Jippy Dankjewel voor je berichtje! Misschien is er toch nog hoop, en idd misschien veels te vroeg getest… we wachten even af :smiley:

Tinka sterkte!

Gister ging het niet zo, zo vreselijk moe en voelde me zo brak! Vanacht lekker geslapen maar de moeheid blijft. Misschien het weer maar ik hoop natuurlijk iets anders… :mrgreen:

Hi allemaal,

Vandaag postcoitum test gehad: geen zaad te bekennen :((

Wordt er wel moe van. Dus deze ronde wel gewoon afmaken, in augustus zijn we met vakantie, dus dan geen hormonen, wel utrogestan, en vanaf september weer aan de IUI.

Heb soms gevoel alsof het zonder de hormonen beter ging dan met…grrrr

Heb zaterdagavond pregnyl gespoten en ze hebben nog egkeken maar ei zat er nog gewoon vanmorgen. Vreemd! Dus gaan denk ik morgen nog klussen, en dan woensdagochtend beginnen met de utrogestan. Om de dag klussen is volgens mij toch nog het beste…

oei babyenschede, das wel gek he… Werkt die pregnyl niet bij jou dan?

Probeer volgende maand toch ook maar van je vakantie te genieten he! :hug:

Goedemorgen meiden!!

Ik hoop dat ik hier goed zit :think:

Ik moest even een berichtje hier achterlaten van Esther.

Momenteel ligt ze in het ziekenhuis met een fikse longontsteking.

Het beloofde lijstje zal nu wat langer duren…

Ik heb een topic voor haar gemaakt:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90967

Doei!! :hand:

Ik hou jullie op de hoogte!!

Esther is inmiddels weer thuis!! :thumbup:

Hoi vandaag de 1e fm gehad op dag 8.

En links zit nu al een follikel van 16 mm!!! Morgen de pregnyl en maandag op dag 11 de iui.

Tis nu echt erop of eronder :pray: :pray: :pray: :pray:

@Krabje wrote:

En links zit nu al een follikel van 16 mm!!! Morgen de pregnyl en maandag op dag 11 de iui.

super!!!

ik ben gisterenavond één keer mijn utrogestan vergeten te gebruiken…

hopelijk kan dat geen kwaad, maar ik denk het niet…

@Krabje wrote:

ik ga heel erg hard voor je duimen, was dit poging 6???

Tinka Als je het een keertje vergeet, is niet zo heel erg. Je lichaam bouwt een spiegel op. Zolang je het maar niet te vaak doet.

Als zoiets voorkomt, zou ik later alsnog de vergeten dosis inbrengen.

Spigneys Ik zie aan je banner dat je ongesteld geworden bent? Balen zeg…

Krabje :thumbup: :thumbdown: