Natasha wat jammer :hug: :-
hier is het volgens mij ook niet gelukt. Jullie zullen het wel voorbarig vinden maar ik heb al getest net (4 dagen voor nod met cb test). Negatief. Ook geen spoor pregnyl meer. Bij de vorige zwangerschappen was ik telkens al positief, zeker ook na de pregnyl. Jammer, maar ja voor een eerste keer was wel te mooi om waar te zijn. Komende tijd maar gewoon lekker op vakantie en even niet bezig met IUI
:-
Hai davina ik heb deze ronde geen IUI gehad omdat er maar 1 ei was en dat willen ze dan liever niet we moesten zelf klussen weer … :S
ik heb 14 dagen geleden mijn ei gehad . bruin is altijd ongi bij mij …
Natascha en maria… balen ik hoop volgende keer op beter nieuws!!
Ik had ook maar 1 ei? Vreemd zo zie je dat ieder ziekenhuis weer anders is…
Even wat anders ik heb heel erg last van me rug herkennen jullie dat? En me geur staat weer opscherp zou dat van die hormonen kunnen komen? Toen ik zwanger was van me zoontje had ik dat ook al snel maar het lijkt me sterk dat dat zo snel komt
davina elk ziekenhuis id iid anders maar aangezien ik ook ouder ben willen ze meer eitjes hebben zo dat je meer kansen hebt ook wel logisch natuurlijk zijn best dure ingrepen allemaal , met 1 ei kan je prima zwanger worden maar hier hebben ze dan liever minimaal 2 eitjes .
Maria he jammer meid . houd moet he
Hey meiden. Ondertussen ongesteld, maar dat was te verwachten.
De komende maand slaan we over ivm de vakantie. Ik ga me daar nu maar lekker op richten. Ongelooflijk veel zin om met z’n viertjes lekker 3 weekjes samen te zijn en zon te snuiven
Ik meld me dus weer over een tijdje
Davina, succes met de laatste daagjes op het wachtbankje.
:-*
Davina al nieuws ??
Ja en nee, allerlei klachten misselijk zere borsten steken en de hele dag een raar gevoel bij me baarmoeder had gister getest op dag 10/11 en negatief dus denk dat het niks word en toch zegd me gevoel anders :think:
Ja en nee, allerlei klachten misselijk zere borsten steken en de hele dag een raar gevoel bij me baarmoeder had gister getest op dag 10/11 en negatief dus denk dat het niks word en toch zegd me gevoel anders :think:
wacht nog ff af meid je kan te vroeg zijn met testen en je lichaam kan wel signalen geven succes meid spannend
Davina, spannend hoor :thumbup: :thumbup:
Het is inderdaad eigenlijk te vroeg om te testen, maar ik ben ook zo’n ongeduldig type dus ik herken het. Welke test heb je gebruikt? Die van CB is volgens mij wel vroeg, die gebruik ik meestal. Maar nogmaals, het zegt nog niks dat ie negatief is…
Succes!!!