IUI deel 9

Spannend Liesje, hopelijk zijn ze vrijdag groot genoeg om te insemineren :pray: :pray:

@Nathascha wrote:

Ik heb vgz ik zal me polis er op na kijken word iui ook duidelijk omschreven dan ?

waarom is er niet meer als 6 iui noodzakelijk dan ? stel je zuur graag is te hoog en zo word je dus geholpen normaal zwanger worden kan ook even duren zeiden ze me je hebt elke keer maar 20% , zal die vraag ook aan me ferti arts stellen vrijdag , heb je meer kans met iui dan om zwanger te worden vraag ik me nu af hihihih nou ja vraag gewoon ja toch anders weet je nooit :stuck_out_tongue:

elle dank je wel voor je heldere uitleg :slight_smile: dan weet ik nu een beetje hoe het gaat .

Ik ben ook verzekerd bij vgz. Ze vergoeden bij iui alles min je eigen risico. Bij mij was inderdaad mijn zuurgraad te hoog en ik was na de eerste iui met lichte stimulatie zwanger, dus in mijn geval vergrootte het de kans aanzienlijk. Succes bij de ferti-arts vandaag!

goedemorgen ellen

dak je wel :slight_smile: ik ben ook erg benieuwd nu :slight_smile:

Ben weer terug uit het ziekenhuis, groei gaat nu heel goed, de grootste is bijna 20 mm, wordt nog teruggebeld of ik nog een echo moet of dat ik van het weekend de inseminatie heb.

Natascha, succes vandaag.

Liesje wow das mooi op welke dag zit je nu ??

ik zit nu op dag 10

ik heb 2 eitjes eigenlijk 4 maar die waren stuk kleiner links zit er een en rechts ook de een is 12 mm en de andere 14 mm ze hoop dat die met een dag of 3-4 zal gaan springen ze had het over 2mm groeien per dag ales alles goed gaat hihi

en dan ja erna moeten we kijken want ik had mijn eigen arts niet dus ja prikken zei deze moet je afvallen en mijn eigen zegt denk ik wat anders althans dat had ze me beloofd door de telefoon . Baarmoederslijm op gemeten heb ik niks van gehoord zal wel goed zijn geweest neem ik aan :slight_smile:

maandag gaat spannend worden heb wel verplichte samenleving dit weekend zei ze me

Ik zit nu op dag 13.

Morgen gaat bij mij de Pregnyl er in, we gaan het zelf doen althans vriendlief gaat het zetten. En maandagochtend heb ik de inseminatie,

mijn baarmoeder is wat naar achter gekanteld dus er zal wel een tangetje aan te pas komen. Erg spannend allemaal.

Natascha voor jou ook spannend maandag met de samenlevingstest, hebben wij helemaal niet gehad.

Wel vervelend dat de gynaecologen allebei wat anders zeggen wbt het prikken. Lijkt mij dat je graag wil weten waar je aan toe bent.

Bigsby is bevallen van een zoontje!!!

Mo, hub en luca van harte gefeliciteerd!!! :inlove: :-*

Liesje dank je wel :slight_smile: zeker spannend :slight_smile: het is ook verwarrend maar ja de ene doet echo,s zeg maar e,d en de andere is echt de ferti arts en met haar heb ik afspraken denk dat de ander niet op de hoogte is ?? althans daar ga ik van uit .

Er is me beloofd dat we verder gaan dus verwacht ik dat ook wel :slight_smile: oke ben iets te zwaar nou ja tis niet zo dat ik 20 of 30 kilo boven hun grens zit , maar maatje 38 heb ik ook weer niet hahaha . Ik heb me van mijn goede kant laten , ik ben aan afvallen en ga alles doorlopen wat ze willen dus dan staat er ook wat tegen over dat zei ze me en me leeftijd zit niet mee .

de dagen gaan normaal zo snel en nu gaat de tijd langzamer hahahaha

Jij vandaag de pregnyl er in spannend ik ga duimen voor je

bigsby van harte gefeliciteerd met julie zoon!!!

lekker genieten meid :inlove:

Liesje spannend! Veel succes morgen in t ziekenhuis. Ik duim mee voor een goed resultaat.

Bigsby en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Elle, dank je wel voor de succeswensen.

Pregnyl is er gister zonder problemen in gegaan.

Bigsby!!!

Wat leuk joh!

Gefeliciteerd met jullie zoon.

Is alles goed gegaan?

Ben heel benieuwd naar de naam van jullie wondertje!

Bedankt allemaal!

Het was echt een turbo bevalling, om 4:15 begonnen de weeen en om 7 uur is Dion geboren. Alles gaat goed verder, hij doet het super.

Ik blijf nog steeds duimen voor jullie :pray:

Bigsby wow das zeker snel van harte gegeliciteerd met dion :slight_smile: geniet lekker van je kraamtijd

Vandaag mijn eerste IUI gehad, stelde bij mij weinig voor. Zaad was goed, na opwekking 18,5 miljoen en 78% bewegelijk, goede score dus.

Nu afwachten geblazen.

Even een vraagje, ben ik vergeten in het zh te stellen. Als ik nou zwanger blijk te zijn kan ik me dan meteen bij een verloskundige aanmelden of eerst nog naar de fertiarts?

Natascha, hoe was het bij jou in het ziekenhuis?

Bigsby gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.

Liesje, mij is gezegt dat je eerst een keer een afspraak hebt in het ziekenhuis en daarna als alles goed is naar de verloskundige.

Maar dat is misschien overal anders.

Succes en ik hoop dat het meteen raak is.

Ik ben vandaag geweest voor de 2e follikelmeting en ik had vanmorgen een positieve ovulatietest, beetje vroeg op dag 12 en de grootste was 18 mm maar toch heb ik morgen de IUI want de ovulatietest liegt niet werd er gezegt :smiley: . Om 13.00 potje wegbrengen en om 14.30 inseminatie.

Dus Liesje we lopen gelijk op, hoe lang is jouw cyclus meestal??

Liesje, tegen mij zeiden ze dat ik gelijk een afspraak met de fertilitiearts mocht maken voor een 7 weken echo. Als die goed was mocht ik me aanmelden bij een vk.

Fijn dat het mee viel :thumbup:

Patri, mooi dat je een positieve ovu test had, en bij mij zeiden ze het zelfde hoor! Ik heb dat nl ook vaker gehad, succes morgen!

Hai dames het wat goed hoor

zuurgraad is in orde alleen wat weinig vruchtbaar slijm me ei was 17.8 mm dus dat is goed :slight_smile: deze week gaat die ergens springen heb al buikpijn dus denk wel morgen ofzo :slight_smile: baarmoederslijm was mooi dik :slight_smile:

dan moet ik mijn ongi afwachte en dan nog een maand clomid en dan erna weet ik niet hahaha ik lig in bespreking :slight_smile: of er nog iui gaat komen ? weet ik ook niet misschien dat ze dat de volgende keer gaan doen ze zei me dat weinig slijm geen probleem hoeft te zijn of dat zo is ???

ik zal me hier dus ff afmelden hihihi

ik wens iedereen heel veel succes en wie weet ben ik snel terug of met goed nieuws !

Liesja spannend zeg :slight_smile: mooi dat het is mee gevallen waarom heb je iui ??

Partiplex, wat een vlot je ei, scheelt weer een aantal x op en neer naar het ziekenhuis. Door de hormonen heb/had ik nu pas een laat ei, de IUI had ik op dag 17 dus ik heb nu een wat langere cyclus denk ik, normaal tussen de 28 en de 30 dagen met een enkele uitschieter naar 34 dagen.

Leuk dat we ong. gelijk oplopen, helemaal leuk als we over ruim 2 weken een positieve test in handen hebben.

Natascha, fijn dat alles goed was.

Wij zitten in het traject ivm onbegrepen onvruchtbaarheid.

In geval van zwangerschap ga ik ook maar een afspraak maken voor een echo in het ziekenhuis, de kans voor een bbz is bij mij aanwezig en dat wil ik natuurlijk zo snel mogelijk uitsluiten.

Liesje dus je hebt iui omdat je slijm niet goed is of zuur of gewoon omdat ze denken dat het zo beter werkt ? :slight_smile:

waarom heb je kans op een bbz ? sorry voor mijn vragen :9 als je niet wilt antwoorden snap ik dat best :slight_smile: