IUI deel 9

Dank je. Wanneer ga je weer naar de gyn?

Hey Krabje. Vrijdag. We gaan niet direct starten denk ik, maar we willen zeg maar even ‘toestemming’ dat ik gewoon kan bellen voor een echo en dat ik ook gewoon de hormonen enzo in huis heb.

Ik voel me eerlijk gezegd wel een beetje in een luxe positie, dat is wel raar vergeleken met een paar jaar terug. Soms heb ik het gevoel ‘alsof ik teveel vraag’ om nu nog voor een derde te willen gaan :think:

Ik hoop zo ontzettend voor jullie dat deze ronde gaat lukken! Is het echt de laatste? Ben je er al mee gestart?

:-*

Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen. Maar ik hoop voor je dat een 3e je ook gegund mag zijn.

Ja het worft echt onze laatste poging. Voor ons is het dan “klaar”. Geestelijk trek ik dat ook niet meer. We zijn nog niet begonnen.

Hai hai Hier vandaag erg spannend ik krijg vandaag dan eindelijk mijn 1ste IUI :slight_smile: allemaal haastje repje … gister voor de 1 ste FM heb ik een rijp ei :lol: :lol: :lol: bloed liet een eisprong zien die gaat aankomen en die is vannacht gesprongen …

volgens de ferti is het beter na de eisprong de iui te doen ze wilde dat ze zaadjes gelijk het ei zien … en niet hoeven te wachten …

we hopen dat het gaat werken :slight_smile:

Later meer … liefs :-*

Natascha succes vandaag! En sterkte op het wachtbankje.

Mijn duimen draaien.

Maria: Hoe is het met jou? Ben je alweer gestart?

Hai Krabje dank je wel Het is achter de rug :slight_smile: en ja viel mee voelde er niks van zaad was ook mooi voor opwerking 23 miljoen en 2,t per ML kwaliteit ab 50% en 50 % cd

Na opwerken 9 miljoen per ml en ab 70% en cd 30 %

goed dus nu op wachtbankje :slight_smile: spannend mag over 14 dagen testen :slight_smile:

hoe is het met jouw ???

:-*

Breek even in

Natacha, mooi dat je deze cyclus nog met IUI hebt kunnen starten. Hopelijk brengt dit meer dan alleen eisprong opwekken. Ik duim voor je meid

Hey tijger dank je wel :slight_smile: spannend allemaal voor ons :slight_smile: misschien eens geluk hebben hahahaha

Spannend Nathascha!!! Succes en sterkte op het wachtbankje :-* Duim voor je mee hoor!

Ik duim ook mee hoor!!

Ik denk dat wij binnenkort ook weer verder gaan.

We hebben er 5 gehad, nu anderhalf jaar pauze gehad, dus in principe nog 1 te gaan.

Maar de kans zit er ook wel in dat ze de teller weer op 0 zetten.

We willen in ieder geval niet verder met IVF, dat speelt vaak ook wel mee begreep ik.

Kleppie dank je wel :-* jij bent ook al over de 12 weken hen ruim heerlijk !!! geniet ze he

esseke spannend ook weer misschien dat ze idd weer de teller op 0 zetten wij gaan ook geen ivf doen en wil die kansen van ivf wel hebben bij de iui denk dat het wel bespreekbaar zal zijn :slight_smile:

heb wel een beetje lopen lezen naar hoe men zich voelt na de iui maar veel kom ik tegen gebruik porg tabletten en de pegrnyl prik dat heb ik allemaal niet … waarom weet ik niet

bm is goed dikke laag wel ( heb ik altijd) heb alleen puregon gebruikt vanaf dag 5 50 eenheden per spuit dus ook niet hoog :wink: ben blij dat de eisprong erna van me zelf komt :slight_smile:

Nu is gewoon afwachten … natuurlijk hoop ik dat het raak is … maar twijfel zelf wel ze heeft na de eisprong de iui gedaan dus hopen …

Hoe gaat het met je Nathascha? Trek je het nog op het wachtbankje? Wanneer mag je testen?

Hai kleppie ik mag donderdag testen dan is 14 dagen , ik merk niet veel nog hoor wat ik merkte is weer weg dus ja heb niet veel hoop :frowning:

nog 5 dagen wachten vanaf morgen :slight_smile: hoe is het met jouw ?? merkte jij verschillende dingen voor de nod dan ?? (K)

@Nathascha wrote:

Hai kleppie ik mag donderdag testen dan is 14 dagen , ik merk niet veel nog hoor wat ik merkte is weer weg dus ja heb niet veel hoop :frowning:

*meelezer meldt zich ff* Dat je niks voelt, hoeft niks negatiefs te betekenen. Ik had toen ik zwanger was zelfs ongikrampjes en was toch echt zwanger. Verder helemaal geen zwangerschapskwaaltjes gehad in het begin. Dus ik duim nog ff door voor je. Succes met t wachten tot de testdatum.

Hai Elle,

Dank je wel dat is natuurlijk ook wel weer zo maar ik heb al zoveel gevoeld dat ik niks meer durf te hopen en na een lange tijd denk ik dan zo …

Maar het word vanzelf donderdag … spannend :slight_smile:

Hoi Nathas, hier gaat het op en neer… Veel ziek helaas. Daar baal ik wel van maar is niet anders. Voor de test, dacht ik echt dat ik ongi moest worden, kreeg hoofdpijn en buikpijn en andere symptomen die ik anders ook heb als ik ongi moest worden. Dus onze hoop was weg en kwam als een totale verrassing toen het wel raak bleek te zijn… Iedereen is anders! Dus dat zegt ook niets :wink: Echt de test afwachten meid! Dan weet je het pas zeker… Hoop voor je dat het snel donderdag is en dat deze dagen snel omvliegen. Ik duim nog steeds mee hoor! :pray: :-*

Hai Kleppie das wel balen ja hoop dat het echt snel beter gaat met je :slight_smile:

Hier heb ik rose verlies ?? en wat buikkrampen last van me maag sinds gister opgeblazen gevoel rommelende darmen en zuur

ik word dus nu gewoon denk ik vest te vroeg ongi ?? donderdag 31 mei iui gehad telt dat als dag 1 of is 1 juni nu dag 1 ?? affijn dit is wel erg vroeg voor mij ook om ongi te worden maar ja … dan op naar volgende ronde … denk ik

Helaas hier ronde 21 :frowning: vanmorgen met migraine opgestaan en helder rood bloed verlies straks de ferti bellen maar weer kijken wat ze zegt ben 3 dagen te vroeg geworden normaal ben ik altijd later .

Oooooh neeeee Nathascha wat ontzettend &%@(+*&#^@ zeg maar :wink: :hug: Wat zeiden ze bij de ferti?

Hai kleppie hoe is het met je ? ik krijg geen meldingen meer en dan weet ik niet of er een reactie gemaakt is :frowning: sorry

Ik zie dat je alweer 17 weken bent :inlove: :inlove: :inlove: hoe gaat het met je ?

hier gister FM gehad BM was 8.5 en een ei van 8.5 nou ja meerdere zagen we maar deze was de grootste …Nu had ik een gyno die ferti deed een van de hoofden ipv de ferti arts ( vrouw zij is op vakantie )

de dosis is verhoogd naar 75 en hij was zeker met me eens dat er toch minimaal 2 eitjes willen hebben voor de iui ( meer kansen zo ) en dat dit toch allang had gebeurd moeten zijn , hij snapt de ferti ook wel ivm met de 2ling zwangerschap maar op mijn leeftijd is een dubbele ei toch meer kansen ook met de ivf zouden er elke keer 2 embryo,s worden terug geplaatst ( als er zoveel zijn dan ) dus al met al ben ik wat opgeschoten :slight_smile: en had ik achteraf gezien toch weer gelijk …

maandag weer terug en dan hoor ik hoop ik wanneer de 2de IUI :slight_smile:

me keel doet vreselijk auw praten is pijn en niks is ook pijnlijk daarbij een aften er ook bij dus heel mijn keel en mond is aangedaan zelfs me tong bah bah

Dokter gesproken krijg geen kuurtje ze wil wachten tot erger word maar hoop dat zelf beter gaat ( heb mijn amandelen nog ) 2 3x per dag paracetamol op meer mag ik niet van de ferti ivm met ei kwaliteit dus de ibuutjes laten staan :frowning:

Ik hoop dat er meerder eitjes groeien nu en zaad ook weer goed zal zijn

_________________ :pray: :pray:

tot snel :-*