Davina, succes meid! Ga voor je duimen. Die 14 dagen gaan snel voorbij alleen die paar laatste dagen zijn best vervelend, al dat wachten… Bij mij was de eerste IUI niet pijnlijk maar de tweede wel weer en ik moest ook 15 min. blijven liggen.
Hoop voor je dat het helemaal goed gaat komen!
Davina, mijn eerste IUI was niet pijnlijk maar de 2e wel. En ik moet ook elke keer 15 minuten blijven liggen. Succes met wachten.
Krabje, spannend meid! hopelijk is dit jou ronde
Twinnie, voor jou ook spannend, hopelijk is het de 1e ronde gelijk raak
@davina28 wrote:
Hier vanmorgen de eerste iui gehad en nu 14 dagen afwachten…pff
Ik vond het best pijnlijk en moest een kwartier lang bl;ijven liggen hadden jullie dat ook?
nee nooit gehad, spannend weer, succes
alle andere meiden succes en sterkte met de wachtweken
oh krabje, wat jammer dat het toch ICSI wordt nu… Ik had zo voor je geduimd!
Gistermiddag een pittig telefoongesprek gehad met de gyn. en besloten om over te stappen naar een IVF kliniek. 4 januari hebben we de intake en ben heel benieuwd!
Hebben er meer mensen ervaring met het Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp?
Krabje even een opkikker een collega van mij heeft net haareerste icsi gehaden gelijk zwanger :inlove:
Ik had vanmorgen toen ik opstond ontzettende buikpijn zakte later wel af herkent iemand dit?
Bo83 ik ken het niet maar wil je wel alvast succes wensen
@Davina, hoop dat de buikpijn weer weg is! En nee ik hoefde niet te blijven liggen na de IUI. Heb het nog gevraagd aan de gyn, maar die vond dat het niet nodig was.
@Bo helaas geen ervaring mee.
Nou hier zit de punctie erop! Het viel met gelukkig mee, maar zou het niet voor mijn lol nog een keer doen! hihhi
Er zijn 11 eicellen gevonden, dus daar moet er toch wel eentje bij zijn die terug geplaatst kan worden. Moet daar vrijdag voor bellen en dan hoor ik ook meteen wanneer dan een eventuele terugplaatsing zal zijn.
Twinnie, pff ik had vorige week dat er 1 leeggezogen moest worden, dat was niet fijn. Maar jij moest er dus 11 :shifty:
Wanneer hoor je hoe of wat er verder gebeurd?
Bo, spannend dus!
Ik heb morgen weer een fm, zit dan op dag 9. Hopelijk heb ik geen overstimulatie dit keer
@Bigsby, kreeg eerst aan de linker en rechterkant een verdoving in mijn baarmoederwand. Die waren het ergste! Daarna viel het wel mee!
Ik ben er letterlijk doorheen gekletst. De verpleegkundige bleef maar kletsen en ik MOEST antwoord geven! hihhi
Heb net gebeld met het zh en goed nieuws! Morgen is de terug plaatsing!!! :lol: :lol: :lol:
ik ben in de wachttijd… en voel niks wat duurd wachten lang
Spannend Twinnie, succes morgen.
Ik had vandaag een fm, gelukkig had ik dit keer niet teveel eiblaasjes. Dinsdag ochtend om 9 uur heb ik de inseminatie :lol:
Succes met wachten Davina!
Dag dames!
Ik ben net terug van de IUI, en zaad was weer stuk beter dan vorige keer! Dus we hebben hoop. Nu weer uurtje met benen omhoog, en dan weer 2 weken wachten
Mocht het niet lukken dan hebben we een maandje rust, ivm vakantie, en dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Dan in feb en maart nog 2x IUI.
Tot horens!
Davina, we gaan gelijk op met wachttijd, ik moet ook nog 10 dagen wachten met testen, of de ongi breekt los… (maar dan niet door IUI maar Clomid)
Sterkte!!
Kvraag me steeds af wanneer ik wat zou merken als ik zwanger ben… hoeveel dagen vantevoren, maar k wil er ook niet te veel mee bezig zijn :shifty:
Ik heb toenstraks de pregnyl gezet, en dinsdag de inseminatie. Dan kan ik ook weer mee wachten :mrgreen: :mrgreen:
Flier spannend!! Ik mag maandag testen… maar of ik het zolang volhou :think:
Bigsbij spannend hoor ik moest zondag spuiten en kreegn maandag al mijn inseminatie zal dat te snel geweest zijn?
Ook hier last van allerlei kwaaltjes terwijl dr niks is :mrgreen:
Twinnie mijn duimen draaien
succes allemaal meiden!
Meiden ik duim voor jullie!!!
Maandag al!! Spannend Davina. ik hier officieel volgens de gyn als ik na 5 dagen nog niet ongi ben.
Van Google wordt je toruwens ook niet blij (ja of juist wel, maar t wekt wel -misschien- valse hoop). Kan al dagen niet poepen :silenced: en pijnlijke borsten, en volgens Google allemaal symptomen van een zw. schap. tsjaa nogal logisch, als je selectief zoekt naar 'obsitpatie + zwanger" :naughty: :mrgreen:
Hihi dat is logisch flier De eerste maanden was ik ook heel erg ‘opzoek’ naar kwaaltjes die daarbij pasten en helaas kwamen heel veel tekenen ook overeen met een naderende ongi dus je kan er zo weinig van zeggen. Maar ik ga voor jullie duimen meiden op goed nieuws! En succes met wachten
De eerste maanden was ik ook altijd bezig met alles wat ik voel, en daarom voelde ik ook vanalles. Na heel wat maanden later let je er minder op en dan verdwijnen al die klachten ook ineens
Davina, tuurlijk is dat niet tevroeg, ze blijven nog wel een tijdje leven in je lichaam
Ze zeiden tegen mij dat ze zo kort mogelijk voor de eisprong gaan insemineren.