hier ish et vrijdag weer fm…
hopelijk zit er toch min ééntje klaar, zodat het weer lekker vlot kan verlopen!
ben benieuwd voor vandaag, hopelijk drie mooie follikels :mrgreen:
Tinka heel veel succes vandaag! Zal voor je duimen!
Schaap gefeliciteerd met de geboorte van Wesley!!!
Ik ben net weer ff aan het terug lezen, wat een verhalen allemaal.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes.
Zelf ben ik nog druk met afvallen, ben ondertussen al 10 kg kwijt en ben deze maand begonnen met ovutesten om te kijken of ik nu wel een eisprong heb uit mezelf.
Zit nu op dag 17 dus het is nog ff afwachten. Ga door met dieten totdat ik ongesteld ben geworden, en dan ff een afspraak maken in het zh en kijken hoe nu verder.
wow Twinnie, 10kg, das al niet niks he! Goed hoor!
Hier zaten er twee eitjes die aan het rijpen waren, al vrij groot, maar ze heeft geen grootte gezegd.
Mijn baarmoederslijmvlies was maar 5.5mm door de clomid, dus volgende ronde zal ik Menopur moeten spuiten. Iemand ervaring ermee?
Reageer je sneller of trager daarop en hoelang moet je die spuiten?
Tinka ik ben niet bekend met menopur.
Hoe groot waren de follikels vandaag?
Twinnie: wow 10 kilo is al veel
Kymm: Hoe was het gisteren?
ze hebben niet gezegd hoe groot ze waren, maar ze leken groter dan vorige keer toen ik op 10 dagen ging en toen was er één 17 of 18 mm…
Tinka Ik heb zowel Clomid gebruikt als Menopur gespoten tijdens de IUI-behandelingen. Je begint met spuiten op cyclusdag 3, je spuit dagelijks totdat je de Pregnyl mag zetten. Ik reageerde beter op de injecties dan op Clomid en ik had minder last van bijwerkingen. Bij mij kwam de eisprong meestal wat later, maar je moet gemiddeld 2-3 weken spuiten.
Twinnie Wat goed dat je al zoveel afgevallen bent! Hou er wel rekening mee dat je cyclus zich niet persé hoeft te herstellen als je afvalt. Afvallen heeft vaak wel een positief effect als je PCOS hebt. Ik had eerst helemaal geen cyclus, toen ben ik 22 kg afgevallen en had ik een cyclus van 6-7 weken. Maar dat effect was helaas maar tijdelijk, langzamerhand werd mijn cyclus weer onregelmatiger.
Kymm Hoe is het gegaan, heb je een echo gehad? Hopelijk geen cyste, die alles in de war schopt!
oh, de eisprong later, dat is wel jammer… Dan duren de maanden langer he… :doh:
net tel gehad, de IUI is al voor morgen!
Vandaag tss 6 en 8 pregnyl en morgen om 11 uur IUI :shock:
Normaal was er tss spuiten en IUI altijd een dag tussen en nu is het direct de morgen erna :?
@Jippie
7 weken geleden ben ik begonnen met afvallen en twee weken geleden ben ik uit mezelf ongesteld geworden, voor mij was dit al een wonder! hihih dus ik dacht laat ik deze maand eens de ovutesten gebruiken om te kijken of ik ook uit mezelf een eisprong zou hebben. Ik wacht het wel af. Ik kan toch niets anders, want de fertpoli is tot 8 augustus nog dicht. Ik wil nu kijken of ik weer uit mezelf ongesteld wordt en dan een afspraak maken en als dat niet gebeurd zowiezo een afspraak maken.
@Tinka
Heel veel succes morgen, ik ga heel hard voor je duimen dat dit je laatste IUI is.
vinden jullie het ook gek dat ik vandaag tss 6 en 8 moest prikken en morgen dan al IUI heb? Lijkt me nogal snel eigenlijk…
Hmmmm das wel heel snel…Er moet toch zo’n 40 uur tussen zitten?
ben weer thuis. Heb het natuurlijk gevraagd :mrgreen:
Er was gisteren een ei van 25 en een ei van 21mm, springensklaar, dus dat is de reden waarom eht zo snel moest gaan…
Sperma was niet geweldig, er waren denk ik 16% snel progressieve en het moet er min 60 zijn bij een normale man.
Wel 100% na behandeling en 3 milj zaadcellen overgehouden. (bij minder dan 1milj zou IUI geen zin hebben…
Nu weer 14d afwachten eh.
Deze dokter (die overigens veel vriendelijker en spraakzamer is) zou als deze niet gelukt is een kijkoperatie willen, maar de andere dokter, die ik altijd heb, is dat volgens mij niet van plan, aangezien ze menopur heeft laten bestellen…
@ Tinka,
Vervelend hé die 2 wachtweken?
Heel veel succes in ieder geval.
Donderdag weer bij de kliniek geweest.
Er zat helemaal niks!
Dus ook nog geen eitjes en dat terwijl ik op dag 10 zat en al 7 dagen Gonal-F aan het spuiten was.
Nu donderdag weer terug en dan weer een FM.
Hopelijk zit er dan wel iets en kunnen we deze maand gewoon de 8e IUI starten.
Komt wel akelig dicht in de buurt van 18 augustus. De datum dat we vorig jaar de IUI hadden van ons engeltje Stijn*.
Misschien zit die wel boven op zijn wolkje te dirigeren dat het weer rond die tijd raak is.
We wachten het gewoon weer af.
bwa, vervelend… als ik voldoende plannen heb, ben ik er eigenlijk neit zoveel meer mee bezig. Behalve dan voor de utrogestan smorgens en savonds, maar tis niet dat ik elke dag vurig zit te hopen en te denken of ik al iets voel.
Tinka mijn duimpjes draaien weer!
Kymm: Het zou mooi zijn als Stijn* jullie een handje helpt. Ik duim voor jullie
ik heb zowat buikpijnachtige krampen vandaag, wel gek…
De IUI is van zaterdag, dus veel te vroeg om wat te gebeuren denk ik. Hoop alleen niet,d at dit pas de eisprong is :? Dat zou wel betrekkelijk laat zijn, want heb vrijdag om 18h de pregnyl gespoten. En anders hoop ik maar dat de zaadjes nog leven en al wat verder het eitje tegemoet gezwommen zijn…
Volgens mij heb ik deze maand mijn eisprong gevoeld.
In mijn rechter lies kwam in ene een steek, duurde niet lang de pijn…
Alleen wel gek want dit was 2 dagen na de IUI, dus 72 uur na mijn LH-piek… eigenlijk kan dat niet, dus misschien was het wel heel iets anders… :?
We wachten gewoon weer af
Wel sinds gister een gevoel van ongestelheid die niet ophoudt en bij het naar de WC gaan meer aanwezig is door de ‘druk’…
Maar misschien beeld ik me vanalles in :oops:
Tinka: duimen!!
Kymm: Sterkte hopelijk helpt Stijn* jullie een handje!!
@ Krabje: :hug: