IUI deel 9

Ohw Twinnie :hug: Balen, niet echt goed het nieuwe jaar in dus.

Toch wil ik jullie allemaal veel geluk, gezondheid en vruchtbaarheid wensen voor het nieuwe jaar!

:hug: :hug: Twinnie

Gister dacht ik dat vandaag mijn ongesteldheid door zou breken maar ik zie nog niks :think: Ik weet dat het een beetje vroeg is maar ik had gister rode slijm (veeg) dat betekend bij mij dat het de dag daarna doorkomt. Ik heb wel ongiekramp in mijn buik :think:

Ik hoop zo dat ik nu eindelijk zwanger ben, ik ben dit zoooo zat :cry: :cry:

Bigsby ik had ook erge kramp zie het resultaat… Ik duim voor je!!!

en last van doorzichtig slijm? dat heb ik normaal niet :think:

Ik hooooop het zoooo :pray: :pray: Maar het is gewoon zo moeilijk om nog hoop te hebben, ik verwacht al niet eens meer dat het raak kan zijn…

Het is nog vroeg, het kan altijd morgen of zo nog :shifty: Ik ben zooo bang dat ik weer door moet naar de volgende ronde :cry:

Ik had ook last van heel veel slijm… heb je ook zere borsten toevallig? Mischien morgen een keer testen??

ja mijn tepels doen zo zeer, maar goed dat heb ik wel vaker. Als ik ongesteld word dan is het gelijk weer weg.

Ik ga nergens vanuit, we zien wel.

Testen doe ik allang niet meer, behalve als ik overtijd zou zijn. Ik ga gewoon uit van 27 dagen.

Nou ik duim voor je… Hoeveelste poging was dit??

Dit was de 3e inseminatie, de eerste met hormonen.

Ik zie er gewoon tegeop om weer een nieuwe ronde in te gaan, weer die hormonen, weer die inseminatie :shifty: :shifty:

Houdt in dat ik weer 2 weken futloos rond ga lopen :roll:

Ja ik ken het maar het klinkt me allemaal bekend in de iren succes ik hou het in de gaten

En Bigsby al iets bekend? hoop zo dat het inderdaad een zwangerschap is en geen menstruatie!!!

Duim voor je!

@bigsby wrote:

ja mijn tepels doen zo zeer, maar goed dat heb ik wel vaker. Als ik ongesteld word dan is het gelijk weer weg.

Ik ga nergens vanuit, we zien wel.

Testen doe ik allang niet meer, behalve als ik overtijd zou zijn. Ik ga gewoon uit van 27 dagen.

Spannend! Mijn duimpjes draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik hoop het zo voor je Bigsby!! :pray:

Twinnie :hug: Vind het knap van jullie als jullie een pauze inlassen maar het geeft wel rust denk ik!

Hier ook drama, stress en onzekerheid enzo :?

Sinds gistermiddag al van die ongi krampjes… vandaag al de gehele dag last… ook veel last van doorzichtig slijm, zoals jij noemt Bigsby…

Dus dan hoop ik het ook voor mezelf hihihi

Ik ben dr ook helemaal klaar mee hoor… weer testen, weer vrijnemen, weer daarheen rijden, weer afwachten… maar ja daar hebben jullie allemaal last van hier… :cry:

Wat een onzekerheid toch allemaal. Ik hoop echt dat jullie allemaal zwanger zijn hoor en dat niemand meer die stomme hormonen hoeft te gaan gebruiken of een nieuwe behandeling in.

Morgen aan het einde van middag gaan wij op gesprek bij de kliniek in Leiderdorp, ben heel benieuwd en ook erg spannend wanneer we dan voor de 3e ronde verder gaan.

Heb wel genoten van die 2 weken zonder hormonen en stress, zie er dan nu ook wel weer tegenop om opnieuw te beginnen maar ja… moeten toch weer verder!

Bigsby waar zit je toch??

Spannende tijden zijn weer aangebroken hier. De duimen draaien overuren :wink:

Ik ben vandaag voor een echo bij de gyn geweest en hij was erg tevreden dus morgenavond de pregnyl en dan donderdagochtend de iui. Vind het wel spannend hoor zo’n 1e keer :slight_smile:

RedAngel, spannend dus :thumbup:

Davina, Ik moest weer werken vandaag vandaaar…ik had zoo geen zin maar goed de eerste dag zit er weer op.

Ik heb al een paar dagen ongie krampen en veel afscheiding (heb ik normaal nooit zo voor mijn NOD) maar ik ben zo bang dat ik mezelf weer voor de gek hou :cry:

Daardoor durf ik niks te denken :cry:

Voor Spigney :pray: :pray:

Bo, succes morgen met je gesprek.

Ik duim voor je bigsby!!!

Maarre ik heb altijd slijm als ik ongi moet worden :eh:

Ik ga er ook vanuit dat het niks te betekenen heeft Krabje, elke maand is er wel weer wat anders wat je normaal niet heb :roll:

wanneer ga je testen?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: