YingYang GEFELICITEERD!!!
Spigney :hug:
Kimm ik hoop dat je vandaag te weten komt wat het is, en je wat duidelijkheid krijgt.
Hier ook niet echt veel nieuws, als ik twee weken na mijn eisprong reken dan mag ik zaterdag ook testen, maar als ik mijn cyclus bekijk dan zeg ik dat ik volgende week woensdag kan testen. Ik zie het wel.
ying yang gefeliciteerd!!
@spigneys: :hug:
Danielle, gefeliciteerd!!!
Super hoor!
En nu maar duimen voor een goede afloop!
Annemarie :hug:
Balen hoor…
Kymm, hoe is het gegaan meis?
Weet je al wat meer?
Tinka en Twinnie, mijn duimen draaien weer voor jullie.
Kom maar op met die positieve testen!
Ik heb vanmorgen een folikelmeting gehad.
Vandaag is dag 10 van de cyclus en er zat een hele mooie van (als ik het goed heb gezien) 22 mm en aan de andere kant nog een van 15 mm
Dus… we krijgen zaterdag al de IUI!!!
Ik zit helemaal te stuiteren hier.
Zo snel had ik het eerlijk gezegd nog niet verwacht, haha.
Het is ook allemaal nog zo nieuw, dus ik vind het erg spannend.
Vanavond eerst de pregnyl spuit nog even zetten.
Hey Esther dat is heel goed nieuws. Heerlijk als het zo snel is, vond het een drama om zolang te moeten wachten tot een goed ei!!!
Ik ga heel hard voor je duimen!
Succes met de pregnyl.
Dank je Twinnie!
Heel veel toitoitoi Esther!!
Duimen draaien!
duimen omhoog hier Esseke!!!
Tjongejonge, wat ben ik ook een onnozele kip! :wall:
Ik had om 18:00 de Pregnyl moeten spuiten, maar dat is 3 uurtjes later geworden.
Door alle drukte vandaag vergat ik het gewoon…
Is dat erg?
Of stel ik nu een hele domme vraag?
Esseke De timing wat de Pregnyl betreft komt wel vrij precies. Zo kunnen ze precies de eisprong tegelijk plannen met de inseminatie. Ik zou morgen het ziekenhuis even bellen om het te melden, misschien dat de IUI dan ook een paar uur verschoven moet worden. Succes!
Ik heb inderdaad net even gebeld Jippie.
We kunnen gewoon op de afgesproken tijd komen.
Krijgen jullie ook altijd zo’n ongesteldheidsgevoel van de Pregnyl?
Of zouden dat de zenuwen zijn? :shifty:
@Esther
Ik heb nooit echt een ongesteldheidsgevoel gehad van de pregnyl.
Maar ja dat verschilt denk ik ook per persoon.
Hier alles z’n gangetje. heb al een paar dagen last van mijn tepels en iedere x dat ik misselijk ben na mijn dieet reep. Maar ja dat kan ook komen omdat ik helemaal klaar ben met het dieet en aan het afbouwen ben. last van mijn tepels heb ik iedere x wel gehad toen ik injecties zette, maar ja die heb ik nu niet gezet!
Arrrggghhh wilde er helemaal niet zo druk mee bezig zijn, en ben het nu dus toch! :shock:
in de verste verte geen streep te bespeuren…
Ik heb niet hoeven testen, ik ben vanmorgen ongesteld geworden!!!
Maandag maar meteen het zh bellen om een afspraak te maken.
@tinka, hopen dat je gewoon te vroeg hebt getest en lekker over een paar dagen een positieve test in handen hebt!
He verdikkeme Twinnie…
Da’s balen!
Tinka, hopelijk heb je inderdaad te vroeg getest.
Nou, onze eerste IUI is een feit.
Man man, wat was ik zenuwachtig!
Zelfs hub was nerveus.
En die hoefde niet eens in de beugels, haha.
Maar het viel allemaal erg mee.
De eendebek is nooit een pretje.
Bij mij moeten ze de kleinste maat gebruiken, want ik heb niet veel ruimte.
Het was dus even prutsen voor de gyn, maar volgens hem is het allemaal prima verlopen.
Even een paar vraagjes waar ik zo in de loop van de dag op kwam:
- wanneer is nu mijn NOD?
- wanneer kan ik testen (als de ongi uitblijft natuurlijk)
- hoeveel tijd na de Pregyl spuit heb je nu een eisprong? (ik voel nog niks namelijk)
Liefs Esther
:-*
Esseke Je hebt de eisprong ongeveer 36-40 u na de Pregnyl. Je hoeft het niet persé te voelen, hoor!
Je mag twee weken na de IUI testen, dan is je NOD ook. Als je eerder test, heb je kans op een vals-positieve test door de Pregnyl.
Fijn dat de IUI goed is gegaan, succes met de wachtweken!
Tinka & Twinnie Dikke knuf!
Thanks Jippie!
Normaal voel ik mijn ei meestal, dus vandaar mijn vraag.
Nu is het zaak om 2 weken aan iets anders te denken, haha.
Ik ga er niet vanuit dat het meteen gelukt is eigenlijk.
Het zou heel mooi zijn natuurlijk, maar na 6,5 jaar iedere maand een teleurstelling weet ik wel beter.
We’ll see…
duimen omhoog voor jou Esseke!
@twinnie: het was 14 dagen na de IUI, dus eigenlijk niet te vroeg. Ik laat morgen voor de zekerheid nog bloed nemen, maar eigenlijk weet ik het wel al hoor…
@Tinka, snap heel goed dat je zeker weet dat het niet zo is, maar zolang de :twisted: nog niet is langsgeweest blijf ik voor je duimen!
Hier is de bom een beetje ingeslagen, vriendlief was gister helemaal de weg kwijt omdat het niet is gelukt deze maand. Hij was zo positief toen we een positieve ovutest in onze handen hadden.
Hij was boos/verdietig en opstandig tegelijk gister. Waarom kunnen mensen toch zomaar zwanger worden zonder dat ze dat willen, en wij zijn al 2,5 jaar bezig en het wil maar niet lukken.
Zelf baal ik er gewoon van dat ik weer met prikken moet beginnen. Maar ja ik probeer maar gewoon in mijn achterhoofd te houden waar ik het allemaal voor doe!
En het is toch heel fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan bij dames die me echt begrijpen!