@spigneys wrote:
hoe is het hier?!
Zijn er nu nog dames bezig met IUI?
Nou… eerst deze maar eens uit zien te werken

@spigneys wrote:
hoe is het hier?!
Zijn er nu nog dames bezig met IUI?
Het is hier zeker heel stil,
Hoe gaat het met jou kymm, de laatste dagen gaat alles nog goed?
En hoe gaat het met jullie spigneys en schaap ook alles okee?
groetjes
Hier alles prima, blijf misselijk en moe en de hoofdpijn komt regelmatig kijken maar ja het hoort er allemaal bij
Helaas ligt mijn placenta aan de voorkant dus nog niets kunnen voelen :?
Hoe gaat het met jullie verder?
Sterkte Kymm met de laatste loodjes!
@spigneys wrote:
Hier alles prima, blijf misselijk en moe en de hoofdpijn komt regelmatig kijken maar ja het hoort er allemaal bij
Helaas ligt mijn placenta aan de voorkant dus nog niets kunnen voelen :?
Hoe gaat het met jullie verder?
Sterkte Kymm met de laatste loodjes!
kymm je gaat hard nu :shock: de laatste loodjes :mrgreen:
yvonco hier alles prima, we hebben afgelopen maandag een echo gehad :inlove: en die was helemaal top! ik heb verder nog nergens last van :mcgreen:
spigneys jammer dat je je beebje nog niet voelt, nog ff wachten, wat elle zegt, het kan wel en het is zo leuk :inlove:
elle bijna op de helft :thumbup:
ik zit zo naar onze onderschriften te kijken, maar wij zijn allemaal zwanger, was er niemand meer bezig? :think:
ik weet dat er een paar verhuist zijn naar het ivf/icsi gedeelte
Hoi dames, wij gaan volgende week donderdag naar de gyn terug omdat we nog steeds niet zwanger zijn. De volgende stap zal IUI worden helaas. Wanneer we gaan beginnen is nog niet duidelijk, we gaan eerst weer een keer op gesprek.
Nu is het zo dat mijn man nogal twijfeld of we het wel moeten doen, hij is bang dat het erg zwaar voor mij zal zijn. Ik wil het wel graag doen want ik wil heel graag een kindje. Hoe is het jullie bevallen?
Moet ik trouwens bij de verzekering melden dat we IUI gaan doen of hoef je dat niet te melden?
Als jullie nog tips hebben dan hou ik me aanbevolen.
Ik zie trouwens dat iedereen zwanger is gefeliciteerd, dat geeft wel een positief gevoel…
Nog niet iedereen is zwanger helaas…
Wij hebben door alle drukte onze 6e poging even vooruit geschoven.
Moet zeggen dat dat ook wel weer een rustig gevoel geeft.
Even niet ermee bezig zijn.
Het zal waarschijnlijk de laatste poging zijn, dus dat is allemaal al spannend genoeg.
Wat gaat het snel met onze zwangeren!!
Super dames!
Oh sorry Esseke ik zie nu dat jij en mama van patty nog bezig zijn.
Jammer dat je door drukte je 6e poging vooruit moet schuiven maar als het een beetje rust geeft is het misschien wel goed dat je dat doet. Ik hoop dat als de rust terug is gekeerd de 6de poging raak is.
@Patripiex wrote:
Hoi dames, wij gaan volgende week donderdag naar de gyn terug omdat we nog steeds niet zwanger zijn. De volgende stap zal IUI worden helaas. Wanneer we gaan beginnen is nog niet duidelijk, we gaan eerst weer een keer op gesprek.
Nu is het zo dat mijn man nogal twijfeld of we het wel moeten doen, hij is bang dat het erg zwaar voor mij zal zijn. Ik wil het wel graag doen want ik wil heel graag een kindje. Hoe is het jullie bevallen?
Moet ik trouwens bij de verzekering melden dat we IUI gaan doen of hoef je dat niet te melden?
Als jullie nog tips hebben dan hou ik me aanbevolen.
Ik zie trouwens dat iedereen zwanger is gefeliciteerd, dat geeft wel een positief gevoel…
@Esseke wrote:
Nog niet iedereen is zwanger helaas…
Wij hebben door alle drukte onze 6e poging even vooruit geschoven.
Moet zeggen dat dat ook wel weer een rustig gevoel geeft.
Even niet ermee bezig zijn.
Het zal waarschijnlijk de laatste poging zijn, dus dat is allemaal al spannend genoeg.
Wat gaat het snel met onze zwangeren!!
Super dames!
Patriplex, balen dat het bij jullie nog niet gelukt is :hug:
Ik vond de hormonen en de inseminaties het ergst, maar goed dat is voor iedereen verschillend.
Esseke, hopelijk is het de laatste ronde raak
Vanmiddag naar de gyn geweest. Het was een goed gesprek en we mogen direct van start met IUI zonder hormonen.
Mijn man heeft gelukkig na de uitleg van haar gezegt dat hij ook wel direct wil starten. Ik heb een cyclus van 26 dagen dus op dag 10 gaan we de eerste follikelmeting en ga ik ook starten met ovulatie testen. De afspraak staat voor 20 juli omdat we ervan uitgaan dat ik gewoon as maandag ongesteld wordt.
Ik ben best een beetje zenuwachtig, maar ben wel heel opgelucht dat mijn man aangaf dat hij ook de stap wil nemen.
Fijn dat je man nu deze stap ook wil zetten, wel spannend allemaal h’e?
Hopelijk is het de eerste ronde gelijk raak, was bij Elle ook :mrgreen:
Ik hoop ook dat het snel raak is, de eerste ronde zou natuurlijk helemaal super zijn
@bigsby wrote:
Fijn dat je man nu deze stap ook wil zetten, wel spannend allemaal h’e?
Hopelijk is het de eerste ronde gelijk raak, was bij Elle ook :mrgreen:
Met mij gaat het wel goed, al begint het nu wel wat zwaarder te worden (ik voel me ook zwaar :lol: :lol: ) Zoalang ik het rustig aan doe gaat het meestal wel.
Hoe gaat het nu met jou?
@Elle wrote:
Maar ik had wel lichte stimulatie (Clomid en Pregnyl). Volgens mijn gyn had iui zonder stimulatie weinig toegevoegde waarde, maar daarover zullen de meningen uiteenlopen.
Patriplex, ik had ook eerst 2 rondes zonder, maar schijnbaar had ik de hormonen nodig :mrgreen:
patripiex,
Ik heb vier keer zonder hormonen gedaan alleen de dag ervoor pregnyl prikken en de vijfde keer heb ik clomid erbij moeeten slikken en dat was de goede combi blijkbaar. :mrgreen:
Succes!
@Patripiex wrote:
@Elle wrote:Maar ik had wel lichte stimulatie (Clomid en Pregnyl). Volgens mijn gyn had iui zonder stimulatie weinig toegevoegde waarde, maar daarover zullen de meningen uiteenlopen.
Ze wil eerst 3x zonder hormonen doen want ik heb wel een normale eisprong zegt ze, daarna kijken we verder of we dan misschien wel met hormonen gaan doen.
Denk je echt dat het zonder hormonen weinig zin heeft?