Natascha geeft niet hoor! Is bij ons niet bekend waardoor het niet lukt, slijm, sperma en al het andere is in orde.
Bij mij is de kans op een bbz aanwezig omdat ik geopereerd ben aan verklevingen.
Vraagje aan de (ex) Pregnyl spuiters, (waren) jullie er ook zo moe van? Neem tenminste aan dat het vd Pregnyl is!
fijne woensdag.
Gisteren dus de IUI gehad.
Eerst om 13.00 potje inleveren, geen probleem. Toen moesten we om 14.30 ons melden op de poli, daar was het megadruk en hebben we echt een kwartier staan wachten tot we bij de balie waren. Daar werd verteld dat het tedruk was en we naar de verpleeg/verloskundige afdeling moesten. Of we zelf het dossier en het flesje met opgewekt spul mee wilden nemen. Moest warm blijven dus bij mijn man in zijn handen geduwd. Komen we boven op de afdeling, was het niet goed doorgegeven. Alles was bezet het zou 10 minuutjes duren, na een half uur zaten we er nog (met dat flesjes in zijn hand ). Toch maar eens gaan vragen, sorry het is druk. Nou wat sorry we hebben toch een afspraak hoe lang blijft het goed??? We maken ons zorgen, het was ondertussen al ruim kwart over 3 geweest. Gelukkig kwam er toen een lieve dokter die ons verder heeft geholpen en alle tijd heeft genomen om ons op ons gemak te stellen. Je bent toch wat gespannen op dat moment en onzeker. Wat zeker ook niet meehelpt is dat je tussen de dikkebuiken zit en babyhuiltjes hoort :?
De inseminatie was weer zo gebeurd gelukkig, alleen zat er geen formulier bij met de kwaliteit dus dat zouden ze opvragen. Na een half uur nog geen antwoord, ondertussen was ik alweer aangekleed en zijn we het maar weer gaan vragen. Hadden ze het naar de poli gestuurd ipv naar de afdeling dus ze moesten het opnieuw opvragen.
Maar uiteindelijk was gelukkig alles goed. 45 miljoen na opwekking, 95% bewegelijk. Megagoed dus :mrgreen:
Nu maar afwachten. Heb meteen gevraagd voor de volgende keer, dan moeten we waarschijnlijk hormonen gaan gebruiken. Heb een afspraak staan op 6 oktober dan horen we wat we moeten gaan gebruiken, merk hier wel dat het heel verschillend is. We slaan dus 1 cyclus over volgende keer.
Ben wel benieuwd wat jullie gebruiken/hebben gebruikt of gespoten en waarom ze daarvoor hebben gekozen. Bij ons is er dus geen aanwijsbare reden waarom het niet lukt.
liesje jeetje zeg dat wist ik niet super spanend nu voor je dus
hier een pos ovu test dus me ei zal wel komen binnen 24-36 uur ben alleen bang dat die te groot groeit heb gebeld van hoe en wat wacht op een telefoontje want als die 2 mm door groeit dan zit ik nu op 22 mm ongeveer en morgen op 24 ?? kan dat wel vraag ik me af pffffffff had ze nu maar gewoon die rot prik gegeven zat ik nu ook niet zo in het ongewisse .
Partiplex, wat een ongeregeld zooitje in dat ziekenhuis, zie dat je ook in Zuid-Holland woont, welk ziekenhuis ben je geweest.
Gelukkig is het uiteindelijk gelukt en wat een topscore, je mannetje heeft superzaad zoals mijn vent het noemt.
Hopen dat de afspraak voor 6 oktober niet nodig is.
Gezellig dat je samen met mij op het wachtbankje zit, worden 2 lange weken.
Patripiex tjee zeg wat een gedoe allemaal maar de uitslag was goed :thumbup: :thumbup: nu wachten spannend
ik ga met jullie mee wachten hoor al zal ik een paar dagen langer zitten denk ik ?? hihi
@Liesje8680 wrote:
Partiplex, wat een ongeregeld zooitje in dat ziekenhuis, zie dat je ook in Zuid-Holland woont, welk ziekenhuis ben je geweest.
Gelukkig is het uiteindelijk gelukt en wat een topscore, je mannetje heeft superzaad zoals mijn vent het noemt.
Hopen dat de afspraak voor 6 oktober niet nodig is.
Gezellig dat je samen met mij op het wachtbankje zit, worden 2 lange weken.
worden zeker 2 lange weken

Nathascha er is plek genoeg op de bank, gezellig

Wij lopen in het IJsselland Ziekenhuis, waar loop jij?
Het zaad was nu nog minder dat de vorige 2 keren, alleen meer beweeglijkheid.
Hoe groot is de kans op bbz?
Nathascha weet je al of je morgen moet ?.
Patri, jeetje wat een prutsers zeg :evil: Ik kan me voorstellen dat je wel ff bang was dat de boel niet zou doorgaan. Gelukkig is het nu achter de rug, en fijn dat de zaad goed was. Succes met wachten!
Ik kan me niet herrinneren of ik zo moe was van de pregnyl :think:
Ik loop in het Ikazia ziekenhuis, ben ik erg tevreden over. Je wordt echt serieus genomen en de mensen zijn zeer vriendelijk.
Hoe groot de kans op een bbz is weet ik eigenlijk niet. Maar mij werd wel aangeraden bij 6 weken zwangerschap een echo te laten maken.
Moet steeds zo lachen om mijn ventje, die vraagt elke avond een stuk of 4x of ik al iets voel.
Patripiex dank je wel
Liesje8680 hahahahaha en wat zeg je dan ??
ik heb denk ik vannacht me ei gehad vooraf gaand en mega buikpijn dat ik er krom van lag was niet echt fijn er voor en nu ook nog heb ik een pijnlijke druk maar is minder nu wel gelukkig
had gister ook weer een pos ovu test nog donkerder dan de andere hahaha ga zo nog een keer testen en kijken of alles al minder word
hallo allemaal ,
hoe gaat het hier ??
Bij mij gaat het zijn gangetje, geen rare verschijnselen. Tis nog even een weekje afwachten.
Hoe is het met jou Natascha?
hier ook ben ziekjes verder voel ik niks anders …
Wat een gedoe Patripiex…
Ze zijn ons een keer vergeten in te plannen bij het lab.
Hebben zowat 3 kwartier zitten wachten tot ze het potje kwamen halen.
Zijn toen naar de receptie voor gegaan en die hebben het lab opgepiept.
We stonden dus niet in de agenda.
Het stel na ons trouwens ook niet…
Rare fout!
Wat verschrikkelijk Esseke, ze weten toch wel hoeveel spanning het opleverd om in de mm te zitten en dan maken ze zulke fouten. Vind het schandalig.
Beterschap Natascha.
Hier voel ik vanalles in mijn buik, wordt er gek van. Mijn darmen zijn weer lekker bezig denk ik.
Liesje nog even afwachten
Esseke zo dan dat vind ik toch echt een flinke misser !!
Patiprex spannend nog 7 dagen ! IK duim vor je hoor voor ons allemaal áq
Partiplex & Natascha, hoe is het nu met jullie?
Is nu echt aftellen, begin nu ook van alles te voelen; 's avonds zere borsten, spierpijn gevoel in mijn buik, veel plassen en last van borrelende darmen.
Mijn duimen draaien overuren voor ons.
Ik duim ook nog steeds voor jullie mee meiden! Spannend hoor!
Ik voel ook vanalles :?
Last van mijn borsten, niet echt misselijk maar niet helemaal lekker gevoel, veel plassen, last van mijn darmen, pijn rechtsonderin enz…
Is mijn lichaam me voor de gek aan het houden of zou het echt
Liesje ik duim voor je dat je klachten echt zijn
Natascha hoe gaat het met jou?
hai dames , hier een beetje het zelfde als jullie maar denk dat het gewoon weer pms is bah bah
eerlijk durf ik niet te hopen hihi