Het wachten blijft altijd moeilijk en vooral veel te lang!
Zondag moet het streepje in ieder geval donkerder zijn dan vandaag!
Succes meis!
Spannend mama van Patty. Kan dat tweede streepje nu echt nog van de medicijnen komen? Ik duim dat het zondag een dikke vette tweede streep is.
Oeh spannend!!
Ik duim mee voor een dikke vette streep zondag!!!
Dat is morgen al!!! :dance:
weet niet of dat mini mini lijntje nog van de medicijnen komt?!haha
heb vandaag weer mega rug pijn,en voel me buik ook vreselijk rommelen,dus vrees het ergste,maar zolang ik nog niks zie houd ik moet :?
die onzekerheid en wachten dat is echt killingggg…haha,maar jullie weten wat het is hihihi
ga straks weer test halen en dan als ik morgen ochtend nog geen bloed zie,testen en hopen op een mooie streep :-*
spigneys:mag ik vragen waarom jij 8 x iui heb gehad?!
ik krijg er maar 3 en dan ivf?!liefs
Elke kliniek is anders…
Ik heb een lesbische relatie en dus donorzaad.
Ik had wel 12 iui mogen hebben geen idee waarom…
breek even in…van utrogestan kun je geen pos. test krijgen hoor! Heeft geen invloed. Pregnyl wel maar dat kun je berekenen wanneer dat uit je lichaam moet zijn. (lijtk me al wel namelijk…voorzichtig gefelicieerd…)
@mama van patty wrote:
hallo lieve allemaal…
gister had ik mega pijn in mijn rug echt van die lage rugpijn!!bah…
voor dr rest voel ik me nog redelijk,wel wat lichte buikpijn,maar niet overdreven(gelukkig!!)(.)(.)ook licht gevoelig
kon me vanmorgen weer niet in houden,en wilde testen,maar omdat ik ook die pillen gebruik zaten dr allemaal vlokjes in me urine,pfpfp…
en dr staat een inieminieinie lichtstreepje,maar dat kan ook nog komen van de pregnyl en utrogestan,dus tja,hahahaha…
nu ga ik echt wachten tot zondag :roll:
heb ik ook gehad en nu weer

meid je streepje wordt alleen maar duidelijker !
alvast een voorzichtige gefeliciteerd van mijn kant :inlove:
even ego :oops: wij zijn zwanger geworden, zonder medische hulp dit keer :dance: ik kan het nog steeds niet geloven :mrgreen:
@mama van patty wrote:
hallo lieve allemaal…
gister had ik mega pijn in mijn rug echt van die lage rugpijn!!bah…
voor dr rest voel ik me nog redelijk,wel wat lichte buikpijn,maar niet overdreven(gelukkig!!)(.)(.)ook licht gevoelig
kon me vanmorgen weer niet in houden,en wilde testen,maar omdat ik ook die pillen gebruik zaten dr allemaal vlokjes in me urine,pfpfp…
en dr staat een inieminieinie lichtstreepje,maar dat kan ook nog komen van de pregnyl en utrogestan,dus tja,hahahaha…
nu ga ik echt wachten tot zondag :roll:
heb ik ook gehad en nu weer

meid je streepje wordt alleen maar duidelijker !
alvast een voorzichtige gefeliciteerd van mijn kant :inlove:
even ego :oops: wij zijn zwanger geworden, zonder medische hulp dit keer :dance: ik kan het nog steeds niet geloven :mrgreen:
Schaap!!! Gefeliciteerd! Helemaal super wat vreselijk leuk voor jullie!!
Schaap, :shock: :shock: wat super zeg! :dance: :dance: gefeliciteerd :dance: :dance:
Hoever ben je nu ongeveer?
thanks meiden :mrgreen:
uuhhm ik heb gister positief getest, m`n cyclus was zeer regelmatig, denk 4 wk 2 dg :mrgreen:
we gingen het voor het eerst weer serieus proberen, dit hadden we niet verwacht, maar wel super :thumbup:
Schaap!! Wat super goed nieuws zeg, en nu lekker zonder de medische molen. Gefeliciteerd en geniet weer van deze tijd.
Schaap gefeliciteerd :dance: helemaal super joh!!!
Mama van patty ik mocht ook van de verzekering 12 iui hebben hoor.
Ze hadden mij vertled dat je één kalender jaar iui behandelingen mag hebben.
Anders kan je het eens na vragen bij je verzekering?
Maar hopen dat het niet meer nodgi is vandaag.
schaap van harte wat Geweldig!!!geniet dr van…
ja ik krijg 3 x iui ik denk omdat ik ook al is Buitenbaarmoederlijke heb gehad en 1 eileider kwijt ben,en de andere kant werkt ook niet optimaal,eigenlijk was het al meteen ivf,maar na doorspuiten bij de hsg wilde ze toch 3x iui proberen.maar de 3x zijn nu gebeurd,en helaas :oops: :oops: :oops: kreeg ik vanmiddag echt stekende mega buikpijn,en brak het in 1x door,maar wel heftiger als normaal,dus misschien was dat mini streepje toch wel iets nog?weet het niet…
ga nu morgen ziekenhuis bellen en dan kijken hoe of wat!9 juni in amsterdam bij eenkomst voor de IVF!heftig!!!
maar schaap geniettttttttttttttttt
Vervelend zeg mamavanpatty! :hug:
Heel veel sterkte in je nieuwe traject!
spigneys dank je wel,en jij heerlijk genieten van je zwangerschap super…
nu dat jij het zei,ik heb ook 2 vriendinnen en die mochten ook meerdere iui"s,omdat het ook meer samen is dan dat legde ze me toen uit…liefs
mama van patty ach nee! jammer zeg! :hug:
misschien een vroege miskraam, dat is het nadeel als je eerder test dan je nod
enne dank je :-* ga ik zeker doen :mrgreen:
Hallo dames,
hoe is het hier?!
Esseke hoe is het met jou eigenlijk?
Zijn er nu nog dames bezig met IUI?
Liefs
@spigneys wrote:
Zijn er nu nog dames bezig met IUI?
Liefs
het is hier heel erg stil :think: