ja prima wel hele zere borsten en menstruatiekrampen maar dat hord erbij zeggen ze…
Gefeliciteerd davina :dance:
Wauw Davina!! Gefeliciteerd!! :inlove: 1e IUI, top zeg!!
@ Twinnie hoest met jou? Is de terugplaatsing al achter de rug?
@ Bigsby; gelukkig had je geen overstimulatie maar dat er bloed langs je benen loopt lijkt me niet echt gezond… ik voel wel eens wat en ze gebruiken bij mij ook wel eens een tangetje omdat het niet lekker de bocht om gaat maar ik heb er niet zoveel pijn van!
@ Tinka en Kymm: Hoe gaat het met jullie? Genieten jullie van het zwanger zijn? Veel klachten (gehad)?
Hier zijn we weer met de 5e ronde bezig… 1,5 miljoen zwemmers zei de gyn…
afgelopen donderdag geinsemineerd en 2 uur later voelde ik de pijn van mijn eispring…
Ze hebben ons een nieuwe donor gegeven trouwens (die van ons is toch anoniem) maar vond het wel raar om dat zomaar even te horen…
Nou ja gewoon hopen dat deze goed matched! Zou toch een leuk begin van 2011 zijn :lol:
Sterkte allemaal weer die op de wachtbankjes zitten of op een nieuwe ronde wachten en de voor de zwangere dames: Geniet ervan!!
Davina, dat is goed nieuws! Gefeliciteerd meid! in 1x raak helemaal super! :dance:
Ik heb 3/12 afspraak in ZH voor de echo (voorafgaand aan de iui).
@spigneys wrote:
@ Twinnie hoest met jou? Is de terugplaatsing al achter de rug?
Vorige week zaterdag is de inseminatie geweest en moet nu tot vrijdag wachten met testen! AARRGGHHHH wat is dat toch lang! hihihi
wauw davina gefeliciteerd!!! wat een mooi kerst kado :inlove: :dance: :dance:
Spigney,
Twinnie, pfff wat spannend h’e die laatste paar dagen
Voel je iets?
Spannend Twinnie!!
En Bigsby natuurlijk ook weer, hoest met jou?
Davina gefeliciteerd!!!
Ik zal even wat hormonen rondstrooien hahaha, ik heb er genoeg
Succes allemaal hoe gaat het met twinnie bigsby… al verschijnselen
Haha goed plan Davina! Hoe voel je je?
Van harte gefeliciteerd Davina, geniet ervan en wij willen natuurlijk wel regelmatig een update ;-)!
Gefeliciteerd Davina!
Ik zie net dat onze Yinyang alweer bijna 26 weken zwanger is!!!
Wat gaat dat snel zeg!
Ik heb volgens mij net m’n ei weer gehad.
Zal over een week of 2 wel weer kunnen beginnen met spuiten.
Twinnie hoe was je test… je houd ons in spanning
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
allemaal de beste wensen en een vruchtbaar 2011, dat er veel mooi wondertjes geboren mogen worden :inlove:
De allerbeste wensen allemaal! Dat 2011 een heel vruchtbaar jaar voor ons mag worden.
Zelf is onze oud en nieuw een beetje in een teleurstelling begonnen.
Als eerste toch de nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en een test gedaan. Zo negatief als wat. Toch een domper maar ergens wisten we het toch wel.
Toch maar gezellig naar vrienden en er niet meer aan denken! Tot ik rond half tien ongesteld werd, toen kwam de klap! Wat zit de hoop dan toch nog diep verstopt! We wisten dat het niet was gelukt, maar ja de hoop is pas echt weg als je ongesteld word!
Nu maar maandag het zh bellen hoe nu verder. Deze maand wordt zowiezo niets, ga 16 januari voor twee weken op vakantie, dus het is nu ff een maandje pauze. We zitten er zelf aan te denken een paar maanden langer pauze te nemen om te zorgen dat ik eerst een paar kilo definitief kwijt raak. Ben van de zomer door een crash dieet 11 kg kwijt geraakt maar dat zat er twee maanden later alweer aan. Dus dat heeft geen nut gehad.
Heb een beetje het gevoel dat ik dat eerst moet proberen voordat ik mijn IVF pogingen allemaal laat mislukken door mijn gewicht.
Zo heel verhaal, sorry!
Oh twinny wat een teleurstelling weer :hug:
Lieve meiden,
ik wil jullie allemaal een heel goed, gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2011 toewensen!!!
Ik hoop dat dit jaar alle lang gekoesterde wensen uit mogen komen!
ach twinnie balen meid, stiekem blijf je toch ergens ver weg hoop houden, asl dan je ongi doorbreekt is alle hoop weer weg en dt doet pijn :hug: :-*