Met mij gaat het wel goed, al begint het nu wel wat zwaarder te worden (ik voel me ook zwaar :lol: :lol: ) Zoalang ik het rustig aan doe gaat het meestal wel.
Hoe gaat het nu met jou?
Met mij gaat het wel goed nu. Weer wat meer energie dan de eerste 18 weken, al moet ik me nog steeds wel iets inhouden (maar ik werk ook nog steeds fulltime). Ik begin nu ook wel zwaarder te worden, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Ze wil eerst 3x zonder hormonen doen want ik heb wel een normale eisprong zegt ze, daarna kijken we verder of we dan misschien wel met hormonen gaan doen.
Denk je echt dat het zonder hormonen weinig zin heeft?
Heeft iedereen hier IUI met hormonen gehad??
ik heb iui zonder hormonen gehad en het resultaat wordt volgende week 1 jaar :inlove: dus het kan wel :)
ik heb toendertijd na de 3de poging gevraagt of het niet beter was om hormonen erbij te gebruiken en mijn gyn zei dat dat bij mij niets zou toevoegen, behalve meer kans op een meerling :)
ik heb tussen de 3de en de 4de poging wel een HSG gehad...
Ik heb zelf 8 IUI’s gehad waarvan 2x met een lichte stimulatie (1x halve tablet Clomid en Pregnyl en een keer alleen Pregnyl (net voor kerst) ik ben zwanger geworden na 11 maanden (3 x gemist door foute ovulatietesten, drama die dingen van de gyn :)) zonder hormonen.
Maaaaar ik heb dan ook een lesbische relatie dus we hebben het niet eerst zelf geprobeerd…
Ook een HSG gehad na 6 IUI’s…
Heel veel sterkte, en fijn dat je man ook graag wil maakt het een stuk makkelijker als je dit met z’n tweeën kunt doen:) en Esseke ik blijf duimen voor jou!!
Goede verhalen dus ook voor de IUI zonder hormonen, dat geeft me goede moed
Gisteren de eerste follikelmeting gehad, er zit 1 eitje rechts van 7 mm en 2 eitjes links van 12 mm. Het was gisteren dag 10 en nu moet ik morgen op dag 12 weer terug. Gok zelf op zaterdag/zondag aangezien ze zeggen dat de eitjes gemiddeld 2 mm per dag groeien.
De beste maat is toch rond de 20 mm of heb ik dat mis??
Nu weer snel aan de schoonmaak, ons huis staat te koop en we hebben vanmiddag de eerste kijkers :dance:
Vandaag weer bij de gyn geweest, mijn eitjes waren nog niet super hard gegroeid. Nog geen 14 mm :? Nu moeten we zondag terug voor de volgende follikelmeting in de hoop dat ze dan meer gegroeid zijn. Het kan ook zijn dat ik zondag een positieve ovulatietest heb dan wordt de inseminatie maandag. Ik zit vandaag op dag 12 met een cyclus van 26 dagen.
Spannend dus weer…
De kijkers van vandaag waren erg enthousiast en laten ons volgende week horen of ze het huis willen kopen. Morgenochtend de volgende kijkers
Bedankt…ik ben best zenuwachtig voor morgen :oops:
Ze hebben 9000 onder de vraagprijs geboden, dat is niet slecht voor een eerste bod. We willen minimaal 2000 onder de vraagprijs proberen te halen en gaan maandag verder met de onderhandeling. Hebben aangegeven dat er meerdere kijkers zijn dus niet veel onder de vraagprijs willen zakken.
We zijn weer terug. Vanmorgen eerst om half 9 potje ingeleverd, wat een stilte onderweg, niet gek om kwart over 8 op zondagochtend . Daarna zijn we weer even naar huis gereden en hebben we ontbeten om vervolgens rond half 10 weer naar het ziekenhuis te gaan.
Ze hebben gezegt dat er na opwekking 95 miljoen spermacellen aanwezig waren met een beweeglijkheid van niveau 4, dus dat is zeker niet slecht
Het inbrengen viel gelukkig wel mee, het ergste was de eendebek. Het slangetje kriebelde eigenlijk alleen een beetje. Daarna moest ik een kwartiertje blijven liggen en toen mochten we weer gaan.
Gek idee dat er nu 95 miljoen spermacellen in mijn baarmoeder zwemmen :mrgreen: , hopelijk was dit het zetje wat ze nodig hadden
En inderdaad nu beginnen die 2 slopende weken, gelukkig heb ik het erg druk met het verkopen van het huis en op mijn werk dus de tijd zal hopelijk snel voorbij vliegen.
Ga zo de vakantiefoto’s er eens bijpakken want we zijn pas 4 weken terug maar het lijkt al een jaar :?