IUI deel 9

@Davina Ik moest ook een kwartier blijven liggen hoor! Ik heb gisteren gehad. Voelde gisteren ook enorm mijn eisprong. Vanmorgen nog iets zeurend. Gisteravond ook nog zelf geklust. Wie weet…kan geen kwaad leek me, toch?

wij deden nooit zelf klussen na de IUI, dan zouden we nooit weten of we het zelf gedaan hadden of dat het door de IUI zou komen :slight_smile:

maar het zou geen kwaad kunnen denk ik :wink:

Nog 6 dagen an dan weet ik meer… :thumbup: :thumbup:

Redangel heb je al tekenen jij nog 3 dagen tot nod…

Ik had het gevoel dat ik de dag na de inseminatie door de grond ging babyenschede zon pijn… gisteren weer wat steken maar nu weer afwachten

Je bent over de helft van het wachten Davina :slight_smile: Ben benieuwd!

Hier verder niets bijzonders. Ik verwacht donderdag gewoon weer een ongi eigenlijk. Maar dan kan ik in ieder geval gaan bellen voor de 1e iui.

Hopelijk heeft je gevoel het mis Redangel :pray:

:slight_smile: dat zou wel een hele grote verrassing zijn bigsby :wink: Bij de samenlevingstest van deze maand bleken de zaadjes niet te overleven dus zou wel heel bijzonder zijn als ik dan zwanger zou zijn deze maand :smiley:

oh :oops: ja dan zal het wel een heel groot wonder zijn, maar goed wonderen bestaan :wink: (alleen niet bij iedereen :? )

dames, voor allemaal heel veel succes en sterkte met de wachtweken :hug:

hopelijk veel positieve testen in 2011 of nog deze maand!

alvast een fijne kerst toegewenst!!!

Ik heb vandaag getest en had een heel licht streepje… maar dan ook heel licht nog even afwachten dus pff

Heb je voor de iui Pregnyl gespoten?

Daardoor kan de test ook nog positief zijn. (zeker zo ver voor de nod)

Hoop dat het gewoon door een zwangerschap komt natuurlijk!!

ik zit 4 dagen ervoor… ik zou maandag mogen testen van ziekenhuis…

had nog een paar oude testen liggen en vergeleken met die van gister en zag nu een dikke streep

wat een onzekerheid

Dat is wel spannend inderdaad!

Zou super zijn!

Ohw Davina wat spannend!! Alsie donkerder wordt zou je toch zeggen dat het niet van die pregnyl kan komen maar dat weet ik ook niet, ben er nog niet zo in thuis :wink: Nog ff geduld meid! :pray:

Enne schaap wat een geweldige foto’s! :slight_smile: Echt een droppie :slight_smile:

Schaap, wat een super mooi kaartje :inlove:

Spannend Davina :pray:

Even een vraagje voor iedereen.

Bij de inseminatie gebruiken ze een heel dun buigzaam slangetje, maar die kan natuurlijk het bochtje niet om waardoor ze een tangetje gebruiken om te zorgen dat er geen bochtjes zijn zodat hij er makkelijk in kan. Hebben jullie daar ook zo’n last van? deze keer was het verschrikkelijk pijnlijk :? Ik ben eerlijk gezegt nu al bang voor de volgende keer :cry:

Toen ik nog 15 minuten moest blijven liggen voelde ik de hele tijd iets langs mijn benen stromen, dat was dus bloed! Ze zei dat dat kwam omdat je baarmoedermond zo goed doorbloed is.

@bigsby wrote:

Even een vraagje voor iedereen.

Bij de inseminatie gebruiken ze een heel dun buigzaam slangetje, maar die kan natuurlijk het bochtje niet om waardoor ze een tangetje gebruiken om te zorgen dat er geen bochtjes zijn zodat hij er makkelijk in kan. Hebben jullie daar ook zo’n last van? deze keer was het verschrikkelijk pijnlijk :? Ik ben eerlijk gezegt nu al bang voor de volgende keer :cry:

Toen ik nog 15 minuten moest blijven liggen voelde ik de hele tijd iets langs mijn benen stromen, dat was dus bloed! Ze zei dat dat kwam omdat je baarmoedermond zo goed doorbloed is.

tjee nee heb ik nooit gehad, ze hebben weleens een tangetje gebruikt,maar ik heb het nooit als pijnlijk ervaren

dat is niet fij als je nu bang bent voor de volgende keer :hug: (hopelijk is het niet nodig :pray: )

Joehoe hier een positieve test weer vanmorgen!!! Dus het is raak was ook duidelijker als eerder deze week!!!

Iedereen fijne feestdagen

1 ste iui was raak :inlove:

Davina dat is nog eens een mooi kerstcadeau!!!

:lol: GEFELICITEERD!!! :lol:

twinnie nu jij nog!!!

Davina, wat goed nieuws zeg, gefeliciteerd!!! Voel je je goed?