Lieve meiden,
helaas is iui voor ons toch op een teleurstelling uitgedraaid. Ook de laatste iui is mislukt.
Nu moet ik wachten op de ongi en dan aan de pil en de verpleegkundige bellen. Op naar de icsi in januari…
@Krabje wrote:
Lieve meiden,:hug: :hug: :hug: :-* Dikke knuffel voor jou meis :-*
helaas is iui voor ons toch op een teleurstelling uitgedraaid. Ook de laatste iui is mislukt.
Nu moet ik wachten op de ongi en dan aan de pil en de verpleegkundige bellen. Op naar de icsi in januari…
:hug: :hug: krabje
Lieve Krabje,
ben er helemaal van overtuigd dat 2011 helemaal jullie jaar gaat worden!
Voor nu een hele dikke :hug:
Liefs Kim
Krabje, wat balen dat het niet gelukt is, hopelijk is de eerst ronde icsi gelijk raak :hug:
Hm dat is verrot krabje :hug: sterkte meid.
@Krabje wrote:
Lieve meiden,
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Krabje Wat een teleurstelling… Hopelijk gaat het met ICSI wel lukken! :hug:
@RedAngel wrote:
Ben overigens wel benieuwd of er meerdere van jullie zijn die met iui bezig zijn of zwanger zijn geworden dmv iui zonder gebruik van hormonen.
ik ben zwanger geworden zonder hormonen na de 4de poging :inlove:
@Krabje wrote:
Lieve meiden,
jeetje wat een teleurstelling :hug: mogen jullie gelijk beginnen in januari?
Krabje: balen joh! Hopelijk is het snel raak!
Hier net bezig met nieuwe ronde, maar ben gisteren mijn puregon vergeten! Hoe stom kan je zijn!! Ik spuit vanavond maar weer gewoon volgens schema, ik heb vandaag dag 5, dus nog helemaal in het begin. Hoop dat het geen kwaad kan.
Ik ben vanmorgen ion het ziekenhuis geweest en had 2 goede eitjes een van 28 mm en een van 20… daar moest ik toen spuiten en morgenvroeg gaan ze insemineren :lol:
@schaap wrote:
ik ben zwanger geworden zonder hormonen na de 4de poging :inlove:
Kijk dat is goed om te horen Ik kijk er best naar uit eigenlijk als we gaan starten in januari.
@davina28 wrote:
Ik ben vanmorgen ion het ziekenhuis geweest en had 2 goede eitjes een van 28 mm en een van 20… daar moest ik toen spuiten en morgenvroeg gaan ze insemineren :lol:
Alvast veel succes, ga voor je
Super davina, succes morgen.
Hallo allemaal,
Ben even een tijdje niet meer geweest dus moet nog even de hele reeks berichtjes doornemen maar daar ga ik straks even lekker de tijd voor nemen!
Vorige week maandag gestart met Primolut op advies van de gyn. om de 3e poging deze maand te gaan doen. Vrijdag gebeld voor een afspraak voor de echo a.s. maandag omdat ik mijn menstruatie zaterdag zou verwachten en ze willen me deze maand niet meer helpen omdat het lab dicht is tussen kerst en oud&nieuw. Dit is dus niet in lijn met het advies van de gyn en ik was echt super pissig. Van alles geprobeerd en morgenmiddag een tel. consult met de gyn. Baal echt ontzettend maar verwacht dat we nu niets meer kunnen doen voor deze maand helaas. Laat het er alleen niet bij zitten, is namelijk niet het eerste foutje van hem en begin het nu echt een beetje zat te worden.
Maar ja, komt vast wel weer goed, is alleen nu weer balen want ik ben dus voor niets begonnen met de kuur en moet alles weer opnieuw :S.
@Krabje wrote:
Lieve meiden,
:hug: Ik had er zo’n goede hoop in!!! :hug:
@Bo wat raar dat ze je dan laten starten en je dan niet door laten gaan!!!
@ Davina, wat een goed nieuws :lol: veel succes morgen!!!
Vanmorgen heb ik zelf ook weer een echo gehad en er zaten nu 11 grote follikels. waarvan de kleinste 15 mm en de grootste 23 mm. Vanavond moet ik de pregnyl zetten en woensdag heb ik de punctie. De IVF gaat nu dus echt gebeuren.
Heb mijn verzekering nog ff gebeld en ik hoef het niet zelf aan te melden, maar als ik hierna toch nog IUI zou willen doen kan ik dit aanvragen. Maar we blijven positief en blijven hopen dat we maar 1 ronde nodig hebben!
Als woensdag er mooie eitjes worden geoogst is waarschijnlijk zaterdag de terug plaatsing.
Even snel, heb nu pauze.
Vanmorgen ongi geworden en ook begonnen met de pil. Gelijk vpk gebeld en morgen is de afspraak en de prikles.
Kom vanavond uitgebreid reageren.
Liefs Chantal
wauw chantal spannend!
Hier vanmorgen de eerste iui gehad en nu 14 dagen afwachten…pff
Ik vond het best pijnlijk en moest een kwartier lang bl;ijven liggen hadden jullie dat ook?