IUI deel 9

patripiex, :frowning: he jammer joh dat het niet gelukt is.

Hopen op de volgende ronde :pray:

Wat balen dat het niet gelijk raak was, volgende ronde hopelijk beter :pray: :hug: :hug:

Jammer patripiex, maar dan duim ik gewoon verder voor de volgende ronde.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jammer zeg Patripiex!

Hopelijk is de volgende keer wel raak!

Vandaag gebeld en ik kan maandag 15 aug alweer terecht voor de eerste follikelmeting.

Heb me dit weekend en vandaag maar gestort op het uitzoeken van mijn hobbykasten, heb bijna een container vol spullen weggegooid :oops: . Dat hoeven we niet meer mee te verhuizen in elk geval :). Nu heb ik nog een doos spullen die ik wil verkopen via marktplaats, eens kijken wanneer ik zin heb om foto’s te maken.

Fijn dat je alweer zo snel terecht kan :thumbup:

Hey Dames,

Het was er nog niet van gekomen om hier ook te vermelden dat op 11-07-'11 om 16.26 uur onze dochter Lot is geboren d.m.v. een spoedkeizersnede. Bij de geboorte woog ze 3190 gram.

Na een week ziekenhuisopname van Lot i.v.m. een ademstilstand door reflux in de kraamperiode doet ze het nu helemaal super.

Afgelopen vrijdag was ze op het consultatiebureau 4040 gram en 51,5 cm.

Alle dames die (nog) zwanger zijn:

GENIET ERVAN! (en succes met de laatste loodjes)

Ale dames die nog in de MMM zitten:

Mijn :thumbup: :thumbup: draaien dat het voor jullie ook snel raak zal zijn.

Hallo dames, mag ik me bij jullie aansluiten.

Vandaag weer, na mijn laparoscopie van een half jaar geleden, bij mijn gynaecoog geweest om een vervolgbehandeling te bespreken.

Na dat zij overleg heeft gepleegd met een collega kreeg ik begin van de middag het verlossende telefoontje, ik mag gaan starten met IUI. Volgende week dinsdag prikistructie en die vrijdag daarop afspraak met de fertiarts.

Erg spannend allemaal de komende tijd maar wel heel blij dat er stappen gaan volgen.

Kymm nog gefeliciteerd met de geboorte van Lot :inlove:

Liesje welkom hier, ik hoop dat het snel raak zal zijn voor jullie.

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest voor de 1e follikelmeting, rechts zit er 1 eitje van 12 mm maar links zit er dit keer niets. Woensdag weer terug voor de tweede meting.

Vraagje: hebben jullie na de IUI ook nog zelf wat gedaan of hebben jullie niet meer geklusd rond de eisprong?

Ik weet dat ervoor niet mag omdat je 3-5 dagen onthouding moet houden maar heeft het nog wel nut om het erna te doen?

Vanmorgen de 2e IUI gehad, gelukkig weer geen problemen en het zaad was nog beter dan de vorige keer.

Na opwekken 63 miljoen, dus aan het zaad kan het niet liggen :mrgreen:

Nu weer die 2 lange zware wachtweken :roll:

Ik ga weer heel hard voor je duimen Patriplex :pray: :pray:

Welkom Liesje, hopelijk is het nu snel raak :pray:

Dames morgen krijg ik prikinstructie, kan iemand mij vertellen wat ik me daarbij moet voorstellen.?

Als alles goed gaat kan ik volgende week al beginnen met prikken. Verwacht zondag mijn menstruatie.

Er wordt uitgelegd hoe je de spuit moet klaar maken of hoe een prikpen werkt. Ik moest ook meteen al prikken met alleen zoutoplossing, zodat je dat in elk geval een keer gedaan hebt onder begeleiding.

Het lijkt veel enger dan het in werkelijkheid is. Als je eenmaal zelf geprikt hebt, ben je over de drempel heen. Dus het gaat je vast lukken. Succes!

Heb vanmorgen mijn instructie gehad, ook ik mocht mezelf meteen prikken met een zoutoplossing. Viel me alles reuze mee.

Heb ook meteen een schema meegekregen wanneer te beginnen met prikken en te bellen voor een echo. Ik moet op cyclusdag 2 beginnen met prikken en dag 8 voor een echo. En ik begin met 50 eenheden mocht op de dag van echo de follikels nog te weinig zijn gegroeid dan wordt de dosis verhoogd naar 75 eenheden.

Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, kon ik maar een paar dagen in de toekomst kijken.

Fijn dat het mee viel Liesje :thumbup:

Ik kreeg geen zoutoplossing op mee te oefenen, maar ik vond het prikken wel meevallen. Alleen de pregnyl was de eerste keer ff lastig (heb ik ook maar 1 keer hoeven te spuiten gelukkig)

Fijn dat het je mee viel liesje,

ik heb ook niet mogen oefenen maar het valt reuze mee.

Spannende tijden komen eraan succes :thumbup:

Zie dat de meeste van jullie inmiddels zwanger zijn vond het hier al zo rustig.

Partiplex hoe is het met jou, hou je het wachten nog vol?

Wie is er eigenlijk verder nog bezig?

Er zijn nog wel een paar meiden die nog niet zwanger zijn geraakt, maar die komen bijna niet meer langs. Maar de meeste van ons zijn uiteindelijk toch zwanger geraakt :mrgreen:

kym gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :inlove:

meiden die bezig zijn spannend, ik duim voor jullie :pray:

bigsby jij schiet op meid :thumbup: nog ff en dan mag je je beebje in je armen houden :inlove:

ik kom ook niet zo veel meer, eigenlijk hoor ik niet echt meer hier, we zijn nu immers spontaan zwanger geworden

maar toch kom ik af en toe kijken, maar het is hier een beetje uitgestorven…

Ik had helemaal geen meldingen meer gehad van dit stukje dus dacht dat er niets gepost was :oops:

Helaas ben ik net weer ongi geworden, dus ook de 2de IUI is mislukt :cry: :cry:

Heb geen zin om meteen te bellen voor de volgende ronde, eerst even laten bezinken. Waarschijnlijk gaan we nu voor de laatste ronde zonder hormonen. Vanaf ronde 4 doen ze bijna altijd met hormonen hebben ze ons al verteld. Ben wel heel erg consequent gelukkig, dat is makkelijker plannen voor de volgende ronde