IUI deel 9

Spannend om te lezen dat bij iedereen anders gaat gelukkig heb ik geen pregnyl nodig eitjes springen wel vanzelf :slight_smile:

suc6 iedereen op wacht bankje hoop hier goede resultaten te lezen :slight_smile:

Natasha, de eitjes springen hier ook wel vanzelf maar door de pregnyl te spuiten kun je de eisprong zelf reguleren en hiermee (hopelijk) de timing van de IUI verbeteren. Ik heb trouwens na de pregnyl 5000 om de 3 dagen nog een extra injectie met een lage dosering. Dit heb ik een keer voorgeschreven gekregen van een gynaecoloog die vond dat ik een korte cyclus had. Mijn eigen gyn vindt het eigenlijk niet nodig, maar ja ik ben er die eerste keer meteen zwanger bij geworden dus ik vind het gevoelsmatig gewoon ‘fijn’. Probleem hiervan wel is dat je bij vroeg testen risico hebt op een fout-pos uitslag…

Davina, op zich zou ik volgende week woensdag mogen testen. Maar ivm de Pregnyl vind ik het altijd lastig. Ze zeggen 10 dagen na de laatste prik, dan zou het nét moeten kunnen…

Maria ow apaprt hoe elke arts anders werkt ik loopt bij de ferti en ik moet elke keer bloedprikken en daar in kan ze precies zien of er een eisprong komt of niet en ze hebben tot nu toe elke keer gelijk gehad :slight_smile:

Ik heb maar 1x pregnyl gehad en dat was mij de 1ste x puregon gebruik :slight_smile:

hoe is het met de andere dames ?

Hier goed gister wel erg hevige buikpijn gehad en nu weer spannend in afwachting!!

Ja ik wist eigenlijk ook niet dat er anders mee omgegaan werd :think:

Ik heb een heel ander vraagje: drinken jullie gewoon nu je bezig bent met iui/zwanger worden?

Ik heb eigenlijk altijd gewoon gezellig een wijntje meegedronken tot ik een positieve test in handen had, dan stopte ik geheel. Wat doen jullie?

Ik drink helemaal niet nooit gedaan :slight_smile: lekker colaatje e,d is goed voor mij hihi

Hier nog een cola drinker … Hihu

Haha, misschien dat ik ook aan de cola moet dan :wink:

het is niet zo dat ik elke dag een fles opentrek ofzo hoor, maar mijn man vindt het ook wel gezellig om 's avonds een wijntje te drinken als we samen thuis zijn…En in de weekenden regelmatig een borrel ofzo. Dit weekend trouwens ook. Ik vrees dat als onze vrienden mij aan de cola zien zitten, iedereen direct denkt dat ik weer zwanger ben :roll:

maria ow ja ik heb amper gedronken me hele leven al ik heb niks met alcohol

wijn stinkt en bier ook :lol: :lol: :lol: en de rest ja mixjes vind ik wel lekker maar koop ik en gebruik ik niet , ik kan er ook slecht tegen word er byzonder suf van , dus vandaar dat ik niet meer drink of zelden heb gedaan :mrgreen:

misschien kan je een tussen weg doen na je ei geen alcohol tot je weet dat he wel of niet zwanger bent en er voor en erna wel ?? mocht je dan bij vrienden komen kan je een keer zeggen ik moet rijden vanavond ? of voel me niet zo lekker en nee ben niet zwanger … wie weet kan je een beetje je afspraken zo zetten dat ze voor je ei zijn of als je ongi bent ? :slight_smile:

ach ja zo erg is het natuurlijk niet. Doordeweeks is zowieso makkelijk. Komend weekend hebben we een feest bij ons en ik sla wel alcoholvrij bier in heb ik bedacht. Dat verschil zien ze niet :wink:

Hallo,

Mag ik hier mee komen praten? Gisteren hebben wij te horen gekregen dat een kindje op de natuurlijke manier zo goed als is uitgesloten omdat mijn vriend erg veel antostoffen aanmakat waardoor een natuurlijke zwangerschap eigenlijk erniet in zit. Dit mede door meerdere facturen.

De arts noemde het een groot wonder als het wel zou lukken.

Hierdoor gaan wij (vanwege hun vakantie) in september beginnen met IUI.

Hai becky wat een ontzettend rot nieuws zeg :frowning: ik had het beter gehoopt voor je :frowning: ik hoop dat je snel zwanger zal zijn via de iui

Hey Becky welkom hier!

Ik hoop ook dat IUI voor jullie snel iets moois brengt :hug:

de rest van de dames op het wachtbankje ? hoe voelen jullie je ??

Hoi meiden,

Ik zie nu pas dat mijn berichtje vol met spelfouten staat :lol:

Dank jullie wel voor het welkom!

Uiteraard hopen wij het ook, maar uit zelfbescherming gaan we er niet vanuit. Dan kan het alleen maar meevallen.

Becky welkom en veel succes in september!

Hier voel ik me toch wat anders maar dat kan ook van de hormonen zijn, voel me baarmoeder hier toch wel :think: en hoe is het hier met de andere meiden van wachtbankje??

Over het drinken hebben J en ik afgesproken dat we niet meer drinken, 2 dagen voor de inseminatie tot aan de postieve test/menstruatie.

Just in case :shifty:

Hier weer niet gelukt op naar ronde 22 heb nu licht bruin verlies dus :frowning: denk dat ik er maar meer moet aan geloven dat het nooit meer zal lukken en het eventueel moet gaan accepteren :frowning:

hoeveel dagen is het geleden dat je de iui gehad hebt?