Hoi Lyanne, welkom hier. Jammer dat jullie de mm in moeten.
Hebben jullie bij je eerste kind geen “hulp” gehad?
Ik had vamorgen een positieve ovulatietest en we hebben morgen om half 12 de inseminatie. Heb voor het eerst van dag 3 t/m 7 Clomid geslikt dus ben benieuwd of het heeft geholpen
Nog een weekje (en een dag) werken en dan gaan we 3 dagen naar Disney, even mijn gedachten op wat anders zetten. Als we terug zijn dan 2 dagen later weten we of het is gelukt.
Weet iemand van jullie of het gevaarlijk is om in een achtbaan te gaan als je misschien 4 weken zwanger bent???
Patripiex, dank je wel voor je welkom.
Wij hebben bij onze 1e geen hulp gehad, ik was toen 33 jaar toen we stopten met de pil en de 3e ronde al zwanger.
Dus jij hebt de IUI al achter de rug, ik ga heel hard voor je duimen. Ik weet niet of achtbaan gevaarlijk is, maar ik zou denken dat het geen kwaad kan. Het zit volgens mij goed beschermd in de buik, misschien dat anderen het wel weten.
Ik heb een aantal dagen, vrijdag tm zondag FM gehad en er is nog 1 mooi follikel overgebleven die gisteren 19 mm was. Dus gisteravond de Pregnyl laten zetten op de SEH en morgenochtend hebben we de 2e IUI.
Ben weer terug van de IUI, hel viel allemaal erg mee heb zelf het slangetje niet voelen kriebelen dit keer. Was volgens mij ook erg ontspannen dit keer
Zaadkwaliteit was weer super, 88 miljoen met een bewegelijkheid van 95% :dance:
Daar kan het dus zeker niet aan liggen. Nu weer afwachten.
Heb gevraagd en mag gewoon in de achtbanen, gelukkig. Wilde het toch uit de mond van een gyn horen
Ga nu even lekker een hapje eten en genieten van mijn vrije dag.
Lyanna succes morgen met de IUI
patripiex…even een dikke knuf hiero!!! zie dat je nu de 4e hebt gehad! ik ga weer voor je duimen!!!
Bedankt Lins, zal binnenkort wel weer wat bij jullie schrijven maar vind het hier minder confronterend (ik bedoel ivm degene die nu weer zwanger zijn van de tweede terwijl ik nog steeds niets heb )
dat snap ik helemaal!
moet bekennen ,de zwangeren komen wel melden maar ik zie ze nu niet meer hoor!..dan heb ik zoiets zeg het dan niet… alsof jij en bianca in elke mamamaand gaan lezen…
ik lees hier daarom stiekum mee…desnoods zet ik het in de maart/april forum…
dikke kus!
Hallo dames,
Het is weer mislukt op dag 12 na de IUI. Denk er over om voorlopig even een pauze in te lassen wbt IUI en het weer even op de natuurlijke manier te proberen want tenslotte is er bij ons beide niets aan de hand.
he meid :hug: :hug: :hug: hoop dat het snel lukt hoor .
@Liesje8680 wrote:
Hallo dames,
Het is weer mislukt op dag 12 na de IUI. Denk er over om voorlopig even een pauze in te lassen wbt IUI en het weer even op de natuurlijke manier te proberen want tenslotte is er bij ons beide niets aan de hand.
Balen dat je IUI weer is mislukt. Dikke knuff!!!
Meiden waarbij de poging mislukt is :thumbdown: dikke knuffel.
Ik wil hier ook graag mee komen schrijven als het mag .
Na 4,5 jaar, icsi, mk 2ling zijn we trotse ouders geworden van een zoontje via iui-d.
Toen hij 6 maanden was zijn we begonnen voor een brusje.
Maar helaas gaat het niet zo snel als bij hem ( qua behandelingen)
Ik zit momenteel in mijn 4e poging en heb het gevoel dat het weer mislukt is.
Nog een weekje wachten.
meiden ik duim voor jullie allemaal, dat jullie een mooi sinterklaas kadootje mogen krijgen
ik kom niet zo vaak, dat komt eigenlijk omdat ik me niet meer zo thuis voel hier, omdat de we van dit kindje spontaan zwanger zijn geworden :oops:
maar ik moet af en toe even kijken hoe het met jullie gaat
Het is even geleden dat ik hier wat gepost heb (heb nooit meer een bericht gekregen dat er opnieuw geschreven was…)
Ik hoop dat jullie allemaal heel snel een positieve test in handen mogen hebben!!
Zie mijn onderschrift, ik mag bijna gaan bevallen na 8 IUI pogingen (zonder hormonen)
Heel veel sterkte dames!!
ha meid dank je wel heel veel succes met je bevalling en zet hem op laat je nog wel even weten hoe alles is verlopen ?
wauw spigneys gaat hard :shock:
Tjee, wat gaat dat hard Spigneys!!
Leuk om je hier weer even te zien!
Ja gaat zeker hard, tijd is zoooo snel gegaan
Maar jij bent ook lekker op weg Schaap.
Hoe is het met jullie Esseke, al besloten om de laatset IUI aan te gaan of gewoon nog even lekker pauze? Toitoitoi in ieder geval!
Liesje balen zeg :hug: ik weet precies hoe je je nu voelt.
Helaas ben ik ook net ongi geworden
Meiden het is goed om te lezen dat het ook nog goed kan gaan, dat houd de moed erin.
spigneys succes met de laatste loodjes.
Welkom Analir
Verder ben ik niet echt in de stemming om verder te schrijven, ga me even een paar uurtjes rot voelen dan kan ik er morgen weer tegenaan.
:hug: Patripiex
Sterkte!!
haidames hoe gaat het hier ?? hier weer pas een afspraak in januari bij de ferti arts we zijn echt benieuwd
Hallo dames,
tis rustig hier.
Ik zit in een rustpauze na 3x iui. Dit is de eerste cyclus na de 3e IUI met hormonen en prompt ben ik inmiddels 3 dagen overtijd. Komt dit door de hormonen van de afgelopen 3 maanden of toch zwanger.
Zou het graag willen weten maar durf geen test te doen bang voor teleurstelling.
Denk dat ik er dit weekend toch aan moet gaan geloven te gaan testen.