Liesje Hormoongebruik kan wel invloed hebben op je cyclus. Je cyclus kan wat in de war zijn na een aantal maanden hormoongebruik.
Ik hoop natuurlijk dat het door een zwangerschap komt, succes!
Alleen even snel melden dat het ook deze keer niet is gelukt . We slaan nu 1 maand over en gaan dan in januari voor de laatste IUI.
@Patripiex wrote:
Alleen even snel melden dat het ook deze keer niet is gelukt. We slaan nu 1 maand over en gaan dan in januari voor de laatste IUI.
Een dikke :hug: en ik duim dat 2012 jullie jaar wordt!
Meiden dikke knuff voor jullie allemaal. Ik hoop dat er snel weer goed nieuws komt hier!
hai lieve dames kom iedereen een goed uiteinde toewensen en een super 2012 dat iedereen zwanger mag worden en een mooie baby mag krijgen
Ook van mij de beste wensen en ik hoop dat dit ons jaar gaat worden
hoi meiden, ik wil jullie allemaal een goed en gezond 2012 wensen en hoplijk heel veel mooie beebjes
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bianca, 31 jaar getrouwd met Ruud, en hondenmama van 2 sharpei’s. Die rimpelhonden van de reclame.
Sinds april proberen we al zwanger te raken vorig jaar januari leek dit gelukt, maar in maart ging dit helaas mis.
Ik heb endometriose, daardoor verklevingen aan mijn linkereierstok en eileider, waardoor mijn eisprong aan die kant onbruikbaar is. Maar ironisch genoeg, zit mijn eisprong vaak aan die kant.
We hebben in oktober toestemming gekregen om met IUI te beginnen, maar dat vorige cyclus zat mijn eisprong links en gebeurde er dus helemaal niks.
Sinds vorige cyclus ben ik begonnen met clomid eerst 50mg en deze cyclus 100mg.
En deze week kregen we eindelijk goed nieuws. Ik had 2 follikels aan de rechterkant, dus gisteren is er voor het eerst een IUI gedaan. Nu begint dus het grote wachten. Op zich is 2 weken wachten op al bijna 3 jaar wachte, niet lang natuurlijk. Maar ik ben nogal ongeduldig.
Hai allemaal
Ik heb groen licht gehad :dance: :dance: :dance: ze was zeer te spreken over het afvallen en deed helemaal niet moeilijk ze vond me er goed uitzien ook :inlove: :inlove: we beginnen nog niet gelijk maar we gaan het volgende doen : ik ben nu ongi ( en vet ook :shifty: ) 17 jan zaad controle nog een keer 1 feb progesteron prikken om te kijken wat mijn eigen cyclus doet ) 2 feb terug naar der en dan gaan we starten met de IUI misschien eerst op eigen cyclus en anders op hormonen via prikken .
ik ben dus zeer blij ook al baal ik wel van mijn ongi maar heb de komende weken weer positief iets om naar uit te mogen kijken . nu maar eens hopen dat ik een plakker ga krijgen . :mrgreen: :mrgreen:
bianca welkom hier hoop dat het gelijk aanslaat
Liefs Tas
Dank je Natascha, dat hoop ik ook. Ik meen van alles te voelen in mijn onderbuik. Maar weet niet of ik werkelijk iets voel, of dat ik voel omdat ik het zo graag wil voelen.
graag gedaan , spannend he ik weet het er zit niks anders op dan afwachten testen gaat ook niet als goed is heb je pregnyl prik gehad ?
Ja klopt vorige week maandag, en toen woensdag de IUI. En volgende week maandag bloed prikken 's morgens, dan werken en 's middags bellen voor de uitslag. pfff ik heb nu al de zenuwen voor dat telefoontje. Wel fijn dat je dan de uitslag hebt, maar ook wel erg definitief.
Bianca klopt meid maar dan zit je niet langer in spanning … ik mag nog een paar weekjes wachten en dan gaan we ook … vind het nu al spannend hahahaa
Klopt, het is maar goed dat ik nog moet werken maandagmiddag van 11.45 tot 15.45u. Dan moet ik aan andere dingen denken. Dan rij ik daarna naar het werk van mijn man toe. Zodat we samen kunnen zijn als ik bel.
ja afleiding is dan wel goed anders word je idd helemaal dol laat ons snel weten he
Natuurlijk
Ik heb vandaag de bloedtest gehad om te kijken of ik zwanger ben ja of nee. Zoals ik al min of meer verwachtte ben ik niet zwanger. Dus het hele circus begint weer van voor af aan.
helaas meid :hug: op naar de volgende ronde weer nieuwe kansen moet je maar denken
Balen Bianca :hug:
Ook bij ons is het weer niet gelukt . We gaan nu voor de laatste IUI
Thanx meiden.
@ Patri ik hoop dat deze raak is voor jullie. Wij hebben nog 5 pogingen te gaan. Hopelijk blijft mijn lichaam meewerken, dat we nu niet weer zoveel maanden moeten wachten op de volgende poging.