@Tinka ga weer heel hard voor je duimen!
@Kimm heel veel sterkte, dat er snel maar mooie grote mogen zitten!
@Spigneys wel goed als je hem hebt gevoeld! succes met het afwachten en mijn duimen draaien ook voor jou!
Ego: Zaterdag en gister een positieve ovu test gehad! Sprong haast een gat in de lucht alleen maar voor een positieve ovu test! hihihi
Vriendlief en ik hebben een heerlijk weekendje in de slaapkamer gehad! hihihi
@ Twinny :lol:
duimen draaien!!
Hey meiden.
Nou, de tweede hindernis is hier overwonnen!!!
Na de enge prikles heb ik vandaag mijn eerste officiële prik gezet!
Afgelopen dinsdag is de nieuwe cyclus begonnen, dus vandaag moest ik prikken.
Ik was wat bibberig, maar verder ging het prima.
Het kan nu alleen maar makkelijker gaan zou je zo zeggen.
(een hele opluchting)
Volgende week donderdag moet ik komen voor een folikelmeting.
Ik ben benieuwd of de Menopur z’n werk goed doet.
@ Twinnie:
Gezellig zo’n weekendje slaapkamer, hihi.
Mijn duimen draaien voor jou hoor!
@ Spigneys:
Ik voel mijn eisprong ook altijd, maar de pijn duurt dan wel wat langer.
Soms wel een paar dagen.
Deze keer voelde ik het bijna een week lang.
Mijn duimen draaien ook voor jou hoor!
@ Tinka:
Mijn duimpjes zijn ook weer voor jou aan het werk hoor!!
@ Kymm:
Leuk je hier te zien!
Als je ook op het lijstje wil moet je mij je gegevens even PBen, dan zet ik je erop!
@ de rest:
Voor jullie allemaal een dikke :-*
Ik moet nog even bijlezen, vandaar.
Ik ga eerst even met het lijstje aan de slag.
Tút Esther
Het nieuwe lijstje staat er weer op.
Mocht er nog iets missen, of wil je ook op het lijstje, stuur mij dan even een pb met de info.
Dan hoef ik niet het hele topic door te spitten
leuk lijstje!
Van Zientje kan ik melden dat ze zwanger is en dat het voor ergens rond de 20e feb is
@ Esseke: mooi lijstje!!
Gelukkig valt het mee het prikken voor je!
Nu maar duimen draaien voor je folikel meting!
Dagenlang last…? Jeetje… :? Wat voel je dan precies?
liefs Annemarie
Tja, dat is een beetje moeilijk uit te leggen Annemarie.
Het is een beetje een zeurderige pijn die ik meestal rechtonder in mijn zij voel.
Het is zoals mijn gyn laatst zei: “Het doet niet vreselijk zeer, maar je hebt zoeits van ‘hèh, m’n ei’.”
Soms duurt het 1 of 2 dagen, maar vaak dus ook wat langer.
Hoi dames. Hier ben ik even vanaf een heel erg warm cyprus. Maar ik heb denk ik wel leuk nieuws. We mochten gister testen, en stiekem donderdag al gedaan.
en en en… wat staat er nou dan ??? :?
@yinyang73 wrote:
Hoi dames. Hier ben ik even vanaf een heel erg warm cyprus. Maar ik heb denk ik wel leuk nieuws. We mochten gister testen, en stiekem donderdag al gedaan.
Ben je zwanger???
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig…
Maar ik heb wel een vermoeden :dance:
Ik ben idd ook wel errug nieuwschierig maar ik ga er even van uit dat je een positieve test had!!!
Oei ik heb jullie wel nieuwsgierig gemaakt zie ik nu. Ik had een fotootje toegevoegd maar is blijkbaar niet goed gegaan. Tis ook best lastig kokken met een mobiele telefoon. Maar jaja, we hadden donderdag en zaterdag een positieve test. Donderdag was eigenlijk iets te vroeg dus daarom zaterdag nog een keer voor de zekerheid. Maar nog donkerder dan de eerste!! Zodra we voet op nederlandse bodem hebben gezet hang ik aan de lijn met onze gyn voor een afspraak. Zo benieuwd! Zouden er twee kunnen zijn, maar dat blijft nog even afwachten. Nu ga ik weer lekker op mijn ligstoel liggen met een boekje en volop genieten. De 17e komen we weer terug. Tot dan allemaal!!
:dance: GEFELICITEERD!!!
Geniet van jullie vakantie!!
woehoew! Een + test!!! voor Yy!!! Proficiat!
Wij hebben trouwens afgelopen vrijdag een test gedaan… deze was harstikke negatief dus nu maar hopen dat de test gewoon te vroeg was… vandaag is mijn NOD-dag… we wachten af
YY Gefeliciteerd!!!
Geweldig meid, geniet ervan!
Nog 3 dagen en dan hebben we het gesprek met de gyn. Ben beniuewd…vind het best spannend :shifty:
@ YY,
Gefeliciteerd meis, maar dat had ik al gezegd via de sms!
Gun het jullie enorm, maar stiekem zijn we hier een beetje jaloers, maar dat mag toch?
Geniet nog effe lekker van de vakantie met z’n 2tjes.
Spreek je als wij terug zijn van vakantie.
Vandaag zijn we weer in de kliniek geweest voor een follikelmeting.
Afgelopen donderdag zat er niet veel, maar nu ineens een cyste van 29 mm en een van 14 mm.
Daarnaast zag de gyn “een massa” in de baarmoeder.
Ze kon het niet goed identificeren, maar het was een witte vlek met 2 zwarte rondjes.
Volgens haar kwam de grootte van de massa overeen met zwangerschap van 5 weken, maar dat is onmogelijk aangezien de laatste IUI 7 weken geleden is geweest en de teest die we vandaag in de kliniek hebben gedaan negatief was.
Morgen moeten we weer terugkomen om nog eens een echo te maken en er hopelijk achter te komen wat er nu zit en of het er thuishoort.
Als we daar niet veel meer te weten komen wil ik wel meteen een verwijzing voor de gyn in het ziekenhuis, aangezien we volgende week op vakantie gaan en mijn mannetje daarna een zware operatie krijgt.
Wil wel weten waar ik aan toe ben.
Morgen dus hopelijk meer nieuws.
Liefs Kim
oei Kim, hopelijk vandaag meer duidelijkheid!!! Ik duim hoor!
@spigneys: jammer van de - test, maar het was nog wat vroeg idd!
Duimen omhoog!
Hier mogen we zaterdag testen… Ik voel na het plassen soms een branderig gevoel (vooral smorgens) en heb pijnlijke tepels, maar die heb ik in deze fase van mijn cyclus denk ik altijd… :roll:
Tinka spannend!! Duimen draaien!!
Kymm hopelijk kunnen ze jullie wat duidelijkheid geven!
Krabje: toitoitoi!!
Wij mogen weer een maandje wachten… Gister ongesteld geworden…
helaas :? Op naar de 3e IUI!