IUI deel 9

Fijn dat het mee viel, ik vond het tangetje waar ze mijn baarmoeder mond mee vast hielden het ergst.

Enne super dat er zoveel zaadjes waren, nu 2 spannende weken geduld hebben :wink:

Gelukkig viel het allemaal mee voor je.

Enne er zwemmen er nu een hoop rond hopen dat ze goed hun best gaan doen zal voor je :pray: :pray: .

Succes met de twee lange weken maar zal aan je denken en voor je duimen.

Hopen dat je huis ook lekker snel verkocht wordt dat zou mooi wezen.

Ik had hier nog niet gemeld dat we ons huis hebben verkocht, morgen gaan we tekenen :dance:

Waarom duren die 2 weken zolang :?

he das super zeg! :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd :dance: :dance:

En tja wachten duurt altijd lang :wink:

Zo zit ik ook te wachten, maar dan op een andere manier :lol: :lol:

@bigsby wrote:

En tja wachten duurt altijd lang :wink:

Zo zit ik ook te wachten, maar dan op een andere manier :lol: :lol:

Ik heb er alles voor over om ook op jouw manier te kunnen wachten :oops:

Kan me goed voorstellen dat jij ook zit te wachten, heb je al een datum dat je met verlof gaat??

Ik kan me goed voorstellen dat je op mijn manier wilt wachten, pff hoevaak ik dat wel niet gedacht had nadat iedereen zwanger raakte behalve ik :roll:

Hopelijk laat het bij jou ook niet lang meer op zich wachten :hug: :pray: :pray:

Enne ik ga niet met verlof, ik zit al vanaf week 14 in de ziektewet. Maar goed dat wist ik van te voren, mijn lichaam kan zwanger zijn niet zo goed aan :oops: :oops:

Heb je nu veel last van je zwangerschap? Dat lijkt me erg vervelend.

Zo dan zit je al een tijdje thuis, kan je nog wel je tijd doorkomen?

ja ik heb heel veel last van de zwangerschap, had ik bij de eerste ook hoor. Ik kan gewoon bijna niks, moet veel rusten. Maar goed zoals ik al zei bij deze zwangerschap was ik erop voorbereid. Vriendjelief had van te voren al gevraagd of ik er wel zeker van was dat ik nog een keer zwanger wilde worden.

Op deze manier duurt het lang maar ik heb het er voor over, ik wil zo graag nog een kindje.

De dagen kom ik opzich prima door, ik ben 3 dagen alleen thuis want dan zit Luca op de peuterschool.

Patripiex wat super dat je huis is verkocht :dance: succes morgen met tekenen.

Wachten duurt lang he weet er alles van het lijken wel maanden, maar misschien heb je een mooi resultaat in je handen straks.

@bigsby, joh dat is niet fijn als je er zoveel last van heb, wat zal dat dan extra lang duren voor je. Gelukkig is je kleine maar 3 dagen naar de peuterschool en niet de hele week.

Het scheelt denk ik wel dat je het van tevoren wist en je er dus al op ingesteld was, maar ondanks dat blijft het vervelend. Wel dapper dat je toch heb gekozen voor nog een kindje.

Inderdaad gelukkig dat Luca geen 5 dagen weg is anders was het wel erg rustig voor je.

:dance: Fijn dat je huis verkocht is Patripiex!! Dat is echt super snel gegaan!!

En Bigsby al sinds 14 weken in de ziektewet, jeetje!

Maar als je het zo goed kan volhouden is dat perfect natuurlijk.

Vandaag een verschrikkelijke baaldag op werk, wat een :silenced: mensen hier…

Zou ook wel alvast in de ziektewet willen zitten op dit moment :?

Hoi allemaal,

Ik heb dit topic al een beetje doorgelezen en vond het leuk om jullie verhalen te lezen en mee te leven. Nu vind ik het leuk om ook zelf mee te schrijven en mijn ervaringen met andere IUI-ers te delen.

Iets over mezelf: ik ben 32 jaar, al sinds juni 2009 bezig en nadat alle onderzoeken goed waren, gaan we nu in augustus starten met IUI, zit nu in de laatste spontane cyclus zeg maar. We gaan meteen beginnen met hormoon ondersteuning (Clomid), ondanks dat alles goed is bij mij. Zkh zegt dat er toch een iets grotere kans is…ik vind het best, hoop alleen niet veel last te krijgen van de hormonen.

Groetjes

:slight_smile:

Welkom Theetje, hopelijk raak je nu snel zwanger!

Enne hebben ze bij manlief nog iets gevonden waarom het niet lukt?

Welkom Theetje, spannend de eerste IUI in augustus. Hebben ze ook bij je man ook niets kunnen vinden? Ik hoop inderdaad dat je niet teveel last zal krijgen van de hormonen die je toegediend krijgt.

Hopelijk ben je snel zwanger :pray:

Welkom Theetje!

Hopelijk ben je snel zwanger!

En ik werd iets prikkelbaarder van de Clomid :slight_smile:

Theetje welkom! Ik heb zelf helemaal geen last gehad van de clomid. Hopelijk jij ook niet, en anders is het voor een goed doel!

Goedemorgen, fijn dat ik hier mee kan kletsen! Ik zie dat een aantal ook al zwanger zijn geraakt dus dat geeft moed. Ik moet van mezelf wel oppassen dat ik niet te veel hoop heb. Ik heb zoiets van, nu gaan we eindelijk wat doen wat misschien wel helpt terwijl ik weet dat de kansen niet zo hoog liggen bij IUI. Maar wat hoop kan geen kwaad toch?

Bij mijn man is ook niets gevonden, zaadonderzoek was goed, 120 mln zwemmertjes met voldoende beweeglijkheid en vorm dus daar zal het wel niet aan liggen. Maar dat was een eenmalig onderzoek, ik lees ook wel dat het soms flink anders kan zijn de volgende keer.

Patripiex, voor jou dus spannend en afwachten… doe jij het ook met hormonen of in je eigen cyclus? Ik begin met 100 mg Clomid voor 5 dgn lang.

Oh weten jullie of je kan instellen dat als je het forum opent de berichten standaard worden weergegeven met de nieuwste bovenaan? Ik moet dit steeds opnieuw aanklikken…

Als je onder het laatste berichtje kijkt, dat is nu de mijne, dan zie staan dat hij standaard op oudste staat. Dat kun je aanpassen.

Helaas :cry: ben ik net ongi geworden :cry:

Ik had wel in gedachten dat het de eerste keer waarschijnlijk niet zal lukken maar goed je hoopt toch dat je het mis hebt. Nu maandag maar weer naar het ziekenhuis bellen :cry: