IUI deel 9

Babyenschede

Hopen dat dit je laatste poging is joh en dat je geen ivf hoeft.

We blijven gewoon met zijn alle :pray: :pray: :pray: .

Veel succes morgen met de IUI!!!

Elle

Nee eigenlijk ben ik niet bij de oktobermama’s heb me toen wel even aangemeld maar omdat ik zo vroeg slaap :zzz: heb ik er eigenlijk geen tijd voor.

Maar misschien zal ik van de week ff kijken.

Babyenschede heel veel succes vandaag met de laatste iui. Mijn duimen draaien voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: (zaterdag is een goede dag voor iui)

@yvonco wrote:

Elle

Nee eigenlijk ben ik niet bij de oktobermama’s heb me toen wel even aangemeld maar omdat ik zo vroeg slaap :zzz: heb ik er eigenlijk geen tijd voor.

Maar misschien zal ik van de week ff kijken.

Lijkt me wel gezellig als je daar komt meekletsen. Ik praat op dit moment ook niet erg veel mee hoor, ben zo moe. Maar dat komt later in de zwangerschap wel weer, toch?

Hi, wat is mobiel internet toch een uitvinding…lig nu in de stoel. Zaad was goed!! Ik voelde sinds twee uur heel duidelijk mijn ei sprong. Wel bloed verlies tijdens iui. Hebben jullie dat ook wel eens?

Zojuist 2e fm gehad, zitten nu op dag 13 en ik heb links één eitje van 10 mm dus toch iig beter dan de vorige keer. Nu dinsdag weer terug dus wie weet! Ga er vanuit dat we pas over 1,5 week de inseminatie kunnen hebben, gaat allemaal niet zo snel maar op zich prima zo. Als we maar resultaat hebben.

Hoi meiden.

Wij hebben afgelopen donderdag de 5e IUI gehad.

Had nog niet eerder tijd gehad om even weer te komen kletsen.

Zaad was goed en de terugplaatsing viel in vergelijking met de vorige keer mee.

Nu maar weer duimen.

Ik denk dat ik de komende 2 weken niet (te veel) hier zal komen.

Dit om er wat rust in te houden.

Wil er niet teveel mee bezig zijn.

De weken duren al zo lang.

Voor iedereen die het de komende weken nodig heeft: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

En voor de anderen een hele dikke :-* !!

Esseke, goed om te horen dat het weer achter de rug is en hoop voor jullie dat het helemaal goed mag gaan. Succes de komende 2 weken!!!

Ik blijf duimen voor jullie allemaal :pray:

Babyschede, ik had ook altijd bloedverlies na een inseminatie, en fijn dat het zaad goed was :thumbup:

Hi,

Bigsby hoe lang duurde dat bloed verlies bij.jou?nu een dag later was het er net even weer. Met name bij af vegen na ontlasting(excuus voor details)…ik wacht maar af… Weinig keus…

Ik had er toch zeker 3 a 4 dagen last van, ik bloedde echt flink.

@bigsby dank je wel!! Dat stelt wel gerust.

Even een kleine update:

De follikelmeting op dag 10 had 1 ei van 4,5mm als opbrengst. Op dag 13 teruggeweest en was het eitje rond de 10mm. Voor de zekerheid toch maar begonnen met de ovulatietest en had een afspraak om op dag 16 nogmaals te komen meten.

Maarrrr, op dag 15 (op zondag) een positieve ovulatietest! Hoe kan dat nou!!! Maar goed, nu moest ik het ziekenhuis gaan bellen dat ik voor die maandag een iui moest inplannen.

Op maandag morgen moesten wij om 08:30 uur het potje van mijn man inleveren en om 10 uur zou de IUI plaatsvinden. Na het inleveren van het potje moesten we even langs de poli om de IUI van 10 uur in te laten plannen. Bleek dat mijn dossier op een andere locatie lag en de vrouw wist niet zeker of het zonder dossier wel door kon gaan.

Toen ze even wegliep om dit na te gaan vragen zei ik tegen mijn man, als ze nu terugkomt om te melden dat het niet door kan gaan omdat mijn dossier niet hier is, verbouw ik het hele ziekenhuis. (hormoontje ???..) Ik vond het zo oneerlijk dat we zolang gedoe hebben gehad om nu een maand verloren te laten gaan door een administratieve fout!!! Gelukkig wilde ze van de andere locatie het dossier even faxen en kon het gelukkig gewoon doorgaan. Heel blij was ik!!

Nu zit ik op dag 24 en over 1,5 week zou ik kunnen testen. Hoewel ik echt heel erg probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, houd mijn lijf me ook lekker voor de gek. Allemaal kwaaltjes waarvan je zou kunnen zeggen, die is zwanger, maar de ervaring uit het verleden leert dat dat dus ook zéker niet zo hoeft te zijn. De onzekerheid en het wachten zijn vreselijk irritant!

Konden ze maar zeggen, helaas duurt het bij u 4 jaar, maar over zo en zoveel tijd in die maand bent u zwanger. Dan is het nog vervelend, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar nu moeten we alleen maar wachten…

Hi allemaal,

zijn er nog meer mensen die bloedverlies hebben direct na iui? inmiddels al 3e dag na iui, heb nu ook wat buikpijn, lichtjes, maar het zeurt wel…zou het innesteling kunnen zijn, die buikpijn? het blijft wel oud bloed…anders morgen maar eens bellen met de fertiliteitsverpleegkundige. denk dat die niks kan doen hoor…maar ja, misschien me wel wat geruststellen! Had zo gehoopt op deze 6e iui! maar die hoop zakt me nu wel in mijn schoenen :frowning:

@Babyenschede, zou morgen voor de zekerheid gewoon even bellen. Het kan vast geen kwaad en misschien is het nog wat van de inseminatie zelf wat is achter gebleven. Innesteling is geloof ik meestal na dag 6 ofzo maar dat weet ik niet zeker. Hoop voor je dat het allemaal goed is deze keer!

Zelf gisteren voor de 3e fm geweest en de behandeling is per direct weer afgebroken. Heb nu volgende week vrijdag een gesprek met de gyn. Moeten allebei mee en ik ben bang dat ze weinig meer voor ons kunnen betekenen. Baal er echt flink van maar ja probeer me maar geen dingen in mijn hoofd te halen tot het gesprek al is dat wel super moeilijk!

Hoi meiden,

Hoe gaat het hier babyenschede hoe is het met jou.

Voel je, je eigen goed is je bloedverlies al over?

Hier gaat alles goed voel me goed en hebben afgelopen vrijdag de eerste ego gehad.

Wel een heel leuk gezicht om het hartje te zien kloppen.

Voor de rest allemaal veel succes en blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Yvonco, super dat jullie je eerste echo hebben gehad, leuk om te zien h’e :inlove:

Wij zijn vandaag weer naar de vk geweest, ook wij hebben een mooi kloppend hartje gehoord :inlove:

Hopelijk zijn er meer dames die ons snel volgen. Decembermama’s zijn er nog niet :lol:

Ik blijf duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Yvonco mooi he, zo’n eerste echo? Fijn om te weten dat t goed zit.

Bigsby alweer over de 13 weken, wat gaat t snel. Fijn dat jullie ook weer een hartje hebben gezien.

Ik heb vandaag n tweede echo gehad. Eigenlijk zou ik die pas volgende week hebben, maar dan is mijn vriend er niet en bij de eerste echo ook al niet, dus mochten we een keer extra. Erg leuk! Weer n heel mooi knipperlichtje gezien en het kindje was alweer goed gegroeid.

Fijn dat het allemaal goed gaat Elle :thumbup: leuk dat jullie nog een extra echo kregen :inlove:

Morgen ben ik alweer 14 weken :dance: :dance: van mij mag de tijd nog wel sneller gaan hihihihi

Hi allemaal,

Nu na 8 dagen begint het bloedverlies eindelijk midner te worden. Het blijft nog steeds oud bloed. Dus nu afwachten. Moet vanavond laatste kee rpregnyl spuiten, maar heb er een hard hoofd in dat het gelukt is, na afgelopen week…