IUI deel 9

Duurt wel lang zeg :shock: maar goed het wil niet zeggen dat het niet gelukt is.

De laatste keer bloedde ik heel veel en ook zeker wel een week maar toch ben ik nu zwanger :wink:

Wow, dat geeft hoop…ach heb weinig hoop hoor deze ronde, maar we zien wel. Gisteren laatste pregnyl spuit gezet en nu afwachten mar. Ben wel heel blij dat ik vd utrogestan af ben zeg, wat een drama was dat!

Gelukkig heb ik het heel druk op mijn werk, dus dat scheelt, veel afleiding.

Ik blijf voor je duimen, iedereen heeft wel een keer mazzel :pray:

Fijn dat je het druk hebt, kom je in iedergeval de week door.

Ik geloof niet dat ronde 5 gelukt is bij ons…

Ik voel helemaal geen gekke dingen.

Had wel zere (.)(.), maar dat kwam van de Pregnyl.

Dat is nu ook over.

Donderdag is officieel dag 14 na de iui, maar eigenlijk weet ik de uitslag nu ook wel…

Balen weer…

@Esseke wrote:

Ik geloof niet dat ronde 5 gelukt is bij ons…

Ik voel helemaal geen gekke dingen.

Had wel zere (.)(.), maar dat kwam van de Pregnyl.

Dat is nu ook over.

Donderdag is officieel dag 14 na de iui, maar eigenlijk weet ik de uitslag nu ook wel…

Balen weer…

wel positief blijven meid, ik voelde de laatste keer ook niets geks, terwijl ik de keren daarvoor wel steeds iets voelde, dus het zegt niets

blijf moed houden :hug: :-*

Da’s ook wel weer zo Schaap…

Had je ook geen gevoelige borsten dan?

Ik zal mijn dagboek er eens bij pakken van de vorige zwangerschap.

Dat is alweer 6 jaar geleden, dus dat weet ik zo niet precies meer.

nee ik dacht niet dat ik gevoelige borsten had, dat kwam pas een week na de positieve test :slight_smile:

probeer niet teveel te vergelijken, iedere zwangerschap is verschillend (wordt mij vaak verteld)

Mag ik even wat vragen?

Ik heb deze ronde pregnyl gespoten op dag 0,3,6 en 9. Nu zit ik vandaag op dag 11 en ik begreep dat je vd pregnyl een pos.test moest krijgen in de eerste dagen (vals pos. dus). Dis ik dacht, kom ik ga toch eens testen, maar hij heel licht, heb ik dan niet te weinig gespoten? of is die 1500 dan al bijna uit mijn lichaam?

Groetjes babyenschede

BabyE: oei, daar kan ik geen antwoord op geven. Ik weet wel dat die lage dosering Pregnyl in de wachtweken sneller uit je lichaam is verdwenen dan de grote spuit die je voor je ovulatie zet. Misschien moet je de vraag even bij het topic IVF/ICSI zetten, daar hebben de meiden (helaas) veel ervaring met pregnyl, de dosering en hoe lang het in je lijf blijft.

Als Jippie (een meid in dat topic) het niet weet, dan weet ik het ook niet meer :?

Eén ding weet ik wel: Een positieve test moet je echt herhalen, zeker als je voor je testdatum hebt getest. En er zijn altijd dames die een negatieve test hebben, simpelweg omdat hun hormoonwaarden niet meteen door het dak gaan, en dus toch zwanger blijken te zijn, maar pas veel later een positieve test hebben. Altijd hoop houden! :thumbup:

Wanneer is je testdatum?

Esseke ik had ook helemaal geen kwaaltjes na de iui. Ja, ongikrampen. Ik dacht dus al helemaal aan ronde twee, maar zie mijn banner. Positief blijven! :-*

babyenschede Volgens mij heeft Pregnyl een halfwaardetijd van 36 uur. Dat betekent dat als je 1500 i.e. spuit dit na 36 uur nog 750 is en weer 36 uur later nog maar 375, etc. Ik denk dat t dan ook aan de gevoeligheid van je test ligt of die een licht of donker streepje geeft (ze reageren allemaal vanaf een bepaalde hoeveelheid, die per merk varieert).

Ik voelde eerst ook niks bijzonders, ik dacht echt dat we weer naar de volgende ronde zouden gaan. Maar 1 dag voor mijn NOD was ik ineens wat misselijk, toen ben ik gelijk de dag daarna gaan testen :mrgreen:

Hallo allemaal,

Ik zal me hier even voorstellen.

Ik was al wat actief in het menopur topic,

maar daar gebeurde niet zo veel,

dus ik dacht, laat ik me hier ook maar even voorstellen.

Ik ben Danielle, ik ben 29 jaar en woon in Waddinxveen.

Ik ben 31 Augustus vorig jaar getrouwd met mijn man Bas.

Ik ben geboren met een niet volledig werkende hypofyse.

Ik moet mijn hele leven lang groeihormoon injecteren

en in mijn puberteit ben ik begonnen met vrouwlijk hormoon.

Hierdoor kan ik niet op de “normale” manier zwanger worden.

De afgelopen maanden allemaal tests en zo in het ziekenhuis gehad

en sinds afgelopen vrijdag ben ik begonnen met Menopur.

Erg spannend!!

Pregnyl en Ovitrelle zijn al in huis.

Aanstaande vrijdag moet ik weer terug voor controle.

Vriendlijke groet,

Danielle.

Welkom Danielle!!!

Ik hoop dat je hier je ei kwijt kan en als dat nodig is de arm om je schouder zult vinden!

Hier is ronde 5 ook mislukt… :cry:

We nemen nu eerst even een maandje pauze.

Het is zo ontzettend druk dat ik het niet zie zitten om al die prikkerij en ziekenhuisbezoeken er ook nog bij te doen.

Mag ik eens wat vragen? Ik heb aanstaande zaterdag 2 weken geleden mijn iui gehad. Ik heb afgelopen maandag mijn laatste pregnyl 1500 spuit gehad. Wanneer zou ik kunnen testen? Zou dat zaterdag al kunnen mits ik niet eerder ongesteld wordt natuurlijk?

Ik heb behoorlijk last van mijn borsten, maar dat had ik vd eerdere 3 injecties vd pregnyl niet, kan dit? Nu al de 3e dag dat ik er last van heb…stiekem hoop ikl, maar ergens ook weer niet, want het is zo jammer als ik straks weer zo teleurgesteld ben…

Baby Ik heb in het IVF/ICSI-topic op je vraag gereageerd.

Esseke Wat vreselijk balen dat het ook deze keer niet is gelukt. :hug: Eerst maar een maandje rust.

Hoe vaak mogen jullie nog IUI doen? Wij hebben het in totaal 10 keer gedaan, het plan was 6-9 keer.

Daantje Jeetje, dus jij spuit al jarenlang hormonen? Heb je daar ook bijwerkingen van of valt dat mee? Dan is de Menopur natuurlijk een piece of cake voor je. Gaan jullie ook IUI doen, of krijg je alleen wat hulp bij het krijgen van een eisprong? Succes!

Ook succes voor alle andere meiden!

Welkom Daantje

Esseke, oh wat balen zeg :hug: :hug:

@Esseke wrote:

Hier is ronde 5 ook mislukt… :cry:

We nemen nu eerst even een maandje pauze.

Het is zo ontzettend druk dat ik het niet zie zitten om al die prikkerij en ziekenhuisbezoeken er ook nog bij te doen.

:hug: :hug: :hug: :hug:

babye ik kan je niet helpen, ik heb geen hormonen gebruikt

daantje welkom! gaan jullie ook IUI doen?

hallo…

ik ga morgen me eerste menopur spuit zetten,spannend!!

het is me eerste IUI behandeling,dus alle tips,verhalen zijn welkom hahaha…

@Esseke Balen joh!

Hier lijkt ronde 6 ook mislukt. :((

Ik vrees dat als het doorzet ik me maandag mag aanmelden bij de ivf. Ik zit er behoorlijk doorheen. Had zo gehoopt dat het zou lukken met 2 goede follikels en goed zaad. Waarom, waarom??!!

babyenschede:sterkte,erg he die molen…en een terleurstelling elke x dan he… :hug: